F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.11.2017

Toyota potwierdziła udział Alonso w testach WEC w Bahrajnie

Ferrari sprzeciwiło się utrzymaniu limitu czterech silników na sezon

F1 rozważa zastąpienie obecnego logo nową propozycją?

17.11.2017

Stroll: Nie przejmuję się krytyką płynącą pod moim adresem

Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1

Lowe: Williams celuje w poprawę konkurencyjności przed sezonem 2018

16.11.2017

Organizatorzy GP Australii zablokowali projekt zmian w pętli Albert Park

Massa bliski objęcia funkcji w Światowej Radzie Sportów Motorowych

Gasly i Hartley pozostaną kierowcami Toro Rosso w sezonie 2018

Steiner: Nie powinniśmy spieszyć się z powiększaniem stawki F1

Alonso: To był bardzo zły sezon w wykonaniu McLarena

Lauda: Mercedes nie zamierza grozić wycofaniem się ze startów w F1

Hamilton: Nie jestem fanem DRS

15.11.2017

Motorsport.com: Kubica pojedzie pierwszego dnia testów w Abu Zabi

FIA i F1 omówią kwestie związane z bezpieczeństwem weekendów GP

Gordon Murray nie jest zadowolony z wyglądu obecnych bolidów F1

Russell zostanie kierowcą rezerwowym Force India?

Villeneuve: Stroll musi poprawić swoją formę

Ricciardo nie jest przekonany do potencjalnego przejścia do Ferrari

14.11.2017

Hamilton: F1 nie powinna ograniczać regulaminowej puli silników

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Marchionne: Vettel bardzo dojrzał przez ostatni rok

Prezes Ferrari zdradził, że Niemiec nigdy nie prosił o roczne przedłużenie umowy z zespołem.
Nataniel Piórkowski, 6 września 2017, wyświetlenia: 2225<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Prezes Ferrari – Sergio Marchionne, uważa, że sezon 2016 pozytywnie wpłynął na dojrzałość Sebastiana Vettela, pozwalając mu na zbudowanie potencjału przed tegoroczną walką o tytuł.

Podczas Grand Prix Belgii Scuderia oficjalnie ogłosiła przedłużenie kontraktu z Vettelem do sezonu 2020 włącznie. Chociaż w mediach spekulowano o tym, że czterokrotny mistrz świata zabiegał o roczny kontrakt, który pozwoliłby mu na skorzystanie z ewentualnych opcji na przyszłorocznym rynku kierowców, Marchionne stanowczo zdementował te plotki.

„Nic mi nie wiadomo o tym, aby Sebastian prosił o roczną umowę. Rozmawialiśmy wyłącznie o dwuletnim lub trzyletnim kontrakcie. Sądzę, że Seb jest zadowolony z bycia częścią Ferrari”.

„Mówiłem już o tym w przeszłości, ale powtórzę to jeszcze raz: zawsze powtarzałem mu, że jesteśmy gotowi podpisać z nim nowy kontrakt, gdy tylko będzie tego chciał. Lubię Seba. Ostatnio bardzo dojrzał, nawet mimo tego, że ma już na koncie kilka tytułów. Sądzę, że w ostatnim roku bardzo dojrzał. Jest człowiekiem Ferrari. Ma to we krwi. Tego typu rzeczy nie da się zmienić” – przekonywał Włoch.

Marchionne dodał, że Vettel nigdy nie prosił o specjalne przywileje. „Nie. Wydaje mi się, że dobrze wynagradzamy jego pracę. Zawsze komplementowałem umiejętności Seba do zbijania dobrych interesów. To wspólna cecha kierowców tego kalibru. Zazdroszczę mu tego!”
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.11.2017  Villeneuve: Bottas zaliczył zawstydzający występ w GP Brazylii
12.11.2017  Vettel: Nie chcę ponieść kolejnej porażki
11.11.2017  Bottas: Walka o drugie miejsce w mistrzostwach nie będzie prosta
07.11.2017  Vettel: W sezonie 2018 Ferrari będzie jeszcze silniejsze
02.11.2017  Vettel nie obawia się kolejnej walki o tytuł z Hamiltonem w sezonie 2018
Tagi:
Vettel S.
Marchionne S.
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 06.09.2017 11:43[!]
Az boje sie pomyslec, co zrobil by w Baku, gdyby nie dojrzal... :)
marcelo92, 06.09.2017 12:14[!]
Rosberg ciekawa rzecz powiedzial o Hamiltonie i Vettelu. Hamilton swoje emocje skrywa, a Vettel daje im upust na zewnatrz ( przyklad Baku), wedlug Rosberga styl Vettela moze byc kluczowy w walce o tytul. Mozna powiedziec, ze takie male nawiazanie do Senny i Prosta. Fajnie byloby zobaczyc ich obu w jednym zespole. Najlpiej w Ferrari. Dla Hamiltona Ferrari to pewnie takie male marzenie, zreszta dla wszystkich kierowcow. Moze nie tyle zdobyc z nimi tytul mistrza swiata, po prostu pojezdzic sezon dwa dla nich na koniec karriery. Hamilton ma swiadomosc, ze ma najlesza maszyne od 4 lat i powinien walczyc o piaty tytul mistrza, a nie czwarty. Ewentualna porazka w tym sezonie stanowila by duza ryse na jego talencie wedlug mnie.
Mexi, 06.09.2017 13:38[!]
Marcelo, ale Hamilton przegrał zeszłoroczny tytuł w zasadzie nie przez własne błędy co przez awarie. Mimo większych problemów technicznych niż Rosberg był za nim tylko 5 punktów. Podobnie było w 2014, gdzie Hamilton do końca drżał o tytuł mimo, że podczas sezonu był lepszy.
marcelo92, 06.09.2017 13:46[!]
A w 2008 wygral przez awarie silnika Massy na Wegrzech. Wiec co mu los dal to i zabral.
Mexi, 06.09.2017 13:48[!]
Akurat co do 2008 to tam żaden z nich nie zasługiwał na tytuł :P Massa kręcący bączki vs Hamilton daltonista :P
Lolek, 06.09.2017 14:25[!]
W sezonie 2008 to w ogóle cała czwórka w najszybszych bolidach urządzila sobie plebiscyt pod tytułem "Kto dziś bardziej spie*przy wyścig". Wszyscy zachwycają się tym Massa sprzed wypadku, a on jeździł to samo, tylko poziom byl niższy.
marcelo92, 06.09.2017 14:54[!]
Nie tyle poziom nizszy, co bolid szybszy. Pozniej takiej maszyny juz nie mial.
Phaedra, 06.09.2017 15:12[!]
@marios76
dobre :-)
marios76, 06.09.2017 15:31[!]
@Phaedra Bo szczere ;)
@Mexi To kto zaslugiwal???
krzychol2000, 06.09.2017 15:52[!]
Silną stroną u Vettela w tym sezonie jest mocniejsza psychika niż w zeszłym roku(poza Baku) i wysoka regularność, za którą powinien zostać nagrodzony. Zresztą teraz będą wyścigi na torach, które sprzyjają Vettelowi(Singapur, Malezja, Japonia). Dla całej F1 korzystniej by było, aby nastąpiła zmiana warty na mistrzowskim tronie.
RY2N, 06.09.2017 15:56[!]
Cytat marios76 :
To kto zaslugiwal???

Mexi pewnie chciał zasugerować że pierwsze trzy miejsca powinny być nieobsadzone, a oni wszyscy powinni być ex aequo na czwartym...
marvin, 06.09.2017 17:06[!]
@RY2N
Czwarty był Kubica ;)

1.    Lewis Hamilton        98
2.    Felipe Massa        97
3.    Kimi Raikkonen        75
4.    Robert Kubica        75
5.    Fernando Alonso    61
marios76, 06.09.2017 17:20[!]
@marvin Wlasnie o tym pisalem- bylo jak bylo, ale przewage nad trzecim i czwartym kierowca mieli calkiem spora. Kubica i Raikkonen zamiast zera punktow musieli by wygrac co najmniej po jeszcze dwa wyscigi, zdobywajac jeszcze po 20; a prawda jest taka, ze od polowy sezony mistrz i vicemistrz nieco odskakiwali goniacym
.@krzychol2000 Oczywiscie, ze bedzie zmiana warty! Z Rosberga na Hamiltona. A Twoj ulubieniec niech sie martwi... bo mu Bottas depcze po pietach i moze go wyprzedzic w klasyfikacji. :) PS: Choc z usmiechem, pisze to na powaznie.
marcelo92, 06.09.2017 18:01[!]
Teraz Vettel bedzie mial korzystniejsze tory to fakt, ale czy nie bedzie kar za nadprogramowe elemnty jednostki napedowej. Ferrari pozostawilo jeszcze do wdrozenia jeden silnik spalinowy, Mercedes ma juz wszystkie. Ciezko cos wywrozyc.
krzychol2000, 06.09.2017 18:50[!]
@marios76 Pożyjemy, zobaczymy, wszystko jest jeszcze możliwe. :-)
sneer, 06.09.2017 21:48[!]
Cytat marios76 :
Az boje sie pomyslec, co zrobil by w Baku, gdyby nie dojrzal... :)


A mógł zabić!
marios76, 09.09.2017 14:04[!]
@sneer Dwa razy!
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca