F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.11.2017

Informacja Pirelli przed GP Abu Zabi

Grosjean: Haas dokonał w tym roku bardzo solidnych postępów

Bottas: Muszę udowodnić, że zasługuję na posadę w Mercedesie

Williams potwierdził skład kierowców na testy opon w Abu Zabi

21.11.2017

Ferrari bliskie przemianowania klienckich silników na Alfa Romeo

Autosport: Sirotkin dołączy do Kubicy podczas testów w Abu Zabi

FIA zwróciła opłatę licencyjną Manora na sezon 2017

Gene: Alonso może wygrać Le Mans w swoim debiucie

Hartley pozostaje spokojny o jednostki Hondy w sezonie 2018

Williams dementuje pogłoski o podpisaniu umowy z Kubicą na sezon 2018

20.11.2017

Massa nie spieszy się z wyborem nowej serii wyścigowej

Mer Sao Paulo dementuje plotki o niepewnej przyszłości F1 na Interlagos

Abiteboul: F1 nie powinna odchodzić od obecnej koncepcji silnika

Lauda: Mam wrażenie, że Liberty chce upodobnić F1 do NASCAR

Ecclestone: Liberty traktuje Formułę 1 jak bar typu fast food

19.11.2017

Fernando Alonso pokonał ponad 100 okrążeń podczas testów WEC

Hartley: Od kilku tygodni wiedziałem, że będę ścigał się dla STR w sezonie 2018

Pirelli rozwija nowe deszczowe opony F1

Thierry Neuville wygrał Rajd Australii

18.11.2017

Toyota potwierdziła udział Alonso w testach WEC w Bahrajnie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Hulkenberg: F1 potrzebuje lepszego ogumienia na mokry tor

Niemiec stwierdził, że podczas kwalifikacji do GP Włoch FIA miała ograniczone pole manewru.
Nataniel Piórkowski, 7 września 2017, wyświetlenia: 1934<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Nico Hulkenberg wezwał Formułę 1 i Pirelli do poprawy ogumienia na mokry tor.

Kierowca Renault przyznał, że dwugodzinne opóźnianie wznowienia sesji kwalifikacyjnej do GP Włoch wydawanymi co piętnaście minut komunikatami było „bardzo denerwujące”.

„Zakładaliśmy i ściągaliśmy nasze kaski tak często, jak wchodziliśmy i wychodziliśmy z bolidów. Gdy było jasne, że czeka nas długie opóźnienie, pomyślałem, że powinienem zająć się czymś lepszym niż czekaniem. Na przykład uciąć sobie drzemkę” – powiedział Hulkenberg w rozmowie ze Sport1.

Zdaniem Niemca obecne deszczowe ogumienie źle radzi sobie z odprowadzaniem wody zalegającej na torze. „Deszcz nie był przesadnie mocny. Na torze nie było zbyt wiele stojącej wody. Problem polega na tym, że te opony zostały wykonane po, aby odprowadzać z toru określoną liczbę litrów wody. Gdy jest jej więcej, łatwo o akwaplanację, a oczywiście kierowcy tego nie chcą”.

„Charlie Whiting miał ograniczone pole manewru. Sądzę, że w przyszłości powinniśmy pracować z Pirelli nad poprawą tej sytuacji. Dawniej, gdy w sporcie byli obecni inni producenci, można było jeździć w tego typu warunkach. Teraz nie ma tak wielu testów w ciągu sezonu, na pewno nie ma tak wielu zajęć na mokrej nawierzchni. Pirelli trudno jest więc poprawić dostępne ogumienie” – dodał.

W podobnym tonie wypowiadał się po kwalifikacjach na Monzy Kimi Raikkonen z Ferrari: „To po prostu głupie, że musieliśmy czekać tyle czasu, bo nie mamy porządnych deszczowych opon, które byłyby w stanie skutecznie odprowadzać choć część wody zalegającej na prostych. Na obecnej sytuacji nie korzystają ani nasi fani, ani żaden z kierowców. Oczywiście gdy zaczynaliśmy rywalizację zmagaliśmy się z dużą akwaplanacją. W większości zakrętów brakowało nam przyczepności. Na pewno potrzebujemy lepszych opon deszczowych, bo czekaliśmy na wznowienie sesji blisko dwie godziny, fani mokli na trybunach, a prawdę mówiąc na torze nie znajdowało się zbyt dużo wody”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
31.10.2017  Hulkenberg: Zawodność Renault jest nie do zaakceptowania
20.10.2017  Renault testuje części silnika rozwijane z myślą o sezonie 2018
13.10.2017  Hulkenberg: Sainz to młody, ale szybki kierowca
10.10.2017  Sainz: Pokonanie Hulkenberga w tym sezonie nie będzie łatwe
02.09.2017  Kierowcy Renault zostaną ukarani za wymianę komponentów silnika
Tagi:
Hulkenberg N.
Pirelli
Raikkonen K.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
ergie, 07.09.2017 23:16[!]
Kurcze, a w programie GP Confidential zachwalali obecne opony deszczowe jako lepiej odprowadzające wodę od poprzednich... ??? a po drugie co krok wychodzi że tak drastyczne ograniczenie testów wychodzi F! bokiem...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca