F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.02.2018

Alonso otwarty na kontynuowanie kariery w WEC

Latifi weźmie udział w piątkowym treningu przed GP Kanady

16.02.2018

McLaren dokonał pierwszego uruchomienia silnika Renault w bolidzie MCL33

Lowe: Celem Williamsa jest zbliżenie się do czołowych zespołów

Williams: Zatrudniając Sirotkina nie kierowaliśmy się względami finansowymi

Abiteboul: Poprawa dźwięku silników może negatywnie wpłynąć na osiągi

Brawn: W najbliższym czasie DRS nie zniknie z Formuły 1

Rosberg typuje Hamiltona na zdobywcę mistrzowskiego tytułu

15.02.2018

Kubica wystąpi w trzech sesjach treningowych w sezonie 2018

Williams przedstawił model FW41

Tegoroczna jednostka Ferrari spełniła oczekiwania na hamowni

Verstappen: Nie wyczekuję z niecierpliwością na Halo

Vasseur: Wsparcie Ferrari może nam pomóc osiągnąć poziom Force India

Green: Nowy bolid będzie podobny do zeszłorocznego

14.02.2018

Toro Rosso oraz Sauber już po pierwszych uruchomieniach silników

Haas zaprezentował swój bolid na sezon 2018

Carey: Fani muszą zaakceptować niektóre zmiany

13.02.2018

Renault celuje w zredukowanie straty do Red Bulla i McLarena

Ricciardo chce powalczyć o podium w Grand Prix Australii

Alonso pokłada duże nadzieje w silniku Renault

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Hulkenberg: F1 potrzebuje lepszego ogumienia na mokry tor

Niemiec stwierdził, że podczas kwalifikacji do GP Włoch FIA miała ograniczone pole manewru.
Nataniel Piórkowski, 7 września 2017, wyświetlenia: 1987<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Nico Hulkenberg wezwał Formułę 1 i Pirelli do poprawy ogumienia na mokry tor.

Kierowca Renault przyznał, że dwugodzinne opóźnianie wznowienia sesji kwalifikacyjnej do GP Włoch wydawanymi co piętnaście minut komunikatami było „bardzo denerwujące”.

„Zakładaliśmy i ściągaliśmy nasze kaski tak często, jak wchodziliśmy i wychodziliśmy z bolidów. Gdy było jasne, że czeka nas długie opóźnienie, pomyślałem, że powinienem zająć się czymś lepszym niż czekaniem. Na przykład uciąć sobie drzemkę” – powiedział Hulkenberg w rozmowie ze Sport1.

Zdaniem Niemca obecne deszczowe ogumienie źle radzi sobie z odprowadzaniem wody zalegającej na torze. „Deszcz nie był przesadnie mocny. Na torze nie było zbyt wiele stojącej wody. Problem polega na tym, że te opony zostały wykonane po, aby odprowadzać z toru określoną liczbę litrów wody. Gdy jest jej więcej, łatwo o akwaplanację, a oczywiście kierowcy tego nie chcą”.

„Charlie Whiting miał ograniczone pole manewru. Sądzę, że w przyszłości powinniśmy pracować z Pirelli nad poprawą tej sytuacji. Dawniej, gdy w sporcie byli obecni inni producenci, można było jeździć w tego typu warunkach. Teraz nie ma tak wielu testów w ciągu sezonu, na pewno nie ma tak wielu zajęć na mokrej nawierzchni. Pirelli trudno jest więc poprawić dostępne ogumienie” – dodał.

W podobnym tonie wypowiadał się po kwalifikacjach na Monzy Kimi Raikkonen z Ferrari: „To po prostu głupie, że musieliśmy czekać tyle czasu, bo nie mamy porządnych deszczowych opon, które byłyby w stanie skutecznie odprowadzać choć część wody zalegającej na prostych. Na obecnej sytuacji nie korzystają ani nasi fani, ani żaden z kierowców. Oczywiście gdy zaczynaliśmy rywalizację zmagaliśmy się z dużą akwaplanacją. W większości zakrętów brakowało nam przyczepności. Na pewno potrzebujemy lepszych opon deszczowych, bo czekaliśmy na wznowienie sesji blisko dwie godziny, fani mokli na trybunach, a prawdę mówiąc na torze nie znajdowało się zbyt dużo wody”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.02.2018  Chester: Hulkenberg i Sainz pozytywnie wpływają na rozwój bolidu
29.11.2017  Permane: Sirotkin zasługuje na posadę w Formule 1
26.11.2017  Renault ukarane finansowo za niedokręcone koło w bolidzie Sainza
26.11.2017  Sainz: Jesteśmy zdeterminowani, aby pokonać Toro Rosso
31.10.2017  Hulkenberg: Zawodność Renault jest nie do zaakceptowania
Tagi:
Hulkenberg N.
Pirelli
Raikkonen K.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
ergie, 07.09.2017 23:16[!]
Kurcze, a w programie GP Confidential zachwalali obecne opony deszczowe jako lepiej odprowadzające wodę od poprzednich... ??? a po drugie co krok wychodzi że tak drastyczne ograniczenie testów wychodzi F! bokiem...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca