F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.07.2018

Webber: Formuła 1 zbyt łatwo dopuszcza fanów do kierowców

Red Bull zachęca Hondę do częstszego wprowadzania poprawek

Steiner: Haas nie żałuje kontrowersyjnego podejścia do startów w F1

Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?

Antonio Giovinazzi wystąpi z Sauberem w treningu do GP Niemiec

Ferrari z agresywnym wyborem opon na Grand Prix Węgier

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Horner: Red Bull na pewno otrzyma kolejne kary cofnięcia na starcie

Brytyjczyk pochwalił ostatnie działania Renault zmierzające ku poprawie niezawodności silnika.
Nataniel Piórkowski, 9 września 2017, wyświetlenia: 1864<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Christian Horner zdradził, że przed końcem sezonu Red Bull na pewno będzie musiał radzić sobie z kolejnymi karami cofnięcia na starcie wyścigów.

Podczas GP Włoch zarówno Daniel Ricciardo jak i Max Verstappen stracili swoje wysokie miejsca wywalczone w kwalifikacjach ze względu na taktyczną decyzję o użyciu na Monzy nowej jednostki napędowej. Ruch tan miał obniżyć ryzyko wystąpienia ewentualnych problemów z silnikiem na torze w Singapurze, który odpowiada charakterystyce bolidu RB13.

Horner przekonuje jednak, że jego zespół nie będzie w stanie przejść siedmiu kolejnych eliminacji sezonu bez korzystania z nowych komponentów jednostki napędowej. „Na pewno ściągniemy na siebie kolejne kary. Mam nadzieję, że staniemy przed szansą strategicznego określenia, kiedy do tego dojdzie, ale jest mało prawdopodobne, abyśmy doszli do końca tego sezonu bez ponoszenia kolejnych kar”.

Chociaż perspektywa kolejnych kar cofnięcia na starcie rodzi frustrację w obozie Red Bulla, Horner pochwalił działania Renault zmierzające ku wyeliminowaniu częstych problemów z niezawodnością jednostki napędowej. Po Grand Prix Włoch francuski koncern zdecydował się na zwiększenie nacisków na zapewnienie nowych części stajniom klienckim i oddelegowanie od rundy w Singapurze większej liczby swych pracowników do pomocy stajni z Milton Keynes.

„Na pewno odpowiedzieli na ostatnie problemy” – powiedział szef teamu Dietricha Mateschitza. „To zachęcające. Problem polega jednak na tym, że na Monzy rozpoczęliśmy korzystanie z nowych silników. Gdyby więc doszło do jakiegokolwiek problemu, rezultat byłby dość katastrofalny. Pozytywne jest to, że Renault zdaje się poważnie podchodzić do problemu. Nie chowają głowy w piasek. Mam nadzieję, że od teraz aż do końca sezonu będziemy już obserwować trend wznoszący”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.07.2018  Red Bull zachęca Hondę do częstszego wprowadzania poprawek
10.07.2018  Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie
10.07.2018  Na torze Silverstone odbywają się testy ogumienia
08.07.2018  Ricciardo: Najatrakcyjniejsze opcje poza Red Bullem są niekatualne
07.07.2018  Verstappen: Deficyt mocy Red Bulla na Silverstone wynosi 70-80 koni
Tagi:
Red Bull
Renault
Horner C.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca