F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.07.2018

Webber: Formuła 1 zbyt łatwo dopuszcza fanów do kierowców

Red Bull zachęca Hondę do częstszego wprowadzania poprawek

Steiner: Haas nie żałuje kontrowersyjnego podejścia do startów w F1

Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?

Antonio Giovinazzi wystąpi z Sauberem w treningu do GP Niemiec

Ferrari z agresywnym wyborem opon na Grand Prix Węgier

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Motorsport.com: Sainz podpisał umowę na starty w Renault

Według uzyskanych informacji, 23-latek może dołączyć do zespołu już od GP Malezji.
Mateusz Szymkiewicz, 9 września 2017, wyświetlenia: 9228<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Według informacji uzyskanych przez motorsport.com, Carlos Sainz podpisał umowę na starty dla ekipy Renault.

Od kilkunastu dni trwają wzmożone negocjacje na linii McLaren-Toro Rosso-Honda-Renault. Efektem tych rozmów ma być nawiązanie partnerstwa między stajnią z Faenzy a Hondą, natomiast McLaren zrywając umowę z japońskim producentem miałby możliwość związania się z Renault. Mimo to od pewnego czasu spekuluje się, iż powodzenie tych dyskusji jest uzależnione od pozyskania Carlosa Sainza przez fabryczny zespół francuskiego producenta.

23-latek miałby dołączyć do Renault w ramach odszkodowania za zerwanie umowy na dostawy układów napędowych przez Toro Rosso. Według źródeł serwisu motorsport.com, stajnia z Enstone zdołała sobie zapewnić usługi Sainza od sezonu 2018, choć niewykluczone, że kierowca dołączy do zespołu już na tegoroczne Grand Prix Malezji, zastępując Jolyona Palmera.

W sytuacji gdyby Hiszpan opuścił Toro Rosso jeszcze w tym sezonie, jego bolid najprawdopodobniej przejąłby Pierre Gasly. Mimo to nie jest pewne, czy Francuz utrzymałby swoją posadę w 2018 roku, ponieważ Honda ma naciskać na zatrudnienie swojego juniora – Nobuharu Matsushity. Japończyk, który ma za sobą współpracę z McLarenem oraz Sauberem, obecnie startuje w Formule 2 i nie posiada wystarczającej liczby punktów do uzyskania superlicencji.

Wszystkie powyżej wymienione scenariusze zostaną zrealizowane, jeżeli wcześniej uda się związać McLarenowi z Renault. W tej sytuacji Toro Rosso będzie już dysponowało kontraktem na dostawy silników Hondy, a także jak się okazuje, porozumieniem ze stajnią z Woking, która będzie produkowała skrzynie biegów do bolidów STR13.

Wszystkie umowy mają zostać dopięte na początku tego tygodnia, natomiast oficjalnych komunikatów w sprawie Sainza, McLarena i Renault oraz Toro Rosso i Hondy mamy się spodziewać tuż przed rozpoczęciem weekendu Grand Prix w Singapurze.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.07.2018  Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła
11.07.2018  Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault
11.07.2018  Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1
10.07.2018  Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie
07.07.2018  Trzej producenci silników sprzeciwiają się rezygnacji z MGU-H
Tagi:
Renault
Sainz C.
Toro Rosso

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
rocque, 12.09.2017 11:10[!]
Cytat bartoszcze :
Ale wiesz, że analogicznie można porównać Hulkenberga i Palmera, że różnica punktowa między nimi to kwestia takiego a nie innego sposobu punktowania? :)

Jedna luka, której nie uwzględniłeś: Hulkenberg choćby stanął na głowie, to nie przebije tego, że Renault jest słabsze od czołowych ekip. Tak samo było zawsze: z Williamsem, z Force India, z Sauberem.
Palmer ma taki sam samochód jak Hulkenberg. Stoper nie kłamie.
Cytat :
Oczywiście, to tylko kwestia szczególnego wyróżniania miejsc 1-3...

Kwestia tego, o czym wspomniałem wyżej: głową nie przebijesz muru.
bartoszcze, 12.09.2017 11:19[!]
Oczywiście, że uwzględniłem. Palmer jest oczywiście słabszy, ale różnica "matematyczna" będzie zależała od przyjętego sposobu punktowania (6, 8, 10, 15 miejsc).
A Hulk przez te wszystkie lata nawet słabszym samochodem nie doskoczył do podium, pomimo że zrobili to słabsi kierowcy w niekoniecznie lepszych samochodach (Renault, Sauber, Force India, Williams). Jak być może pamiętasz, mówię często o jego pechu jako o nieodłącznej już cesze...
rocque, 12.09.2017 12:24[!]
Cytat bartoszcze :
A Hulk przez te wszystkie lata nawet słabszym samochodem nie doskoczył do podium, pomimo że zrobili to słabsi kierowcy w niekoniecznie lepszych samochodach (Renault, Sauber, Force India, Williams).

Podium Grosjeana w 2015 - dwa razy zepsuł się silnik Hulkowi. Sauber i Williams nigdy nie były gorsze niż aktualny zespół Hulkenberga. Wracamy do zeszłego roku: cztery szanse Force India na podium, Hulk zlamił Baku, a reszta?
Cytat bartoszcze :
Jak być może pamiętasz, mówię często o jego pechu jako o nieodłącznej już cesze...

Dlatego czekam aż otrzyma samochód zdolny do walki na równi z Mercedesem/Ferrari/Red Bullem.
Wtedy będzie rozliczony z pełnego sezonu i walki z najlepszymi kierowcami, a nie z przypadkowego wyścigu. Przypadek zostanie zredukowany do minimum. Zakładając, że już zdobędzie to podium to magicznie nie stanie się lepszym kierowcą, tylko zacznie zmieniać się jego postrzeganie - bardziej na plus im więcej podiów.
Zobaczysz a uwierzysz albo ja przyznam się do błędu.

Naprawdę mi już nie zależy, żeby przekonywać wszystkich na siłę do mojego zdania o Hulkenbergu ;)
Przedstawiłem swoją wersję i potwierdzi się lub nie. Co nie zmienia faktu, że wtrącę opinię po wyścigu, sprostuję coś albo wyszukam ciekawostkę... i czasem zareaguję na zdanie kogoś innego.
RY2N, 12.09.2017 14:09[!]
Cytat rocque :
Dlatego czekam aż otrzyma samochód zdolny do walki na równi z Mercedesem/Ferrari/Red Bullem.

Sęk w tym że obserwują go nie tylko kibice ale i szefowie teamów. I ryzyko że Hulk nie otrzyma takiego bolidu stopniowo rośnie. Tak samo jak w przypadku Pereza, który wiele w tym roku zrobił, żeby nie otrzymać już takiej szansy.
Kidyś jednego i drugiego bardzo wysoko oceniałem, ale upływ czasu bez przebyłysków robi swoje. Być może też nieco przesadnie umieściłem Hulka niżej niż Pereza na mojej liście . Faktycznie obaj są kierowcami środka. Ale wystarczy spojrzeć co wyczynia Alonso McLarenem żeby zobaczyć na czym polega bycie kierowcą top 3.
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca