F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.09.2017

Leclerc poprowadzi bolid Saubera podczas czterech piątkowych treningów

Prost: Renault chce być kuszącą opcją na przyszłorocznym rynku kierowców

Brown: Współpraca z Renault nie jest krótkoterminowym rozwiązaniem

Verstappen: Singapur był naszą ostatnią szansą na dobry wynik

20.09.2017

McLaren: Trzy lata współpracy z Hondą były wizerunkową katastrofą

Polski koncern paliwowy sfinansuje test Kubicy w Williamsie?

Hamilton: Mercedes nie wyeliminuje w tym roku słabych stron bolidu W08

Boullier: Mamy dwa tygodnie opóźnienia w przygotowaniach do sezonu 2018

Villeneuve: To Vettel ponosi winę za kolizję ze startu GP Singapuru

19.09.2017

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Malezji

Trulli: Vettel wciąż ma szansę na wywalczenie mistrzowskiego tytułu

Wolff: Bottas nie stanie się drugim kierowcą Mercedesa

18.09.2017

Boullier: Od sezonu 2019 McLaren zacieśni współpracę z Renault

Honda: McLaren miał problem z dostosowaniem się do zmian

17.09.2017

GP Singapuru: weekend w obiektywie

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Singapuru

GP Singapuru: wypowiedzi po wyścigu (10)

Kolizja ze startu Grand Prix Singapuru uznana za incydent wyścigowy

GP Singapuru: najszybsze okrążenia wyścigu

Verstappen obwinia Vettela za kolizję na starcie Grand Prix Singapuru

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Sainz wciąż czeka na decyzję odnośnie swojej przyszłości

Hiszpan przyznał, że jego losy w Formule 1 zależą od decyzji Red Bulla.
Mateusz Szymkiewicz, 13 września 2017, wyświetlenia: 1979<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Carlos Sainz zdradził, że wciąż czeka na decyzję Red Bulla odnośnie swojego miejsca startów w 2018 roku.

Wszystko wskazuje na to, że Hiszpan po trzech latach spędzonych w Toro Rosso odjedzie do fabrycznego zespołu Renault. Mimo to według informacji uzyskanych przez Autosport, 23-latek zostanie tylko wypożyczony przez Red Bulla do stajni z Enstone, ze względu na obawy, iż po sezonie 2018 będą mogli odejść z jego szeregów Daniel Ricciardo lub Max Verstappen.

Mimo to Sainz poproszony o skomentowanie spekulacji łączących jego osobę z ekipą Renault, przyznał, że jeszcze nic nie zostało sfinalizowane. „Być może mam te same informacje co wy. Od czerwca, kiedy to wyjaśniliśmy sobie pewne rzeczy i miałem bardzo konkretną rozmowę z nimi, moja przyszłość znajduje się w rękach Red Bulla. Od tamtej pory nic nie robię, mając wiarę w ich decyzje”.

Hiszpan dodał, że saga z przejściem McLarena na jednostki Renault, a także Toro Rosso na układy napędowe Hondy, nie ma żadnego związku z jego dalszą przyszłością w Formule 1. „Byłoby dobrze, gdyby Alonso został w McLarenie-Renault, lecz to co robi McLaren i Renault nie ma żadnego wpływu na mnie. Myślę tylko o weekendzie w Singapurze” – dodał 23-latek.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.09.2017  Sainz nie spodziewa się przejścia do Renault jeszcze w tym sezonie
15.09.2017  Palmer: O przejściu Sainza do Renault dowiedziałem się z Autosportu
15.09.2017  Carlos Sainz będzie w przyszłym sezonie kierowcą Renault
15.09.2017  Renault próbowało pozyskać Daniela Ricciardo na sezon 2018
14.09.2017  Kwiat nie zamierza komentować spekulacji łączących Toro Rosso z Hondą
Tagi:
Sainz C.
Renault
Red Bull
Toro Rosso

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Europejczyk, 13.09.2017 11:59[!]
Czyli może nie wszystko stracone... Chociaż na moje oko to ściemnia i wszystko jest już klepnięte. W każdym bądź razie ja już mam dość, idzie oszaleć.
Sgt Pepper, 13.09.2017 12:28[!]
Ja nie widzę sensu w wypożyczeniu przez RS Sainza, który to na pewno będzie lepszy od PAL, ale asem nie jest i nigdy nie będzie. Wiedząc że idzie tam na roczną "banicję"... nieeee, jakoś dziwne to wszystko.
A na dodatek, po roku, RBR zapuka do drzwi i poprosi o zwrot, bo ucieknie im Max albo Daniel.
Co RS na tym zyska? Nie wiem. Nie można też wykluczyć opcji że Renault jest teamem bez większych ambicji i dobrze im z tym gdzie są teraz, bo liczy się biznes ze sprzedaży silników.
Titheon, 13.09.2017 14:02[!]
Nie widzisz sensu, bo nie patrzysz na to przez pryzmat możliwych rozwiązań. Renault potrzebuje kogoś lepszego od Palmera, więc bierze Sainza. Nie decydują się na Kubicę, bo uznają to za ryzykowną opcję. W międzyczasie, kiedy Renault ma "pewnego Sainza", a "niepewny Kubica" przechodzi do Williamsa, Renault zarabia kasę na wynikach dwóch kierowców i zyskuje pewność, w jakiej dyspozycji jest Robert. I teraz tak: jeśli Sainz nie robi wyników, to są nadal w tym samym miejscu, co z Palmerem. Jeśli Sainz robi wyniki to już zyskali. Jeśli Robert też robi wyniki to istnieje zawsze możliwość ściągnięcia go, a jeśli Robert nie robi wyników to są do przodu, bo mieli Sainza. Jest cała masa powodów, dlaczego taki wariant ma sens - nie trzeba szukać nie wiadomo gdzie. Tylko że trzeba odrzucić od siebie myślenie, że Robert to jedyna dobra opcja dla Renault...

Zawsze jest też możliwość, że Hulk wróci do Williamsa, a do Renault przejdzie Kubica :D
Sgt Pepper, 13.09.2017 14:14[!]
Cholera wie. Ja myślę że może jeszcze Renault ma plan co do Kubicy (nie wiadomo jak w drugą stronę) i w duchu rozważam jeszcze jeden możliwy scenariusz- Fernando jako mentor dla młodego Strolla w Williamsie (dziwnym trafem usuwał swoje konotacje z McL i Hondą na swoim TT, a tata Strolla ma przecież kasę na kontrakt ALO), McL dostaje w prezencie nie tylko silnik, Eric Boullier się cieszy jak dziecko, bo zawsze uwielbiał styl pracy KUB i zawsze był jego gorącym orędownikiem, Sainz idzie w wypożyczeniu na rok do RS, a po roku- zwrot do RBR, a w jego miejsce KUB lub ALO. Albo obaj na raz. W końcu HUL wypada dobrze, ale jedynie na tle beznadziejnego Palmera. Nawet podczas testów jego średnia z długiego przejazdu była gorsza niż Kubicy, który przecież jechał tym autem pierwszy raz. Aż taki kozak z niego nie jest.
KamBrillant, 13.09.2017 14:25[!]
@Titheon Hulk w Williamsie? Brzmi nieźle
Titheon, 13.09.2017 15:06[!]
@Sgt Pepper - no i sam widzisz, ile jest opcji... :) Wszystko się jeszcze może zdarzyć w tym sezonie. A co dopiero za rok, kiedy znowu bez kontraktu zostanie Bottas, czy Raikkonen (choć podejrzewam, że Bottas i tak zostanie na kolejny rok). Skończy się chyba też kontrakt Hulka, będziemy mądrzejsi o transfery na linii RBR - STR (mam na myśli Sainza, Ricciardo i Verstappena), a na pewno McLaren coś od siebie dorzuci, bo nie wiadomo jak się będzie czuł McLaren z Renault i Alonso pośrodku tego wszystkiego. Także w kwestii "sensu" rozpatrywałbym po prostu każdą możliwą opcję. Większość z nich to są jakieś abstrakcje na pierwszy rzut oka, ale to jest F1 - tu się liczy taka abstrakcyjna polityka.
Lolek, 13.09.2017 15:09[!]
Vettel też do samego końca twierdził, że jeszcze nie wie, czy będzie jeździł w Ferrari, mimo że już dużo wcześniej Horner go wysypał, Alonso to samo, mimo że w 2009 cały świat trąbił, że idzie do
Ferrari. Tak ten świat funkcjonuje, nigdy nie możesz nic palnąć przed oficjalnym potwierdzeniem.
Titheon, 14.09.2017 14:32[!]
A może jest jeszcze inaczej... Renault MOŻE wziąć Sainza, ale niekoniecznie musi. Być może Renault jest przygotowane dla Roberta, ale JEŚLI ten pomysł nie wypali, to mają klauzulę wypożyczenia w trybie natychmiastowym Sainza?
Kajkes, 14.09.2017 22:45[!]
Zgadzam się z Wami wszystkimi Panowie, ale brakuje mi jeszcze jednego elementu. Czemu a priori zakładamy, że Vandoorne zostanie w McLarenie? Czy ja dobrze pamiętam, że to Dennis chciał go tam wcisnąć w miejsce Buttona, czy było na odwrót? Tym niemniej, McL pokazał już wielokrotnie, że nie ma problemu ze zwalnianiem młodych kierowców po roku (Perez, Magnussen), może skład KUB-ALO w McLarenie? To byłby duet na miarę Senny i Prosta!
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca