F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.05.2018

Steiner: Pozycja Grosjeana w Haasie jest bezpieczna

Ferrari zmodyfikowało projekt lusterek przymocowanych do systemu halo

Sainz oczekuje szalonych kwalifikacji do wyścigu w Monako

Lauda: FIA powinna wyjaśnić wątpliwości związane z bolidem Ferrari

Abiteboul: Renault przywykło do krytyki ze strony Red Bulla

Verstappen: GP Monako to dobra szansa dla Red Bulla

22.05.2018

Todt popiera plany rezygnacji z wykorzystywania MGU-H w F1

Promotor GP Azerbejdżanu chce renegocjować warunki umowy z FOM

Markiełow: Odrzuciłbym propozycję startów dla Toro Rosso

21.05.2018

Michael Latifi został nowym udziałowcem McLaren Group

Wolff martwi się o formę Mercedesa w Grand Prix Monako

Kubica: Nie ma magicznych rozwiązań na problemy Williamsa

Boullier dementuje plotki o swoim możliwym odejściu z McLarena

Liberty zainteresowane organizacją ulicznego wyścigu F1 w Berlinie

Renault może wkrótce skupić się na przygotowaniach do sezonu 2019

19.05.2018

Auto Hebdo: Kubica może zastąpić Hartley'a w Toro Rosso

18.05.2018

Alonso: Wciąż brakuje nam prędkości na prostych

Kiepska pogoda uniemożliwi Silverstone goszczenie tysięcznego wyścigu F1

Todt broni zmian w przepisach technicznych na sezon 2019

Key: Relacje Toro Rosso z Hondą są wzorowe

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Force India zamontowało ponad 30 małych skrzydełek na płetwie rekina

Rozwiązanie to ma zwiększyć docisk i poprawić przepływ powietrza w kierunku tylnego spojlera.
Nataniel Piórkowski, 14 września 2017, wyświetlenia: 2298<< | lista | T- | T+ | >>
Force India obrało radykalne podejście do prób zwiększenia docisku swego bolidu na torze Marina Bay w Singapurze, instalując ponad 30 małych skrzydełek na górnej krawędzi pokrywy silnika.

Rozwiązanie dostrzeżone w czwartek w Singapurze pokazuje, że team Vijaya Mallyi nie zamierza porzucać rozwoju tegorocznej konstrukcji, nawet pomimo tego, iż dysponuje dysponuje komfortową sytuacją w klasyfikacji konstruktorów, plasując się na pewnym czwartym miejscu.

W czwartek na górnej krawędzi płetwy rekina bolidu VJM10 pojawiło się ponad 30 drobnych skrzydełek. Ich celem jest zwiększenie docisku tylnej osi oraz efektywniejsze poprowadzenie strugi powietrza w kierunku T-winga oraz tylnego spojlera. Także samo skrzydło T odznacza się w ten weekend bardziej agresywnym projektem i składa się z nie dwóch, a aż trzech agresywnie wyprofilowanych poziomów.

Oczekuje się, że pozostałe zespoły również skorzystają w Singapurze z nowych koncepcji ukierunkowanych na poprawę docisku. Mercedes przygotował na ten weekend nową wersję osłony silnika, w której nie ma charakterystycznego wycięcia, używanego podczas poprzednich wyścigów.



Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.05.2018  Force India zostało ukarane grzywną
04.05.2018  Perez: Podium wywalczone w Baku nie jest dziełem przypadku
01.05.2018  Force India potwierdziło skład na testy w Barcelonie
14.04.2018  Fernley: Force India nie grozi bankructwo
05.04.2018  Perez przetestuje w Bahrajnie nowe przednie skrzydło bolidu Force India
Tagi:
Force India

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 14.09.2017 13:23[!]
To juz jest przegiecie. 28 bym rozumial, ale po co im az 30!? :)
ICEman, 14.09.2017 18:07[!]
Wincyj lotek !
latak, 14.09.2017 18:09[!]
A to wszystko przypadkiem nie po to żeby poprawić jazdę w strumieniu "brudnego" powietrza?
ergie, 14.09.2017 21:42[!]
i tak z płetwy rekina zrobił się grzbiet kaszalota ;) będzie ciekawie jak te ustrojstwa zaczną się odłamywać w trakcie wyścigu... wiem wiem samochody F1 są superprodukcjami... ale istnieją też prawa Mupphiego...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca