F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault

Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1

Alonso nie jest przekonany co do propozycji zmiany systemu punktowego F1

Brawn: Pracujemy nad nową umową dla Silverstone

10.07.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Carlos Sainz będzie w przyszłym sezonie kierowcą Renault

Stajnia z Ensotne osiągnęła z Red Bullem porozumienie w sprawie wypożyczenia Hiszpana.
Nataniel Piórkowski, 15 września 2017, wyświetlenia: 3786<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Renault poinformowało o podpisaniu kontraktu, który w przyszłym roku pozwoli Carlosowi Sainzowi na zajęcie wyścigowego fotelu należącego obecnie do Jolyona Palmera.

Francuski team był zainteresowany pozyskaniem Hiszpana już w ubiegłym roku. Wtedy jednak Red Bull skorzystał z opcji pozwalającej na przedłużenie współpracy ze swoim wychowaniem.

Chociaż jeszcze latem istniały niewielkie szanse na to, że syn dwukrotnego rajdowego mistrza świata zmieni zespołowe barwy przed startem sezonu 2018, decydujący wpływ na jego przyszłość miały negocjacje prowadzone pomiędzy McLarenem, Hondą, Red Bullem i Renault.

Na mocy osiągniętych we wrześniu porozumień, od nadchodzącej kampanii Toro Rosso nawiąże partnerstwo z Hondą, rezygnując z silników Renault. Wypożyczenie Sainza do fabrycznego zespołu francuskiego koncernu było jednym z warunków wcześniejszego rozwiązania umowy na odstawy silników, mającej obowiązywać do końca 2018 roku. Na przetasowaniach tych skorzystał McLaren, który rozstanie się z Hondą i od nowego sezonu otrzyma do dyspozycji jednostki napędowe z Viry-Chatillon.

Dyrektor zarządzający Renault Sport Formula One Team – Cyril Abiteboul, powiedział: „Carlos to bardzo obiecujący kierowca, który już od pewnego czasu znajdował się na naszym radarze – zwłaszcza po sukcesach w juniorskich seriach Renault. Cieszymy się mogąc potwierdzić, że będzie naszym kierowcą w sezonie 2018. Wybór ten dobrze wpisuje się w naszą średnioterminową strategię. Uważamy, że Carlos i Nico będą świetnie się uzupełniać, tak na torze jak i poza torem. Duet ten powinien pozwolić nam na dokonywanie postępów i awans w górę stawki. Chciałbym podziękować Helmutowi Marko za wypożyczenie Carlosa na ten okres. Musimy także dziękować Jolyonowi za ciężką pracę na rzecz zespołu, jaką wykonuje dla nas od dwóch lat. Jest zaangażowanym kierowcą i życzymy mu wszystkiego co najlepsze na dalszych krokach kariery”.

Sainz dodał: „Jestem bardzo zadowolony dołączając do Renault Sport Formula One Team. Bycie kierowcą fabrycznego zespołu to prawdziwy zaszczyt i mam nadzieję, że będę mógł odpłacić się za okazane względem mnie zaufanie poprzez wyniki osiągane na torze. Krzywa rozwoju Renault w F1 jest bardzo ekscytująca. Jestem szczęśliwy mogąc stać się częścią tej ekipy w tak ekscytującym okresie. Nie mogę się już doczekać współpracy z całym personelem w Enstone i Viry oraz Nico Hulkenbergiem. Chciałbym podziękować Red Bullowi za wiarę, wsparcie i umożliwienie mi skorzystania z tej szansy. Specjalne podziękowania kieruję na ręce wszystkich w Toro Rosso. To fantastyczny team profesjonalistów. Życzę im wszystkiego najlepszego w przyszłości”.

Konsultant Red Bulla do spraw sportów motorowych – Helmut Marko, tłumaczył: „Jesteśmy zadowoleni z osiągnięcia porozumienia pozwalającego Carlosowi na jazdę dla Renault w 2018 roku. Carlos to niesamowity talent i na pewno skorzysta na współpracy z fabrycznym teamem i doświadczonym kierowcą [Hulkenbergiem]. Szansa ta zapewnia Carlosowi nowe wyzwania. Będziemy uważnie śledzić jego postępy, gdyż pozostaje częścią rodziny Red Bulla. To bardzo dobre wyjście zarówno dla Carlosa, Renault, ale także nas, bo dzięki temu będziemy mogli wprowadzić do Formuły 1 nowy talent”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.07.2018  Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła
11.07.2018  Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault
11.07.2018  Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1
10.07.2018  Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie
07.07.2018  Trzej producenci silników sprzeciwiają się rezygnacji z MGU-H
Tagi:
Renault
Sainz C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Pavlos Le Paul, 15.09.2017 12:44[!]
Trzeba przyznać, dzień pełen oficjalnych ogłoszeń mamy.
maciej, 15.09.2017 12:44[!]
A więc jednak ! Zapowiada się ciekawy duet ;)
Aeromis, 15.09.2017 12:47[!]
Dla Renault to bez wątpienia progres. HUL-SAI to ciekawy duet, choć mam nadzieję, że Nico rozwali Hiszpana na łopatki, zgniecie, zmiażdży i spyta czy ktoś chce chrupki :) Pytanie, czy ten duet to cel ostateczny? Nie sądzę.
rno2, 15.09.2017 12:52[!]
Szkoda, że będą trzymali tego marnego grajka Palmera do końca sezonu...
bartoszcze, 15.09.2017 13:18[!]
@Aeromis
Żeby się nie okazało, że to ostateczna weryfikacja możliwości Hulka.
dancom, 15.09.2017 13:24[!]
Czekamy jeszcze na wieści od Williamsa... Nico już poszedł na wódkę do Franka..
macieiii, 15.09.2017 14:37[!]
@Aeromis cel ostateczny? Sainz jest wypożyczony na rok. Co do zmiażdżenia to Verstappen go nie zmiażdżył, więc Hulk łatwo miał nie będzie...
enstone, 15.09.2017 14:54[!]
Niech teraz Cyryl oficjalnie odszczeka słowa dot. Kubicy --> "że Kubica nie poradzi sobie w deszczu, w chaosie podczas startu i że powrót Roberta musi mieć jakikolwiek sens" .....
Titheon, 15.09.2017 15:20[!]
@Aeromis - przecież Sainz zje Hulka na śniadanie... Zje, a następnie nie powiem co...
sneer, 15.09.2017 15:58[!]
Czyli jednak Palmer ma naprawdę mocne papiery. No nic, będzie mu się bolid notorycznie psuł.
Też mi się wydaje, że Carlos powinien Hulka zjeść na surowo i bez popitki. Ale zobaczymy.
Zomo, 15.09.2017 16:00[!]
Verstappen go nie zmiażdżył bo mu zlom ktorym jezdzil na to nie pozwolil.
sneer, 15.09.2017 16:04[!]
Hulk to Heidfeld bis. W sumie nie wiadomo dlaczego tak długo jeździ w F1. Dawno już wypadł z kategorii młody, zdolny.
teambuktu, 15.09.2017 16:09[!]
@sneer
teraz jest w kategorii doświadczony, solidny. czyli masz rację. Hei też długo jeździł w tej kat.
Kamikadze2000, 15.09.2017 16:11[!]
W Mercu Hulk byłby przynajmniej raz mistrzem i teraz mówiono by o nim, że to "wielki kierowca". Dotąd w swojej karierze nie miał ani razu na prawdę sprzętu z prawdziwego zdarzenia.
teambuktu, 15.09.2017 16:12[!]
@Kamikadze2000
racja, Hulk też się dobrze odnajduje w kategorii - byłby ;)
Aeromis, 15.09.2017 16:13[!]
@sneer
To że Ty nie wiesz, to nie znaczy to że cokolwiek to znaczy. :)
Lolek, 15.09.2017 17:01[!]
Zauważyłem, że już taka skrajna dominacja nad partnerem zespołowym obraca się przeciwko kierowcy, jeśli chodzi o kreowanie opinii o nimi. Tak było za czasów, gdy Rosberg wypunktował Nakajime do 0 i teraz, gdy Hulkenberg masakruje Palmera. Jeden i drugi zostali ogólnie ocenieni jako zwykły przeciętniak, który otrzymał jako partnera totalne zero, dno i żadna sztuka go pokonać tak wyraźnie. Przyjęło się w obu przypadkach, że ten lepszy jeździ tylko tyle na ile bolid pozwala, a jego teammate to po prostu kompletny lamus i nie możne w żaden sposób się do niego odnosić. A może właśnie prawda jest zupełnie inna, i to kapitalna jazda, talent, wyciskanie 110 % z bolidu, odpowiednio przez Rosberga i Hulkenberga, sprawiło, że ich partnerzy jeżdżący "jako tako" wyglądają aż tak fatalnie? Przypominam, że Palmer nie wyglądał tak tragicznie na tle Magnussena, a to już coś może znaczyć. Hulkenberg za to zrobił większą masakrę na Gutierrezie niż Grosjean. Może Renault jest złomem, który tylko w rękach klasowego kierowcy Hulkenberga pozwala na punkty? Niestety w formule 1 można przeróżnie manipulować faktami.
marios76, 15.09.2017 17:08[!]
Chcialbym Sainza w tym sezonie sprawdzic z Hulkenbergiem- moze bylo by widac na co tak naprawde stac Renault... za rok to nieco inne klocki.
@Kamikadze2000 Bylby .... w Mercedesie sprzed roku i dwoch, ale musial by jezdzic z Palmerem albo Strollem. W tamtym bolidzie przy powyzszych warunkach wiekszosc stawki powinna zdobyc tytul, albo sie pakowac z F1 jakby sie nie udalo. PS Nie ujmuje Hamiltonowi, bo gdyby mial mniej solidnego partnera to jednak zjadl stawke. Kiedys policzylem takie punkty i przewage. Fakt przy TO jak mial Schumacher z Barichello, ale wyniki byly kosmiczne! Padly chyba wszystkie indywidualne rekordy :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca