F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.07.2018

Ecclestone: Obecne przepisy zniechęcają kierowców do ścigania

Mallya chce, aby Ocon i Perez pozostali kierowcami Force India

GP Miami zostanie potwierdzone pod koniec lipca?

Abiteboul: Renault musi mieć alternatywy dla Sainza

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Węgier

17.07.2018

Webber: Formuła 1 zbyt łatwo dopuszcza fanów do kierowców

Red Bull zachęca Hondę do częstszego wprowadzania poprawek

Steiner: Haas nie żałuje kontrowersyjnego podejścia do startów w F1

Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?

Antonio Giovinazzi wystąpi z Sauberem w treningu do GP Niemiec

Ferrari z agresywnym wyborem opon na Grand Prix Węgier

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Palmer: O przejściu Sainza do Renault dowiedziałem się z Autosportu

Kierowca przyznał, że doniesienia z ostatniej soboty zweryfikował w rozmowach z członkami zespołu.
Mateusz Szymkiewicz, 15 września 2017, wyświetlenia: 2421<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Jolyon Palmer ujawnił, że o utracie posady w Renault na sezon 2018 dowiedział się z Autosportu.

Brytyjski serwis w ostatnią sobotę opublikował informację, że Carlos Sainz sfinalizował umowę z Renault, przechodząc na zasadzie rocznego wypożyczenia z Red Bulla. Z kolei dzisiaj stajnia z Enstone oficjalnie potwierdziła pozyskanie Hiszpana, który będzie partnerował Nico Hulkenbergowi w sezonie 2018.

Jak zdradził Jolyon Palmer, który w przyszłym roku ustąpi miejsca Sainzowi, o roszadzie dowiedział się dopiero, gdy zweryfikował w zespole informacje przeczytane w internecie. „Dowiedziałem się o tym czytając Autosport. Później wiedziałem już, że to prawda, ponieważ porozmawiałem z kilkoma osobami. To wszystko. Oczywiście wiedziałem, że po mojej tegorocznej pracy zespół zaczął rozglądać się za kimś innym, ponieważ to był trudny rok. Ale nigdy nic nie jest pewne do samego końca. W ubiegłym roku mogłem czuć się tak samo” – powiedział 26-latek.

Spekuluje się, że Sainz może dołączyć do Renault już od następnej rundy w Malezji. Mimo to Palmer ma dysponować bardzo dobrze zabezpieczonym kontraktem i są duże szanse, że ukończy tegoroczne mistrzostwa. Zawodnik zapytany czy dziwnie czuje się w zespole, który go nie chce, odpowiedział: „Nie wiem skąd o tym wiecie, ale nie zamierzam się do tego odnosić. Wciąż skupiam się na wykonaniu jak najlepszej pracy, kiedy wsiadam do bolidu. Nic się nie zmienia, zamierzam trzymać podniesioną głowę i ukończyć ten rok najlepiej jak potrafię. Nie mam nic do stracenia. To po prostu szansa dla mnie na pokazanie umiejętności. Do tej pory ten sezon był rozczarowujący, ale nie tylko z mojej strony, ponieważ zawodność jest bardzo wysoka. Bolid jest coraz mocniejszy, a w kilku kolejnych wyścigach może być szczególnie szybki. Nie ma już na mnie presji, ponieważ wiem, że nie zostaję tu na następny rok”.

W tej chwili jedyną realną opcją Palmera na pozostanie w Formule 1 jest ekipa Williams. Brytyjczyk przyznał, że póki co nie analizował swoich przyszłorocznych możliwości. „Jestem podekscytowany przed przyszłym rokiem, wiem że będzie nieco inny i wiem czego nie będę robił. Mam nieco czasu na pewne próby oraz decyzje. Nie martwię się o przyszłość. Do tej pory skupiałem się na pozostaniu w Renault. Teraz oczywiście już wiem, że to się nie stanie i mogę spoglądać na możliwości w Formule 1 oraz poza nią. Nie ma pośpiechu w podejmowaniu decyzji. Oczywiście, Williams to wielka nazwa, a także zespół, który wspierałem gdy dorastałem. To także dobra brytyjska ekipa, dla której startował mój ojciec”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.10.2017  Grosjean: Powrót Palmera do startów w F1 nie jest niemożliwy
08.10.2017  Honda naciska na udział Gasly'ego w finale sezonu Super Formula
07.10.2017  Jolyon Palmer odejdzie z Renault po Grand Prix Japonii
07.10.2017  Raikkonen i Palmer zostaną cofnięci na starcie Grand Prix Japonii
29.09.2017  Palmer: Przejście do IndyCar jest jedną z opcji na sezon 2018
Tagi:
Palmer J.
Sainz C.
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Yurek, 15.09.2017 20:33[!]
Cytat :
To także dobra brytyjska ekipa, dla której startował mój ojciec

W jednym GP. Się nastartował.
michal132, 15.09.2017 20:47[!]
i chyba już więcej Palmerów u siebie nie chcą :D
KamBrillant, 15.09.2017 21:06[!]
Duet Palmer i Stroll to dla Williamsa byłby jak samobójstwo.
bufcik, 15.09.2017 21:19[!]
Cytat :
O przejściu Sainza do Renault dowiedziałem się z Autosportu


Jeśli to prawda to bardzo słabo, że nikt nie maił odwagi, nie chciał z nim tego poruszyć. Co prawda jego ignorancja w wypowiedziach na ten temat też dała się odczuć i może dlatego. Nic do niego nie mam, wydaje się dość sympatycznym gościem ale F1 to jednak nie miejsce dla niego.
macieiii, 16.09.2017 01:41[!]
ciekawe, czy presja, czy budowanie bolidu pod Hulka go zniszczyły. Jeździł z Magnussenem, który nieźle radził sobie z Buttonem, teraz z Grosjeanem. Fakt, zostawili go na kolejny rok mimo że był nr. 2, ale może sprawa jest prozaiczna - Hulk jest minimalnie lepszy od nich wszystkich.
marios76, 16.09.2017 08:19[!]
@macieiii Tak, Huk jest lepszy od Grosjeana i Buttona... I od Alonso i Hamiltona i od Vettela z Ricciardo oraz Verstappena ...
Naprawdę chciałbym pojedynku Sainz-Hulkenberg teraz, do końca sezonu- pozwoliłby to na lepsze i szybsze porównanie tych kierowców. Sprawdzenie potencjału Renault, oraz rozwianie naszych wątpliwości.
@Yurek :)
KamBrillant, 16.09.2017 08:25[!]
@macieiii Hulk lepszy niż Button i Grosjean? Pomimo mojej sympatii do niego nie wydaje mi się jednak ci dwaj robili coś czego on nie może zrobić od 2010 roku- stawali na podium
Titheon, 16.09.2017 09:00[!]
Cytat KamBrillant :
Hulk lepszy niż Button i Grosjean? Pomimo mojej sympatii do niego nie wydaje mi się jednak ci dwaj robili coś czego on nie może zrobić od 2010 roku- stawali na podium


Tyle że oni mieli bolidy, które im to umożliwiały. W dodatku były to czasy, gdy dominacja Mercedesa i Ferrari nie była aż tak widoczna. A teraz żeby stanąć na podium to trzeba mieć ogromnego fuksa polegający na braku fuksa u innych... Gdyby Hulk odszedł teraz do Ferrari, to też bez problemu zdobyłby jakieś podium, jestem tego pewien.
Aeromis, 16.09.2017 11:48[!]
Mieszanie Buttona i Grosjeana to jakieś nieporozumienie. Romain nie rozwinął się. Ma mocne kwalifikacje, ale tempo wyścigowe na poziomie Maldonado, Gutierreza i obecnie Magnussena. Jest słaby, choć w słabym bolidzie i po mocnych kwalifikacjach potrafi zdobyć nieco punktów przy odpowiednich warunkach (tor trudny do wyprzedzania, pech innych, warunki pogodowe). Jedyny średni rywal z którym rywalizował GRO był Raikkonen i w tempie wyścigowym dostawał baty aż żal.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca