F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.06.2018

Honda - od katastrofy z McLarenem do umowy z Red Bullem

Abiteboul: Chcemy by Red Bull żałował zakończenia współpracy z Renault

Dwie strefy DRS podczas Grand Prix Francji na Paul Ricard

Yamamoto: Red Bull nie będzie miał statusu fabrycznego zespołu Hondy

Pirelli ujawniło wybory kierowców na Grand Prix Austrii

Marko: Renault zmusiło nas do wczesnej decyzji o dostawcy na sezon 2019

Źródło bliskie Vijaya Mallyi dementuje spekulacje o sprzedaży Force India

19.06.2018

Alonso: Start w Indianapolis 500 jest ponowie wysokim priorytetem

Pracownicy McLarena chcą powrotu Martina Whitmarsha do zespołu?

Newey nie dementuje plotek o przejściu do Renault

Marko: Liberty musi wyłożyć na stół nowe przepisy

Red Bull oficjalnie przechodzi na jednostki Hondy od sezonu 2019

Autosport: Red Bull podjął decyzję o zmianie dostawcy silników

18.06.2018

Alonso obawiał się utraty zwycięstwa w ostatnich godzinach Le Mans

Abiteboul: Renault prawie spełniło oczekiwania na pierwszą połowę sezonu

Leclerc: Przejście z F2 do Formuły 1 było trudniejsze niż sądziłem

17.06.2018

Toyota #8 odniosła zwycięstwo w 24-godzinnym wyścigu Le Mans

16.06.2018

GP Belgii pozostanie w kalendarzu F1 co najmniej do 2021 roku

15.06.2018

Williams nie porzuci rozwoju tegorocznego bolidu

Red Bull nie zamierza ulegać ultimatum Renault

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Malezji

Ferrari obrało bardziej agresywne podejście niż Mercedes.
Nataniel Piórkowski, 19 września 2017, wyświetlenia: 1632<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Koncern Pirelli ujawnił dobór mieszanek ogumienia dokonany przez zespoły na GP Malezji.

Podczas wyścigowego weekendu na torze Sepang kierowcy Formuły 1 będą mogli korzystać z supermiękkich, miękkich oraz pośrednich opon. Taką samą alokację zastosowano wcześniej w przypadku eliminacji w Chinach, Bahrajnie, Azerbejdżanie, Wielkiej Brytanii, na Węgrzech i we Włoszech. W kolejnych tygodniach dojdzie do tego także w Japonii i Brazylii.

Mercedes obrał bardziej konserwatywne podejście, zapewniając swym kierowcom po siedem zestawów opon wykonanych z supermiękkiej mieszanki. Dodatkowo Lewis Hamilton otrzyma pięć kompletów miękkich i jeden pośrednich opon, a Bottas cztery miękkich i dwa pośrednich.

Ferrari w znacznie większym stopniu będzie preferowało wykorzystywanie supermiękkich Pirelli PZero – Vettel i Raikkonen otrzymają ich aż po dziewięć zestawów (podobnie jak zawodnicy Renault).

Najbardziej agresywne podejście wykazują McLaren i Williams, których reprezentanci (Vandoorne, Alonso, Massa i Stroll) będą mogli skorzystać z aż dziesięciu kompletów supermiękkiego ogumienia.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.06.2018  Pirelli ujawniło wybory kierowców na Grand Prix Austrii
15.06.2018  Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Rosji
13.06.2018  Hankook przystąpi do przetargu na dostawcę opon w Formule 1?
12.06.2018  Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Francji
04.06.2018  Niskoprofilowe opony mogą pojawić się w F1 w sezonie 2021
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca