F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.12.2017

Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018

Chinchero: Williams podjął decyzję o zatrudnieniu Sirotkina na sezon 2018

Williams dementuje doniesienia o rozmowach z Rowlandem

Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników

Brown: Współpraca z Hondą uniemożliwiała znalezienie nowych sponsorów

Liberty jest nadal zainteresowane organizacją wyścigów F1 w Las Vegas

09.12.2017

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie F1 za sezon 2017

08.12.2017

Jean Todt pozostanie prezesem FIA do 2021 roku

Prost: Klienckie zespoły mogą pokonać Renault w sezonie 2018

Aldo Costa nie jest zainteresowany powrotem do Ferrari

Vettel: Formuła E nie jest przyszłością wyścigów

Kaltenborn kwestionuje wybór kierowców Saubera na sezon 2018

Hamilton: Vettel był w tym roku pod ekstremalną presją

07.12.2017

Motorsport.com: Decyzja Williamsa ws. kierowcy zapadnie w ciągu tygodnia

Marchionne oferuje Haasowi sponsoring tytularny Maserati?

Marchionne: Giovinazzi otrzyma w przyszłości szansę startów w F1

Hamilton wygrał głosowanie szefów zespołów na najlepszego kierowcę sezonu 2017

FIA wprowadziła zmiany w systemie kar cofnięcia na starcie

Yusuke Hasegawa stracił funkcję szefa projektu F1 Hondy

06.12.2017

Marchionne: Prezentacja kierowców z GP USA nie była dobrym posunięciem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Hamilton: Mercedes nie wyeliminuje w tym roku słabych stron bolidu W08

Brytyjczyk oczekuje zaciętej walki o zwycięstwa w kolejnych sześciu wyścigach sezonu.
Nataniel Piórkowski, 20 września 2017, wyświetlenia: 1970<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Lewis Hamilton uważa, że chociaż Mercedesowi udało się wskazać słabe strony bolidu W08, to z ich wyeliminowaniem zespół będzie musiał poczekać do kolejnego sezonu.

W tym roku Mercedes miał problemy na wolnych i krętych torach, takich jak Monako, Hungaroring czy ostatnio Marina Bay. W Monte Carlo i na Węgrzech kierowcy Ferrari dowieźli do mety dublety. W Singapurze Vettel zakończył kwalifikacje z przewagą 0,6s nad Hamiltonem i 1,3s nad Bottasem, ale razem z Kimim Raikkonenem odpadł z wyścigu w wyniku kraksy, do jakiej doszło tuż po starcie.

„Wydaje mi się, że ten weekend naprawdę pokazał mocne i słabe strony naszego bolidu, jego charakterystykę” – potwierdził Hamilton. „Na suchym torze byliśmy tłem, więc odniesienie zwycięstwa na najgorszym lub drugim najgorszym po Monako obiekcie trzeba traktować jako doskonały rezultat. Nadal jednak musimy zabiegać jak tylko się da o wyciskanie maksimum z tej konstrukcji. Rozumiemy, co należy zrobić – potencjalnie dojdzie do tego w przyszłości – aby ją poprawić. Nie osiągniemy tego z tym bolidem, potencjalnie uda nam się to z kolejnym. Musimy tylko zapewnić, że gdy już wprowadzimy zmiany, nie pogorszymy sytuacji, bo gdzie indziej nasza konstrukcja jest naprawdę dobra”.

Hamilton oczekuje, że aż do samego końca sezonu Ferrari będzie wywierało ciągłą presję na Mercedesie. Zdaniem Brytyjczyka do walki w czołówce może także włączyć się Red Bull. „Sądzę, że Malezja powinna być dla nas w porządku. Później mamy Japonię, tor na którym wymagany jest wysoki docisk, więc walka może być wyrównana. Red Bulle są na tym obiekcie bardzo, bardzo mocne. Zdecydowanie nie będzie to dla nas idealny tor. W Austin powinno pójść nam dobrze, ale wydaje mi się, że w Brazylii nasi rywale mogą stanowić szczególnie duże zagrożenie. Ferrari będzie wyjątkowo mocne”.

„Szczerze mówiąc oczekuję bardzo wyrównanej walki w kolejnych wyścigach. Trudno cokolwiek przewidzieć. Może gdy znajdziemy się w Meksyku, ktoś zastosuje pakiet o dużym docisku, bo ze względu na wysokość na jakiej znajduje się tor doświadczamy tam niskich oporów. Może nagle bolidy, które dysponują nieco wyższym dociskiem będą miały nad nami przewagę, ale to tylko spekulacje. Wszystkiego dowiemy się po przybyciu na miejsce” – podsumował trzykrotny mistrz świata.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.12.2017  Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie F1 za sezon 2017
08.12.2017  Hamilton: Vettel był w tym roku pod ekstremalną presją
07.12.2017  Hamilton wygrał głosowanie szefów zespołów na najlepszego kierowcę sezonu 2017
05.12.2017  Hamilton: Chcę zakończyć karierę w F1 jako kierowca Mercedesa
29.11.2017  Hamilton: Hipermiękkie opony są najlepszymi jakie do tej pory wykonało Pirelli
Tagi:
Hamilton L.
Mercedes
Ferrari
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kamikadze2000, 21.09.2017 16:25[!]
Dobrze, że mają "słabe strony" - w przeciwnym razie dominacja nadal trwałaby w najlepsze. A tak jest cień szansy na przełamanie hegemona. :P
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca