F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.06.2018

Honda - od katastrofy z McLarenem do umowy z Red Bullem

Abiteboul: Chcemy by Red Bull żałował zakończenia współpracy z Renault

Dwie strefy DRS podczas Grand Prix Francji na Paul Ricard

Yamamoto: Red Bull nie będzie miał statusu fabrycznego zespołu Hondy

Pirelli ujawniło wybory kierowców na Grand Prix Austrii

Marko: Renault zmusiło nas do wczesnej decyzji o dostawcy na sezon 2019

Źródło bliskie Vijaya Mallyi dementuje spekulacje o sprzedaży Force India

19.06.2018

Alonso: Start w Indianapolis 500 jest ponowie wysokim priorytetem

Pracownicy McLarena chcą powrotu Martina Whitmarsha do zespołu?

Newey nie dementuje plotek o przejściu do Renault

Marko: Liberty musi wyłożyć na stół nowe przepisy

Red Bull oficjalnie przechodzi na jednostki Hondy od sezonu 2019

Autosport: Red Bull podjął decyzję o zmianie dostawcy silników

18.06.2018

Alonso obawiał się utraty zwycięstwa w ostatnich godzinach Le Mans

Abiteboul: Renault prawie spełniło oczekiwania na pierwszą połowę sezonu

Leclerc: Przejście z F2 do Formuły 1 było trudniejsze niż sądziłem

17.06.2018

Toyota #8 odniosła zwycięstwo w 24-godzinnym wyścigu Le Mans

16.06.2018

GP Belgii pozostanie w kalendarzu F1 co najmniej do 2021 roku

15.06.2018

Williams nie porzuci rozwoju tegorocznego bolidu

Red Bull nie zamierza ulegać ultimatum Renault

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Hamilton: Mercedes nie wyeliminuje w tym roku słabych stron bolidu W08

Brytyjczyk oczekuje zaciętej walki o zwycięstwa w kolejnych sześciu wyścigach sezonu.
Nataniel Piórkowski, 20 września 2017, wyświetlenia: 2307<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Lewis Hamilton uważa, że chociaż Mercedesowi udało się wskazać słabe strony bolidu W08, to z ich wyeliminowaniem zespół będzie musiał poczekać do kolejnego sezonu.

W tym roku Mercedes miał problemy na wolnych i krętych torach, takich jak Monako, Hungaroring czy ostatnio Marina Bay. W Monte Carlo i na Węgrzech kierowcy Ferrari dowieźli do mety dublety. W Singapurze Vettel zakończył kwalifikacje z przewagą 0,6s nad Hamiltonem i 1,3s nad Bottasem, ale razem z Kimim Raikkonenem odpadł z wyścigu w wyniku kraksy, do jakiej doszło tuż po starcie.

„Wydaje mi się, że ten weekend naprawdę pokazał mocne i słabe strony naszego bolidu, jego charakterystykę” – potwierdził Hamilton. „Na suchym torze byliśmy tłem, więc odniesienie zwycięstwa na najgorszym lub drugim najgorszym po Monako obiekcie trzeba traktować jako doskonały rezultat. Nadal jednak musimy zabiegać jak tylko się da o wyciskanie maksimum z tej konstrukcji. Rozumiemy, co należy zrobić – potencjalnie dojdzie do tego w przyszłości – aby ją poprawić. Nie osiągniemy tego z tym bolidem, potencjalnie uda nam się to z kolejnym. Musimy tylko zapewnić, że gdy już wprowadzimy zmiany, nie pogorszymy sytuacji, bo gdzie indziej nasza konstrukcja jest naprawdę dobra”.

Hamilton oczekuje, że aż do samego końca sezonu Ferrari będzie wywierało ciągłą presję na Mercedesie. Zdaniem Brytyjczyka do walki w czołówce może także włączyć się Red Bull. „Sądzę, że Malezja powinna być dla nas w porządku. Później mamy Japonię, tor na którym wymagany jest wysoki docisk, więc walka może być wyrównana. Red Bulle są na tym obiekcie bardzo, bardzo mocne. Zdecydowanie nie będzie to dla nas idealny tor. W Austin powinno pójść nam dobrze, ale wydaje mi się, że w Brazylii nasi rywale mogą stanowić szczególnie duże zagrożenie. Ferrari będzie wyjątkowo mocne”.

„Szczerze mówiąc oczekuję bardzo wyrównanej walki w kolejnych wyścigach. Trudno cokolwiek przewidzieć. Może gdy znajdziemy się w Meksyku, ktoś zastosuje pakiet o dużym docisku, bo ze względu na wysokość na jakiej znajduje się tor doświadczamy tam niskich oporów. Może nagle bolidy, które dysponują nieco wyższym dociskiem będą miały nad nami przewagę, ale to tylko spekulacje. Wszystkiego dowiemy się po przybyciu na miejsce” – podsumował trzykrotny mistrz świata.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.06.2018  Mercedes potwierdzi we Francji podpisanie nowej umowy z Hamiltonem?
10.06.2018  Hamilton: Błędy w nawrocie kosztowały mnie pole position
08.06.2018  Hamilton obawia się skutków opóźnienia debiutu nowego silnika Mercedesa
30.05.2018  Marko: Ricciardo popełniłby błąd odchodząc z Red Bulla
28.05.2018  Hamilton: Grand Prix Monako potrzebuje zmian
Tagi:
Hamilton L.
Mercedes
Ferrari
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kamikadze2000, 21.09.2017 16:25[!]
Dobrze, że mają "słabe strony" - w przeciwnym razie dominacja nadal trwałaby w najlepsze. A tak jest cień szansy na przełamanie hegemona. :P
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca