F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.07.2018

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault

Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1

Alonso nie jest przekonany co do propozycji zmiany systemu punktowego F1

Brawn: Pracujemy nad nową umową dla Silverstone

10.07.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie

Nicholas Latifi weźmie udział w pierwszym treningu przed GP Niemiec

Na torze Silverstone odbywają się testy ogumienia

09.07.2018

Hamilton przyjął przeprosiny Raikkonena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Brown: Współpraca z Renault nie jest krótkoterminowym rozwiązaniem

Amerykanin zaznacza, że McLaren chce budować długą relację z francuskim koncernem.
Nataniel Piórkowski, 21 września 2017, wyświetlenia: 1767<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Decyzja o współpracy Renault nie jest krótkoterminowym rozwiązaniem, mającym zapewnić McLarenowi elastyczność w wyborze dostawcy jednostek napędowych na sezon 2021 i kolejne – podkreśla Zak Brown.

Wraz z końcem bieżącej kampanii McLaren zakończy nieudane partnerstwo z Hondą, skupiając się na kooperacji z Renault. Brown, pełniący funkcję dyrektora wykonawczego brytyjskiej firmy, przekonuje, że porozumienie z francuskim koncernem nie jest krótkoterminowym rozwiązaniem, a oba podmioty skłaniają się ku budowaniu długiej i owocnej współpracy.

„Nie, nie jest to krótkoterminowe rozwiązanie” – powiedział Amerykanin. „Koniec końców nikt nie wie, jak będą wyglądały przepisy dotyczące jednostek napędowych na sezon 2021, więc wydaje mi się, że trudno, aby ktokolwiek spoglądał na sytuację wykraczającą poza 2020 rok. Po prostu nie wiemy, jak będą wyglądały regulacje na 2021 rok. Sądzę, że rozpoczynamy długoterminowe partnerstwo, tworzymy pod nie fundamenty. Renault ma wspaniałą historię w Formule 1, zdobyło wiele tytułów z Red Bullem, wiele tytułów ze swoim własnym zespołem. Jesteśmy zadowoleni z naszej sytuacji. Myślę, że dzięki temu partnerstwu będziemy wspólnie bardzo konkurencyjni”.

Porozumienie Hondy z Toro Rosso otwiera drogę ku możliwej współpracy japońskiego koncernu z ekipą Red Bull Racing. Brown zaznacza jednak, że jego koncern nie obawia się realizacji takiego scenariusza, gdyż bardziej martwią go obecne wydatki w sporcie i to, jak będą je w stanie ograniczyć nowe przepisy.

„Bardziej niż kombinacją Red Bull-Honda, czy każdą inną kombinacją, martwimy się tym, aby budżety znajdowały się pod kontrolą. Wydaje mi się, że powodem, dla którego mamy do czynienia z tak wielkimi różnicami w stawce, jest przepaść, jaka dzieli wydatki dwóch czołowych zespołów [Mercedesa i Ferrari] od wydatków pozostałych teamów. Co gorsza różnica ta zdaje się powiększać, więc uważam, że Formuła 1 powinna zająć się tym problemem. Właśnie on rodzi nasze największe obawy. Chcemy bardziej wyrównanej stawki, tak aby od 2021 roku w walce o zwycięstwa liczyło się więcej zespołów”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.07.2018  Alonso: Nie miałem wpływu na zmiany w kierownictwie McLarena
05.07.2018  Brown: Nasz tegoroczny bolid ma niższy docisk niż MCL32 z sezonu 2017
27.06.2018  Boullier: Aby walczyć o tytuły potrzebujesz statusu fabrycznego zespołu
24.06.2018  Brown: McLaren chce zatrzymać Alonso w Formule 1
04.06.2018  Brown: Wiem, że znajdujemy się pod presją
Tagi:
Brown Z.
Renault
Przepisy
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
publius, 21.09.2017 21:37[!]
Będę miał niezły ubaw jak w przyszłym roku dostaną baty od Toro Rosso-Honda...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca