F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.10.2017

Kubica zakończył "produktywne" testy z Williamsem na Węgrzech

Luca Marmorini został konsultantem Aston Martina

Raikkonen: Ferrari jest w stanie odnieść cztery zwycięstwa na koniec sezonu

Pirelli ujawniło wybory zespołów na Grand Prix Meksyku

Informacja Pirelli przed GP USA

Hasegawa: Relacje Hondy z Alonso są trudne

Kwiat wrócił do Toro Rosso tylko na Grand Prix Stanów Zjednoczonych?

16.10.2017

Podczas GP USA ultramiękkie opony będą oznaczone różowym kolorem

Coulthard: Bottas musi wierzyć, że potrafi zniwelować stratę do Hamiltona

Boullier: Potrzebujemy czasu, aby wejść na poziom Red Bulla

Berger: Sezon 2018 przyniesie kolejny pojedynek Vettela z Hamiltonem

Pirelli jest zainteresowane zakupem toru Interlagos?

Ecclestone: Liberty nie chce, abym pojawiał się na wyścigach

15.10.2017

Rene Rast wywalczył tytuł mistrzowski DTM

14.10.2017

DTM: Green wygrał sobotni wyścig na Hockenheimringu

13.10.2017

Brendon Hartley wystartuje dla Toro Rosso w Austin

Massa: Williams pójdzie w złym kierunku, jeśli nie przedłuży ze mną umowy

Hamilton: Nie zamierzam podejmować niepotrzebnego ryzyka

Horner: Spalanie oleju psuje wizerunek bardziej ekologicznej F1

Hulkenberg: Sainz to młody, ale szybki kierowca

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Brown: Współpraca z Renault nie jest krótkoterminowym rozwiązaniem

Amerykanin zaznacza, że McLaren chce budować długą relację z francuskim koncernem.
Nataniel Piórkowski, 21 września 2017, wyświetlenia: 1118<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Decyzja o współpracy Renault nie jest krótkoterminowym rozwiązaniem, mającym zapewnić McLarenowi elastyczność w wyborze dostawcy jednostek napędowych na sezon 2021 i kolejne – podkreśla Zak Brown.

Wraz z końcem bieżącej kampanii McLaren zakończy nieudane partnerstwo z Hondą, skupiając się na kooperacji z Renault. Brown, pełniący funkcję dyrektora wykonawczego brytyjskiej firmy, przekonuje, że porozumienie z francuskim koncernem nie jest krótkoterminowym rozwiązaniem, a oba podmioty skłaniają się ku budowaniu długiej i owocnej współpracy.

„Nie, nie jest to krótkoterminowe rozwiązanie” – powiedział Amerykanin. „Koniec końców nikt nie wie, jak będą wyglądały przepisy dotyczące jednostek napędowych na sezon 2021, więc wydaje mi się, że trudno, aby ktokolwiek spoglądał na sytuację wykraczającą poza 2020 rok. Po prostu nie wiemy, jak będą wyglądały regulacje na 2021 rok. Sądzę, że rozpoczynamy długoterminowe partnerstwo, tworzymy pod nie fundamenty. Renault ma wspaniałą historię w Formule 1, zdobyło wiele tytułów z Red Bullem, wiele tytułów ze swoim własnym zespołem. Jesteśmy zadowoleni z naszej sytuacji. Myślę, że dzięki temu partnerstwu będziemy wspólnie bardzo konkurencyjni”.

Porozumienie Hondy z Toro Rosso otwiera drogę ku możliwej współpracy japońskiego koncernu z ekipą Red Bull Racing. Brown zaznacza jednak, że jego koncern nie obawia się realizacji takiego scenariusza, gdyż bardziej martwią go obecne wydatki w sporcie i to, jak będą je w stanie ograniczyć nowe przepisy.

„Bardziej niż kombinacją Red Bull-Honda, czy każdą inną kombinacją, martwimy się tym, aby budżety znajdowały się pod kontrolą. Wydaje mi się, że powodem, dla którego mamy do czynienia z tak wielkimi różnicami w stawce, jest przepaść, jaka dzieli wydatki dwóch czołowych zespołów [Mercedesa i Ferrari] od wydatków pozostałych teamów. Co gorsza różnica ta zdaje się powiększać, więc uważam, że Formuła 1 powinna zająć się tym problemem. Właśnie on rodzi nasze największe obawy. Chcemy bardziej wyrównanej stawki, tak aby od 2021 roku w walce o zwycięstwa liczyło się więcej zespołów”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
03.10.2017  Brown akceptuje niepewność związaną ze zmianą dostawcy silników
08.09.2017  McLaren jest otwarty na stworzenie własnego silnika F1
04.09.2017  Brown: Pozostanie Alonso bardzo prawdopodobne w przypadku umowy z Renault
02.09.2017  Szef działu sportów motorowych Hondy przybędzie w sobotę na Monzę
02.09.2017  Brown: Osiągi, a nie finanse zadecydują o przyszłości współpracy z Hondą
Tagi:
Brown Z.
Renault
Przepisy
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
publius, 21.09.2017 21:37[!]
Będę miał niezły ubaw jak w przyszłym roku dostaną baty od Toro Rosso-Honda...
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca