F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.12.2017

Ferrari ogłosiło datę prezentacji bolidu na sezon 2018

Rotenberg: Pracujemy nad zapewnieniem Sirotkinowi umowy z Williamsem

Ferrari nie wprowadzi większych zmian kadrowych przed sezonem 2018

Mercedes bliski przekroczenia bariery 1000 koni mechanicznych

Ecclestone krytykuje Liberty Media i Ferrari

17.12.2017

Prost: Dostawy jednostek dla McLarena narzucą nam pozytywną presję

Marko: Kwiat jest bardziej utalentowany niż Gasly oraz Hartley

16.12.2017

Key: Przystosowanie bolidu Toro Rosso do jednostki Hondy jest wyzwaniem

Horner: Nie będziemy czekać w nieskończoność na decyzję Ricciardo

15.12.2017

Autosport: Williams ogłosi drugiego kierowcę po nowym roku

Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018

Massa: Williams kieruje się finansami przy wyborze kierowcy

Giovinazzi wciąż liczy na awans do Formuły 1 w roli kierowcy wyścigowego

Sauber zatrudnił dwudziestu nowych inżynierów

Todt: Czołowe zespoły mają zbyt niezawodne bolidy

Sainz: W tym roku obrałem bardziej agresywne podejście do ścigania

Perez: W przyszłym roku Ocon będzie musiał radzić sobie z większą presją

14.12.2017

Haas wstrzyma się z rozbudową zespołu do wprowadzenia limitów budżetowych

Hamilton spodziewa się włączenia Alonso do walki o mistrzowski tytuł

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Brown: Współpraca z Renault nie jest krótkoterminowym rozwiązaniem

Amerykanin zaznacza, że McLaren chce budować długą relację z francuskim koncernem.
Nataniel Piórkowski, 21 września 2017, wyświetlenia: 1494<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Decyzja o współpracy Renault nie jest krótkoterminowym rozwiązaniem, mającym zapewnić McLarenowi elastyczność w wyborze dostawcy jednostek napędowych na sezon 2021 i kolejne – podkreśla Zak Brown.

Wraz z końcem bieżącej kampanii McLaren zakończy nieudane partnerstwo z Hondą, skupiając się na kooperacji z Renault. Brown, pełniący funkcję dyrektora wykonawczego brytyjskiej firmy, przekonuje, że porozumienie z francuskim koncernem nie jest krótkoterminowym rozwiązaniem, a oba podmioty skłaniają się ku budowaniu długiej i owocnej współpracy.

„Nie, nie jest to krótkoterminowe rozwiązanie” – powiedział Amerykanin. „Koniec końców nikt nie wie, jak będą wyglądały przepisy dotyczące jednostek napędowych na sezon 2021, więc wydaje mi się, że trudno, aby ktokolwiek spoglądał na sytuację wykraczającą poza 2020 rok. Po prostu nie wiemy, jak będą wyglądały regulacje na 2021 rok. Sądzę, że rozpoczynamy długoterminowe partnerstwo, tworzymy pod nie fundamenty. Renault ma wspaniałą historię w Formule 1, zdobyło wiele tytułów z Red Bullem, wiele tytułów ze swoim własnym zespołem. Jesteśmy zadowoleni z naszej sytuacji. Myślę, że dzięki temu partnerstwu będziemy wspólnie bardzo konkurencyjni”.

Porozumienie Hondy z Toro Rosso otwiera drogę ku możliwej współpracy japońskiego koncernu z ekipą Red Bull Racing. Brown zaznacza jednak, że jego koncern nie obawia się realizacji takiego scenariusza, gdyż bardziej martwią go obecne wydatki w sporcie i to, jak będą je w stanie ograniczyć nowe przepisy.

„Bardziej niż kombinacją Red Bull-Honda, czy każdą inną kombinacją, martwimy się tym, aby budżety znajdowały się pod kontrolą. Wydaje mi się, że powodem, dla którego mamy do czynienia z tak wielkimi różnicami w stawce, jest przepaść, jaka dzieli wydatki dwóch czołowych zespołów [Mercedesa i Ferrari] od wydatków pozostałych teamów. Co gorsza różnica ta zdaje się powiększać, więc uważam, że Formuła 1 powinna zająć się tym problemem. Właśnie on rodzi nasze największe obawy. Chcemy bardziej wyrównanej stawki, tak aby od 2021 roku w walce o zwycięstwa liczyło się więcej zespołów”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.12.2017  Brown: Współpraca z Hondą uniemożliwiała znalezienie nowych sponsorów
26.10.2017  Fernando Alonso potwierdza udział w 24h wyścigu na Daytonie
21.10.2017  Nowy bolid McLarena zostanie pomalowany w barwy papaya orange?
03.10.2017  Brown akceptuje niepewność związaną ze zmianą dostawcy silników
08.09.2017  McLaren jest otwarty na stworzenie własnego silnika F1
Tagi:
Brown Z.
Renault
Przepisy
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
publius, 21.09.2017 21:37[!]
Będę miał niezły ubaw jak w przyszłym roku dostaną baty od Toro Rosso-Honda...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca