F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.07.2018

Webber: Formuła 1 zbyt łatwo dopuszcza fanów do kierowców

Red Bull zachęca Hondę do częstszego wprowadzania poprawek

Steiner: Haas nie żałuje kontrowersyjnego podejścia do startów w F1

Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?

Antonio Giovinazzi wystąpi z Sauberem w treningu do GP Niemiec

Ferrari z agresywnym wyborem opon na Grand Prix Węgier

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Berger: Mateschitz nie jest zmęczony Formułą 1

Austriak przyznał też, że wierzy, iż Honda będzie w stanie stworzyć konkurencyjny silnik.
Nataniel Piórkowski, 22 września 2017, wyświetlenia: 1458<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Były kierowca serii Grand Prix – Gerhard Berger nie wierzy w plotki o tym, jakoby właściciel Red Bulla – Dietrich Mateschitz miał być zmęczony Formułą 1.

W ostatnich miesiącach coraz częściej mówi się o tym, że austriacki biznesmen jest skłonny sprzedać obie swoje stanie: Red Bull Racing oraz Toro Rosso i tym samym wycofać swoje pokaźne zaangażowanie w królową sportów motorowych. Berger, który pod koniec lat '90 był pierwszym kierowcą sponsorowanym przez austriacki koncern, nie wierzy jednak w tego typu spekulacje.

„Sądzę, że myślenie, iż Mateschitz jest zmęczony Formułą 1 jest błędne. Oczywiście nie jest zadowolony z obecnej sytuacji swojego zespołu. Red Bull to bardzo mocny team i nawet w tym trudnym okresie nikt z niego nie odszedł, zwłaszcza mowa tu o Neweyu. Bez dwóch zdań brak jednostki napędowej, która mogłaby zapewnić możliwość walki o tytuły jest w dłuższej perspektywie dość frustrujący” – wyjaśniał.

„Red Bull zawsze słynął z wielkiej cierpliwości i wydaje mi się, że teraz jest ona bardzo potrzebna. Obecny okres jest wymagający, ale u końca tunelu można dostrzec światełko. Rozpoczęcie współpracy Toro Rosso z Hondą to początek. Wierzę w możliwości Hondy. To firma, która ma wyścigową kulturę, zasoby, a obecnie nawiązuje współpracę z zespołem z mentalnością Red Bulla. Jestem sobie w stanie wyobrazić, że Honda powróci do swojej najlepszej formy i będzie w stanie budować bardzo dobre jednostki napędowe”.

Chociaż w ostatnim czasie wiele mówiło się na temat powiązań Red Bulla z Aston Martinem, Berger zaznacza: „Musimy poczekać na zakończenie prac nad nowymi regulacjami dotyczącymi silników. Do tego momentu nikt nie będzie angażował się w F1 z tymi niesamowicie trudnymi do opanowania jednostkami. Czy Aston Martin ma zasoby i możliwości, aby to uczynić? Nie wiem, ale w to wątpię”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.04.2018  Berger: Porsche rozważa wejście do F1 od 2021 roku
16.10.2017  Berger: Sezon 2018 przyniesie kolejny pojedynek Vettela z Hamiltonem
13.01.2017  Berger: Mercedes powinien zatrudnić Wehrleina, a nie Bottasa
28.09.2016  Berger: Rosberg stoi przed wielką szansą na zdobycie tytułu
03.06.2016  Berger: RBR zatrudnił Verstappena, aby wzmocnić swój skład kierowców
Tagi:
Berger G.
Red Bull
Toro Rosso
Mateschitz D.
Honda

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Zomo, 22.09.2017 19:25[!]
O jakiej "wyscigowej kulturze" Hondy mowi ten pan ?
A na serio to ciekaw jestem jak Renault bedzie sie przygladac Red Bullowi testujacemu konkurencyjny silnik w zespole juniorskim. Spora szansa ze bedzie sie przygladac z politowaniem jak my wszysci, ale jak Honda sie ogarnie to Renault zaliczy strzal w stope.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca