F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.09.2018

Formuła 1 wydała dedykowaną aplikację Live Timing

Komisja miasta Miami zagłosuje w sprawie odroczenia negocjacji z F1

Honda będzie eksperymentować ze swym silnikiem

Salo: Szkoda, że Ericsson straci wyścigowy fotel w Sauberze

25.09.2018

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Japonii

Ericsson pozostanie w Sauberze jako trzeci kierowca

Antonio Giovinazzi będzie kierowcą Saubera w sezonie 2019

Trulli rozczarowany zmianami dokonanymi w F1 przez ostatnie lata

Perez ogłosi wkrótce swoje plany na sezon 2019

24.09.2018

Norris zaliczy kolejny występ w treningu z McLarenem

Giovinazzi wystartuje w pierwszym treningu do Grand Prix Rosji

Raikkonen odbył pierwszą przymiarkę fotela do bolidu Saubera na sezon 2019

Miles: McLaren oraz Alonso są zainteresowani dołączeniem do IndyCar

Marciello: Leclerc może pokonać Vettela w Ferrari

Władze Kopenhagi zrezygnowały z pomysłu organizacji GP Danii

Sauber bliski decyzji o drugim kierowcy na sezon 2019

23.09.2018

Kwalifikacje w sezonie 2019 zostaną poszerzone o Q4?

21.09.2018

Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA

Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi

Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli przed GP Malezji

Nowy asfalt ma rok, zatem proces starzenia może zmienić charakterystykę toru Sepang.
informacja prasowa, 26 września 2017, wyświetlenia: 776<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Organizowana od 1999 roku Grand Prix Malezji, jeden z pionierskich wyścigów Formuły 1 na Dalekim Wschodzie, w najbliższy weekend odbędzie się po raz ostatni. Tegoroczna nominacja mieszanek jest o jeden szczebel miększa niż w poprzednim sezonie: wybrano opony pośrednie P Zero „białe”, miękkie P Zero „żółte” oraz supermiękkie P Zero „czerwone” – taką samą kombinację zastosowano poprzednim razem podczas Grand Prix Włoch. Tor Sepang poddano poważnym modyfikacjom w 2016 roku: wymiana nawierzchni na całej długości nitki wyeliminowała liczne nierówności, które stanowiły dotąd jedną z kluczowych cech charakterystycznych wybudowanego na bagnach obiektu. W dalszym ciągu tę rundę wyróżnia tropikalna, wilgotna pogoda z częstymi ulewami monsunowymi w porze popołudniowej.

TRZY NOMINOWANE MIESZANKI
• Supermiękka „czerwona”
• Miękka „żółta”
• Pośrednia „biała”

TOR Z PUNKTU WIDZENIA OGUMIENIA
• Po zmianie nawierzchni asfalt jest także mniej szorstki, co ułatwia zastosowanie miększych mieszanek.
• Nowy asfalt ma rok, zatem proces starzenia może zmienić jego charakterystykę w porównaniu z zeszłym sezonem.
• Nowa nawierzchnia oznacza także zmiany nachylenia i optymalnego toru jazdy w niektórych zakrętach, które stały się szybsze niż w przeszłości.
• Tropikalna pogoda w Malezji oznacza prawdopodobieństwo użycia opon deszczowych.
• W suchych warunkach temperatura nawierzchni jest wysoka, co powoduje degradację termiczną. W zeszłym sezonie właśnie tu odnotowano rekord: 59 stopni Celsjusza.
• W zeszłym roku zwycięską strategią były dwa pit stopy, ale wpływ na taktykę miały okresy wirtualnej neutralizacji.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Zeszłoroczna Grand Prix Malezji różniła się od poprzednich edycji, za sprawą powrotu do jesiennej pory rozgrywania wyścigu oraz kompletnej wymiany nawierzchni w 2016 roku. Te ostatnie zabiegi wpłynęły też na skuteczność odprowadzania wody: to ważny aspekt na torze, na którym często i obficie pada deszcz. Jednak charakterystyka nowego asfaltu może zmieniać się z roku na rok, więc ciekawie będzie sprawdzić, jak wygląda sytuacja w tym sezonie. Przywozimy najmiększe mieszanki w historii wyścigu w Malezji, w związku z czym spodziewamy się jeszcze lepszych czasów okrążeń, na po raz pierwszy używanych tutaj oponach supermiękkich. Należy zatem dostosować wszystkie dotychczasowe wyliczenia strategiczne, przez co praca podczas treningów będzie szczególnie istotna”.

CO NOWEGO?
• Po raz pierwszy w Malezji pojawiają się opony supermiękkie.
• W następstwie zeszłorocznych poważnych zmian, w tym roku na torze Sepang nie wprowadzono żadnych istotnych modernizacji.
• Pirelli świętuje kolejne mistrzowskie tytuły: Audi na oponach Pirelli wywalczyło swoje dziewiąte mistrzostwo Blancpain GT Series w mistrzostwach sprinterskich, a Tamara Molinaro z Włoch wywalczyła Trofeum Kobiet w Rajdowych Mistrzostwach Europy.

MINIMALNE CIŚNIENIE POCZĄTKOWE NA MALEZJĘ (SLICKI)
21,5 psi (przód) | 18,0 psi (tył)

MAKSYMALNY KĄT NACHYLENIA KÓŁ PRZY MAKSYMALNYM OBCIĄŻENIU
-3,25° (przód) | -1,75° (tył)
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.09.2018  Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Japonii
21.09.2018  Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA
19.09.2018  Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli
18.09.2018  Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji
04.09.2018  Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Singapuru
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca