F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.02.2018

Robert Kubica przetestuje prototyp LMP1 Manora

17.02.2018

Alonso otwarty na kontynuowanie kariery w WEC

Latifi weźmie udział w piątkowym treningu przed GP Kanady

16.02.2018

McLaren dokonał pierwszego uruchomienia silnika Renault w bolidzie MCL33

Lowe: Celem Williamsa jest zbliżenie się do czołowych zespołów

Williams: Zatrudniając Sirotkina nie kierowaliśmy się względami finansowymi

Abiteboul: Poprawa dźwięku silników może negatywnie wpłynąć na osiągi

Brawn: W najbliższym czasie DRS nie zniknie z Formuły 1

Rosberg typuje Hamiltona na zdobywcę mistrzowskiego tytułu

15.02.2018

Kubica wystąpi w trzech sesjach treningowych w sezonie 2018

Williams przedstawił model FW41

Tegoroczna jednostka Ferrari spełniła oczekiwania na hamowni

Verstappen: Nie wyczekuję z niecierpliwością na Halo

Vasseur: Wsparcie Ferrari może nam pomóc osiągnąć poziom Force India

Green: Nowy bolid będzie podobny do zeszłorocznego

14.02.2018

Toro Rosso oraz Sauber już po pierwszych uruchomieniach silników

Haas zaprezentował swój bolid na sezon 2018

Carey: Fani muszą zaakceptować niektóre zmiany

13.02.2018

Renault celuje w zredukowanie straty do Red Bulla i McLarena

Ricciardo chce powalczyć o podium w Grand Prix Australii

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli przed GP Malezji

Nowy asfalt ma rok, zatem proces starzenia może zmienić charakterystykę toru Sepang.
informacja prasowa, 26 września 2017, wyświetlenia: 740<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Organizowana od 1999 roku Grand Prix Malezji, jeden z pionierskich wyścigów Formuły 1 na Dalekim Wschodzie, w najbliższy weekend odbędzie się po raz ostatni. Tegoroczna nominacja mieszanek jest o jeden szczebel miększa niż w poprzednim sezonie: wybrano opony pośrednie P Zero „białe”, miękkie P Zero „żółte” oraz supermiękkie P Zero „czerwone” – taką samą kombinację zastosowano poprzednim razem podczas Grand Prix Włoch. Tor Sepang poddano poważnym modyfikacjom w 2016 roku: wymiana nawierzchni na całej długości nitki wyeliminowała liczne nierówności, które stanowiły dotąd jedną z kluczowych cech charakterystycznych wybudowanego na bagnach obiektu. W dalszym ciągu tę rundę wyróżnia tropikalna, wilgotna pogoda z częstymi ulewami monsunowymi w porze popołudniowej.

TRZY NOMINOWANE MIESZANKI
• Supermiękka „czerwona”
• Miękka „żółta”
• Pośrednia „biała”

TOR Z PUNKTU WIDZENIA OGUMIENIA
• Po zmianie nawierzchni asfalt jest także mniej szorstki, co ułatwia zastosowanie miększych mieszanek.
• Nowy asfalt ma rok, zatem proces starzenia może zmienić jego charakterystykę w porównaniu z zeszłym sezonem.
• Nowa nawierzchnia oznacza także zmiany nachylenia i optymalnego toru jazdy w niektórych zakrętach, które stały się szybsze niż w przeszłości.
• Tropikalna pogoda w Malezji oznacza prawdopodobieństwo użycia opon deszczowych.
• W suchych warunkach temperatura nawierzchni jest wysoka, co powoduje degradację termiczną. W zeszłym sezonie właśnie tu odnotowano rekord: 59 stopni Celsjusza.
• W zeszłym roku zwycięską strategią były dwa pit stopy, ale wpływ na taktykę miały okresy wirtualnej neutralizacji.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Zeszłoroczna Grand Prix Malezji różniła się od poprzednich edycji, za sprawą powrotu do jesiennej pory rozgrywania wyścigu oraz kompletnej wymiany nawierzchni w 2016 roku. Te ostatnie zabiegi wpłynęły też na skuteczność odprowadzania wody: to ważny aspekt na torze, na którym często i obficie pada deszcz. Jednak charakterystyka nowego asfaltu może zmieniać się z roku na rok, więc ciekawie będzie sprawdzić, jak wygląda sytuacja w tym sezonie. Przywozimy najmiększe mieszanki w historii wyścigu w Malezji, w związku z czym spodziewamy się jeszcze lepszych czasów okrążeń, na po raz pierwszy używanych tutaj oponach supermiękkich. Należy zatem dostosować wszystkie dotychczasowe wyliczenia strategiczne, przez co praca podczas treningów będzie szczególnie istotna”.

CO NOWEGO?
• Po raz pierwszy w Malezji pojawiają się opony supermiękkie.
• W następstwie zeszłorocznych poważnych zmian, w tym roku na torze Sepang nie wprowadzono żadnych istotnych modernizacji.
• Pirelli świętuje kolejne mistrzowskie tytuły: Audi na oponach Pirelli wywalczyło swoje dziewiąte mistrzostwo Blancpain GT Series w mistrzostwach sprinterskich, a Tamara Molinaro z Włoch wywalczyła Trofeum Kobiet w Rajdowych Mistrzostwach Europy.

MINIMALNE CIŚNIENIE POCZĄTKOWE NA MALEZJĘ (SLICKI)
21,5 psi (przód) | 18,0 psi (tył)

MAKSYMALNY KĄT NACHYLENIA KÓŁ PRZY MAKSYMALNYM OBCIĄŻENIU
-3,25° (przód) | -1,75° (tył)
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
30.01.2018  Pirelli obawia się testów w Barcelonie na nowej nawierzchni
19.01.2018  Pirelli chce w tym roku zakończyć rozmowy na temat nowej umowy z F1
18.01.2018  Pirelli oczekuje znaczącej poprawy czasów okrążeń na początku sezonu 2018
15.01.2018  Dobór mieszanek ogumienia na sezon 2018
11.01.2018  Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca