F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

09.12.2017

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie F1 za sezon 2017

08.12.2017

Jean Todt pozostanie prezesem FIA do 2021 roku

Prost: Klienckie zespoły mogą pokonać Renault w sezonie 2018

Aldo Costa nie jest zainteresowany powrotem do Ferrari

Vettel: Formuła E nie jest przyszłością wyścigów

Kaltenborn kwestionuje wybór kierowców Saubera na sezon 2018

Hamilton: Vettel był w tym roku pod ekstremalną presją

07.12.2017

Motorsport.com: Decyzja Williamsa ws. kierowcy zapadnie w ciągu tygodnia

Marchionne oferuje Haasowi sponsoring tytularny Maserati?

Marchionne: Giovinazzi otrzyma w przyszłości szansę startów w F1

Hamilton wygrał głosowanie szefów zespołów na najlepszego kierowcę sezonu 2017

FIA wprowadziła zmiany w systemie kar cofnięcia na starcie

Yusuke Hasegawa stracił funkcję szefa projektu F1 Hondy

06.12.2017

Marchionne: Prezentacja kierowców z GP USA nie była dobrym posunięciem

Todt: F1 i WEC powinny korzystać z tych samych silników

Isola: Supertwarda mieszanka jest zabezpieczeniem dla Pirelli

Leclerc: Utrzymanie w tajemnicy umowy z Sauberem było trudne

05.12.2017

Liczba manewrów wyprzedzania spadła o ponad połowę względem sezonu 2016

Hamilton: Chcę zakończyć karierę w F1 jako kierowca Mercedesa

Kwiat weźmie udział w testach europejskiej serii NASCAR

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli przed GP Malezji

Nowy asfalt ma rok, zatem proces starzenia może zmienić charakterystykę toru Sepang.
informacja prasowa, 26 września 2017, wyświetlenia: 625<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Organizowana od 1999 roku Grand Prix Malezji, jeden z pionierskich wyścigów Formuły 1 na Dalekim Wschodzie, w najbliższy weekend odbędzie się po raz ostatni. Tegoroczna nominacja mieszanek jest o jeden szczebel miększa niż w poprzednim sezonie: wybrano opony pośrednie P Zero „białe”, miękkie P Zero „żółte” oraz supermiękkie P Zero „czerwone” – taką samą kombinację zastosowano poprzednim razem podczas Grand Prix Włoch. Tor Sepang poddano poważnym modyfikacjom w 2016 roku: wymiana nawierzchni na całej długości nitki wyeliminowała liczne nierówności, które stanowiły dotąd jedną z kluczowych cech charakterystycznych wybudowanego na bagnach obiektu. W dalszym ciągu tę rundę wyróżnia tropikalna, wilgotna pogoda z częstymi ulewami monsunowymi w porze popołudniowej.

TRZY NOMINOWANE MIESZANKI
• Supermiękka „czerwona”
• Miękka „żółta”
• Pośrednia „biała”

TOR Z PUNKTU WIDZENIA OGUMIENIA
• Po zmianie nawierzchni asfalt jest także mniej szorstki, co ułatwia zastosowanie miększych mieszanek.
• Nowy asfalt ma rok, zatem proces starzenia może zmienić jego charakterystykę w porównaniu z zeszłym sezonem.
• Nowa nawierzchnia oznacza także zmiany nachylenia i optymalnego toru jazdy w niektórych zakrętach, które stały się szybsze niż w przeszłości.
• Tropikalna pogoda w Malezji oznacza prawdopodobieństwo użycia opon deszczowych.
• W suchych warunkach temperatura nawierzchni jest wysoka, co powoduje degradację termiczną. W zeszłym sezonie właśnie tu odnotowano rekord: 59 stopni Celsjusza.
• W zeszłym roku zwycięską strategią były dwa pit stopy, ale wpływ na taktykę miały okresy wirtualnej neutralizacji.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Zeszłoroczna Grand Prix Malezji różniła się od poprzednich edycji, za sprawą powrotu do jesiennej pory rozgrywania wyścigu oraz kompletnej wymiany nawierzchni w 2016 roku. Te ostatnie zabiegi wpłynęły też na skuteczność odprowadzania wody: to ważny aspekt na torze, na którym często i obficie pada deszcz. Jednak charakterystyka nowego asfaltu może zmieniać się z roku na rok, więc ciekawie będzie sprawdzić, jak wygląda sytuacja w tym sezonie. Przywozimy najmiększe mieszanki w historii wyścigu w Malezji, w związku z czym spodziewamy się jeszcze lepszych czasów okrążeń, na po raz pierwszy używanych tutaj oponach supermiękkich. Należy zatem dostosować wszystkie dotychczasowe wyliczenia strategiczne, przez co praca podczas treningów będzie szczególnie istotna”.

CO NOWEGO?
• Po raz pierwszy w Malezji pojawiają się opony supermiękkie.
• W następstwie zeszłorocznych poważnych zmian, w tym roku na torze Sepang nie wprowadzono żadnych istotnych modernizacji.
• Pirelli świętuje kolejne mistrzowskie tytuły: Audi na oponach Pirelli wywalczyło swoje dziewiąte mistrzostwo Blancpain GT Series w mistrzostwach sprinterskich, a Tamara Molinaro z Włoch wywalczyła Trofeum Kobiet w Rajdowych Mistrzostwach Europy.

MINIMALNE CIŚNIENIE POCZĄTKOWE NA MALEZJĘ (SLICKI)
21,5 psi (przód) | 18,0 psi (tył)

MAKSYMALNY KĄT NACHYLENIA KÓŁ PRZY MAKSYMALNYM OBCIĄŻENIU
-3,25° (przód) | -1,75° (tył)
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.12.2017  Isola: Supertwarda mieszanka jest zabezpieczeniem dla Pirelli
29.11.2017  Hamilton: Hipermiękkie opony są najlepszymi jakie do tej pory wykonało Pirelli
26.11.2017  Informacja Pirelli po wyścigu o GP Abu Zabi
25.11.2017  Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Abu Zabi
24.11.2017  Informacja Pirelli po treningach przed GP Abu Zabi
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca