F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Robert Kubica został kierowcą rezerwowym Williamsa

Sirotkin drugim kierowcą Williamsa w sezonie 2018

Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych

15.01.2018

De Ferran: W USA jest wielu kierowców którzy poradziliby sobie w F1

Isola: Kubica zasługuje na szansę, by pokazać swój potencjał

Bottas: Bolid na sezon 2018 powinien mi bardziej odpowiadać

Marchionne: W Ferrari nie ma już miejsca dla Nikiego Laudy

Vasseur: Sauber może zostać fabrycznym zespołem Alfy Romeo

Zmarł Dan Gurney

12.01.2018

L'Equipe: Williams zaproponował Kubicy rolę kierowcy testowego

Symonds: Szefowie F1 rozważają zmianę ustawienia bolidów na starcie

Vasseur: Sauber przygotował nowy projekt bolidu na sezon 2018

11.01.2018

Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu

F1 wprowadzi duże zmiany w sposobie realizacji transmisji telewizyjnych

Renault zaostrza procedury kontroli nowych części

Obowiązki Kwiata w Ferrari ograniczą się do pracy w symulatorze

Carey: Kopenhaga może otrzymać organizację wyścigu F1 od 2020 roku

10.01.2018

Daniił Kwiat został kierowcą rozwojowym Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Haas sprawdzi w Malezji nowe hamulce Carbone Industrie

Grosjean ma nadzieję, że pozwolą one jego ekipie uporać się z ostatnimi problemami.
Nataniel Piórkowski, 28 września 2017, wyświetlenia: 693<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Haas wprowadzi w Malezji do swoich bolidów nowe tarcze hamulcowe z poprawionym systemem chłodzenia.

Przez cały sezon Romain Grosjean testuje rozwiązania Brembo i Carbone Industrie, w poszukiwaniu najbardziej komfortowej konfiguracji systemu hamulcowego. Francuz przyznawał, że jest bardziej zadowolony z produktów CI, ale problemy z chłodzeniem tarcz i dostępnością dysków zmuszały Haasa do tego, by na wybranych torach powracać do hamulców Brembo.

Na torze Sepang Haas otrzyma poprawione kanały hamulcowe i skorzysta z nowych tarcz przygotowanych przez CI. Jeśli piątkowe testy wypadną pozytywne, Grosejan ma nadzieję, że będzie mógł korzystać z nowych rozwiązań w pozostałych wyścigach sezonu.

„Od Malezji dostaniemy nowe tarcze odznaczające się efektywniejszym chłodzeniem. To powinno nam pomóc. Mamy nadzieję, że będziemy mogli kontynuować ich wykorzystywanie od Malezji przez resztę sezonu, jeśli nie dojdzie do żadnych nowych opóźnień. Zaprojektowaliśmy nowe hamulce. Cały zespół ciężko pracuje i dokonujemy dobrych postępów” – powiedział Francuz przed GP Malezji.

Początkowo Haas miał skorzystać ze zmodyfikowanych hamulców CI podczas wyścigowego weekendu w Singapurze, jednak firma nie zdołała przygotować ich na czas. Grosjean jest przekonany, że jego team upora się wkrótce z problemami, które towarzyszą mu od ubiegłego sezonu.

„Mam lepsze odczucia na hamulcach CI, nawet jeśli powtarzałem, że Brembo dokonało w ostatnim czasie naprawdę dużych postępów. Jeśli będziemy musieli powrócić do Brembo, to nie jestem przesadnie zaniepokojony. Będzie w porządku. W nieco większym stopniu preferuję CI, ale wszyscy współpracujemy nad wyeliminowaniem problemów. Cieszę się, gdy widzę ogólne zaangażowanie. Brembo i CI to dwie bardzo dobre firmy, więc jestem pewien, że wkrótce uda nam się zamknąć tę kwestię”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.01.2018  Haas otwarty na współpracę z Ferrari w stylu Alfa Romeo-Sauber
30.12.2017  Grosjean: McLaren i Renault dokonają dużych postępów
22.12.2017  Magnussen: Stawka F1 powinna być bardziej wyrównana
14.12.2017  Haas wstrzyma się z rozbudową zespołu do wprowadzenia limitów budżetowych
07.12.2017  Marchionne oferuje Haasowi sponsoring tytularny Maserati?
Tagi:
Haas
Grosjean R.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
lordfryta, 28.09.2017 16:45[!]
Ciekaawa sprawaa z tymi jego hamulcami...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca