F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.09.2018

Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA

Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi

Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon

Budkowski: Renault nie jest jeszcze gotowe na walkę z Mercedesem i Ferrari

Monza i Silverstone niepewne organizacji wyścigów F1 po sezonie 2019

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

GP Rosji stanie się w przyszłości kolejnym nocnym wyścigiem F1?

19.09.2018

Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli

Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł

Grupa Strategiczna omówi plan standardowych części na sezon 2021

Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?

Ferrari nie może jeszcze zadeklarować pozostania w F1 po sezonie 2020

18.09.2018

Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji

Red Bull powróci w Rosji do starszej specyfikacji silnika Renault

Zanardi: Vettel stracił szansę na wywalczenie tytułu

17.09.2018

Newey: Vettel ma problemy w radzeniu sobie z presją

Ocon spodziewa się pozostania w Force India do końca sezonu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

GP Malezji: wyniki wyścigu

Zwycięstwo dla Verstappena. Na podium Hamilton i Ricciardo. Vettel czwarty.
Nataniel Piórkowski, 1 października 2017, wyświetlenia: 16540<< | lista | T- | T+ | >>

Przejdź dalej >>>
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.09.2018  GP Singapuru: opony użyte w wyścigu
16.09.2018  Hamilton pewnie wygrywa Grand Prix Singapuru
16.09.2018  GP Singapuru: najszybsze okrążenia wyścigu
16.09.2018  GP Singapuru: wyniki wyścigu
15.09.2018  GP Singapuru: wyniki kwalifikacji
Tagi:
Grand Prix F1

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
paymey852, 01.10.2017 12:13[!]
@derwisz
RIC vs BOT oczywiście, to jak zostawiali sobie miejsce, ostra walka na limicie plus szacunek o to właśnie chodzi w wyścigach.
Magnussen powinien cały dzień to oglądać aż ... nie pewnie i tak nie zrozumie.
magiel666, 01.10.2017 12:15[!]
@marcelo92
Poczytaj komentarze kilka wyścigów wstecz, to sie dowiesz że merc czerwonym kompletnie odjechal w przerwie wakacyjnej.
Tak sobie czytam komentarze niektórych udzielających się tutaj i dochodze do jednego wniosku:
Każdemu sportowcowi życzę tak zagorzałych fanów, jak Seb ma hejterów.
marcelo92, 01.10.2017 12:32[!]
Na SPA równi z Mercedesem, Monza wiadomo, że Mercedes, ostatnie dwa tory zdecydowanie dla Ferrari.
teambuktu, 01.10.2017 12:50[!]
Ver pojechał tym razem świetnie. Mądre zachowanie na początku i świetne tempo później.
Serio Vet tak bardzo zaimponowal niektórym tym wyścigiem? Jest szybki jak ma wolny tor ale z jedynymi 2 przeszkodami dzisiaj czyli Bot I Ric sobie nie poradził więc nie wiem czym się zachwycacie. A jeszcze na koniec jak zwykle, nic złego nie zrobił ale auto dead.
derwisz, 01.10.2017 12:53[!]
@paymey852
No fakt RIC .vs. BOT i RIC .vs.VET to były dwie perełki tego wyścigu. Jak by powiedział Hajto "truskafki" na torcie. :D

W obu przypadkach sytuacja podobna. Dysponujący bolidem o dużo wyższym tempie wyscigowym próbował wyprzedzić kierowcę na słabszym sprzęcie.
Przewaga tempa VET w chwili kiedy dopadł RIC była bliska 1 sekundy, przewaga tempa RIC tuż przed pojedynkiem z BOT też była coś ok 0.5 sek albo nawet więcej.

W obu przypadkach RIC popisał się wielkim kunsztem i oba pojedynki zakończył sukcesem.
Dlatego dla mnie to on jest man of the day. :)
Falarek, 01.10.2017 13:08[!]
"Man of the day" bo nie dał sie wyprzedzić buhahah
Gzehoo92, 01.10.2017 13:12[!]
Tak swoją drogą, tegoroczne GP Malezji było trzecią edycją z rzędu, której nie wygrał kierowca Mercedesa.
teambuktu, 01.10.2017 13:24[!]
@Falarek
Bo jazda defensywna to żadna sztuka, tak?
Daxo, 01.10.2017 13:49[!]
@Falarek dobry kierowca to też taki który potrafi mądrze bronić przed wyprzedzeniem
paymey852, 01.10.2017 13:54[!]
@derwisz
Nie zapominaj że Max go dzisiaj zniszczył tempem wyścigowym a przy obronie pomógł mu znacząco Alonso.
Gdyby dzisiaj nie było Maxa to każdy by przyznał że Red Bull nie miał szans z Mercedesem a tylko Bottas cieniował.
Max wycisnął maksa - "Man of the day"
derwisz, 01.10.2017 14:01[!]
@paymey852
Żeby umieć skorzystać z "pomocy" Alonso to tez trzeba mieć mózg we właściwym miejscu ;)
Obronić się przed bolidem mającym blisko sekundę przewagi w tempie to wyczyn nie w kij dmuchał.

Wyczyn ten docenił komentator (bodajże był nim red. Sokół) podkreslając że RIC obronił się umiejętnościami.
magiel666, 01.10.2017 16:21[!]
Ano podkreslil, podkreslil. Mowil rowniez o tym jak ciezko jest siedziec "na ogonie" boliďom RBR. Raz sie Ric obronił (mi tez sie to podobalo), raz pomogl Alo i wystarczylo zeby opony mialy dosyc a silnik sie zagotowal. Dobrze ze Seb odpuscil, dla 3 pkt nie bylo sensu katowac silnika
kumien, 01.10.2017 20:28[!]
Daniel obronił się przed Sebem, który dużo wcześniej założył super miękkie opony i wykorzystał cień Alonso. To co później robił Hiszpan było mega slabe, bo jego McLaren jechał własny wyścig i powinien zjechać na drugą stronę toru, a nie cudować z jazdą optymalną linią jazdy.

Odnośnie incydentu po wyścigu.
Polecam zobaczyć ujęcie z tej kamery: https://twitter.c...s/914415456550825984
Aeromis, 01.10.2017 21:27[!]
@kumien
Widziałem. Kamera wyolbrzymia ruch Strolla przez to że się zbliża, choć bez wątpienia on był znaczny. Bez kamery z góry raczej trudno by to ocenić na 100%. Myślę że decyzja była oparta na czymś innym. Miejmy też na uwadze, że mijanie rywala blisko ze znaczna przewaga prędkości nie jest dobrym pomysłem i chyba to był główny powód dlaczego Stroll nie dostał kary, po prostu sędziowie mogli stwierdzić, że miało prawo go to zaskoczyć.
kumien, 01.10.2017 21:48[!]
Ja tylko oponuje przed stwierdzeniem wina Vettela, bo pojechał blisko. Z onboardu Seby widać, że trzyma równą odległość od lewej krawędzi i zwyczajnie wjechał w zakręt. Sam Lance mówił, że zbierał resztki gum i zmieniał ustawienia bolid, więc przypuszczam, że było to dla niego za dużo. Seb pewnie mógł pojechać szerzej tak jak nie musiał blokować Maxa w Singapurze, ale czasami wszystkiego nie da się przewidzieć.
Zomo, 02.10.2017 01:00[!]
Smiac mi sie chcialo jak po kwalifikacjach w sobote fahofcy na tym forum planowali strategie Kimiego w wyscigu z Hamiltonem. Tylko ja raczylem zasugerowac ze turbinka ktora rozleciala sie Vettelowi w kwalifikacjach moze rozleciec sie Raikkonenowi w wyscigu i ze w sumie Niemiec mial w ten weekend sporo szczescia. Pewnie powiecie ze wykrakalem...
bolekse, 02.10.2017 07:24[!]
Nie pamiętam (ale mam krótką pamięć) kieyd ostatnio Ferrari tak się zblamażowało dwa wyścigi pod rząd. W Singapurze kierowcy a tutaj... no właśnie tutaj kto ? Fabryka czy mechanicy na torze ?
marios76, 02.10.2017 14:39[!]
@paymey852 Oczekiwales po Alonso, ze po Singapurze bedzie wspieral Vettela? ;)

@bolekse Mechanicy, ale w garazu ;) Chyba za szybko przekladali podzespoly. Szkoda.
MairJ23, 02.10.2017 15:05[!]
Czytalem komentarze i chcialem pogratulowac poziomu. Po raz pierwszy z checia je przeczytalem. Panowie....mozna ? Mozna :)
paymey852, 02.10.2017 17:21[!]
@marios76
Po Alonso to bym się właśnie spodziewał ingerowanie w ustawianie wyników wyścigu :)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca