F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.12.2017

Autosport: Williams ogłosi drugiego kierowcę po nowym roku

Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018

Massa: Williams kieruje się finansami przy wyborze kierowcy

Giovinazzi wciąż liczy na awans do Formuły 1 w roli kierowcy wyścigowego

Sauber zatrudnił dwudziestu nowych inżynierów

Todt: Czołowe zespoły mają zbyt niezawodne bolidy

Sainz: W tym roku obrałem bardziej agresywne podejście do ścigania

Perez: W przyszłym roku Ocon będzie musiał radzić sobie z większą presją

14.12.2017

Haas wstrzyma się z rozbudową zespołu do wprowadzenia limitów budżetowych

Hamilton spodziewa się włączenia Alonso do walki o mistrzowski tytuł

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Russia Tass: Williams potwierdzi drugiego kierowcę w piątek

12.12.2017

Wolff: Mercedes wierzy w możliwości i talent Bottasa

Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska

Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty

Lorenzo Sassi dołączy do Mercedesa?

11.12.2017

Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018

Chinchero: Williams podjął decyzję o zatrudnieniu Sirotkina na sezon 2018

Williams dementuje doniesienia o rozmowach z Rowlandem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Magnussen: Brak kar potwierdza, że nie ścigam się zbyt agresywnie

"Gdy jedziesz na ósmym miejscu i wiesz, że nie jesteś wystarczająco szybki, to musisz walczyć".
Nataniel Piórkowski, 6 października 2017, wyświetlenia: 812<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Kevin Magnussen uważa, że fakt, iż sędziowie nie zdecydowali się na ukaranie go za agresywne manewry na torze potwierdza, że nie musi w żaden sposób zmieniać swojego podejścia do rywalizacji w Formule 1.

W trakcie wyścigu o GP Węgier Magnussen był zaangażowany w kolizję z Nico Hulkenbergiem, a w ubiegłą niedzielę na Sepang starł się w bliskim pojedynku z Fernando Alonso. Chociaż Hiszpan krytykował kierowcę Haasa za jego manewr, sam Magnussen przekonuje, że nie interesują go narzekania innych kierowców.

„Oczekuję, że każdy ściga się tak ostro, jak to tylko możliwe. Nie spodziewam się, aby ktokolwiek nie robił tego w taki sposób. Dla mnie liczy się to, co myślą sędziowie. Wiem, że ostro naciskam, ale taki mam zamiar. W bolidzie zawsze jest gorąco. Gdy tylko kierowca przed tobą ścina zakręt, klniesz pod nosem, ale później myślisz, że może było to w porządku. Gdy siedzisz w bolidzie ma to dla ciebie niewielkie znaczenie. Mówienie takich rzeczy po wyścigu, wchodzenie w szczegóły – ja bym tak nie zrobił”.

Magnussen podkreślił, że dysponuje poparciem Haasa. „Zespół mnie wspiera. To dobrze na ciebie wpływa i daje ci wolną rękę w ściganiu. Sądzę, że tak jest łatwiej. Zyskujesz także większe doświadczenia. Łatwiej jest dawać z siebie wszystko, gdy wiesz, że masz wsparcie zespołu. Gdy nie czujesz presji związanej z ewentualnym błędem, to łatwiej jest trzymać się z daleka od pomyłek i notować dobre występy”.

„Nie znajdujemy się w sytuacji umożliwiającej walkę o punkty. Musimy ostro walczyć, aby utrzymać się w czołowej dziesiątce, gdy już się tam dostaniemy. Często jest tak, że na początku wyścigu dokonuję dużych awansów, bo gdy wszyscy jadą blisko siebie łatwiej jest zyskać pozycje i przebijać się w górę stawki. Kiedy jednak wszystko się stabilizuje, twoje tempo wyścigowe staje się ważniejsze. Czasem, gdy jedziesz na ósmym miejscu i wiesz, że nie jesteś wystarczająco szybki, to musisz walczyć. Stąd różnica w stylu jazdy, wynikająca z tego, czy jesteś szybki, czy nie jesteś szybki. Jeśli starasz się zdobyć punkty i nie masz wystarczającego tempa, aby być w TOP10, nie pozostaje ci nic innego jak ostra walka”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.11.2017  Magnussen nie zwraca uwagi na plotki łączące Giovinazziego z Haasem
12.11.2017  Kolizja ze startu GP Brazylii została uznana za incydent wyścigowy
28.10.2017  Kevin Magnussen pomyślnie przeszedł kontrolę medyczną FIA
28.10.2017  Magnussen przejdzie kontrolę medyczną przed startem trzeciego treningu
22.10.2017  Magnussen został ukarany za spowalnianie Pereza w Q1 (akt.)
Tagi:
Magnussen K.
Haas

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Daxo, 06.10.2017 06:59[!]
Niby wszystko pięknie ale Magnussen od GP Azerbejdżanu ani razu nie za punktował.
sneer, 06.10.2017 08:28[!]
Szkoda, że sędziowie nie zajęli się jego pojedynkiem z Palmeram przed nosem Maxa. Dla mnie to jest kolejny kandydat po Palmerze do odpoczynku od F1.
kidmaciek, 06.10.2017 15:59[!]
Jedyny kierowca który potrafi bronić swojej pozycji na torze. Gdyby jeszcze przestał płakać przez radio i zdobywał jakieś punkty, to byłoby super.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca