F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault

Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1

Alonso nie jest przekonany co do propozycji zmiany systemu punktowego F1

Brawn: Pracujemy nad nową umową dla Silverstone

10.07.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po kwalifikacjach przed GP Japonii

Optymalną strategią na wyścig powinny być dwa pit stopy.
informacja prasowa, 7 października 2017, wyświetlenia: 832<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Suzuka, 7 października 2017 – Lewis Hamilton z Mercedesa ustanowił rekordowy czas okrążenia w historii toru Suzuka, dokonując tego na oponach supermiękkich.

Hamilton i Sebastian Vettel z Ferrari jako jedyni przeszli przez sesję Q1 przy użyciu miękkich opon, podczas gdy ich zespołowi partnerzy, Valtteri Bottas i Kimi Raikkonen, zastosowali alternatywną strategię w Q2. Obaj uzyskali swoje najlepsze czasy okrążeń w tym segmencie kwalifikacji na miękkiej mieszance, na której wystartują do niedzielnego wyścigu. Jednak Bottas i Raikkonen są w grupie kilku kierowców, którzy z powodu nałożonych kar wystartują z dalszych pozycji.

Na jutro zapowiadane są suche warunki, a optymalną strategią w takiej sytuacji powinny być dwa pit stopy. Mimo to na Suzuce zawsze istnieje możliwość neutralizacji, która wpłynie na strategię – czerwonymi flagami przerywano treningi oraz sesję Q1.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Niesamowite okrążenie Hamiltona, który wymazał poprzedni rekord wszech czasów na Suzuce, jest potwierdzeniem tempa najnowszej generacji samochodów i opon Formuły 1, mimo że przygotowania do wyścigu były dotychczas przerywane przez pogodę oraz czerwone flagi. Czas pole position był w tym sezonie lepszy o 3,3 sekundy niż w zeszłym roku, a ogumienie spisało się perfekcyjnie”.

„W wyścigu spodziewamy się strategii dwóch pit stopów w przypadku większości kierowców, bo jest to jeden z najbardziej obciążających ogumienie torów w całym kalendarzu. Już w kwalifikacjach mieliśmy do czynienia z pierwszymi zagrywkami taktycznymi: dwaj kierowcy, którzy otrzymali kary na starcie, wybrali opony miękkie na pierwszy przejazd. To powinno im umożliwić zyskanie pozycji dzięki późniejszemu pierwszemu zjazdowi. Miniony weekend w Malezji udowodnił, że właściwa strategia pomaga w osiągnięciu dobrego wyniku, nawet mimo startu z dalszej pozycji”.

DZISIEJSZE ZACHOWANIE OPON
Supermiękkie „czerwone”: Wszyscy kierowcy z pierwszych dziesięciu pól na starcie, poza Bottasem, wystartują na nich do wyścigu.
Miękkie „żółte”: Bottas i Raikkonen jako jedyni korzystali z tych opon w Q2.
Pośrednie „białe”: Używane tylko na początku trzeciego treningu, na okrążeniach instalacyjnych.

NAJWIĘCEJ OKRĄŻEŃ Z ROZBICIEM NA OPONY
POŚREDNIE Alonso, Grosjean, Magnussen 3
MIĘKKIE Perez 18
SUPERMIĘKKIE Raikkonen 19
DESZCZOWE Hamilton, Stroll 4

NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA OPONY
POŚREDNIE - -
MIĘKKIE Bottas 1.28,543
SUPERMIĘKKIE Hamilton 1.27,319
DESZCZOWE Hamilton 1.48,719

KOMPLETY OGUMIENIA DOSTĘPNE NA WYŚCIG

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
12.07.2018  Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku
10.07.2018  Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Niemiec
10.07.2018  Na torze Silverstone odbywają się testy ogumienia
09.07.2018  GP Wielkiej Brytanii: opony użyte w wyścigu
05.07.2018  Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Stanów Zjednoczonych
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca