F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.12.2017

Autosport: Williams ogłosi drugiego kierowcę po nowym roku

Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018

Massa: Williams kieruje się finansami przy wyborze kierowcy

Giovinazzi wciąż liczy na awans do Formuły 1 w roli kierowcy wyścigowego

Sauber zatrudnił dwudziestu nowych inżynierów

Todt: Czołowe zespoły mają zbyt niezawodne bolidy

Sainz: W tym roku obrałem bardziej agresywne podejście do ścigania

Perez: W przyszłym roku Ocon będzie musiał radzić sobie z większą presją

14.12.2017

Haas wstrzyma się z rozbudową zespołu do wprowadzenia limitów budżetowych

Hamilton spodziewa się włączenia Alonso do walki o mistrzowski tytuł

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Russia Tass: Williams potwierdzi drugiego kierowcę w piątek

12.12.2017

Wolff: Mercedes wierzy w możliwości i talent Bottasa

Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska

Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty

Lorenzo Sassi dołączy do Mercedesa?

11.12.2017

Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018

Chinchero: Williams podjął decyzję o zatrudnieniu Sirotkina na sezon 2018

Williams dementuje doniesienia o rozmowach z Rowlandem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po kwalifikacjach przed GP Japonii

Optymalną strategią na wyścig powinny być dwa pit stopy.
informacja prasowa, 7 października 2017, wyświetlenia: 767<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Suzuka, 7 października 2017 – Lewis Hamilton z Mercedesa ustanowił rekordowy czas okrążenia w historii toru Suzuka, dokonując tego na oponach supermiękkich.

Hamilton i Sebastian Vettel z Ferrari jako jedyni przeszli przez sesję Q1 przy użyciu miękkich opon, podczas gdy ich zespołowi partnerzy, Valtteri Bottas i Kimi Raikkonen, zastosowali alternatywną strategię w Q2. Obaj uzyskali swoje najlepsze czasy okrążeń w tym segmencie kwalifikacji na miękkiej mieszance, na której wystartują do niedzielnego wyścigu. Jednak Bottas i Raikkonen są w grupie kilku kierowców, którzy z powodu nałożonych kar wystartują z dalszych pozycji.

Na jutro zapowiadane są suche warunki, a optymalną strategią w takiej sytuacji powinny być dwa pit stopy. Mimo to na Suzuce zawsze istnieje możliwość neutralizacji, która wpłynie na strategię – czerwonymi flagami przerywano treningi oraz sesję Q1.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Niesamowite okrążenie Hamiltona, który wymazał poprzedni rekord wszech czasów na Suzuce, jest potwierdzeniem tempa najnowszej generacji samochodów i opon Formuły 1, mimo że przygotowania do wyścigu były dotychczas przerywane przez pogodę oraz czerwone flagi. Czas pole position był w tym sezonie lepszy o 3,3 sekundy niż w zeszłym roku, a ogumienie spisało się perfekcyjnie”.

„W wyścigu spodziewamy się strategii dwóch pit stopów w przypadku większości kierowców, bo jest to jeden z najbardziej obciążających ogumienie torów w całym kalendarzu. Już w kwalifikacjach mieliśmy do czynienia z pierwszymi zagrywkami taktycznymi: dwaj kierowcy, którzy otrzymali kary na starcie, wybrali opony miękkie na pierwszy przejazd. To powinno im umożliwić zyskanie pozycji dzięki późniejszemu pierwszemu zjazdowi. Miniony weekend w Malezji udowodnił, że właściwa strategia pomaga w osiągnięciu dobrego wyniku, nawet mimo startu z dalszej pozycji”.

DZISIEJSZE ZACHOWANIE OPON
Supermiękkie „czerwone”: Wszyscy kierowcy z pierwszych dziesięciu pól na starcie, poza Bottasem, wystartują na nich do wyścigu.
Miękkie „żółte”: Bottas i Raikkonen jako jedyni korzystali z tych opon w Q2.
Pośrednie „białe”: Używane tylko na początku trzeciego treningu, na okrążeniach instalacyjnych.

NAJWIĘCEJ OKRĄŻEŃ Z ROZBICIEM NA OPONY
POŚREDNIE Alonso, Grosjean, Magnussen 3
MIĘKKIE Perez 18
SUPERMIĘKKIE Raikkonen 19
DESZCZOWE Hamilton, Stroll 4

NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA OPONY
POŚREDNIE - -
MIĘKKIE Bottas 1.28,543
SUPERMIĘKKIE Hamilton 1.27,319
DESZCZOWE Hamilton 1.48,719

KOMPLETY OGUMIENIA DOSTĘPNE NA WYŚCIG

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.12.2017  Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018
11.12.2017  Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018
06.12.2017  Isola: Supertwarda mieszanka jest zabezpieczeniem dla Pirelli
29.11.2017  Hamilton: Hipermiękkie opony są najlepszymi jakie do tej pory wykonało Pirelli
26.11.2017  Informacja Pirelli po wyścigu o GP Abu Zabi
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca