F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.10.2017

Abiteboul: Debiutancki weekend Sainza w Renault był niesamowity

Alonso może otrzymać w Meksyku nową specyfikację silnika Hondy

Horner: F1 musi zmienić podejście do egzekwowania limitów toru

Marchionne bagatelizuje plotki o możliwym zwolnieniu Arrivabene

Pascal Wehrlein straci miejsce w juniorskim programie Mercedesa?

GP USA: weekend w obiektywie

Informacja Pirelli po wyścigu o GP USA

GP Stanów Zjednoczonych: wypowiedzi po wyścigu (10)

GP USA: najszybsze okrążenia wyścigu

22.10.2017

GP USA: wyniki wyścigu

Hamilton wygrywa GP USA, Mercedes mistrzem konstruktorów

McLaren wymienił jednostkę napędową u Stoffela Vandoorne'a

Lowe: Williams pomaga Kubicy w określeniu szans powrotu do F1

Horner: Nowa umowa pozwoli pozbyć się plotek na temat Verstappena

Raikkonen: Nie obchodzi mnie krytyka mojej jazdy w sezonie 2017

Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP USA

GP Stanów Zjednoczonych: wypowiedzi po kwalifikacjach (10)

Magnussen został ukarany za spowalnianie Pereza w Q1 (akt.)

GP USA: wyniki kwalifikacji

Hamilton pokonuje rywali w kwalifikacjach na torze w Austin

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Steiner: Bolidy z Halo będą gotowe na czas

"Wszyscy narzekają, ale koniec końców znajdujemy się w takiej samej sytuacji".
Nataniel Piórkowski, 7 października 2017, wyświetlenia: 626<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zdaniem szefa Haasa – Guenther Steinera, zespoły Formuły 1 uporają się z przygotowaniem na czas przyszłorocznych bolidów, wyposażonych w kontrowersyjny system Halo.

Zgodnie z decyzjami FIA od kolejnego sezonu wszystkie bolidy królowej sportów motorowych muszą być wyposażone w system ochrony kokpitu. Latem małe i średnie ekipy zwracały jednak uwagę na fakt, iż organ zarządzający opóźniał przekazanie im szczegółowych informacji na temat Halo.

„Wszyscy narzekają, ale koniec końców znajdujemy się w takiej samej sytuacji. Wszystko zostanie przygotowane na czas. Formuła 1 to najwyższa kategoria sportów motorowych, więc jeśli nie jesteś w stanie radzić sobie z tego typu trudnościami, to moim zdaniem może byłoby lepiej, gdybyś nie brał udziału w tych mistrzostwach” – stwierdził Steiner podczas Grand Prix Japonii.

„Oczywiście jeśli mielibyśmy do dyspozycji dwa lub trzy dodatkowe miesiące na rozwój bolidu, to wykorzystalibyśmy je do ostatnich chwil, ale informacja na temat Halo została rozesłana w tym samym czasie do wszystkich zespołów. Moim zdaniem nie ma żadnego problemu. Nie możemy już nic zmienić”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.10.2017  Od 2018 roku Formuła 1 wejdzie we współpracę z Netflixem?
19.10.2017  Francuski organ bada proces sprzedaży F1 Liberty Media
17.10.2017  Luca Marmorini został konsultantem Aston Martina
11.10.2017  Pod koniec miesiąca Liberty przedstawi specyfikację nowego silnika F1
06.10.2017  Od sezonu 2018 w F1 będą wykorzystywane rękawice biometryczne
Tagi:
F1 ogólnie
Przepisy
FIA
Halo

  Dodanie nowego komentarza  
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca