F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.07.2018

Ecclestone: Obecne przepisy zniechęcają kierowców do ścigania

Mallya chce, aby Ocon i Perez pozostali kierowcami Force India

GP Miami zostanie potwierdzone pod koniec lipca?

Abiteboul: Renault musi mieć alternatywy dla Sainza

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Węgier

17.07.2018

Webber: Formuła 1 zbyt łatwo dopuszcza fanów do kierowców

Red Bull zachęca Hondę do częstszego wprowadzania poprawek

Steiner: Haas nie żałuje kontrowersyjnego podejścia do startów w F1

Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?

Antonio Giovinazzi wystąpi z Sauberem w treningu do GP Niemiec

Ferrari z agresywnym wyborem opon na Grand Prix Węgier

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Steiner: Bolidy z Halo będą gotowe na czas

"Wszyscy narzekają, ale koniec końców znajdujemy się w takiej samej sytuacji".
Nataniel Piórkowski, 7 października 2017, wyświetlenia: 746<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zdaniem szefa Haasa – Guenther Steinera, zespoły Formuły 1 uporają się z przygotowaniem na czas przyszłorocznych bolidów, wyposażonych w kontrowersyjny system Halo.

Zgodnie z decyzjami FIA od kolejnego sezonu wszystkie bolidy królowej sportów motorowych muszą być wyposażone w system ochrony kokpitu. Latem małe i średnie ekipy zwracały jednak uwagę na fakt, iż organ zarządzający opóźniał przekazanie im szczegółowych informacji na temat Halo.

„Wszyscy narzekają, ale koniec końców znajdujemy się w takiej samej sytuacji. Wszystko zostanie przygotowane na czas. Formuła 1 to najwyższa kategoria sportów motorowych, więc jeśli nie jesteś w stanie radzić sobie z tego typu trudnościami, to moim zdaniem może byłoby lepiej, gdybyś nie brał udziału w tych mistrzostwach” – stwierdził Steiner podczas Grand Prix Japonii.

„Oczywiście jeśli mielibyśmy do dyspozycji dwa lub trzy dodatkowe miesiące na rozwój bolidu, to wykorzystalibyśmy je do ostatnich chwil, ale informacja na temat Halo została rozesłana w tym samym czasie do wszystkich zespołów. Moim zdaniem nie ma żadnego problemu. Nie możemy już nic zmienić”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.07.2018  Ecclestone: Obecne przepisy zniechęcają kierowców do ścigania
16.07.2018  Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne
16.07.2018  Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1
13.07.2018  Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS
11.07.2018  Alonso nie jest przekonany co do propozycji zmiany systemu punktowego F1
Tagi:
F1 ogólnie
Przepisy
FIA
Halo

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca