F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.07.2018

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Lewis Hamilton nie straci zwycięstwa w GP Niemiec

Hamilton został wezwany do złożenia wyjaśnień sędziom GP Niemiec

Mercedes tłumaczy polecenie zespołowe wydane Bottasowi

Vettel: To był mały błąd o wielkich konsekwencjach

GP Niemiec: wyniki wyścigu

Lewis Hamilton wygrał dramatyczny wyścig o GP Niemiec

GP Niemiec: najszybsze okrążenia wyścigu

Pierre Gasly wystartuje z końca stawki do Grand Prix Niemiec

Mercedes zwiększy swoje zaangażowanie w Williamsa?

Padok F1 zaskoczony nagłym odejściem Sergio Marchionne z Ferrari

McLaren potwierdza zainteresowanie Carlosem Sainzem

Ocon może przejść do Renault na sezon 2019?

21.07.2018

Mercedes: Usterka hydrauliki miała miejsce przed pierwszym zakrętem

Verstappen: Czwarta lokata to wszystko na co mogliśmy liczyć

John Elkann został nowym prezesem Ferrari

Alonso: McLaren musi się uporać z samochodem Stoffela

Rosberg zaskoczony nietypowym zachowaniem Hamiltona po awarii w Q1

Hamilton: Awaria hydrauliki wystąpiła przed uderzeniem w krawężniki

GP Niemiec: wyniki kwalifikacji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Mercedes pozostaje spokojny o silnik w bolidzie Lewisa Hamiltona

Brytyjczyk po wyścigu na Suzuce zgłaszał, że z układu napędowego dochodzą wibracje.
Mateusz Szymkiewicz, 10 października 2017, wyświetlenia: 1982<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Mercedesa – Toto Wolff, przyznał, że pozostaje spokojny o jednostkę napędową w bolidzie Lewisa Hamiltona.

Brytyjczyk pod koniec wyścigu na Suzuce zgłosił zespołowi wibracje w bolidzie, natomiast na okrążeniu zjazdowym stwierdził, iż mogą one pochodzić z silnika spalinowego. Mimo to jak teraz zdradził szef Mercedesa, problem mógł leżeć w oponach, które nie pracowały optymalnie po zakończeniu okresu wirtualnej neutralizacji.

„Od samego początku Lewis jechał bardzo spokojnie, oszczędzając silnik oraz opony, lecz pod sam koniec pojawiły się trudności” – powiedział Toto Wolff. „To nie jest żaden problem, po prostu ogumienie nie zaczęło natychmiastowo pracować po wirtualnym samochodzie bezpieczeństwa”.

Z kolei sam Lewis Hamilton przyznał, że po zakończeniu Grand Prix Japonii mógł się po prostu pomylić w swojej ocenie. „Odczuwałem pewne rzeczy, więc powiedziałem wszystko, o czym mógłbym później zapomnieć. Szczerze mówiąc nie uważam, by działo się coś złego z bolidem. W trakcie jazdy dokonuje się wielu przełączeń na kierownicy i turbo potrafi wydawać dziwne dźwięki, a także różne wibracje, więc nie sądzę, by to było coś z tym związane” – dodał Brytyjczyk.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.07.2018  Hamilton został wezwany do złożenia wyjaśnień sędziom GP Niemiec
21.07.2018  Mercedes: Usterka hydrauliki miała miejsce przed pierwszym zakrętem
21.07.2018  Rosberg zaskoczony nietypowym zachowaniem Hamiltona po awarii w Q1
21.07.2018  Hamilton: Awaria hydrauliki wystąpiła przed uderzeniem w krawężniki
19.07.2018  Hamilton pozostanie w Mercedesie do końca 2020 roku
Tagi:
Hamilton L.
Mercedes

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
al_bundy_tm, 11.10.2017 00:43[!]
Niki Lauda powiedzial to juz wychodzac z ich boksu, na pytanie dziennikarza Sky, spojrzal na Niego wzrokiem "Bazyliszka" i odpowedzial, ze to opony, a nie jednostka Mercedesa.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca