F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.07.2018

Ecclestone: Obecne przepisy zniechęcają kierowców do ścigania

Mallya chce, aby Ocon i Perez pozostali kierowcami Force India

GP Miami zostanie potwierdzone pod koniec lipca?

Abiteboul: Renault musi mieć alternatywy dla Sainza

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Węgier

17.07.2018

Webber: Formuła 1 zbyt łatwo dopuszcza fanów do kierowców

Red Bull zachęca Hondę do częstszego wprowadzania poprawek

Steiner: Haas nie żałuje kontrowersyjnego podejścia do startów w F1

Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?

Antonio Giovinazzi wystąpi z Sauberem w treningu do GP Niemiec

Ferrari z agresywnym wyborem opon na Grand Prix Węgier

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Marko: Massa powinien odejść z Formuły 1

Doradca Red Bulla jest poirytowany jazdą Brazylijczyka pod koniec wyścigu o Grand Prix Japonii.
Mateusz Szymkiewicz, 10 października 2017, wyświetlenia: 4018<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Doradca Red Bulla – Helmut Marko, stwierdził, że Felipe Massa powinien po raz drugi zdecydować się na zakończenie startów w Formule 1.

Pod koniec wyścigu o Grand Prix Japonii pojawiła się realna szansa na drugie z rzędu zwycięstwo dla Red Bulla, po tym, jak Lewis Hamilton zaczął zmagać się z bolidem, a Max Verstappen coraz bardziej niwelował stratę do Brytyjczyka. Mimo to na przedostatnim okrążeniu Holender utknął za dublowanym Felipe Massą, co najprawdopodobniej kosztowało go szansę na zaatakowanie Hamiltona.

Jak przyznał Helmut Marko, jest poirytowany zachowaniem Brazylijczyka, sugerując mu, by odszedł z Formuły 1. „Max miał tempo, by zaatakować Hamiltona. Nie może być tak, że gdy liderzy się do ciebie zbliżają, to ty ich przepuszczasz po tylu zakrętach. Bez tego zdarzenia moglibyśmy mieć ekscytującą końcówkę. Byłoby lepiej, gdyby Massa odszedł” – powiedział 74-latek.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.07.2018  Ticktum kandydatem do zastąpienia Hartleya w Toro Rosso od 2019 roku
02.07.2018  Jos Verstappen: Ludzie nie powinni już kwestionować stylu jazdy Maxa
28.06.2018  Marko: Jesteśmy coraz bliżej przedłużenia umowy z Ricciardo
26.06.2018  Adrian Newey dementuje plotki o możliwym przejściu do Renault
20.06.2018  Marko: Renault zmusiło nas do wczesnej decyzji o dostawcy na sezon 2019
Tagi:
Massa F.
Marko H.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rno2, 10.10.2017 11:00[!]
Marko ma rację, ale sam Verstappen przyznał, że nawet bez maruderów nie byłby w stanie wyprzedzić Hamiltona.
quickNick, 10.10.2017 11:15[!]
Pełna zgoda z Helmutem!
krzychol2000, 10.10.2017 11:45[!]
Ja także w pełni zgadzam się z Helmutem.
Aeromis, 10.10.2017 12:04[!]
A ja mam satysfakcję, że Helmut wreszcie przyznał mi rację. :]
kumien, 10.10.2017 12:34[!]
Jak Helmut tak narzeka na Masse to dlaczego nie narzeka na Alonso? Jeden i drugi nie popisali się manewrem przepuszczania liderów. Alonso w sumie ma już recydywę, bo podobnie zachował się podczas walki Vettel z Riccardo. Ja rozumiem, że ambicje Hiszpana wychodzą poza przepuszczanie szybszych, ale bez jaj.
macko93, 10.10.2017 13:04[!]
No i ma rację - Massa się kompromituje, mimo "punktowania".

@rno2 Verstappen nie byłby w stanie wyprzedzić Hamiltona bo tracił na prostych, a w zakrętach był wyraźnie szybszy. W tej sytuacji DRS mógłby mu pomóc gdyby nie panowie Alonso i Massa - Alonso dostał 2 punkty karne, a czemu nie dostał Massa? Niech lepiej Massa odejdzie, a na jego miejsce wskoczy Kubica - Robert z pewnymi ograniczeniami po wypadku jest znacznie lepszym kierowcą od Massy. Taka prawda - dziękuję dobranoc.
rno2, 10.10.2017 13:27[!]
@macko93
Sorry, ale główny zainteresowany powiedział co innego :-)
macko93, 10.10.2017 14:57[!]
@rno2 Tak i nie ale to już zostawmy, bo wyścig się już skończył. Teraz można już zadawać pytanie co by było gdyby. Natomiast Massa to już jest taka czarna owca F1 - zresztą nie tylko on, bo jest dosyć długa lista takich delikwentów.
Titheon, 10.10.2017 15:54[!]
Już nie przesadzajmy z tą długą listą, bo nazwisk jest na niej coraz mniej, przynajmniej jeśli chodzi o obecną stawkę. Został Ericsson, Raikkonen (RAI dla Ferrari jest tym, kim dla Williamsa MAS), no i do tego Stroll. Nie przekonują mnie wprawdzie ani Grosjean ani Magnussen, ale mimo to zostawiłbym tylko te trzy pierwsze nazwiska. To naprawdę mało, mając na uwadze chociażby sezon 2003, czy 2004. To jednak wiązałbym raczej z faktem, że coraz mniej mamy w stawce "marudzących zespołów". Kiedyś mieliśmy pomarańczowe Arrowsy, Minardi, niedawno Caterhama, Marussię, czy HRT, a teraz? Brakuje takich typowych ogórków - jest słaby McLaren ale to jednak wciąż McLaren, to samo z Sauberem (wierzę, że po tym sezonie wrócą na jako taki poziom), nawet Toro Rosso daje jakieś nadzieje na walkę o punkty z racji swojego powiązania z Red Bullem. Co by nie mówić, mała liczba zespołów (poważnych) to jednak wzrost poziomu F1.
macko93, 10.10.2017 16:14[!]
@Titheon Zgoda jeśli chodzi o obecnych kierowców zwanymi jako czarne owce - jest trzech. Mi chodziło też o kierowców z ostatnich lat, a takich było mnóstwo. Tak jak wspomniałeś o sezonie 2003, 2004 czy nawet 2005 i latach późniejszych albo i sprzed 2003 roku - to by się w komentarzu nie zmieściło. Nie zgadzam się co do marudera Arrowsa - on akurat w latach 1979-2002 (z przerwą na lata 1990-1996, bo wycofał się z F1) zaliczył 8 miejsc na podium (a mogło być nawet zwycięstwo, gdyby nie nawalił bolid Damona Hilla na Węgrzech w 1997 roku), zaliczył 1 PP oraz 1 FL. Z resztą to się zgadzam odnośnie maruderów - np. legendarny zespół Minardi był największym maruderem - tam przecież zaczynał ten, który był w 2001 roku non stop dublowany, a w ostatnim GP Japonii się nie popisał, czyli Fernando Alonso.
Yurek, 10.10.2017 19:24[!]
Cytat macko93 :
on akurat w latach 1979-2002 (z przerwą na lata 1990-1996

W 1990 był jeszcze Arrows, w 1991-1996 był Footwork, ale w zasadzie ograniczało się to do zmiany nazwy. Pisanie więc, że Arrows się wycofał, jest nadużyciem.
Arrows miał dobre lata, kończyli swego czasu sezon na piątym miejscu, a później wiadomo - kasa.
Minardi też nie zawsze było maruderem. Chociażby rok 1991.
Sar trek, 10.10.2017 19:29[!]
O odjeściu z F1 powinien pomyślec także Helmut Marko
ymru, 11.10.2017 13:12[!]
Normalnie za Helmutem nie przepadam, ale w tym wypadku przybiłbym mu piątkę.
Powrót Felipe z emerytury to niewypał.
Titheon, 11.10.2017 15:17[!]
Arrows miał dobre lata, ale ja nie bez powodu napisałem o "pomarańczowych Arrowsach". Cztery ostatnie lata Arrowsa (jeden z Repsolem i trzy z Orange) to był dramat.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca