F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.10.2017

GP Stanów Zjednoczonych: wypowiedzi po kwalifikacjach (4)

Magnussen został ukarany za spowalnianie Pereza w Q1 (akt.)

GP USA: wyniki kwalifikacji

Hamilton pokonuje rywali w kwalifikacjach na torze w Austin

21.10.2017

Lewis Hamilton z najlepszym czasem przed czasówką w Austin

Massa: Odejdę z F1, jeśli Williams nie przedłuży ze mną umowy

Nowy bolid McLarena zostanie pomalowany w barwy papaya orange?

Od 2018 roku Formuła 1 wejdzie we współpracę z Netflixem?

Bottas: Nie mogę być zadowolony z ostatnich wyników

Maurizio Arrivabene straci stanowisko szefa Scuderii Ferrari?

Od trzeciego treningu Vettel będzie korzystał z nowego podwozia

Informacja Pirelli po treningach przed GP USA

GP Stanów Zjednoczonych: wypowiedzi po treningach (10)

20.10.2017

Hamilton z rekordem toru w drugim treningu

Williams został ukarany grzywną 10 tysięcy euro w zawieszeniu

Hamilton najszybszy w pierwszym treningu przed GP USA

Renault testuje części silnika rozwijane z myślą o sezonie 2018

Verstappen przedłużył kontrakt z Red Bullem do 2020 roku

Verstappen otrzyma karę za wymianę elementów jednostki napędowej

Verstappen preferuje kontynuowanie kariery w F1 wspólnie z Red Bullem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Grosjean: Powrót Palmera do startów w F1 nie jest niemożliwy

Francuz przypomina swoją własną historię i debiut w F1 w trakcie sezonu 2009.
Nataniel Piórkowski, 13 października 2017, wyświetlenia: 1922<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Romain Grosjean uważa, że Jolyon Palmer może w przyszłości powrócić do startów F1. Przyznaje jednak, że ze względu na małą liczbę wakatów może się to okazać ciężkim wyzwaniem.

Grand Prix Japonii było ostatnim wyścigiem przejechanym przez Palmera w barwach Renault Sport. Od rundy w Austin jego miejsce w teamie z Enstone zajmie wychowanek programu Red Bulla – Carlos Sainz.

Grosjean zadebiutował w F1 w trakcie sezonu 2009, zastępując Nelsinho Piqueta w Renault, ale nie otrzymał szansy na pozostanie w ekipie na kolejny rok i musiał powrócić do niższych kategorii. Francuz uważa, że pomimo trudnej sytuacji Palmer nie traci wszelkich możliwości powrotu do serii Grand Prix.

„Pod koniec 2009 roku nie było mnie już w Formule 1. Pojechałem kilka wyścigów w mistrzostwach świata GT, pojechałem kilka wyścigów w Auto GP, GP2, testowałem opony Pirelli i w końcu wróciłem do F1. To była pierwsza część mojej kariery. Przechodziłem przez trudny okres, gdy straciłem miejsce w F1. Podążałem za swoim marzeniem i zrealizowałem je poprzez powrót do GP2 i tak dalej. Wszyscy mamy różne kariery, wszyscy znajdujemy się w różnych miejscach, ale powrót nie jest niemożliwy”.

Grosjean przyznał jednak, że ze względu na ograniczone opcje Palmer może mieć problem ze znalezieniem zespołu z wakatem. „Jest tylko dwadzieścia wyścigowych foteli. To trudne środowisko. Każdy fotel jest zajęty, wszyscy mamy długie kariery, a to po prostu utrudnia dostanie się do Formuły 1”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.09.2017  Haas sprawdzi w Malezji nowe hamulce Carbone Industrie
08.08.2017  Grosjean: Wspaniale byłoby móc kiedyś wrócić do Renault
26.07.2017  Steiner: Hungaroring będzie dużym testem dla hamulców
21.07.2017  Grosjean i Magnussen pozostaną kierowcami Haasa w sezonie 2018
16.07.2017  Wolff odpiera krytyczne uwagi Grosjeana pod adresem Hamiltona
Tagi:
Grosjean R.
Palmer J.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rno2, 13.10.2017 10:26[!]
Grosjean w 2009 roku wypadł słabo, ale na jego usprawiedliwienie można powiedzieć, że:
- miał za partnera zespołowego Alonso, który nawet taczką pojedzie szybko;
- debiutował w środku sezonu, bez odpowiedniego przygotowania;
- miał tylko pół sezonu na pokazanie swoich umiejętności.

Natomiast Palmer miał możliwość przygotowania się podczas testów przedsezonowych, a mimo to zaliczył katastrofalny pierwszy sezon.
Do tego po pojawieniu się małego światełka w tunelu w postaci zdobytego punkciku w Malezji 2016, w sezonie 2017 zaliczył totalny regres.
Mam nadzieję, że już nigdy nie otrzyma szansy jeżdżenia w F1.
Titheon, 13.10.2017 10:44[!]
Grosik musi mieć do siebie ogromny dystans skoro odważył się w jakikolwiek sposób porównać Palmera do siebie ;)

Ale według mnie ma jednak trochę racji. Grosik w pierwszych sezonach też był przecież wyśmiewany i nie wiązano z nim żadnych większych nadziei. Z czasem pokazał, że jednak coś tam potrafi, więc kto wie... może kiedyś Kubica OUT, Palmer IN? ;) Zresztą... Nie zrozumcie mnie źle, ale dla mnie Grosik nadal jest bardzo przeciętnym kierowcą. To, że wrócił i nadal utrzymuje się w stawce, jest dla mnie małą niespodzianką, mimo wszystko. Aż chciałbym go zobaczyć w jednym zespole z Massą, lub znowu z Raikkonenem, bo podejrzewam, że może być od nich niewiele lepszy, bądź nawet gorszy.
Protonek, 13.10.2017 12:44[!]
Jak Palmer senior założy własny zespół to szansę na powrót Jolyona są.
al_bundy_tm, 18.10.2017 16:43[!]
Nawet sam Alonso mial tez rok przerwy po debiucie :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca