F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.07.2018

Ecclestone: Obecne przepisy zniechęcają kierowców do ścigania

Mallya chce, aby Ocon i Perez pozostali kierowcami Force India

GP Miami zostanie potwierdzone pod koniec lipca?

Abiteboul: Renault musi mieć alternatywy dla Sainza

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Węgier

17.07.2018

Webber: Formuła 1 zbyt łatwo dopuszcza fanów do kierowców

Red Bull zachęca Hondę do częstszego wprowadzania poprawek

Steiner: Haas nie żałuje kontrowersyjnego podejścia do startów w F1

Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?

Antonio Giovinazzi wystąpi z Sauberem w treningu do GP Niemiec

Ferrari z agresywnym wyborem opon na Grand Prix Węgier

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Grosjean: Powrót Palmera do startów w F1 nie jest niemożliwy

Francuz przypomina swoją własną historię i debiut w F1 w trakcie sezonu 2009.
Nataniel Piórkowski, 13 października 2017, wyświetlenia: 2171<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Romain Grosjean uważa, że Jolyon Palmer może w przyszłości powrócić do startów F1. Przyznaje jednak, że ze względu na małą liczbę wakatów może się to okazać ciężkim wyzwaniem.

Grand Prix Japonii było ostatnim wyścigiem przejechanym przez Palmera w barwach Renault Sport. Od rundy w Austin jego miejsce w teamie z Enstone zajmie wychowanek programu Red Bulla – Carlos Sainz.

Grosjean zadebiutował w F1 w trakcie sezonu 2009, zastępując Nelsinho Piqueta w Renault, ale nie otrzymał szansy na pozostanie w ekipie na kolejny rok i musiał powrócić do niższych kategorii. Francuz uważa, że pomimo trudnej sytuacji Palmer nie traci wszelkich możliwości powrotu do serii Grand Prix.

„Pod koniec 2009 roku nie było mnie już w Formule 1. Pojechałem kilka wyścigów w mistrzostwach świata GT, pojechałem kilka wyścigów w Auto GP, GP2, testowałem opony Pirelli i w końcu wróciłem do F1. To była pierwsza część mojej kariery. Przechodziłem przez trudny okres, gdy straciłem miejsce w F1. Podążałem za swoim marzeniem i zrealizowałem je poprzez powrót do GP2 i tak dalej. Wszyscy mamy różne kariery, wszyscy znajdujemy się w różnych miejscach, ale powrót nie jest niemożliwy”.

Grosjean przyznał jednak, że ze względu na ograniczone opcje Palmer może mieć problem ze znalezieniem zespołu z wakatem. „Jest tylko dwadzieścia wyścigowych foteli. To trudne środowisko. Każdy fotel jest zajęty, wszyscy mamy długie kariery, a to po prostu utrudnia dostanie się do Formuły 1”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.07.2018  Steiner: Incydenty z udziałem Grosjeana stają się frustrujące
08.07.2018  Grosjean stracił nowe części w wyniku piątkowego incydentu
06.07.2018  Grosjean nie weźmie udziału w drugim treningu
24.06.2018  Ocon: Już po kolizji z Grosjeanem wiedziałem, że będę musiał się wycofać
24.06.2018  Grosjean nie potrafi wyjaśnić kraksy z kwalifikacji
Tagi:
Grosjean R.
Palmer J.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rno2, 13.10.2017 10:26[!]
Grosjean w 2009 roku wypadł słabo, ale na jego usprawiedliwienie można powiedzieć, że:
- miał za partnera zespołowego Alonso, który nawet taczką pojedzie szybko;
- debiutował w środku sezonu, bez odpowiedniego przygotowania;
- miał tylko pół sezonu na pokazanie swoich umiejętności.

Natomiast Palmer miał możliwość przygotowania się podczas testów przedsezonowych, a mimo to zaliczył katastrofalny pierwszy sezon.
Do tego po pojawieniu się małego światełka w tunelu w postaci zdobytego punkciku w Malezji 2016, w sezonie 2017 zaliczył totalny regres.
Mam nadzieję, że już nigdy nie otrzyma szansy jeżdżenia w F1.
Titheon, 13.10.2017 10:44[!]
Grosik musi mieć do siebie ogromny dystans skoro odważył się w jakikolwiek sposób porównać Palmera do siebie ;)

Ale według mnie ma jednak trochę racji. Grosik w pierwszych sezonach też był przecież wyśmiewany i nie wiązano z nim żadnych większych nadziei. Z czasem pokazał, że jednak coś tam potrafi, więc kto wie... może kiedyś Kubica OUT, Palmer IN? ;) Zresztą... Nie zrozumcie mnie źle, ale dla mnie Grosik nadal jest bardzo przeciętnym kierowcą. To, że wrócił i nadal utrzymuje się w stawce, jest dla mnie małą niespodzianką, mimo wszystko. Aż chciałbym go zobaczyć w jednym zespole z Massą, lub znowu z Raikkonenem, bo podejrzewam, że może być od nich niewiele lepszy, bądź nawet gorszy.
Protonek, 13.10.2017 12:44[!]
Jak Palmer senior założy własny zespół to szansę na powrót Jolyona są.
al_bundy_tm, 18.10.2017 16:43[!]
Nawet sam Alonso mial tez rok przerwy po debiucie :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca