F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.07.2018

Ecclestone: Obecne przepisy zniechęcają kierowców do ścigania

Mallya chce, aby Ocon i Perez pozostali kierowcami Force India

GP Miami zostanie potwierdzone pod koniec lipca?

Abiteboul: Renault musi mieć alternatywy dla Sainza

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Węgier

17.07.2018

Webber: Formuła 1 zbyt łatwo dopuszcza fanów do kierowców

Red Bull zachęca Hondę do częstszego wprowadzania poprawek

Steiner: Haas nie żałuje kontrowersyjnego podejścia do startów w F1

Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?

Antonio Giovinazzi wystąpi z Sauberem w treningu do GP Niemiec

Ferrari z agresywnym wyborem opon na Grand Prix Węgier

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Hulkenberg: Sainz to młody, ale szybki kierowca

Merhi uważa z kolei, że junior Red Bulla popełnił błąd dołączając do Renault przed sezonem 2018.
Nataniel Piórkowski, 13 października 2017, wyświetlenia: 1853<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Nico Hulkenberg oczekuje, że po okresie aklimatyzacji w Renault jego nowy zespołowy kolega – Carlos Sainz, będzie prezentował szybkie tempo.

Grand Prix Japonii było ostatnim wyścigowym weekendem, w jakim Sainz wziął udział w barwach Scuderii Toro Rosso. W czterech ostatnich eliminacjach bieżącego sezonu Hiszpan zastąpi w teamie z Enstone Jolyona Palmera, mając już zapewniony wyścigowy kontrakt na 2018 rok.

W rozmowie z Auto Motor und Sport Hulkenberg stwierdził: „Carlosa znam tylko z padoku, ale to ambitny kierowca. Wciąż jest młody i nieokiełznany, ale na pewno szybki”.

Zapytany o to, czy po okresie współpracy z Palmerem nie może się już doczekać pojawienia się w zespole Sainza, Niemiec odrzekł: „Jest w porządku. Będę po prostu robił to, co do mnie nalezy”.

Były reprezentant takich stajni jak Williams i Force India nie wie, jak długo będzie mógł cieszyć się przewagą doświadczenia nad juniorem Red Bulla. „Trudno to ocenić, ale oczywiście zawsze potrzebujesz pewnego okresu na oswojenie się z nowym zespołem. Zobaczymy”.

Były kierowca F1 – Roberto Merhi, uważa z kolei, że Sainz popełnił błąd decydując się na dołączenie do Renault przed sezonem 2018. „Szczerze mówiąc przejście do Renault w trakcie sezonu sprawia dla mnie wrażenie błędu. Na jego miejscu dokończyłbym tę kampanię w Toro Rosso. Sainz wykonywał świetną pracę. W przyszłym roku, po testach, wraz z nowym sezonem, zacząłby współpracę z Nico na równych warunkach”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.07.2018  Abiteboul: Renault musi mieć alternatywy dla Sainza
11.07.2018  Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault
06.07.2018  Sainz: Nowa nawierzchnia Silverstone ma więcej nierówności niż stara
01.07.2018  Kierowcy Renault nie odczuli działania trybu kwalifikacyjnego
23.05.2018  Sainz oczekuje szalonych kwalifikacji do wyścigu w Monako
Tagi:
Sainz C.
Hulkenberg N.
Renault
Merhi R.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Titheon, 13.10.2017 12:12[!]
Gość, który błaźnił się w Marussii, mówi że Sainz popełnił błąd idąc do Renault w trakcie sezonu. Jeszcze sugeruje, jakoby lepszym rozwiązaniem było dojście po sezonie, zamiast już teraz, żeby zawczasu poznać się z zespołem i mieć jakikolwiek wpływ na to, jak będzie wyglądał przyszłoroczny bolid. Właśnie tym dojściem stwarza sobie możliwość pracy na równych warunkach. Poziom logiki Merhiego dorównał mniej więcej jego poziomowi jako kierowcy. I to wiele wyjaśnia w zasadzie.
rno2, 13.10.2017 12:26[!]
Poza tym ciekawe czy Sainz miał w ogóle coś do gadania w kwestii przejścia do Renault teraz lub od przyszłego sezonu...
Marek0303, 13.10.2017 13:01[!]
Zgadzam się z Roberto. To końcówka sezonu i brak czasu na poprawę ewentualnych błędów. Nie zna tego bolidu a Hulkenberg nie jest łatwym konkurentem. Jeśli będzie odstawał to mimo usprawiedliwień jako debiutanta może Renault zacząć się zastanawiać nad wyborem. Tym bardziej jak zaliczy takie wpadki jak na Suzuce. Poznanie tego bolidu może mieć się nijak do przyszłorocznego a temu przecież służą testy zimowe.
Maciek znafca, 13.10.2017 13:58[!]
Wiele Sainz do stracenia nie ma, nawet jakby miał być wolniejszy od Hulka w tych 4 wyścigach, to dzięki temu lepiej zaklimatyzuje się w zespole przed kolejnym rokiem. Nie wiem po co zbędne rozwodzenie się nad tym, czy to był dobry czy zły ruch, jak każdy fan formuły 1 o zdrowych zmysłach wie, że to dobre posunięcie.
Luzman7, 13.10.2017 14:36[!]
Jest to tym bardziej dobre to posunięcie iż Sainz jest realniejszą szansą (IMO w porównaniu do Palmera) na wsparcie Hulka w walce o awans o 2 pozycje wyprzedająć w generalce konstruktorów Hassa i STR (choć "puszek juniorów" nie biorę pod uwagę po zmianach kadrowych oraz formie jaką ostatnio prezentują), a to już nie bagatelna różnica około 20 banieczek w puli na rozwój nowego bolidu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca