F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.11.2017

Ecclestone: Liberty traktuje Formułę 1 jak bar typu fast food

19.11.2017

Fernando Alonso pokonał ponad 100 okrążeń podczas testów WEC

Hartley: Od kilku tygodni wiedziałem, że będę ścigał się dla STR w sezonie 2018

Pirelli rozwija nowe deszczowe opony F1

Thierry Neuville wygrał Rajd Australii

18.11.2017

Toyota potwierdziła udział Alonso w testach WEC w Bahrajnie

Ferrari sprzeciwiło się utrzymaniu limitu czterech silników na sezon

F1 rozważa zastąpienie obecnego logo nową propozycją?

17.11.2017

Stroll: Nie przejmuję się krytyką płynącą pod moim adresem

Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1

Lowe: Williams celuje w poprawę konkurencyjności przed sezonem 2018

16.11.2017

Organizatorzy GP Australii zablokowali projekt zmian w pętli Albert Park

Massa bliski objęcia funkcji w Światowej Radzie Sportów Motorowych

Gasly i Hartley pozostaną kierowcami Toro Rosso w sezonie 2018

Steiner: Nie powinniśmy spieszyć się z powiększaniem stawki F1

Alonso: To był bardzo zły sezon w wykonaniu McLarena

Lauda: Mercedes nie zamierza grozić wycofaniem się ze startów w F1

Hamilton: Nie jestem fanem DRS

15.11.2017

Motorsport.com: Kubica pojedzie pierwszego dnia testów w Abu Zabi

FIA i F1 omówią kwestie związane z bezpieczeństwem weekendów GP

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Brendon Hartley wystartuje dla Toro Rosso w Austin

Nowozelandczyk zastąpi Pierre'a Gasly, który uda się do Japonii na finał sezonu Super Formula.
Mateusz Szymkiewicz, 13 października 2017, wyświetlenia: 4270<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zespół Toro Rosso potwierdził, że Brendon Hartley zasiądzie za kierownicą bolidu STR12 podczas Grand Prix Stanów Zjednoczonych.

Stajnia z Faenzy przed rundą w Austin znalazła się w skomplikowanym położeniu odnośnie obsady swoich kokpitów. Od wyścigu w Stanach ekipę Renault będzie reprezentował Carlos Sainz, natomiast jak teraz potwierdziło Toro Rosso, Pierre Gasly uda się do Japonii na finał sezonu Super Formula, by zdobyć mistrzowski tytuł.

W tej sytuacji do funkcji kierowcy wyścigowego został przywrócony Daniił Kwiat, który swój ostatni występ zaliczył podczas Grand Prix Singapuru. Z kolei jak teraz potwierdzono, drugi bolid przejmie były junior Red Bulla – Brendon Hartley.

Nowozelandczyk w latach 2009-2010 był trzecim kierowcą zespołów Red Bull Racing oraz Toro Rosso, po czym w połowie 2010 roku został usunięty z juniorskiego programu. Kolejny kontakt z Formułą 1 Hartley zaliczył w 2012 roku, zostając zawodnikiem rozwojowym Mercedesa, pełniąc tę funkcję do końca sezonu 2013. W chwili obecnej 27-latek reprezentuje Porsche w Długodystansowych Mistrzostwach Świata, gdzie zdobył tytuł w 2015 roku oraz wygrał wyścig Le Mans.

„Cóż za niesamowite uczucie!” – powiedział Brendon Hartley. „Ta okazja jest jak niespodzianka, ale przez cały czas nie poddawałem się i chciałem zrealizować swoje ambicje oraz dziecięce marzenie, jakim jest wejście do F1. Bardzo się poprawiłem oraz wiele nauczyłem od momentu, kiedy straciłem rolę rezerwowego kierowcy Red Bulla oraz Toro Rosso. Te trudne lata sprawiły, że jestem mocniejszy i jeszcze bardziej zdeterminowany. Chcę skierować wielkie wyrazy wdzięczności do Red Bulla za umożliwienie mi tego, a także dziękuję Porsche za możliwość połączenia startu w F1 z realizacją programu w WEC. Circuit of the America to jeden z tych torów, który sprawia mi największą przyjemność i startowałem tu niedawno. Nie chcę wywoływać zbyt dużych oczekiwań w związku z moim debiutem w F1, lecz czuję się na to gotowy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.11.2017  Hartley: Od kilku tygodni wiedziałem, że będę ścigał się dla STR w sezonie 2018
16.11.2017  Gasly i Hartley pozostaną kierowcami Toro Rosso w sezonie 2018
14.11.2017  Toro Rosso bliskie ogłoszenia składu kierowców na sezon 2018
13.11.2017  Hartley odbędzie spotkanie z szefostwem Toro Rosso ws. umowy na 2018 rok
11.11.2017  Marko: Mamy zaufanie do Renault
Tagi:
Toro Rosso
Hartley B.
Gasly P.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
macko93, 15.10.2017 11:48[!]
@--- Nie chcę tego robić, bo po raz drugi zostałbym z tamtej strony zbanowany. Za powiedzienie kilku słów prawdy. Natomiast o tych dwóch panach możemy pogadać gdzie indziej - nie tu. Akurat @Yurek mnie nie zaorał - jestem na to zbyt inteligentny i na wszystko mam odpowiedź.

@Yurek A Ferrari z 2005 roku to też była "ciężarówka" co nie? Czy pierwsze dwa modele McLarena z 2004 roku. Co do wiedzy o F1 to każdy z nas może strzelić gafę, za którą potem lecą gromy - tak jak na mnie poleciały gromy po tegorocznym GP Kanady, gdzie oskarżałem Grosjeana o wypadek, a tak naprawdę winnym był Carlos Sainz, który teraz poszedł do Renatki. Pomniki stawiać? Powinni postawić tym dwóm panom co zaniedbali polskie kobiece skoki narciarskie, a potem drugi z nich bezczelnie kłamie. Jeżeli te nazwiska pamiętasz to odpisz gdzie indziej - nie tu.

Natomiast ja swojego zdania nie zmienię - Hartley pokona w GP USA Kwiata - dziewczyna Dany'ego ma na niego bardzo zły wpływ. Nie zauważyliście?
Yurek, 15.10.2017 13:42[!]
Cytat macko93 :
jestem na to zbyt inteligentny i na wszystko mam odpowiedź

Jak na Twoją niesamowitą inteligencję (i skromność), to Twoja odpowiedź świadczy raczej o tym, że nie zrozumiałeś, co napisałem (osoba inteligentna domyśliłaby się, o co mi chodziło z Jaguarem, i nie mieszałaby do tego Ferrari i McLarena). Ale OK, jeżeli Twoje wystrzelone ego ma na tym zyskać, niech będzie, że ja jestem głupi, a Ty zjadasz typków z Mensy na śniadanie. Chociaż, jak to się mówi? Czyny, nie słowa.
Lolek, 15.10.2017 15:41[!]
@Yurek
Cytat :

Jak wiadomo, w październiku jest najwięcej nauki na studiach. Największy luz to styczeń/luty i czerwiec


Akurat ta uwaga jest niepotrzebna, bo ja na przykład jestem zwolennikiem teorii regularnej, systematycznej nauki i traktowania sesji z marszu, zamiast działania w trybie "zombie" na okres styczeń/luty i czerwiec.
Daxo, 15.10.2017 15:58[!]
W sumie nie istotne kto pojedzie obok Kvyata w STR skoro i tak nie zdobędą punktów w USA bo ich auto jest niezbyt konkurencyjne
Yurek, 15.10.2017 16:48[!]
@Lolek - szacunek za takie podejście, ale takich osób jest mało. Przyznaję, uogólniałem.
Phaedra, 15.10.2017 18:43[!]
@Yurek ale @Lolek jest tylko "zwolennikiem teorii regularnej....." i nic nie pisze o praktyce i że wciela ją w życie. Ja też jestem zwolennikiem tej teorii w sumie to każdy dorosły po zakończeniu edukacji jest jej zwolennikiem. Twoje uogólnienie nadal aktualne.
marios76, 16.10.2017 12:36[!]
@macko93 Piszesz o swojej intelegencji, a zapytanie @Yurek o Jaguara a ciezarowke... czlowieku- nikt nie musi po tobie jechac, sam sie zaorales :) Co studiujesz, mam nadzieje ze nie medycyne czy konstrukcje mostow, bo wielu ludzi moglo by przyplacic zyciem taki sposob myslenia czy inteligencji... Pytanie jest retoryczne, nie obchodzi mnie twoje zycie prywatne, ani stan umyslu; ani tez ktory kierowca jaka laske dmucha , z jakim rezultatem, bo to forum o F1 a nie lozkowych ekscesach osob w niej uczestniczacych.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca