F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.07.2018

Ecclestone: Obecne przepisy zniechęcają kierowców do ścigania

Mallya chce, aby Ocon i Perez pozostali kierowcami Force India

GP Miami zostanie potwierdzone pod koniec lipca?

Abiteboul: Renault musi mieć alternatywy dla Sainza

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Węgier

17.07.2018

Webber: Formuła 1 zbyt łatwo dopuszcza fanów do kierowców

Red Bull zachęca Hondę do częstszego wprowadzania poprawek

Steiner: Haas nie żałuje kontrowersyjnego podejścia do startów w F1

Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?

Antonio Giovinazzi wystąpi z Sauberem w treningu do GP Niemiec

Ferrari z agresywnym wyborem opon na Grand Prix Węgier

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Ecclestone: Liberty nie chce, abym pojawiał się na wyścigach

Brytyjczyk odniósł się także do strategii Liberty względem Formuły 1.
Nataniel Piórkowski, 16 października 2017, wyświetlenia: 2625<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Bernie Ecclestone zasugerował, że dla Liberty nie jest mile widzianym gościem na torach Grand Prix.

Zgodnie z zapowiedzią były szef Formula One Management pojawiał się w tym roku na wybranych wyścigach, korzystając z zaproszeń wystosowywanych przez promotorów. Kolejną eliminacją mistrzostw świata, na jakiej pojawi się Brytyjczyk będzie listopadowe Grand Prix Brazylii.

„Chase wysłał wiadomość do jednej z dziewczyn w biurze, mówiąc mi, że nie mają dostępnych na torach zbyt wielu gabinetów – mają ich tylko ile, ile zapewnią im promotorzy. Widać więc, że nie chcą, abym pojawiał się na wyścigach. Prościej byłoby, gdyby mi o tym powiedzieli. Jestem wobec nich zobowiązany”.

Ecclestone zdradził, że przeprowadza się z Londynu do Szwajcarii. Zapytany o to, czy opuszczenie stolicy Wielkiej Brytanii będzie dla niego ciężkim doświadczeniem, były supremo F1 stwierdził: „Tak. To trochę bolesne, że nie jestem już zaangażowany w Formułę 1, ale można się do tego przyzwyczaić”.

„Z tego co widzę, Liberty niczego jeszcze nie zrobiło. Ja robiłem wszystko po cichu. Póki co oni tylko mówią. Swego czasu powiedzieli na przykład, że chcą sześciu wyścigów w Ameryce. Chase miał z góry przyjęte pomysły o tym, co należy zmienić w Formule 1, ale teraz, gdy jest już na pokładzie, widzi, że nie jest to tak proste, jak mu mu się wydawało. Z tego względu mu współczuję” – podkreślił Ecclestone.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.07.2018  Ecclestone: Obecne przepisy zniechęcają kierowców do ścigania
04.07.2018  Ecclestone: Liberty może mieć problem z organizacją GP Miami
26.05.2018  Ecclestone: Todt zaniedbuje Formułę 1
12.05.2018  Bernie Ecclestone zakupił na aukcji McLarena MP4/8 z sezonu 1993
04.04.2018  Ecclestone: F1 powinna dążyć do wyrównania osiągów silników
Tagi:
Ecclestone B.
Liberty Media
Carey C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
JuJu_Hound, 16.10.2017 09:09[!]
Furstracja wychodzi na wierzch, miałeś swoje 5 minut Bernie... sorry 30 lat więc take a break i idz na spacerek
dan193t, 16.10.2017 09:11[!]
"Liberty nic nie zrobiło". Dziadek dalej nie rozumie jak ważny dla sportu jest kontakt z kibicami. Content jaki nam daje Liberty jest milion razy lepszy od tego z przeszłości.

Podobnie świetną zmianą jest brak karania kierowców za wszystko co się da. Dużo lepiej się te wyścigi ogląda.
raafal, 16.10.2017 09:13[!]
Lubię gościa. Inteligentny, bezkompromisowy, dosadny i twardy. "F1 to ja" tak powiedział i to jest prawda. Na razie Liberty ciągnie siłą rozpędu, jednak nie widać spójnej wizji przyszłości, skupiają się na szczegółach i nic poza tym.
rno2, 16.10.2017 09:18[!]
Liberty Media jest na początku drogi, a już wniesiono sporo pozytywnych zmian do F1.
Oficjalna strona internetowa żyje, na yt mogę sobie obejrzeć onboardy z pp, skróty sesji i inne ciekawe materiały, kibice na trybunach w końcu są zauważani...
Teraz czekam na propozycję ograniczeń budżetowych, którą mają przedstawić w najbliższych tygodniach.
slipstream, 16.10.2017 09:19[!]
Zadałbym pytanie jaką to wizję rozwoju miał Bernie, poza trzepaniem coraz większej kasy od nowych organizatorów jako jedynego pola zarobku dla F1 będąc ślepym na całą resztę możliwości. Ale to pytanie zbyt retoryczne było. Sam Bernie zresztą przyznał że nie chodziło mu o nic innego, jak robieniu pieniędzy dla CVC, bo po to był zatrudniony.

Bernie nie wiedział kiedy ze sceny zejść w wiecznej glorii i chwale twórcy F1, a Liberty właściwie zlitowało się nad nim skracając mu agonię, robiąc mu "kończ waść panie, wstydu oszczędź", bo Bernie kompletnie tej granicy nie czuł.
LeVi_, 16.10.2017 10:53[!]
Dokładnie, on nie patrzy na to z perspektywy kibica, a z perspektywy Szefa F1. Dlatego też uważa, że nic nie zrobili bo ilość wyścigów dalej wynosi ok. 20. Tylko że dla fanów sport jest dużo łatwiejszy do oglądania, na materiały typu całe GP z 2001 r. nie było najmniejszych szans.
Szkoda tylko, że Liberty nie może wpłynąć na ograniczenia silnikowe, 3 silniki w przyszłym sezonie to będzie porażka i festiwal kar...
kusza, 16.10.2017 11:38[!]
Nadzieja w Brawnie.
marcelo92, 16.10.2017 11:46[!]
Właśnie ten limit z tymi silnikami to jakaś porażka. To dalsze profity dla Mercedesa. Oni z całaej stawki mają zdecydowanie najmniejsze problemy z awaryjnością w tym sezonie.
Daxo, 16.10.2017 12:31[!]
Limit jednostek napędowych to można co najwyżej o kant d**y rozwalić
Damos, 16.10.2017 22:42[!]
Co innego "nie dają mi darmowego, dedykowanego gabinetu" a co innego "nie chcą mnie na wyścigu". Jeśli kupi sobie bilet lub gold-pass to nikt go nie wyrzuci.
Gszegosz, 17.10.2017 01:09[!]
@Damos Dokładnie, dziadek chyba dalej myśli że jest "zbawcą" F1 i w padoku będą go witać czerwonym dywanem.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca