F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.11.2017

Fernando Alonso pokonał ponad 100 okrążeń podczas testów WEC

Hartley: Od kilku tygodni wiedziałem, że będę ścigał się dla STR w sezonie 2018

Pirelli rozwija nowe deszczowe opony F1

Thierry Neuville wygrał Rajd Australii

18.11.2017

Toyota potwierdziła udział Alonso w testach WEC w Bahrajnie

Ferrari sprzeciwiło się utrzymaniu limitu czterech silników na sezon

F1 rozważa zastąpienie obecnego logo nową propozycją?

17.11.2017

Stroll: Nie przejmuję się krytyką płynącą pod moim adresem

Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1

Lowe: Williams celuje w poprawę konkurencyjności przed sezonem 2018

16.11.2017

Organizatorzy GP Australii zablokowali projekt zmian w pętli Albert Park

Massa bliski objęcia funkcji w Światowej Radzie Sportów Motorowych

Gasly i Hartley pozostaną kierowcami Toro Rosso w sezonie 2018

Steiner: Nie powinniśmy spieszyć się z powiększaniem stawki F1

Alonso: To był bardzo zły sezon w wykonaniu McLarena

Lauda: Mercedes nie zamierza grozić wycofaniem się ze startów w F1

Hamilton: Nie jestem fanem DRS

15.11.2017

Motorsport.com: Kubica pojedzie pierwszego dnia testów w Abu Zabi

FIA i F1 omówią kwestie związane z bezpieczeństwem weekendów GP

Gordon Murray nie jest zadowolony z wyglądu obecnych bolidów F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Ecclestone: Liberty nie chce, abym pojawiał się na wyścigach

Brytyjczyk odniósł się także do strategii Liberty względem Formuły 1.
Nataniel Piórkowski, 16 października 2017, wyświetlenia: 2488<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Bernie Ecclestone zasugerował, że dla Liberty nie jest mile widzianym gościem na torach Grand Prix.

Zgodnie z zapowiedzią były szef Formula One Management pojawiał się w tym roku na wybranych wyścigach, korzystając z zaproszeń wystosowywanych przez promotorów. Kolejną eliminacją mistrzostw świata, na jakiej pojawi się Brytyjczyk będzie listopadowe Grand Prix Brazylii.

„Chase wysłał wiadomość do jednej z dziewczyn w biurze, mówiąc mi, że nie mają dostępnych na torach zbyt wielu gabinetów – mają ich tylko ile, ile zapewnią im promotorzy. Widać więc, że nie chcą, abym pojawiał się na wyścigach. Prościej byłoby, gdyby mi o tym powiedzieli. Jestem wobec nich zobowiązany”.

Ecclestone zdradził, że przeprowadza się z Londynu do Szwajcarii. Zapytany o to, czy opuszczenie stolicy Wielkiej Brytanii będzie dla niego ciężkim doświadczeniem, były supremo F1 stwierdził: „Tak. To trochę bolesne, że nie jestem już zaangażowany w Formułę 1, ale można się do tego przyzwyczaić”.

„Z tego co widzę, Liberty niczego jeszcze nie zrobiło. Ja robiłem wszystko po cichu. Póki co oni tylko mówią. Swego czasu powiedzieli na przykład, że chcą sześciu wyścigów w Ameryce. Chase miał z góry przyjęte pomysły o tym, co należy zmienić w Formule 1, ale teraz, gdy jest już na pokładzie, widzi, że nie jest to tak proste, jak mu mu się wydawało. Z tego względu mu współczuję” – podkreślił Ecclestone.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
30.10.2017  Marchionne: Ecclestone opowiada bzdury na temat Ferrari
29.10.2017  Mercedes bagatelizuje plotki o współpracy z Ferrari
28.10.2017  Ecclestone: Mercedes wsparł Ferrari w rozwoju silnika V6
12.10.2017  Ecclestone: Williams powinien zatrudnić Kubicę na sezon 2018
13.09.2017  Ecclestone: Problemy Hondy są winą McLarena
Tagi:
Ecclestone B.
Liberty Media
Carey C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
JuJu_Hound, 16.10.2017 09:09[!]
Furstracja wychodzi na wierzch, miałeś swoje 5 minut Bernie... sorry 30 lat więc take a break i idz na spacerek
dan193t, 16.10.2017 09:11[!]
"Liberty nic nie zrobiło". Dziadek dalej nie rozumie jak ważny dla sportu jest kontakt z kibicami. Content jaki nam daje Liberty jest milion razy lepszy od tego z przeszłości.

Podobnie świetną zmianą jest brak karania kierowców za wszystko co się da. Dużo lepiej się te wyścigi ogląda.
raafal, 16.10.2017 09:13[!]
Lubię gościa. Inteligentny, bezkompromisowy, dosadny i twardy. "F1 to ja" tak powiedział i to jest prawda. Na razie Liberty ciągnie siłą rozpędu, jednak nie widać spójnej wizji przyszłości, skupiają się na szczegółach i nic poza tym.
rno2, 16.10.2017 09:18[!]
Liberty Media jest na początku drogi, a już wniesiono sporo pozytywnych zmian do F1.
Oficjalna strona internetowa żyje, na yt mogę sobie obejrzeć onboardy z pp, skróty sesji i inne ciekawe materiały, kibice na trybunach w końcu są zauważani...
Teraz czekam na propozycję ograniczeń budżetowych, którą mają przedstawić w najbliższych tygodniach.
slipstream, 16.10.2017 09:19[!]
Zadałbym pytanie jaką to wizję rozwoju miał Bernie, poza trzepaniem coraz większej kasy od nowych organizatorów jako jedynego pola zarobku dla F1 będąc ślepym na całą resztę możliwości. Ale to pytanie zbyt retoryczne było. Sam Bernie zresztą przyznał że nie chodziło mu o nic innego, jak robieniu pieniędzy dla CVC, bo po to był zatrudniony.

Bernie nie wiedział kiedy ze sceny zejść w wiecznej glorii i chwale twórcy F1, a Liberty właściwie zlitowało się nad nim skracając mu agonię, robiąc mu "kończ waść panie, wstydu oszczędź", bo Bernie kompletnie tej granicy nie czuł.
LeVi_, 16.10.2017 10:53[!]
Dokładnie, on nie patrzy na to z perspektywy kibica, a z perspektywy Szefa F1. Dlatego też uważa, że nic nie zrobili bo ilość wyścigów dalej wynosi ok. 20. Tylko że dla fanów sport jest dużo łatwiejszy do oglądania, na materiały typu całe GP z 2001 r. nie było najmniejszych szans.
Szkoda tylko, że Liberty nie może wpłynąć na ograniczenia silnikowe, 3 silniki w przyszłym sezonie to będzie porażka i festiwal kar...
kusza, 16.10.2017 11:38[!]
Nadzieja w Brawnie.
marcelo92, 16.10.2017 11:46[!]
Właśnie ten limit z tymi silnikami to jakaś porażka. To dalsze profity dla Mercedesa. Oni z całaej stawki mają zdecydowanie najmniejsze problemy z awaryjnością w tym sezonie.
Daxo, 16.10.2017 12:31[!]
Limit jednostek napędowych to można co najwyżej o kant d**y rozwalić
Damos, 16.10.2017 22:42[!]
Co innego "nie dają mi darmowego, dedykowanego gabinetu" a co innego "nie chcą mnie na wyścigu". Jeśli kupi sobie bilet lub gold-pass to nikt go nie wyrzuci.
Gszegosz, 17.10.2017 01:09[!]
@Damos Dokładnie, dziadek chyba dalej myśli że jest "zbawcą" F1 i w padoku będą go witać czerwonym dywanem.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca