F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.07.2018

Ecclestone: Obecne przepisy zniechęcają kierowców do ścigania

Mallya chce, aby Ocon i Perez pozostali kierowcami Force India

GP Miami zostanie potwierdzone pod koniec lipca?

Abiteboul: Renault musi mieć alternatywy dla Sainza

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Węgier

17.07.2018

Webber: Formuła 1 zbyt łatwo dopuszcza fanów do kierowców

Red Bull zachęca Hondę do częstszego wprowadzania poprawek

Steiner: Haas nie żałuje kontrowersyjnego podejścia do startów w F1

Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?

Antonio Giovinazzi wystąpi z Sauberem w treningu do GP Niemiec

Ferrari z agresywnym wyborem opon na Grand Prix Węgier

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Williams został ukarany grzywną 10 tysięcy euro w zawieszeniu

Zespół spóźnił się o 3 sekundy z oddaniem Pirelli kompletu ogumienia z bolidu Massy.
Nataniel Piórkowski, 20 października 2017, wyświetlenia: 2092<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Williams został ukarany grzywną 10 tysięcy euro w zawieszeniu za kolejne w tym roku złamanie przepisów regulujących moment zwrócenia kompletu ogumienia wykorzystywanego w trakcie pierwszych czterdziestu minut pierwszego treningu.

Stajnia z Grove spóźniła się o trzy sekundy z przekazaniem Pirelli zestawu opon, z jakiego korzystał Felipe Massa. Sędziowie zajęli się sprawą i podjęli decyzję o ukaraniu zespołu reprymendą oraz grzywną w wysokości 10 tysięcy euro w zawieszeniu na okres jednego roku.

W oświadczeniu wydanym przez zespół sędziowski możemy przeczytać: „Chociaż zespół dopuścił się złamania przepisów (drugi tego typu przypadek w tym roku), do przewinienia doszło po upływie zaledwie trzech sekund od wyznaczonego czasu. Stąd zawieszenie grzywny”.

Podczas GP Belgii, po zamieszaniu spowodowanym momentem pojawienia się na torze czerwonej flagi, Williams został ukarany grzywną w wysokości 10 tysięcy euro za opóźnienie w zwróceniu kompletu opon.

Warto zaznaczyć, że podczas Grand Prix Stanów Zjednoczonych funkcję inżyniera wyścigowego Lance'a Strolla pełni były główny inżynier Ferrari – Luca Baldisserri. Stały współpracownik kanadyjskiego kierowcy – James Urwin, przebywa obecnie na urlopie ojcowskim.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.07.2018  Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS
09.07.2018  Gasly krytykuje decyzję sędziów o karze za kolizję z Perezem
08.07.2018  Kolizja Grosjeana i Sainza uznana za incydent wyścigowy
08.07.2018  Pierre Gasly stracił dziesiąte miejsce w wyścigu na Silverstone
08.07.2018  Sauber został ukarany grzywną za incydent z alei serwisowej
Tagi:
FIA
Williams
Massa F.
Stroll L.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
W, 20.10.2017 20:54[!]
To właśnie kwintesencja dzisiejszej głupizny w F1, innych sportach i dziedzinach życia. Zero zdrowego rozsądku. Zegar był homologowany, czy może atomowy...?
Masio, 20.10.2017 20:58[!]
10 tysięcy euro za 3 sekundy spóźnienia... bez komentarza...
Aeromis, 20.10.2017 21:18[!]
@W
Największy problem polega na niezrozumieniu istoty absolutnej większości przepisów. Praktycznie nikt tego nie tłumaczy, w szczególności nie robi tego ani FIA, ani komentatorzy z rodzimych telewizji. W efekcie dostajemy dziewiczy motosport w kolorowym opakowaniu i większość osób mało co wie, stąd tak łatwo o krytykę na każdy temat. Temat ten właściwie jest jak rzeka i sięga od dawien dawna.
krzysiek000, 20.10.2017 21:33[!]
Zasady to zasady. Zostały złamane, więc jest i kara.
Anderis, 20.10.2017 22:08[!]
No właśnie trochę nie rozumiem tego narzekania. Kara w zawieszeniu, więc jakby nie patrzeć to Williams został potraktowany ulgowo. Przepisy są od tego, żeby je przestrzegać. Gdyby Williams spóźnił się o 3 sekundy i nie dostał kary, to następny zespół mógłby się potem spóźnić o 5 sekund, bo to tylko o 2 więcej. A potem kolejny i kolejny o coraz więcej i więcej. A spróbuj potem kogoś ukarać, jak kilku poprzednim się upiekło. To dopiero podniósłby się lament. W efekcie przepis, który miał na celu spowodowanie, że zespoły nie siedzą w garażu przez całą pierwszą połowę pierwszego treningu, przestałby spełniać swoją funkcję.
agentwrogiegoukladu, 21.10.2017 09:54[!]
@macko93 nie bardzo rozumiem co ma wspólnego 'lewactwo' z bezkompromisowym egzekwowaniem przepisów?
sneer, 21.10.2017 16:05[!]
Dura lex sed lex. 3s. w F1 to wieczność (choć oczywiście w innym kontekście). Najpierw się spóźniają o 3s., a potem zapominają o świecy za $59, a potem ktoś ginie. Taka jest cena niechlujstwa.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca