F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.01.2018

Magnussen: Haas podąża drogą Force India

Mansell: Williams może poradzić sobie z niedoświadczonym składem kierowców

Chandhok: Kubica otrzymał wystarczająco dużo szans, by pokazać swoje możliwości

Salo: Williams postawił na kierowców głodnych sukcesów

Marchionne: Nowy bolid Ferrari może być potworem

Autosport: Martin Whitmarsh dołączy do FIA jako konsultant

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Robert Kubica został kierowcą rezerwowym Williamsa

Sirotkin drugim kierowcą Williamsa w sezonie 2018

Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych

15.01.2018

De Ferran: W USA jest wielu kierowców którzy poradziliby sobie w F1

Isola: Kubica zasługuje na szansę, by pokazać swój potencjał

Bottas: Bolid na sezon 2018 powinien mi bardziej odpowiadać

Marchionne: W Ferrari nie ma już miejsca dla Nikiego Laudy

Vasseur: Sauber może zostać fabrycznym zespołem Alfy Romeo

Zmarł Dan Gurney

12.01.2018

L'Equipe: Williams zaproponował Kubicy rolę kierowcy testowego

Symonds: Szefowie F1 rozważają zmianę ustawienia bolidów na starcie

Vasseur: Sauber przygotował nowy projekt bolidu na sezon 2018

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Williams został ukarany grzywną 10 tysięcy euro w zawieszeniu

Zespół spóźnił się o 3 sekundy z oddaniem Pirelli kompletu ogumienia z bolidu Massy.
Nataniel Piórkowski, 20 października 2017, wyświetlenia: 2032<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Williams został ukarany grzywną 10 tysięcy euro w zawieszeniu za kolejne w tym roku złamanie przepisów regulujących moment zwrócenia kompletu ogumienia wykorzystywanego w trakcie pierwszych czterdziestu minut pierwszego treningu.

Stajnia z Grove spóźniła się o trzy sekundy z przekazaniem Pirelli zestawu opon, z jakiego korzystał Felipe Massa. Sędziowie zajęli się sprawą i podjęli decyzję o ukaraniu zespołu reprymendą oraz grzywną w wysokości 10 tysięcy euro w zawieszeniu na okres jednego roku.

W oświadczeniu wydanym przez zespół sędziowski możemy przeczytać: „Chociaż zespół dopuścił się złamania przepisów (drugi tego typu przypadek w tym roku), do przewinienia doszło po upływie zaledwie trzech sekund od wyznaczonego czasu. Stąd zawieszenie grzywny”.

Podczas GP Belgii, po zamieszaniu spowodowanym momentem pojawienia się na torze czerwonej flagi, Williams został ukarany grzywną w wysokości 10 tysięcy euro za opóźnienie w zwróceniu kompletu opon.

Warto zaznaczyć, że podczas Grand Prix Stanów Zjednoczonych funkcję inżyniera wyścigowego Lance'a Strolla pełni były główny inżynier Ferrari – Luca Baldisserri. Stały współpracownik kanadyjskiego kierowcy – James Urwin, przebywa obecnie na urlopie ojcowskim.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.01.2018  Autosport: Martin Whitmarsh dołączy do FIA jako konsultant
16.01.2018  Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych
21.12.2017  Marchionne: W przyszłości możemy stworzyć alternatywną serię do F1
12.12.2017  Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska
09.12.2017  Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie F1 za sezon 2017
Tagi:
FIA
Williams
Massa F.
Stroll L.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
W, 20.10.2017 20:54[!]
To właśnie kwintesencja dzisiejszej głupizny w F1, innych sportach i dziedzinach życia. Zero zdrowego rozsądku. Zegar był homologowany, czy może atomowy...?
Masio, 20.10.2017 20:58[!]
10 tysięcy euro za 3 sekundy spóźnienia... bez komentarza...
Aeromis, 20.10.2017 21:18[!]
@W
Największy problem polega na niezrozumieniu istoty absolutnej większości przepisów. Praktycznie nikt tego nie tłumaczy, w szczególności nie robi tego ani FIA, ani komentatorzy z rodzimych telewizji. W efekcie dostajemy dziewiczy motosport w kolorowym opakowaniu i większość osób mało co wie, stąd tak łatwo o krytykę na każdy temat. Temat ten właściwie jest jak rzeka i sięga od dawien dawna.
krzysiek000, 20.10.2017 21:33[!]
Zasady to zasady. Zostały złamane, więc jest i kara.
Anderis, 20.10.2017 22:08[!]
No właśnie trochę nie rozumiem tego narzekania. Kara w zawieszeniu, więc jakby nie patrzeć to Williams został potraktowany ulgowo. Przepisy są od tego, żeby je przestrzegać. Gdyby Williams spóźnił się o 3 sekundy i nie dostał kary, to następny zespół mógłby się potem spóźnić o 5 sekund, bo to tylko o 2 więcej. A potem kolejny i kolejny o coraz więcej i więcej. A spróbuj potem kogoś ukarać, jak kilku poprzednim się upiekło. To dopiero podniósłby się lament. W efekcie przepis, który miał na celu spowodowanie, że zespoły nie siedzą w garażu przez całą pierwszą połowę pierwszego treningu, przestałby spełniać swoją funkcję.
agentwrogiegoukladu, 21.10.2017 09:54[!]
@macko93 nie bardzo rozumiem co ma wspólnego 'lewactwo' z bezkompromisowym egzekwowaniem przepisów?
sneer, 21.10.2017 16:05[!]
Dura lex sed lex. 3s. w F1 to wieczność (choć oczywiście w innym kontekście). Najpierw się spóźniają o 3s., a potem zapominają o świecy za $59, a potem ktoś ginie. Taka jest cena niechlujstwa.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca