F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.11.2017

Stroll: Nie przejmuję się krytyką płynącą pod moim adresem

Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1

Lowe: Williams celuje w poprawę konkurencyjności przed sezonem 2018

16.11.2017

Organizatorzy GP Australii zablokowali projekt zmian w pętli Albert Park

Massa bliski objęcia funkcji w Światowej Radzie Sportów Motorowych

Gasly i Hartley pozostaną kierowcami Toro Rosso w sezonie 2018

Steiner: Nie powinniśmy spieszyć się z powiększaniem stawki F1

Alonso: To był bardzo zły sezon w wykonaniu McLarena

Lauda: Mercedes nie zamierza grozić wycofaniem się ze startów w F1

Hamilton: Nie jestem fanem DRS

15.11.2017

Motorsport.com: Kubica pojedzie pierwszego dnia testów w Abu Zabi

FIA i F1 omówią kwestie związane z bezpieczeństwem weekendów GP

Gordon Murray nie jest zadowolony z wyglądu obecnych bolidów F1

Russell zostanie kierowcą rezerwowym Force India?

Villeneuve: Stroll musi poprawić swoją formę

Ricciardo nie jest przekonany do potencjalnego przejścia do Ferrari

14.11.2017

Hamilton: F1 nie powinna ograniczać regulaminowej puli silników

Toro Rosso bliskie ogłoszenia składu kierowców na sezon 2018

Pirelli opublikowało wybory zespołów na Grand Prix Abu Zabi

Briatore: Ferrari powinno było zatrudnić Verstappena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Williams został ukarany grzywną 10 tysięcy euro w zawieszeniu

Zespół spóźnił się o 3 sekundy z oddaniem Pirelli kompletu ogumienia z bolidu Massy.
Nataniel Piórkowski, 20 października 2017, wyświetlenia: 1997<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Williams został ukarany grzywną 10 tysięcy euro w zawieszeniu za kolejne w tym roku złamanie przepisów regulujących moment zwrócenia kompletu ogumienia wykorzystywanego w trakcie pierwszych czterdziestu minut pierwszego treningu.

Stajnia z Grove spóźniła się o trzy sekundy z przekazaniem Pirelli zestawu opon, z jakiego korzystał Felipe Massa. Sędziowie zajęli się sprawą i podjęli decyzję o ukaraniu zespołu reprymendą oraz grzywną w wysokości 10 tysięcy euro w zawieszeniu na okres jednego roku.

W oświadczeniu wydanym przez zespół sędziowski możemy przeczytać: „Chociaż zespół dopuścił się złamania przepisów (drugi tego typu przypadek w tym roku), do przewinienia doszło po upływie zaledwie trzech sekund od wyznaczonego czasu. Stąd zawieszenie grzywny”.

Podczas GP Belgii, po zamieszaniu spowodowanym momentem pojawienia się na torze czerwonej flagi, Williams został ukarany grzywną w wysokości 10 tysięcy euro za opóźnienie w zwróceniu kompletu opon.

Warto zaznaczyć, że podczas Grand Prix Stanów Zjednoczonych funkcję inżyniera wyścigowego Lance'a Strolla pełni były główny inżynier Ferrari – Luca Baldisserri. Stały współpracownik kanadyjskiego kierowcy – James Urwin, przebywa obecnie na urlopie ojcowskim.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.11.2017  Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1
16.11.2017  Massa bliski objęcia funkcji w Światowej Radzie Sportów Motorowych
16.11.2017  Steiner: Nie powinniśmy spieszyć się z powiększaniem stawki F1
15.11.2017  FIA i F1 omówią kwestie związane z bezpieczeństwem weekendów GP
13.11.2017  Steiner: Kara nałożona na Grosjeana to przykład niekonsekwencji sędziów
Tagi:
FIA
Williams
Massa F.
Stroll L.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
W, 20.10.2017 20:54[!]
To właśnie kwintesencja dzisiejszej głupizny w F1, innych sportach i dziedzinach życia. Zero zdrowego rozsądku. Zegar był homologowany, czy może atomowy...?
Masio, 20.10.2017 20:58[!]
10 tysięcy euro za 3 sekundy spóźnienia... bez komentarza...
Aeromis, 20.10.2017 21:18[!]
@W
Największy problem polega na niezrozumieniu istoty absolutnej większości przepisów. Praktycznie nikt tego nie tłumaczy, w szczególności nie robi tego ani FIA, ani komentatorzy z rodzimych telewizji. W efekcie dostajemy dziewiczy motosport w kolorowym opakowaniu i większość osób mało co wie, stąd tak łatwo o krytykę na każdy temat. Temat ten właściwie jest jak rzeka i sięga od dawien dawna.
krzysiek000, 20.10.2017 21:33[!]
Zasady to zasady. Zostały złamane, więc jest i kara.
Anderis, 20.10.2017 22:08[!]
No właśnie trochę nie rozumiem tego narzekania. Kara w zawieszeniu, więc jakby nie patrzeć to Williams został potraktowany ulgowo. Przepisy są od tego, żeby je przestrzegać. Gdyby Williams spóźnił się o 3 sekundy i nie dostał kary, to następny zespół mógłby się potem spóźnić o 5 sekund, bo to tylko o 2 więcej. A potem kolejny i kolejny o coraz więcej i więcej. A spróbuj potem kogoś ukarać, jak kilku poprzednim się upiekło. To dopiero podniósłby się lament. W efekcie przepis, który miał na celu spowodowanie, że zespoły nie siedzą w garażu przez całą pierwszą połowę pierwszego treningu, przestałby spełniać swoją funkcję.
agentwrogiegoukladu, 21.10.2017 09:54[!]
@macko93 nie bardzo rozumiem co ma wspólnego 'lewactwo' z bezkompromisowym egzekwowaniem przepisów?
sneer, 21.10.2017 16:05[!]
Dura lex sed lex. 3s. w F1 to wieczność (choć oczywiście w innym kontekście). Najpierw się spóźniają o 3s., a potem zapominają o świecy za $59, a potem ktoś ginie. Taka jest cena niechlujstwa.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca