F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.02.2018

Bolidy Saubera i Toro Rosso zadebiutowały na torze

Nikita Mazepin jako pierwszy przetestuje nowy bolid Force India

Sainz: Kierowcom wystarczy 20 okrążeń, by przyzwyczaić się do Halo

Webber: Władze F1 muszą ostrożnie wprowadzać zmiany

Rich Energy prowadzi rozmowy na temat przejęcia Force India

Rozkład jazd kierowców podczas zimowych testów w Barcelonie

20.02.2018

McLaren nawiązał partnerstwo techniczne z Petrobrasem

Jack Aitken nowym kierowcą rezerwowym Renault

Team Renault Sport zaprezentował model R.S.18

Incydent z dnia filmowego nie skomplikuje zimowych testów Red Bulla

Sauber przedstawił bolid C37 w w barwach Alfy Romeo

Lowe: Deflektory będą kluczowym obszarem rozwoju nowych bolidów

Ferrari wprowadzi zmiany w malowaniu swojego bolidu?

19.02.2018

Galeria: Dzień filmowy Red Bulla

Red Bull RB14 zadebiutował na torze wyścigowym

Brawn: Liberty stawia fanów na pierwszym miejscu

Red Bull Racing zaprezentowało bolid RB14

Red Bull zadecyduje o dostawcy jednostek w połowie sezonu 2018

18.02.2018

Robert Kubica przetestuje prototyp LMP1 Manora

17.02.2018

Alonso otwarty na kontynuowanie kariery w WEC

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Od trzeciego treningu Vettel będzie korzystał z nowego podwozia

W piątek Niemiec nie był zadowolony z pracy przedniego zawieszenia swojego bolidu.
Nataniel Piórkowski, 21 października 2017, wyświetlenia: 1119<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Począwszy od trzeciego treningu Sebastian Vettel będzie korzystał z nowego podwozia bolidu SF70H.

Podczas popołudniowych piątkowych zajęć czterokrotny mistrz świata narzekał, że przednie zawieszenie jego bolidu pracuje tak, jakby było wykonane z galarety. Inżynierowie Ferrari przeprowadzili dokładną analizę, ale nie doprowadziła ona do żadnych wniosków, mogących tłumaczyć odczucia niemieckiego kierowcy.

W celu uniknięcia kolejnych problemów, Ferrari podjęło decyzję o wymianę podwozia. Posunięcie to zostało zaakceptowane przez FIA. Nowy monokok został zbudowany w piątek w nocy, a w sobotę rano będzie poddany kontroli delegata technicznego Federacji.

Vettel nie był zadowolony z przebiegu piątkowych treningów. Drugą sesję kierowca zakończył ze stratą ponad pół sekundy do lidera tabeli mistrzostw świata – Lewisa Hamiltona.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
04.01.2018  Vettel: Ostatni krok w kierunku mistrzostwa będzie najtrudniejszy
08.12.2017  Vettel: Formuła E nie jest przyszłością wyścigów
08.12.2017  Hamilton: Vettel był w tym roku pod ekstremalną presją
04.12.2017  Vettel: Nie rozumiem dlaczego Kubica naciska na powrót do F1
29.11.2017  Vettel na czele tabeli drugiego dnia testów opon w Abu Zabi
Tagi:
Ferrari
Vettel S.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 21.10.2017 12:01[!]
Kiepskiej baletnicy... majtki przeszkadzaja. ;)
sneer, 21.10.2017 13:37[!]
Nie ma bata, żeby dobrze poskładali ten bolid, zobaczycie :)
kibic sribic, 21.10.2017 16:53[!]
Ciekawe, co tym razem nawali
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca