F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.07.2018

Ferrari z agresywnym wyborem opon na Grand Prix Węgier

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault

Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1

Alonso nie jest przekonany co do propozycji zmiany systemu punktowego F1

Brawn: Pracujemy nad nową umową dla Silverstone

10.07.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po wyścigu o GP USA

Miękka mieszanka - najtwardsza z nominowanych - kluczowym składnikiem wyścigu.
informacja prasowa, 23 października 2017, wyświetlenia: 1467<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Lewis Hamilton z Mercedesa wygrał Grand Prix Stanów Zjednoczonych, jadąc na jeden pit stop. Sebastian Vettel z Ferrari zastosował strategię dwóch zjazdów i po zajęciu drugiej pozycji utrzymał się w grze o tytuł.

Mimo wyższego niż wczoraj poziomu degradacji oraz temperatury nawierzchni zbliżonej do 40 stopni Celsjusza, większość kierowców zastosowała strategię jednego postoju według schematu ultramiękkie/miękkie.

Jednak kilku zawodników wybrało alternatywne strategie: przede wszystkim Vettel i Max Verstappen z Red Bulla, który wystartował z 16. pola na supermiękkiej mieszance. Holender także zatrzymywał się dwa razy, zakładając najpierw miękkie, a potem ponownie supermiękkie opony. Na ostatnim okrążeniu wywalczył miejsce na podium, ale stracił je po karze.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Podczas wyścigu panowały dość wysokie temperatury nawierzchni i powietrza, zatem kierowcy musieli przyzwyczaić się do nowych parametrów podczas weekendu stojącego pod znakiem zmiennych warunków. Jednak powszechnie stosowano strategię jednego pit stopu, przy użyciu miękkiej mieszanki – mimo że nie jeżdżono na niej zbyt dużo podczas treningów. Strategia była kluczowa w tej Grand Prix: zespoły musiały reagować na zmieniające się warunki i odczytywać tor oraz taktykę rywali, odpowiednio dostosowując własne posunięcia. Dobre przykłady to Max Verstappen i Sebastian Vettel, którzy w końcówce wyścigu prezentowali bardzo szybkie tempo po odważnej decyzji o zjeździe na drugi pit stop. Na koniec chcielibyśmy złożyć na ręce Mercedesa gratulacje za kolejny mistrzowski tytuł wśród konstruktorów”.

PRZEWIDYWALNOŚĆ NASZEJ PROGNOZY
Zakładaliśmy, że teoretycznie najszybszą strategią będą dwa pit stopy, ale przewidzieliśmy również, iż interesującą opcją może być jeden zjazd. Hamilton wykonał swój jedyny postój na 19. okrążeniu (po pierwszym zjeździe Vettela), podejmując taką samą decyzję odnośnie mieszanki, i prowadzenie utrzymał do końca wyścigu.

OPONY UŻYTE W WYŚCIGU

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.07.2018  Ferrari z agresywnym wyborem opon na Grand Prix Węgier
12.07.2018  Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku
10.07.2018  Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Niemiec
10.07.2018  Na torze Silverstone odbywają się testy ogumienia
09.07.2018  GP Wielkiej Brytanii: opony użyte w wyścigu
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca