F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.01.2018

Mercedes przedstawi nowy bolid 22 lutego

Toro Rosso przeprowadziło swoim pracownikom kurs z japońskiej kultury

McLaren ogłosił datę prezentacji bolidu MCL33

Marchionne: Umowa Haasa z Maserati byłaby dobra

Rosberg: Marzenie Kubicy o startach w F1 wciąż jest żywe

Pirelli oczekuje znaczącej poprawy czasów okrążeń na początku sezonu 2018

17.01.2018

Magnussen: Haas podąża drogą Force India

Mansell: Williams może poradzić sobie z niedoświadczonym składem kierowców

Chandhok: Kubica otrzymał wystarczająco dużo szans, by pokazać swoje możliwości

Salo: Williams postawił na kierowców głodnych sukcesów

Marchionne: Nowy bolid Ferrari może być potworem

Autosport: Martin Whitmarsh dołączy do FIA jako konsultant

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Robert Kubica został kierowcą rezerwowym Williamsa

Sirotkin drugim kierowcą Williamsa w sezonie 2018

Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych

15.01.2018

De Ferran: W USA jest wielu kierowców którzy poradziliby sobie w F1

Isola: Kubica zasługuje na szansę, by pokazać swój potencjał

Bottas: Bolid na sezon 2018 powinien mi bardziej odpowiadać

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po wyścigu o GP USA

Miękka mieszanka - najtwardsza z nominowanych - kluczowym składnikiem wyścigu.
informacja prasowa, 23 października 2017, wyświetlenia: 1017<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Lewis Hamilton z Mercedesa wygrał Grand Prix Stanów Zjednoczonych, jadąc na jeden pit stop. Sebastian Vettel z Ferrari zastosował strategię dwóch zjazdów i po zajęciu drugiej pozycji utrzymał się w grze o tytuł.

Mimo wyższego niż wczoraj poziomu degradacji oraz temperatury nawierzchni zbliżonej do 40 stopni Celsjusza, większość kierowców zastosowała strategię jednego postoju według schematu ultramiękkie/miękkie.

Jednak kilku zawodników wybrało alternatywne strategie: przede wszystkim Vettel i Max Verstappen z Red Bulla, który wystartował z 16. pola na supermiękkiej mieszance. Holender także zatrzymywał się dwa razy, zakładając najpierw miękkie, a potem ponownie supermiękkie opony. Na ostatnim okrążeniu wywalczył miejsce na podium, ale stracił je po karze.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Podczas wyścigu panowały dość wysokie temperatury nawierzchni i powietrza, zatem kierowcy musieli przyzwyczaić się do nowych parametrów podczas weekendu stojącego pod znakiem zmiennych warunków. Jednak powszechnie stosowano strategię jednego pit stopu, przy użyciu miękkiej mieszanki – mimo że nie jeżdżono na niej zbyt dużo podczas treningów. Strategia była kluczowa w tej Grand Prix: zespoły musiały reagować na zmieniające się warunki i odczytywać tor oraz taktykę rywali, odpowiednio dostosowując własne posunięcia. Dobre przykłady to Max Verstappen i Sebastian Vettel, którzy w końcówce wyścigu prezentowali bardzo szybkie tempo po odważnej decyzji o zjeździe na drugi pit stop. Na koniec chcielibyśmy złożyć na ręce Mercedesa gratulacje za kolejny mistrzowski tytuł wśród konstruktorów”.

PRZEWIDYWALNOŚĆ NASZEJ PROGNOZY
Zakładaliśmy, że teoretycznie najszybszą strategią będą dwa pit stopy, ale przewidzieliśmy również, iż interesującą opcją może być jeden zjazd. Hamilton wykonał swój jedyny postój na 19. okrążeniu (po pierwszym zjeździe Vettela), podejmując taką samą decyzję odnośnie mieszanki, i prowadzenie utrzymał do końca wyścigu.

OPONY UŻYTE W WYŚCIGU

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.01.2018  Pirelli oczekuje znaczącej poprawy czasów okrążeń na początku sezonu 2018
11.01.2018  Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu
15.12.2017  Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018
11.12.2017  Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018
06.12.2017  Isola: Supertwarda mieszanka jest zabezpieczeniem dla Pirelli
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca