F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.11.2017

Stroll: Nie przejmuję się krytyką płynącą pod moim adresem

Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1

Lowe: Williams celuje w poprawę konkurencyjności przed sezonem 2018

16.11.2017

Organizatorzy GP Australii zablokowali projekt zmian w pętli Albert Park

Massa bliski objęcia funkcji w Światowej Radzie Sportów Motorowych

Gasly i Hartley pozostaną kierowcami Toro Rosso w sezonie 2018

Steiner: Nie powinniśmy spieszyć się z powiększaniem stawki F1

Alonso: To był bardzo zły sezon w wykonaniu McLarena

Lauda: Mercedes nie zamierza grozić wycofaniem się ze startów w F1

Hamilton: Nie jestem fanem DRS

15.11.2017

Motorsport.com: Kubica pojedzie pierwszego dnia testów w Abu Zabi

FIA i F1 omówią kwestie związane z bezpieczeństwem weekendów GP

Gordon Murray nie jest zadowolony z wyglądu obecnych bolidów F1

Russell zostanie kierowcą rezerwowym Force India?

Villeneuve: Stroll musi poprawić swoją formę

Ricciardo nie jest przekonany do potencjalnego przejścia do Ferrari

14.11.2017

Hamilton: F1 nie powinna ograniczać regulaminowej puli silników

Toro Rosso bliskie ogłoszenia składu kierowców na sezon 2018

Pirelli opublikowało wybory zespołów na Grand Prix Abu Zabi

Briatore: Ferrari powinno było zatrudnić Verstappena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Abiteboul: Debiutancki weekend Sainza w Renault był niesamowity

Sam Hiszpan przekonuje, że gdyby nie problemy ze stanem paliwa, powalczyłby o lepszy wynik.
Nataniel Piórkowski, 23 października 2017, wyświetlenia: 2907<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zdaniem Cyrila Abiteboula Carlos Sainz zaliczył doskonały debiut w barwach Renault.

Sainz dołączył do stajni z Enstone przed wyścigowym weekendem w Austin, mając zagwarantowany kontrakt z Renault na cały sezon 2018. Od treningów Hiszpan prezentował bardzo konkurencyjne tempo, a po wywalczeniu ósmego miejsca w kwalifikacjach dojechał do mety na siódmym miejscu.

„Sądzę, że wykonał niesamowitą pracę. Zmiana zespołu w środku sezonu nie jest łatwa. W historii Formuły 1 były przypadki, gdy takie przetasowania kończyły się w zupełnie inny sposób. Byliśmy bardzo ciekawi, jak nam pójdzie. Włożyliśmy w to dużo przygotowań – weekend pomiędzy Suzuką i Austin był bardzo pracowity. Wiele się wydarzyło. Wyrazy uznania należą się nie tylko Carlosowi, ale także całemu zespołowi, za wykonanie wspólnie tak dobrej pracy” – powiedział szef teamu Renault po zakończeniu wyścigu.

Sześć punktów zdobytych przez Sainza pomogło Renault w zredukowaniu do pięciu oczek straty do Toro Rosso w klasyfikacji konstruktorów, przy jednoczesnym powiększeniu przewagi nad Haasem.

Opisując swój debiutancki występ Sainz zdradził, że byłby w stanie powalczyć o lepszy wynik, gdyby nie problem z nadmiernym zużyciem paliwa. „Byliśmy bliscy perfekcji. Chciałem pojechać ostrożne pierwsze okrążenie, by zagwarantować, że w ogóle ukończę ten wyścig. Nie chciałem wmieszać się w żadną szaloną sytuację. Później podkręciliśmy tempo i zaczęliśmy atakować kierowców Force India. Wyprzedziłem jednego z nich i zająłem się walką z Estebanem, ale zespół powiedział mi, żebym odpuścił i skupił się na dojechaniu do mety, bo znajdowaliśmy się na limicie z paliwem. To był doskonały weekend. Dziękuję całemu teamowi za sprawienie, że od samego początku czuję się tu jak w domu. Oby tak dalej”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.11.2017  Alonso: To był bardzo zły sezon w wykonaniu McLarena
14.11.2017  Verstappen: Renault nie ma już części zamiennych do swoich jednostek
13.11.2017  Alonso: Niska moc silnika Hondy powinna martwić Toro Rosso
11.11.2017  Marko: Mamy zaufanie do Renault
11.11.2017  Toro Rosso odpiera oskarżenia Renault w kwestii wykorzystywania silników
Tagi:
Renault
Sainz C.
Abiteboul C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marcelo92, 23.10.2017 15:44[!]
Patrząc na Renault, Williamsa i Force Indi to siła tych ostatnich wynika głownia z silnika Mercedesa oraz słabych składów kierowcow przeciwników.
seb5, 23.10.2017 16:09[!]
Sainz w debiucie zdobył tylko 3pkt mniej niż Palmer przez prawie dwa sezony . Brawo Carlos
Maciek znafca, 23.10.2017 16:30[!]
@marcelo92 tak duet Hulkenbetg-Sainz to bardzo słaby skład kierowców... brak słów
Yurek, 23.10.2017 16:41[!]
Cytat Maciek znafca :
@marcelo92 tak duet Hulkenbetg-Sainz to bardzo słaby skład kierowców... brak słów

Tak duet Hulkenberg-Sainz jeździ w Renault od 10 lat… brak słów
Titheon, 23.10.2017 17:34[!]
Teraz tylko czekam na tego gościa, który pytał, dlaczego Sainz już teraz doszedł do Renault i zapewniał, że to nie miało sensu... :) Z perspektywy czasu zaczynam nawet uważać, że Sainz był lepszym wyborem od Roberta. Renault potrzebowało punktów, a Robert... mimo wszystko nie był najpewniejszym wyborem.
Aeromis, 23.10.2017 18:14[!]
Świetny wynik Carlosa, ale i bardzo szczęśliwy. Odpadł RIC, który na pewno byłby przed SAI, odpadł ALO, który był wówczas przed nim, pomogła także "nieobecność" HUL. Do tego pomogła słaba forma Force India za którym był w stanie utrzymać się Kwiat (co zdecydowanie do normy w tym roku nie należy), oraz "kolejny brak" Williamsa i wyskokowej formy kierowców Haasa.
Swoją drogą będzie porównanie i przypuszczam że sprawdzi się że Toro Rosso było w tym sezonie wyraźnie lepszym zespołem niż Renault i Kwiat będzie walczył częściej z Sainzem niż w Toro Rosso ;) Sainz w Toro Rosso nie ukończył 6 z 10 wyścigów, czyli bardzo dużo, sporo punktów mogło odpaść, jednak obecnie Toro Rosso wydaje mi się bez szans w WCC. Ciekawe czy Renault ma szansę na dogonienie Williamsa, choć najpierw trzeba by odczarować bolid Hulkenberga, bo nie ukończył trzech z czterech ostatnich wyścigów...
Daxo, 23.10.2017 20:42[!]
@Aeromis jeżeli ogarną auto Hulka (+sam kierowca się ogarnie), Sainz podtrzyma formę a Massa będzie nadal ciułał po 1-2 punkty na wyścig jest to możliwe
piro, 23.10.2017 21:33[!]
Jeżeli Hulk i Sainz nie będą mieć problemów technicznych, to Massa nie będzie zdobywać punktów. No chyba że czołówka nie będzie dojeżdżać do mety. Na chwilę obecną są w stanie powalczyć z FI więc 20pkt jest jak najbardziej do nadrobienia w 3 wyścigi.
Aeromis, 23.10.2017 22:15[!]
@Daxo
A co Hulkenberg robi źle?
Daxo, 24.10.2017 06:33[!]
@Aeromis prezentuje nierówną formę
rno2, 24.10.2017 07:11[!]
Może w końcu dotrze do Renault ile im punktów przepadło przez ponad 1,5 sezonu w związku z trzymaniem tego marnego grajka Palmera w składzie...
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca