F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.07.2018

Ecclestone: Obecne przepisy zniechęcają kierowców do ścigania

Mallya chce, aby Ocon i Perez pozostali kierowcami Force India

GP Miami zostanie potwierdzone pod koniec lipca?

Abiteboul: Renault musi mieć alternatywy dla Sainza

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Węgier

17.07.2018

Webber: Formuła 1 zbyt łatwo dopuszcza fanów do kierowców

Red Bull zachęca Hondę do częstszego wprowadzania poprawek

Steiner: Haas nie żałuje kontrowersyjnego podejścia do startów w F1

Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?

Antonio Giovinazzi wystąpi z Sauberem w treningu do GP Niemiec

Ferrari z agresywnym wyborem opon na Grand Prix Węgier

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Abiteboul: Debiutancki weekend Sainza w Renault był niesamowity

Sam Hiszpan przekonuje, że gdyby nie problemy ze stanem paliwa, powalczyłby o lepszy wynik.
Nataniel Piórkowski, 23 października 2017, wyświetlenia: 3530<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zdaniem Cyrila Abiteboula Carlos Sainz zaliczył doskonały debiut w barwach Renault.

Sainz dołączył do stajni z Enstone przed wyścigowym weekendem w Austin, mając zagwarantowany kontrakt z Renault na cały sezon 2018. Od treningów Hiszpan prezentował bardzo konkurencyjne tempo, a po wywalczeniu ósmego miejsca w kwalifikacjach dojechał do mety na siódmym miejscu.

„Sądzę, że wykonał niesamowitą pracę. Zmiana zespołu w środku sezonu nie jest łatwa. W historii Formuły 1 były przypadki, gdy takie przetasowania kończyły się w zupełnie inny sposób. Byliśmy bardzo ciekawi, jak nam pójdzie. Włożyliśmy w to dużo przygotowań – weekend pomiędzy Suzuką i Austin był bardzo pracowity. Wiele się wydarzyło. Wyrazy uznania należą się nie tylko Carlosowi, ale także całemu zespołowi, za wykonanie wspólnie tak dobrej pracy” – powiedział szef teamu Renault po zakończeniu wyścigu.

Sześć punktów zdobytych przez Sainza pomogło Renault w zredukowaniu do pięciu oczek straty do Toro Rosso w klasyfikacji konstruktorów, przy jednoczesnym powiększeniu przewagi nad Haasem.

Opisując swój debiutancki występ Sainz zdradził, że byłby w stanie powalczyć o lepszy wynik, gdyby nie problem z nadmiernym zużyciem paliwa. „Byliśmy bliscy perfekcji. Chciałem pojechać ostrożne pierwsze okrążenie, by zagwarantować, że w ogóle ukończę ten wyścig. Nie chciałem wmieszać się w żadną szaloną sytuację. Później podkręciliśmy tempo i zaczęliśmy atakować kierowców Force India. Wyprzedziłem jednego z nich i zająłem się walką z Estebanem, ale zespół powiedział mi, żebym odpuścił i skupił się na dojechaniu do mety, bo znajdowaliśmy się na limicie z paliwem. To był doskonały weekend. Dziękuję całemu teamowi za sprawienie, że od samego początku czuję się tu jak w domu. Oby tak dalej”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.07.2018  Abiteboul: Renault musi mieć alternatywy dla Sainza
13.07.2018  Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła
11.07.2018  Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault
11.07.2018  Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1
10.07.2018  Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie
Tagi:
Renault
Sainz C.
Abiteboul C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marcelo92, 23.10.2017 15:44[!]
Patrząc na Renault, Williamsa i Force Indi to siła tych ostatnich wynika głownia z silnika Mercedesa oraz słabych składów kierowcow przeciwników.
seb5, 23.10.2017 16:09[!]
Sainz w debiucie zdobył tylko 3pkt mniej niż Palmer przez prawie dwa sezony . Brawo Carlos
Maciek znafca, 23.10.2017 16:30[!]
@marcelo92 tak duet Hulkenbetg-Sainz to bardzo słaby skład kierowców... brak słów
Yurek, 23.10.2017 16:41[!]
Cytat Maciek znafca :
@marcelo92 tak duet Hulkenbetg-Sainz to bardzo słaby skład kierowców... brak słów

Tak duet Hulkenberg-Sainz jeździ w Renault od 10 lat… brak słów
Titheon, 23.10.2017 17:34[!]
Teraz tylko czekam na tego gościa, który pytał, dlaczego Sainz już teraz doszedł do Renault i zapewniał, że to nie miało sensu... :) Z perspektywy czasu zaczynam nawet uważać, że Sainz był lepszym wyborem od Roberta. Renault potrzebowało punktów, a Robert... mimo wszystko nie był najpewniejszym wyborem.
Aeromis, 23.10.2017 18:14[!]
Świetny wynik Carlosa, ale i bardzo szczęśliwy. Odpadł RIC, który na pewno byłby przed SAI, odpadł ALO, który był wówczas przed nim, pomogła także "nieobecność" HUL. Do tego pomogła słaba forma Force India za którym był w stanie utrzymać się Kwiat (co zdecydowanie do normy w tym roku nie należy), oraz "kolejny brak" Williamsa i wyskokowej formy kierowców Haasa.
Swoją drogą będzie porównanie i przypuszczam że sprawdzi się że Toro Rosso było w tym sezonie wyraźnie lepszym zespołem niż Renault i Kwiat będzie walczył częściej z Sainzem niż w Toro Rosso ;) Sainz w Toro Rosso nie ukończył 6 z 10 wyścigów, czyli bardzo dużo, sporo punktów mogło odpaść, jednak obecnie Toro Rosso wydaje mi się bez szans w WCC. Ciekawe czy Renault ma szansę na dogonienie Williamsa, choć najpierw trzeba by odczarować bolid Hulkenberga, bo nie ukończył trzech z czterech ostatnich wyścigów...
Daxo, 23.10.2017 20:42[!]
@Aeromis jeżeli ogarną auto Hulka (+sam kierowca się ogarnie), Sainz podtrzyma formę a Massa będzie nadal ciułał po 1-2 punkty na wyścig jest to możliwe
piro, 23.10.2017 21:33[!]
Jeżeli Hulk i Sainz nie będą mieć problemów technicznych, to Massa nie będzie zdobywać punktów. No chyba że czołówka nie będzie dojeżdżać do mety. Na chwilę obecną są w stanie powalczyć z FI więc 20pkt jest jak najbardziej do nadrobienia w 3 wyścigi.
Aeromis, 23.10.2017 22:15[!]
@Daxo
A co Hulkenberg robi źle?
Daxo, 24.10.2017 06:33[!]
@Aeromis prezentuje nierówną formę
rno2, 24.10.2017 07:11[!]
Może w końcu dotrze do Renault ile im punktów przepadło przez ponad 1,5 sezonu w związku z trzymaniem tego marnego grajka Palmera w składzie...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca