F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.01.2018

Magnussen: Haas podąża drogą Force India

Mansell: Williams może poradzić sobie z niedoświadczonym składem kierowców

Chandhok: Kubica otrzymał wystarczająco dużo szans, by pokazać swoje możliwości

Salo: Williams postawił na kierowców głodnych sukcesów

Marchionne: Nowy bolid Ferrari może być potworem

Autosport: Martin Whitmarsh dołączy do FIA jako konsultant

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Robert Kubica został kierowcą rezerwowym Williamsa

Sirotkin drugim kierowcą Williamsa w sezonie 2018

Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych

15.01.2018

De Ferran: W USA jest wielu kierowców którzy poradziliby sobie w F1

Isola: Kubica zasługuje na szansę, by pokazać swój potencjał

Bottas: Bolid na sezon 2018 powinien mi bardziej odpowiadać

Marchionne: W Ferrari nie ma już miejsca dla Nikiego Laudy

Vasseur: Sauber może zostać fabrycznym zespołem Alfy Romeo

Zmarł Dan Gurney

12.01.2018

L'Equipe: Williams zaproponował Kubicy rolę kierowcy testowego

Symonds: Szefowie F1 rozważają zmianę ustawienia bolidów na starcie

Vasseur: Sauber przygotował nowy projekt bolidu na sezon 2018

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Abiteboul: Debiutancki weekend Sainza w Renault był niesamowity

Sam Hiszpan przekonuje, że gdyby nie problemy ze stanem paliwa, powalczyłby o lepszy wynik.
Nataniel Piórkowski, 23 października 2017, wyświetlenia: 3243<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zdaniem Cyrila Abiteboula Carlos Sainz zaliczył doskonały debiut w barwach Renault.

Sainz dołączył do stajni z Enstone przed wyścigowym weekendem w Austin, mając zagwarantowany kontrakt z Renault na cały sezon 2018. Od treningów Hiszpan prezentował bardzo konkurencyjne tempo, a po wywalczeniu ósmego miejsca w kwalifikacjach dojechał do mety na siódmym miejscu.

„Sądzę, że wykonał niesamowitą pracę. Zmiana zespołu w środku sezonu nie jest łatwa. W historii Formuły 1 były przypadki, gdy takie przetasowania kończyły się w zupełnie inny sposób. Byliśmy bardzo ciekawi, jak nam pójdzie. Włożyliśmy w to dużo przygotowań – weekend pomiędzy Suzuką i Austin był bardzo pracowity. Wiele się wydarzyło. Wyrazy uznania należą się nie tylko Carlosowi, ale także całemu zespołowi, za wykonanie wspólnie tak dobrej pracy” – powiedział szef teamu Renault po zakończeniu wyścigu.

Sześć punktów zdobytych przez Sainza pomogło Renault w zredukowaniu do pięciu oczek straty do Toro Rosso w klasyfikacji konstruktorów, przy jednoczesnym powiększeniu przewagi nad Haasem.

Opisując swój debiutancki występ Sainz zdradził, że byłby w stanie powalczyć o lepszy wynik, gdyby nie problem z nadmiernym zużyciem paliwa. „Byliśmy bliscy perfekcji. Chciałem pojechać ostrożne pierwsze okrążenie, by zagwarantować, że w ogóle ukończę ten wyścig. Nie chciałem wmieszać się w żadną szaloną sytuację. Później podkręciliśmy tempo i zaczęliśmy atakować kierowców Force India. Wyprzedziłem jednego z nich i zająłem się walką z Estebanem, ale zespół powiedział mi, żebym odpuścił i skupił się na dojechaniu do mety, bo znajdowaliśmy się na limicie z paliwem. To był doskonały weekend. Dziękuję całemu teamowi za sprawienie, że od samego początku czuję się tu jak w domu. Oby tak dalej”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.01.2018  Renault zaostrza procedury kontroli nowych części
08.01.2018  Newey: W swojej karierze otrzymałem trzy oferty dołączenia do Ferrari
05.01.2018  Renault: Zadaniem Budkowskiego będzie zbudowanie czołowej stajni F1
03.01.2018  AMuS: Mercedes osiągnie moc 1000 koni mechanicznych w 2019 roku
30.12.2017  Grosjean: McLaren i Renault dokonają dużych postępów
Tagi:
Renault
Sainz C.
Abiteboul C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marcelo92, 23.10.2017 15:44[!]
Patrząc na Renault, Williamsa i Force Indi to siła tych ostatnich wynika głownia z silnika Mercedesa oraz słabych składów kierowcow przeciwników.
seb5, 23.10.2017 16:09[!]
Sainz w debiucie zdobył tylko 3pkt mniej niż Palmer przez prawie dwa sezony . Brawo Carlos
Maciek znafca, 23.10.2017 16:30[!]
@marcelo92 tak duet Hulkenbetg-Sainz to bardzo słaby skład kierowców... brak słów
Yurek, 23.10.2017 16:41[!]
Cytat Maciek znafca :
@marcelo92 tak duet Hulkenbetg-Sainz to bardzo słaby skład kierowców... brak słów

Tak duet Hulkenberg-Sainz jeździ w Renault od 10 lat… brak słów
Titheon, 23.10.2017 17:34[!]
Teraz tylko czekam na tego gościa, który pytał, dlaczego Sainz już teraz doszedł do Renault i zapewniał, że to nie miało sensu... :) Z perspektywy czasu zaczynam nawet uważać, że Sainz był lepszym wyborem od Roberta. Renault potrzebowało punktów, a Robert... mimo wszystko nie był najpewniejszym wyborem.
Aeromis, 23.10.2017 18:14[!]
Świetny wynik Carlosa, ale i bardzo szczęśliwy. Odpadł RIC, który na pewno byłby przed SAI, odpadł ALO, który był wówczas przed nim, pomogła także "nieobecność" HUL. Do tego pomogła słaba forma Force India za którym był w stanie utrzymać się Kwiat (co zdecydowanie do normy w tym roku nie należy), oraz "kolejny brak" Williamsa i wyskokowej formy kierowców Haasa.
Swoją drogą będzie porównanie i przypuszczam że sprawdzi się że Toro Rosso było w tym sezonie wyraźnie lepszym zespołem niż Renault i Kwiat będzie walczył częściej z Sainzem niż w Toro Rosso ;) Sainz w Toro Rosso nie ukończył 6 z 10 wyścigów, czyli bardzo dużo, sporo punktów mogło odpaść, jednak obecnie Toro Rosso wydaje mi się bez szans w WCC. Ciekawe czy Renault ma szansę na dogonienie Williamsa, choć najpierw trzeba by odczarować bolid Hulkenberga, bo nie ukończył trzech z czterech ostatnich wyścigów...
Daxo, 23.10.2017 20:42[!]
@Aeromis jeżeli ogarną auto Hulka (+sam kierowca się ogarnie), Sainz podtrzyma formę a Massa będzie nadal ciułał po 1-2 punkty na wyścig jest to możliwe
piro, 23.10.2017 21:33[!]
Jeżeli Hulk i Sainz nie będą mieć problemów technicznych, to Massa nie będzie zdobywać punktów. No chyba że czołówka nie będzie dojeżdżać do mety. Na chwilę obecną są w stanie powalczyć z FI więc 20pkt jest jak najbardziej do nadrobienia w 3 wyścigi.
Aeromis, 23.10.2017 22:15[!]
@Daxo
A co Hulkenberg robi źle?
Daxo, 24.10.2017 06:33[!]
@Aeromis prezentuje nierówną formę
rno2, 24.10.2017 07:11[!]
Może w końcu dotrze do Renault ile im punktów przepadło przez ponad 1,5 sezonu w związku z trzymaniem tego marnego grajka Palmera w składzie...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca