F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.01.2018

Mercedes przedstawi nowy bolid 22 lutego

Toro Rosso przeprowadziło swoim pracownikom kurs z japońskiej kultury

McLaren ogłosił datę prezentacji bolidu MCL33

Marchionne: Umowa Haasa z Maserati byłaby dobra

Rosberg: Marzenie Kubicy o startach w F1 wciąż jest żywe

Pirelli oczekuje znaczącej poprawy czasów okrążeń na początku sezonu 2018

17.01.2018

Magnussen: Haas podąża drogą Force India

Mansell: Williams może poradzić sobie z niedoświadczonym składem kierowców

Chandhok: Kubica otrzymał wystarczająco dużo szans, by pokazać swoje możliwości

Salo: Williams postawił na kierowców głodnych sukcesów

Marchionne: Nowy bolid Ferrari może być potworem

Autosport: Martin Whitmarsh dołączy do FIA jako konsultant

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Robert Kubica został kierowcą rezerwowym Williamsa

Sirotkin drugim kierowcą Williamsa w sezonie 2018

Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych

15.01.2018

De Ferran: W USA jest wielu kierowców którzy poradziliby sobie w F1

Isola: Kubica zasługuje na szansę, by pokazać swój potencjał

Bottas: Bolid na sezon 2018 powinien mi bardziej odpowiadać

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Massa: Kubica może mieć problemy na niektórych torach

Zdaniem Brazylijczyka dobrym kandydatem na kierowcę Williamsa nie jest również Paul di Resta.
Nataniel Piórkowski, 25 października 2017, wyświetlenia: 6225<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Felipe Massa dał jasno do zrozumienia, że nie uważa, aby Robert Kubica i Paul di Resta byli odpowiednimi kandydatami na kierowcę Williamsa w sezonie 2018.

Williams nadal nie podjął decyzji w sprawie wyboru zespołowego partnera Lance'a Strolla w trakcie przyszłorocznej kampanii. Według doniesień prasowych team z Grove ma rozważać zatrudnienie Kubicy, di Resty, Massy bądź Pascala Wehrleina.

Massa sugeruje, że w przypadku Kubicy problemem mogą okazać się ograniczenia fizyczne. „Po pierwsze nie mam pojęcia, jak radzi sobie z jazdą. Szczerze mówiąc nie jestem w stanie zrobić tego, co robi Robert – prowadzić bolid przy użyciu tylko jednej ręki. Jest dla mnie czymś niemożliwym, abym uważał, że w pewnych wyścigach nie będzie miał problemów, szczególnie iż te bolidy są bardziej wymagające fizycznie. Naprawdę szanuję to, co robi – to coś niesamowitego – ale niemożliwe jest by wierzyć, że nie będzie miał pewnych problemów”.

Massa uważa, że dobrym wyborem dla Williamsa nie byłby także Paul di Resta. „Nie sądzę, że jest odpowiednim kierowcą dla zespołu, który pomagałby w rozwoju bolidu, zapewniał wyniki i tak dalej. W dodatku nie uważam, że wykonuje dobrą pracę w serii, w której obecnie się ściga. Zresztą, nie jestem tutaj aby narzekać lub do czegoś przekonywać. To tylko i wyłącznie moja opinia”.

Wicemistrz świata z 2008 roku przekonuje, że nie może już zrobić nic, aby wpłynąć na decyzję Williamsa. „Jestem dość pewny tego, że ludzie wiedzą, co jest najlepsze dla zespołu. Tak jak powiedziałem, czasem w Formule 1 nie liczy się tylko twój talent, czasem bierze się pod uwagę inne czynniki. Niestety w przypadku niektórych zespołów to część Formuły 1”.

Kierowca z Sao Paulo zaznaczył, iż jest przygotowany na to, że sezon 2017 będzie jego ostatnim spędzonym na startach w Formule 1. „Tak, oczywiście, ale dobrze się z tym czuję. Zero frustracji. Tak jak mówiłem wcześniej, zrobiłem więcej niż się spodziewałem. Jeśli będę musiał zakończyć karierę, to nadszedł odpowiedni czas. Jeśli nie będę musiał tego robić, to będzie tak może dlatego, że wciąż są pewne rezerwy. Jestem odprężony gdy myślę o mojej pracy, o moim bolidzie. W mojej karierze minął czas, abym odczuwał frustrację”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.12.2017  Massa: Dzięki nowym bolidom kierowcy nie muszą jeździć jak babcie
15.12.2017  Massa: Williams kieruje się finansami przy wyborze kierowcy
07.12.2017  Motorsport.com: Decyzja Williamsa ws. kierowcy zapadnie w ciągu tygodnia
23.11.2017  Stroll: Nowy kierowca Williamsa powinien być graczem zespołowym
20.11.2017  Massa nie spieszy się z wyborem nowej serii wyścigowej
Tagi:
Massa F.
Kubica R.
Di Resta P.
Williams

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
teambuktu, 26.10.2017 10:05[!]
@ergie zgadzam się ale się nie zgadzam :)
niepewność w kontekście tego jak będzie jeździł i się dogadywał z mechanikami po takiej przerwie. bo, że fizycznie da radę to nie ma co wątpić. nie pchałby się tutaj inaczej.
ryzyko natomiast w tym sensie, że z zewnątrz może to wygląda trochę wariacko i nieprawdopodobnie, że Kub może być szybki ale za to Williams może bardzo dużo na tym zyskać. zgodnie z zasadą, kto nie ryzykuje, nie jedzie ;)
Maniekkloss, 26.10.2017 11:16[!]
Williams MASę najchętniej by wymienił na (1) młodszego (perspektywicznego); (2) z doświadczeniem (w równowadze do STR) oraz (3) potrafiącego współpracować z inżynierami i (4) szybkiego.
MAS spełnia punkt (2)
DIR spełnia punkt (1) i tylko dlatego, że jest młodszy od MAS i KUB
KUB spełnia punkt (2)(3)(4) - o ile potwierdzą się doniesienia z odbytych i przyszłych testów
WEH spełnia punkt (1) nawet za bardzo w kontekście Martini (4) wiemy tylko tyle, że częściej wygrywa z partnerem zespołowym
Jakby nie patrzeć KUB ma najwięcej zalet. Jest tylko niepewność co do fizyczności, tj ograniczenia, które nie pozwolą wyciągnąć mu pełnego potencjału z bolidu.

MAS ma rację - to nie ból fizyczny może sprawiać KUB cierpienie, ale świadomość, że mógłby szybciej, ale nie przeskoczy ograniczeń.
MAS podziwia KUB za to jak jest szybki kierując jedną ręką.
MAS nie mówi nic więcej o DIR niz to co wiemy o nim.
Nic dziwnego, że przy takiej analizie widzi siebie jako najlepsze rozwiązanie dla Williamsa.

Czytajmy ze zrozumieniem. W jego wypowiedzi nie widzę nic nieprzychylnego dla KUB. Jak pokkreślił sam MAS to jest tylko i wyłącznie jego opinia.
marios76, 26.10.2017 11:45[!]
@ergie Papa Stroll tak sie boi formy swojego mlokosa, przy Kubicy, ze zabronil Williamsowi uzywac "ich" bolidu :) A powinien odwrotnie, bo widac ze Lance to nie jest ani Max ani Ocon ... w ogole do kogo go porownac?
@MairJ23 - wybaczam :) Traktuje Cie kolego powaznie, i szanuje ale za ta wypowiedz ponizej poziomu do ktorego mnie przyzwyczailes , to przyjmij tak po kolezensku "kopa w tylek" i jedziemy dalej :)
Dokladnie rozumiem sens, ale brzmialo to troche jak wypowiedz Massy ;) Spoko!
@bolekse Nie pozabijamy- dogadamy sie, bo zaden z nas nie jest trollem i kazdy ma troche racji... wspolne wnioski sa zawsze lepsze niz bezsensowna wymiana zdan- wszystkk wyjasnione. A Masse ocaniam juz za wiele wypowiedzi, a nie jedna konkretna. Slabo to wyglada.

A co do Williamsa, to widac ze Massa honoru za grosz nie ma- wiec niech biora kogokolwiek, a jak sie nie sprawdzi to Filip przyjdzie na reszte sezonu i bedzie sie zegnal z kibicami po raz trzeci ;D
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca