F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.09.2018

Norris zaliczy kolejny występ w treningu z McLarenem

Giovinazzi wystartuje w pierwszym treningu do Grand Prix Rosji

Raikkonen odbył pierwszą przymiarkę fotela do bolidu Saubera na sezon 2019

Miles: McLaren oraz Alonso są zainteresowani dołączeniem do IndyCar

Marciello: Leclerc może pokonać Vettela w Ferrari

Władze Kopenhagi zrezygnowały z pomysłu organizacji GP Danii

Sauber bliski decyzji o drugim kierowcy na sezon 2019

23.09.2018

Kwalifikacje w sezonie 2019 zostaną poszerzone o Q4?

21.09.2018

Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA

Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi

Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon

Budkowski: Renault nie jest jeszcze gotowe na walkę z Mercedesem i Ferrari

Monza i Silverstone niepewne organizacji wyścigów F1 po sezonie 2019

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

GP Rosji stanie się w przyszłości kolejnym nocnym wyścigiem F1?

19.09.2018

Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli

Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Ericsson: Sauber nie ma już żadnych szans na walkę z rywalami

Szwed przyznaje, że osiągi bolidu C36 utrudniają mu rywalizację o kontrakt na sezon 2018.
Nataniel Piórkowski, 26 października 2017, wyświetlenia: 1861<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Marcus Ericsson przyznał, że ze względu na konieczność wykorzystywania ubiegłorocznych silników Ferrari, Sauber stracił już wszelkie szanse na podjęcie walki ze swoimi najbliższymi rywalami.

Stajnia z Hinwil zajmuje ostatnie miejsce w klasyfikacji konstruktorów, z dorobkiem pięciu punktów zdobytych przez Pascala Wehrleina w wyścigach o GP Hiszpanii i GP Azerbejdżanu. W drugiej połowie sezonu kierowcom Saubera nie udawało się już jednak walczyć o konkurencyjne wyniki, co w przypadku Ericssona utrudnia walkę o kontrakt na 2018 rok.

„Jednostka napędowa jest ogromną przeszkodą. Niemal niemożliwe jest, byśmy mogli walczyć z innymi kierowcami. Moim punktem odniesienia jest Pascal. Pierwszym celem jaki sobie stawiam jest pokonanie Pascala. Wszystkie osoby, które decydują o obsadzie kokpitów w Sauberze wiedzą, jak wielkim utrudnieniem jest jednostka napędowa. Wiedzą, jak ciężko walczy nam się z innymi zespołami. Toczymy rywalizację wewnątrz zespołu. Fakt jest taki, że nie mam kontraktu na przyszły rok, więc o niego walczę. Chcę pokazać, że zasługuję na to, by pozostać w Formule 1 na kolejny sezon. Taki jest mój cel. Moi menedżerowie rozmawiają z zespołem i próbują wyjaśnić tę kwestię”.

Ericsson przyznał, że ostatnie lata w Formule 1, spędzone na walce w środku stawki, były dla niego trudnym doświadczeniem. „Okres startów w F1 jest dla mnie bardzo trudny. Przez cztery ostatnie lata tylko przez jeden sezon miałem do dyspozycji konkurencyjny bolid. Poza nim większość czasu spędziłem na tyle stawki. To bardzo trudne, zwłaszcza na płaszczyźnie psychicznej”.

„Jestem kierowcą, który chce walczyć o zwycięstwa a nie zapełniać stawkę i rywalizować o osiemnaste miejsce. To wyzwanie, ale też jeden z moich atutów – zawsze walczę, niezależnie od sytuacji daję z siebie wszystko i nie pozwalam na to, by do głosu doszła frustracja. Zawsze dostrzegam pozytywne aspekty i staram się je jak najlepiej wykorzystać” – dodał Szwed.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.09.2018  Sauber bliski decyzji o drugim kierowcy na sezon 2019
13.09.2018  Antonio Giovinazzi faworytem do drugiej posady w Sauberze?
12.09.2018  Ericsson: Honda dokonała większych postępów niż wszyscy sądzą
01.09.2018  Verstappen także otrzymał silnik Renault w najnowszej specyfikacji
01.09.2018  Ericsson otrzymał nowe nadwozie bolidu C37
Tagi:
Ericsson M.
Sauber

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
JuJu_Hound, 26.10.2017 11:21[!]
BinLadenF1, 26.10.2017 11:32[!]
Sauber nie ma już żadnych szans ponieważ ty tam jeździsz Ericssonie ;))
WrobelGP, 26.10.2017 11:39[!]
Akurat tu zgodzę się z Ericssonem. W tym roku to ewidentnie silnik jest główną bolączką Saubera, a nie kierowcy. Ericsson pokazał już w przeszłości, że potrafi zdobywać punkty i nawiązać w miarę równą walkę z zespołowym partnerem (wiele od Wehrleina nie odstaje, a z Nasrem walczył jak równy z równym). Wirtuozem na pewno nie jest, ale osobiście uważam go za lepszego zawodnika od np. Palmera.
Yurek, 26.10.2017 12:19[!]
Cytat BinLadenF1 :
Sauber nie ma już żadnych szans ponieważ ty tam jeździsz Ericssonie ;))

Ericsson w tym sezonie nie jest taki zły.
2014-2015 to była tragedia. W zeszłym roku na tle Nasra było nieźle, teraz też daje radę. Wehrlein po dobrej pierwszej części sezonu mnie zawodzi.
RY2N, 26.10.2017 12:33[!]
Sauber oprócz słabego silnik, ale niezawodnego w odróżnieniu od Hondy, ma bardzo słabą aerodynamikę. Inaczej, w bardzo deszczowych wyściagach, jego zawodnicy zbliżali by się do czołówki (jak to się dzieje np. z McLarenem). Dlatego między bajki należy włożyć twierdzenia że tylko silnik jest problemem.
enstone, 26.10.2017 12:37[!]
Niech podziękuje Monice za super trafne decyzje - np. korzystanie ze starego silnika Ferrari, lub też niedoszłe negocjacje z Hondą ....
Być może coś w Sauberze ruszy po zmianie szefostwa, ale fajerwerków nie należy się spodziewać.
Zomo, 26.10.2017 12:57[!]
A kiedy to niby Sauber mial dobra aerodyamike? Jedyny czas kiedy Sauber dawal rade na torze byly czasy jego wspolpracy z BMW i pewie dlatego ze mieli wtedy przyzwoity silnik...
piotr_del_grey, 26.10.2017 13:04[!]
Cytat Zomo :
A kiedy to niby Sauber mial dobra aerodyamike?


A choćby w 2012 roku. Co prawda było wtedy mnóstwo zawirowań wokół opon, ale nie zmienia to faktu, że C31 był naprawdę dobrym samochodem. popatrz na "305 kilometrów" z Hockenheim.
Zomo, 26.10.2017 13:32[!]
W 2012 to mieli Pereza a nie dobry samochod. Dobra areodynamika nie pojawia sie znikad i nie odchodzi po roku sukcesow...
Yurek, 26.10.2017 14:26[!]
Cytat Zomo :
Jedyny czas kiedy Sauber dawal rade na torze byly czasy jego wspolpracy z BMW

1997, 2001, w sumie też 2002 - i nikt mi nie powie, że byli dobrzy, bo mieli stare silniki Ferrari.
Cytat Zomo :
W 2012 to mieli Pereza a nie dobry samochod.

Dobry dowcip.
To ciekawe, czemu ten fantastyczny Perez był na poziomie cieniującego Kobayashiego, który również wywalczył podium.
Cytat enstone :
Niech podziękuje Monice za super trafne decyzje

A ten znowu wylewa swoje żale.
bartoszcze, 26.10.2017 17:52[!]
Ależ śmiechłem.
Czyżby Marcus dawał do zrozumienia, że po Abu Zabi już się możemy nie zobaczyć?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca