F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.11.2017

Toyota potwierdziła udział Alonso w testach WEC w Bahrajnie

Ferrari sprzeciwiło się utrzymaniu limitu czterech silników na sezon

F1 rozważa zastąpienie obecnego logo nową propozycją?

17.11.2017

Stroll: Nie przejmuję się krytyką płynącą pod moim adresem

Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1

Lowe: Williams celuje w poprawę konkurencyjności przed sezonem 2018

16.11.2017

Organizatorzy GP Australii zablokowali projekt zmian w pętli Albert Park

Massa bliski objęcia funkcji w Światowej Radzie Sportów Motorowych

Gasly i Hartley pozostaną kierowcami Toro Rosso w sezonie 2018

Steiner: Nie powinniśmy spieszyć się z powiększaniem stawki F1

Alonso: To był bardzo zły sezon w wykonaniu McLarena

Lauda: Mercedes nie zamierza grozić wycofaniem się ze startów w F1

Hamilton: Nie jestem fanem DRS

15.11.2017

Motorsport.com: Kubica pojedzie pierwszego dnia testów w Abu Zabi

FIA i F1 omówią kwestie związane z bezpieczeństwem weekendów GP

Gordon Murray nie jest zadowolony z wyglądu obecnych bolidów F1

Russell zostanie kierowcą rezerwowym Force India?

Villeneuve: Stroll musi poprawić swoją formę

Ricciardo nie jest przekonany do potencjalnego przejścia do Ferrari

14.11.2017

Hamilton: F1 nie powinna ograniczać regulaminowej puli silników

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

FIA wprowadziła nowe wytyczne dotyczące limitów toru w Meksyku

W sekwencji trzech pierwszych zakrętów zamontowano wysokie krawężniki.
Nataniel Piórkowski, 26 października 2017, wyświetlenia: 1157<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

FIA wprowadziła nowe zasady dotyczące egzekwowania przez kierowców limitów Autodromo Hermanos Rodriguez, mając na względzie incydenty, do jakich doszło w ubiegłorocznym wyścigu.

Na starcie Lewis Hamilton ściął otwierającą okrążenie szykanę i powrócił na tor utrzymując prowadzenie w rywalizacji. Sędziowie uznali, że kierowca Mercedesa nie zyskał swoim manewrem trwałem przewagi i nie musiał oddawać pozycji Nico Rosbergowi. W dalszej fazie wyścigu w podobny sposób postąpił Max Verstappen, który bronił się przed atakiem Sebastiana Vettela. Holender utrzymał trzecie miejsce, ale tuż po wyścigu został zepchnięty na czwartą lokatę w wyniku kary czasowej. W przypadku kierowcy Red Bulla sędziowie uznali bowiem, iż doszło przez niego do zyskania przewagi wyjazdem poza tor.

Mając pełną świadomość tego, że po rozegranym w ubiegłą niedzielę wyścigu o Grand Prix Stanów Zjednoczonych kwestia interpretowania limitów toru jest tematem ożywionej debaty w środowisku Formuły 1, FIA podjęła działania mające na celu wyeliminować wszelkie wątpliwości dotyczące pokonywania przez kierowców pierwszego wirażu Autodromo Hermanos Rodriguez.

Organ zarządzający podjął decyzję o zamontowaniu pomiędzy pierwszym, drugim i trzecim zakrętem krawężników o wysokości 50 milimetrów. W informacji wysłanej do zespołów przed startem wyścigowego weekendu delegat Federacji – Charlie Whiting poinformował, że w przypadku wyjazdu poza tor, każdy kierowca będzie musiał ominąć krawężniki zlokalizowane pomiędzy T2 i T3, co w teorii ma doprowadzić do poniesienia przez niego wymiernej straty czasowej. Na podobny krok zdecydowano się także w zakrętach numer osiem i jedenaście. W nich również kierowcy wyjeżdżający na pobocze będą mogli powrócić do rywalizacji po ominięciu serii wysokich krawężników.



Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.11.2017  Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1
16.11.2017  Massa bliski objęcia funkcji w Światowej Radzie Sportów Motorowych
16.11.2017  Steiner: Nie powinniśmy spieszyć się z powiększaniem stawki F1
15.11.2017  FIA i F1 omówią kwestie związane z bezpieczeństwem weekendów GP
13.11.2017  Steiner: Kara nałożona na Grosjeana to przykład niekonsekwencji sędziów
Tagi:
FIA
Przepisy
Whiting C.
Meksyk

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Phaedra, 26.10.2017 22:56[!]
Powinni to uważnie z balansować. Świetne widowisko w US GP zawdzięczamy możliwości przekraczania limitów toru.
ergie, 26.10.2017 23:38[!]
Będzie rzeźnia... ciekawe ilu kierowców urwie na tych krawężnikach zawieszenie ;)
Zomo, 27.10.2017 00:38[!]
Nie bardzo rozumiem o co chodzi z przekraczaniem limitow toru. Limitem toru jest bariera z opon, ktos wjechal w bariere i to Ci sie podobalo?
Phaedra, 27.10.2017 01:25[!]
@Zomo Zacznijmy od zdefiniowania co ja a co Ty rozumiesz przez tor lub Tor. Ja pisałem o tym pierwszym (tor jazdy) Ty być może myślałeś o tym drugim (Tor jako obiekt). Bez kozery dodam, że dla mnie limitem Toru może być ogrodzenie konstrukcji wszelakiej nie koniecznie z opon.
marios76, 27.10.2017 15:07[!]
Osobno duza czcionka, egzemplarz dla Verstappena, mozna sprobowac mu przeczytac ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca