F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.11.2017

Lauda: Mam wrażenie, że Liberty chce upodobnić F1 do NASCAR

Ecclestone: Liberty traktuje Formułę 1 jak bar typu fast food

19.11.2017

Fernando Alonso pokonał ponad 100 okrążeń podczas testów WEC

Hartley: Od kilku tygodni wiedziałem, że będę ścigał się dla STR w sezonie 2018

Pirelli rozwija nowe deszczowe opony F1

Thierry Neuville wygrał Rajd Australii

18.11.2017

Toyota potwierdziła udział Alonso w testach WEC w Bahrajnie

Ferrari sprzeciwiło się utrzymaniu limitu czterech silników na sezon

F1 rozważa zastąpienie obecnego logo nową propozycją?

17.11.2017

Stroll: Nie przejmuję się krytyką płynącą pod moim adresem

Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1

Lowe: Williams celuje w poprawę konkurencyjności przed sezonem 2018

16.11.2017

Organizatorzy GP Australii zablokowali projekt zmian w pętli Albert Park

Massa bliski objęcia funkcji w Światowej Radzie Sportów Motorowych

Gasly i Hartley pozostaną kierowcami Toro Rosso w sezonie 2018

Steiner: Nie powinniśmy spieszyć się z powiększaniem stawki F1

Alonso: To był bardzo zły sezon w wykonaniu McLarena

Lauda: Mercedes nie zamierza grozić wycofaniem się ze startów w F1

Hamilton: Nie jestem fanem DRS

15.11.2017

Motorsport.com: Kubica pojedzie pierwszego dnia testów w Abu Zabi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Alonso i Vandoorne wyruszą do wyścigu w Meksyku z końca stawki

W bolidach obu kierowców McLarena zostaną wymienione elementy jednostki napędowej.
Nataniel Piórkowski, 26 października 2017, wyświetlenia: 1820<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Kierowcy McLarena: Fernando Alonso i Stoffel Vandoorne rozpoczną wyścig o GP Meksyku z końca stawki po tym, jak w ich bolidach zostaną wymienione elementy jednostki napędowej Hondy.

Chociaż nie potwierdzono jeszcze oficjalnie wymiaru kary, jaka zostanie nałożona na kierowców stajni z Woking, w konstrukcjach MCL32 Hiszpana i Belga zostaną prawdopodobnie wymienione wszystkie komponenty wchodzące w skład zespołu napędowego. Zgodnie z przepisami sportowymi wiąże się to z nałożeniem na każdego z zawodników kary cofnięcia o 35 miejsc na starcie wyścigu.

McLaren uważa, że tory w Brazylii i Abu Zabi zapewnią lepsze możliwości walki o punkty niż Autodromo Hermanos Rodriguez w Meksyku. Z tego względu dąży do uniknięcia za wszelką cenę kar w dwóch ostatnich eliminacjach sezonu. „Niestety będziemy musieli dokonać kolejnej wymiany silnika, więc wyruszymy do wyścigu z końca stawki” – potwierdził Alonso. „Prawdopodobnie ten tor i tak nie odpowiada idealnie naszemu pakietowi, więc nie spodziewamy się tutaj prezentować przesadnie konkurencyjnej formy. Może jest to więc najlepsze miejsce do przyjęcia kar z nadzieją, że nowy silnik zapewni nam korzyści w Brazylii i Abu Zabi. Jeśli masz wyruszyć do wyścigu jako ostatni, to lepiej zrobić to mając w bolidzie wszystkie nowe komponenty. Domyślam się, że skorzystamy z wielu nowych części”.

Vandoorne dodał: „Wiem już teraz, jak radzić sobie z takimi sytuacjami! Oczywiście zmienia to nasze podejście do weekendu. Nie będziemy się aż tak bardzo skupiać na wyciśnięciu maksimum potencjału w trakcie kwalifikacji. W głównej mierze będziemy przygotowywać się do wyścigu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.11.2017  Pirelli rozwija nowe deszczowe opony F1
17.11.2017  Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1
16.11.2017  Massa bliski objęcia funkcji w Światowej Radzie Sportów Motorowych
16.11.2017  Steiner: Nie powinniśmy spieszyć się z powiększaniem stawki F1
15.11.2017  FIA i F1 omówią kwestie związane z bezpieczeństwem weekendów GP
Tagi:
FIA
McLaren
Honda
Alonso F.
Vandoorne S.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
sneer, 26.10.2017 20:25[!]
Honda eksperymentuje na rzecz Red Bulla już.
Pavlos Le Paul, 26.10.2017 20:28[!]
Na grafikach z elementami silnika jeszcze pomieszczą się te wszystkie części z tego sezonu?
mr_bean2000, 26.10.2017 21:13[!]
Cytat :
Zgodnie z przepisami sportowymi wiąże się to z nałożeniem na każdego z zawodników kary cofnięcia o 35 miejsc na starcie wyścigu.

Nie wiem, zawsze chce mi się śmiać gdy czytam o tych karach xD
marcinek188, 26.10.2017 21:32[!]
@mr_bean2000 Nie wiem z czego tu się śmiać
dejacek, 26.10.2017 21:43[!]
paranoi ciąg dalszy. W MotoGp Ducati przez wiele lat korzystalo z handicapu w postaci lepszych opon, większego zbiornika paliwa itp żeby móc dorównać Hondzie i Yamasze. W F1 Honda rozpoczynając walkę dostała mniej tzw tokenów niż inne doświadczone zespoły. Paranoja i bezsens. W perspektywie jest eliminacja i redukcja uczestników tylko do 1 producenta i zespołów klienckich które będą dostawały starą specyfikację silnika. Taki widzę kierunek rozwoju formuły...Smutne...
Luis Garcia, 26.10.2017 22:01[!]
McLaren musi się zgadzać na te "poprawki" Hondy? No bo jaki dla zespołu ma sens dalsze eksperymentowanie, skoro z tym dostawcą silników przejadą jeszcze tylko 3 GP? Mogliby już sobie darować te kolejne specyfikacje i nie krzywdzić kierowców przed samym startem...
mr_bean2000, 26.10.2017 23:00[!]
@marcinek188 dostawanie 35 miejsc do tyłu kary mimo, że jest 20 bolidów w stawce jest dla mnie nieco zabawne.
bartoszcze, 26.10.2017 23:03[!]
@mr_bean2000
To pozostałość po pierwotnym systemie, w którym niewykorzystane miejsca na starcie zamieniano na kary czasowe. Wtedy to miało jakiś sens...
ymru, 26.10.2017 23:26[!]
Gdyby tak to solidnie zliczyć to wychodzi na to, że zaczynają wyścig z okrążeniem straty. W takim wypadku, gdyby na pierwszym okrążeniu pojawił się SC powinni go wyprzedzić, żeby się "oddublować".
Zomo, 27.10.2017 00:32[!]
Cytat mr_bean2000 :
dostawanie 35 miejsc do tyłu kary mimo, że jest 20 bolidów w stawce jest dla mnie nieco zabawne.


W USA przestepcy dostaja wyroki po 1000 lat i nikogo to nie dziwi. A w Tajlandii jest kobieta skazana na 140 tys lat pozbawienia wolnosci (Chamoy Thipyaso). Wiec cofniecie o 35 miejsc w 20 stawce to jeszcze maly pikus.
macieiii, 27.10.2017 03:37[!]
Nie wiem czy uważnie czytaliście, ale to ma duży sens. Jak pomyślałem o Meksyku, to już wiedziałem co się święci. W abu może nie, ale w Brazylii (pewnie ze specyfukacją 4.0) McLaren ma szanse zdobyć grube punkty i w jednym wyścigu mocno pomieszać szyki rywali w konstruktorach.
Wystarczy przypomnieć sobie Belgię, gdzie udane kwalifikacje nic nie pomogły, bo długie proste w wyścigu ich zniszczyły. W Meksyku byłoby to samo, a tak sobie dojadą ile się uda.

Chciałbym wierzyć, że na podium mogą się w Brazylii znaleźć. Mielibyśmy walkę o podium czterech zespołów, czego moja głowa za bardzo nie pamięta :)
qqryq, 27.10.2017 08:08[!]
@sneer Honda od trzech lat eksperymentuje i efektów nie widać.
Luis Garcia, 27.10.2017 10:29[!]
Cytat macieiii :
W abu może nie, ale w Brazylii (pewnie ze specyfukacją 4.0) McLaren ma szanse zdobyć grube punkty i w jednym wyścigu mocno pomieszać szyki rywali w konstruktorach.
Chciałbym wierzyć, że na podium mogą się w Brazylii znaleźć. Mielibyśmy walkę o podium czterech zespołów, czego moja głowa za bardzo nie pamięta :)

Ty serio wierzysz, że McLaren nagle na jeden wyścig przeistoczy się w zespół zdolny konkurować tempem wyścigowym z Red Bullem? I to na Interlagos??? Przez ostatnie trzy lata ŻADNA poprawka Hondy wprowadzona w trakcie sezonu nie spowodowała jakiegoś super widocznego skoku jakościowego... Nie wiem jak można być tak naiwnym, że ni z tego, ni z owego teraz nastąpi jakaś metamorfoza. Przejedziesz się grubo na tych swoich oczekiwaniach.
Zomo, 27.10.2017 15:24[!]
Momentami zastanawiam sie czy Honda nie zaczela placic ludziom na tym forum. Oplacanie influencerow zaczalo sie juz i w Polsce, nie wiem tylko czy dotarlo na f1wm.pl.
macieiii, 27.10.2017 17:40[!]
@Luis Garcia bardzo serio to nie, ale Honda pokazała, że McLaren zwłaszcza po kompromitujących co wyścig stwierdzeniach Alonso przez radio ukrywa osiągi.

Nie mogę być pewien tych słów, ale zauważmy, ile Honda ma do zyskania posiadając 4.0, które przypuszczalnie ma lepsze mgu-h i rozwój na torze jest kwestią testow. Chcę powiedzieć, że Honda niczego wizerunkowo nie ryzykuje, jeśli osiągi 100% przekaże McLarenowi od tego GP. Za kilka GP współpraca się kończy, a Honda już przed sezonem z TR może się wmieszać do walki z Renault.

Ciekawa perspektywa, oczywiście 4.0 już w Belgii mieli wprowadzać, być może liczyli na tą męksą decyzję jaką podjął McLaren, podrzucając crapa i psując osiągi w Pouhon.

Z resztą RedBull nie interesowałby się crapem na wyłączność, gdyby miało zostać zachowane status quo. Samo utrzymanie TR ich g obchodzi.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca