F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.02.2018

GP Argentyny może powrócić do kalendarza F1 już w 2019 roku

Vettel: Ferrari dokonało dużych postępów z nowym bolidem

Toro Rosso podało harmonogram jazd na pierwszą sesję w Barcelonie

24.02.2018

Sezon 2018: Co nowego nas czeka w Formule 1?

Kubica jako pierwszy sprawdzi na torze nowy bolid Williamsa

Ricciardo rozpocznie przygotowania do sezonu z Red Bullem

Renault nie przedstawiło we wtorek rzeczywistego bolidu R.S.18

Alonso: Nadchodzą dobre czasy dla McLarena

Galeria: Shakedown Saubera C37

Wolff liczy na szybkie sfinalizowanie rozmów w sprawie umowy Hamiltona

23.02.2018

Robert Kubica weźmie udział w pierwszych testach w Barcelonie

Rowland będzie pełnił funkcję młodego kierowcy Williamsa w sezonie 2018

Boullier: McLaren nie poszedł na kompromisy projektując bolid MCL33

Brown: Nowe malowanie bolidu pokazuje, że McLaren słucha swoich fanów

McLaren przedstawił bolid MCL33 w pomarańczowych barwach

22.02.2018

Raikkonen jako pierwszy przetestuje SF71H

Force India dementuje spekulacje o potencjalnej sprzedaży

Ferrari pokazało tegoroczny bolid - SF71H

Galeria: Shakedown Mercedesa W09

Wolff nie jest zadowolony z wyglądu systemu Halo

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Meksyku

Mimo śliskiej nawierzchni czas pole position jest lepszy o ponad 2 sekundy od tego z 2016 roku.
informacja prasowa, 28 października 2017, wyświetlenia: 1042<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Mexico City, 28 października 2017 – Sebastian Vettel z Ferrari uzyskał najlepszy czas w kwalifikacjach w Mexico City, na ultramiękkich oponach. Poprawił zeszłoroczny czas pole position o ponad dwie sekundy i po raz 50. w karierze wystartuje z pierwszego pola.

Ekipy Ferrari i Red Bull jako jedyne skorzystały w Q1 tylko z supermiękkich opon (wybrały mniej zestawów ultramiękkich niż Mercedes). Począwszy od Q2, korzystano jedynie z mieszanki ultramiękkiej (poza Stoffelem Vandoorne'em z McLarena, który założył supermiękkie ogumienie, ale nie uzyskał czasu okrążenia.

Kwalifikacje rozegrano w temperaturze otoczenia na poziomie 24 stopni Celsjusza, natomiast nawierzchnia była rozgrzana do 44 stopni. Podczas jutrzejszego wyścigu mają panować podobne warunki, a jeśli degradacja utrzyma się na niskim poziomie, to najbardziej prawdopodobną strategią będzie jeden pit stop.

Zapowiedzią odmiennej strategii związanej z oponami była także decyzja Fernando Alonso z McLarena, który mimo imponującej formy w Q1 zdecydował się nie wziąć udziału w sesji Q2, oszczędzając ogumienie na wyścig – jutro po karze zostanie przesunięty w końcowe rejony stawki.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Warunki na torze znacznie się poprawiły od wczoraj, ale poziom przyczepności nadal był generalnie niski – przy braku docisku w rozrzedzonym powietrzu na dużej wysokości. Większość kierowców korzystała z opon ultramiękkich, by w kwalifikacjach uzyskać możliwie największą przyczepność mechaniczną. Kluczowym czynnikiem było dogrzanie opon i czasami najlepsze rezultaty osiągano po jednym albo dwóch pomiarowych okrążeniach. Degradacja ma pozostać na niskim poziomie, więc najbardziej prawdopodobną strategią na wyścig będzie jeden pit stop”.

DZISIEJSZE ZACHOWANIE OPON
• Ultramiękkie „fioletowe”: Wykorzystywane przez większość kwalifikacji, pierwsza dziesiątka ruszy na nich do wyścigu.
• Supermiękkie „czerwone”: Tylko ekipy Ferrari i Red Bull korzystały z nich w Q2.
• Miękkie „żółte”: Nieobecne w kwalifikacjach.

TRZECI TRENING – NAJLEPSZE CZASY
Verstappen 1.17,113 ULTRAMIĘKKIE NOWE
Hamilton 1.17,188 ULTRAMIĘKKIE NOWE
Vettel 1.17,230 ULTRAMIĘKKIE NOWE

KWALIFIKACJE – PIERWSZA DZIESIĄTKA
Vettel 1.16,488 ULTRAMIĘKKIE NOWE
Verstappen 1.16,574 ULTRAMIĘKKIE NOWE
Hamilton 1.16,934 ULTRAMIĘKKIE NOWE
Bottas 1.16,958 ULTRAMIĘKKIE NOWE
Raikkonen 1.17,238 ULTRAMIĘKKIE NOWE
Ocon 1.17,437 ULTRAMIĘKKIE NOWE
Ricciardo 1.17,447 ULTRAMIĘKKIE NOWE
Hulkenberg 1.17,466 ULTRAMIĘKKIE NOWE
Sainz 1.17,794 ULTRAMIĘKKIE NOWE
Perez 1.17,807 ULTRAMIĘKKIE NOWE

NAJWIĘCEJ OKRĄŻEŃ Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
MIĘKKA Raikkonen 25
SUPERMIĘKKA Hartley 29
ULTRAMIĘKKA Hamilton 38

NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
MIĘKKA Ricciardo 1.18,769
SUPERMIĘKKA Verstappen 1.17,630
ULTRAMIĘKKA Vettel 1.16,488

KOMPLETY OGUMIENIA DOSTĘPNE NA WYŚCIG

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
30.01.2018  Pirelli obawia się testów w Barcelonie na nowej nawierzchni
19.01.2018  Pirelli chce w tym roku zakończyć rozmowy na temat nowej umowy z F1
18.01.2018  Pirelli oczekuje znaczącej poprawy czasów okrążeń na początku sezonu 2018
15.01.2018  Dobór mieszanek ogumienia na sezon 2018
11.01.2018  Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca