F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.09.2018

Trulli rozczarowany zmianami dokonanymi w F1 przez ostatnie lata

Perez ogłosi wkrótce swoje plany na sezon 2019

24.09.2018

Norris zaliczy kolejny występ w treningu z McLarenem

Giovinazzi wystartuje w pierwszym treningu do Grand Prix Rosji

Raikkonen odbył pierwszą przymiarkę fotela do bolidu Saubera na sezon 2019

Miles: McLaren oraz Alonso są zainteresowani dołączeniem do IndyCar

Marciello: Leclerc może pokonać Vettela w Ferrari

Władze Kopenhagi zrezygnowały z pomysłu organizacji GP Danii

Sauber bliski decyzji o drugim kierowcy na sezon 2019

23.09.2018

Kwalifikacje w sezonie 2019 zostaną poszerzone o Q4?

21.09.2018

Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA

Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi

Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon

Budkowski: Renault nie jest jeszcze gotowe na walkę z Mercedesem i Ferrari

Monza i Silverstone niepewne organizacji wyścigów F1 po sezonie 2019

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

GP Rosji stanie się w przyszłości kolejnym nocnym wyścigiem F1?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Meksyku

Mimo śliskiej nawierzchni czas pole position jest lepszy o ponad 2 sekundy od tego z 2016 roku.
informacja prasowa, 28 października 2017, wyświetlenia: 1098<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Mexico City, 28 października 2017 – Sebastian Vettel z Ferrari uzyskał najlepszy czas w kwalifikacjach w Mexico City, na ultramiękkich oponach. Poprawił zeszłoroczny czas pole position o ponad dwie sekundy i po raz 50. w karierze wystartuje z pierwszego pola.

Ekipy Ferrari i Red Bull jako jedyne skorzystały w Q1 tylko z supermiękkich opon (wybrały mniej zestawów ultramiękkich niż Mercedes). Począwszy od Q2, korzystano jedynie z mieszanki ultramiękkiej (poza Stoffelem Vandoorne'em z McLarena, który założył supermiękkie ogumienie, ale nie uzyskał czasu okrążenia.

Kwalifikacje rozegrano w temperaturze otoczenia na poziomie 24 stopni Celsjusza, natomiast nawierzchnia była rozgrzana do 44 stopni. Podczas jutrzejszego wyścigu mają panować podobne warunki, a jeśli degradacja utrzyma się na niskim poziomie, to najbardziej prawdopodobną strategią będzie jeden pit stop.

Zapowiedzią odmiennej strategii związanej z oponami była także decyzja Fernando Alonso z McLarena, który mimo imponującej formy w Q1 zdecydował się nie wziąć udziału w sesji Q2, oszczędzając ogumienie na wyścig – jutro po karze zostanie przesunięty w końcowe rejony stawki.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Warunki na torze znacznie się poprawiły od wczoraj, ale poziom przyczepności nadal był generalnie niski – przy braku docisku w rozrzedzonym powietrzu na dużej wysokości. Większość kierowców korzystała z opon ultramiękkich, by w kwalifikacjach uzyskać możliwie największą przyczepność mechaniczną. Kluczowym czynnikiem było dogrzanie opon i czasami najlepsze rezultaty osiągano po jednym albo dwóch pomiarowych okrążeniach. Degradacja ma pozostać na niskim poziomie, więc najbardziej prawdopodobną strategią na wyścig będzie jeden pit stop”.

DZISIEJSZE ZACHOWANIE OPON
• Ultramiękkie „fioletowe”: Wykorzystywane przez większość kwalifikacji, pierwsza dziesiątka ruszy na nich do wyścigu.
• Supermiękkie „czerwone”: Tylko ekipy Ferrari i Red Bull korzystały z nich w Q2.
• Miękkie „żółte”: Nieobecne w kwalifikacjach.

TRZECI TRENING – NAJLEPSZE CZASY
Verstappen 1.17,113 ULTRAMIĘKKIE NOWE
Hamilton 1.17,188 ULTRAMIĘKKIE NOWE
Vettel 1.17,230 ULTRAMIĘKKIE NOWE

KWALIFIKACJE – PIERWSZA DZIESIĄTKA
Vettel 1.16,488 ULTRAMIĘKKIE NOWE
Verstappen 1.16,574 ULTRAMIĘKKIE NOWE
Hamilton 1.16,934 ULTRAMIĘKKIE NOWE
Bottas 1.16,958 ULTRAMIĘKKIE NOWE
Raikkonen 1.17,238 ULTRAMIĘKKIE NOWE
Ocon 1.17,437 ULTRAMIĘKKIE NOWE
Ricciardo 1.17,447 ULTRAMIĘKKIE NOWE
Hulkenberg 1.17,466 ULTRAMIĘKKIE NOWE
Sainz 1.17,794 ULTRAMIĘKKIE NOWE
Perez 1.17,807 ULTRAMIĘKKIE NOWE

NAJWIĘCEJ OKRĄŻEŃ Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
MIĘKKA Raikkonen 25
SUPERMIĘKKA Hartley 29
ULTRAMIĘKKA Hamilton 38

NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
MIĘKKA Ricciardo 1.18,769
SUPERMIĘKKA Verstappen 1.17,630
ULTRAMIĘKKA Vettel 1.16,488

KOMPLETY OGUMIENIA DOSTĘPNE NA WYŚCIG

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.09.2018  Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA
19.09.2018  Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli
18.09.2018  Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji
04.09.2018  Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Singapuru
01.09.2018  Todt: Pirelli ma rywala w przetargu na dostawy opon dla Formuły 1
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca