F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.01.2018

Forbes: Grand Prix Wietnamu dołączy do kalendarza F1

Mercedes przedstawi nowy bolid 22 lutego

Toro Rosso przeprowadziło swoim pracownikom kurs z japońskiej kultury

McLaren ogłosił datę prezentacji bolidu MCL33

Marchionne: Umowa Haasa z Maserati byłaby dobra

Rosberg: Marzenie Kubicy o startach w F1 wciąż jest żywe

Pirelli oczekuje znaczącej poprawy czasów okrążeń na początku sezonu 2018

17.01.2018

Magnussen: Haas podąża drogą Force India

Mansell: Williams może poradzić sobie z niedoświadczonym składem kierowców

Chandhok: Kubica otrzymał wystarczająco dużo szans, by pokazać swoje możliwości

Salo: Williams postawił na kierowców głodnych sukcesów

Marchionne: Nowy bolid Ferrari może być potworem

Autosport: Martin Whitmarsh dołączy do FIA jako konsultant

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Robert Kubica został kierowcą rezerwowym Williamsa

Sirotkin drugim kierowcą Williamsa w sezonie 2018

Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych

15.01.2018

De Ferran: W USA jest wielu kierowców którzy poradziliby sobie w F1

Isola: Kubica zasługuje na szansę, by pokazać swój potencjał

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Meksyku

Wszystkie mieszanki w użyciu podczas wyścigu.
informacja prasowa, 30 października 2017, wyświetlenia: 970<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Emocjonującą Grand Prix Meksyku wygrał Max Verstappen z Red Bulla, po zastosowaniu zgodnej z przewidywaniami strategii jednego pit stopu. Kolizja na początku wyścigu pomiędzy walczącymi o tytuł Lewisem Hamiltonem (Mercedes) i Sebastianem Vettelem (Ferrari) zmusiła obu zawodników do zastosowania alternatywnej strategii dwóch pit stopów.

Po założeniu miękkich opon po pierwszym okrążeniu, obaj kierowcy wykorzystali wirtualną neutralizację w połowie wyścigu do przesiadki na ogumienie supermiękkie (Hamilton) i ultramiękkie (Vettel). Ponieważ Vettel nie dojechał do mety w pierwszej dwójce, Hamilton mógł świętować swój czwarty tytuł mistrza świata – i trzeci na oponach Pirelli.

Obok Carlosa Sainza z Renault i Sergio Pereza z Force India, Hamilton i Vettel jako jedyni zatrzymywali się po dwa razy. Pozostali kierowcy zjeżdżali po razie, a Kimi Raikkonen został najwyżej sklasyfikowanym kierowcą, który na drugi przejazd założył opony miękkie, a nie supermiękkie.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Kolizja na pierwszym okrążeniu oraz wirtualna neutralizacja w połowie wyścigu oznaczały, że Hamilton i Vettel musieli odejść od przewidywanej strategii jednego pit stopu, wprowadzając do wyścigu nowy element strategiczny. Kluczowe było utrzymanie opon w optymalnym oknie pracy, w warunkach niskiej degradacji, minimalnego docisku w rozrzedzonym powietrzu oraz śliskiej nawierzchni. Max Verstappen idealnie poradził sobie z meksykańskim wyzwaniem, pieczętując podręcznikowe zwycięstwo. W wyścigu korzystano ze wszystkich trzech mieszanek, a zespoły stosowały różne strategie w reakcji na zmieniające się warunki w tej fascynującej Grand Prix, w której nie pojawiły się żadne problemy z oponami. Gratulacje dla Lewisa Hamiltona za w pełni zasłużony czwarty mistrzowski tytuł, po niesamowitym sezonie”.

PRZEWIDYWALNOŚĆ NASZEJ PROGNOZY
Max Verstappen wygrał Grand Prix Meksyku, stosując zgodną z przewidywaniami strategię jednego pit stopu, wykonując jedyny zjazd na 32. okrążeniu i zmieniając opony ultramiękkie na supermiękkie.

OGUMIENIE UŻYTE W WYŚCIGU

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.01.2018  Pirelli oczekuje znaczącej poprawy czasów okrążeń na początku sezonu 2018
11.01.2018  Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu
15.12.2017  Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018
11.12.2017  Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018
06.12.2017  Isola: Supertwarda mieszanka jest zabezpieczeniem dla Pirelli
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca