F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.11.2017

Stroll: Nie przejmuję się krytyką płynącą pod moim adresem

Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1

Lowe: Williams celuje w poprawę konkurencyjności przed sezonem 2018

16.11.2017

Organizatorzy GP Australii zablokowali projekt zmian w pętli Albert Park

Massa bliski objęcia funkcji w Światowej Radzie Sportów Motorowych

Gasly i Hartley pozostaną kierowcami Toro Rosso w sezonie 2018

Steiner: Nie powinniśmy spieszyć się z powiększaniem stawki F1

Alonso: To był bardzo zły sezon w wykonaniu McLarena

Lauda: Mercedes nie zamierza grozić wycofaniem się ze startów w F1

Hamilton: Nie jestem fanem DRS

15.11.2017

Motorsport.com: Kubica pojedzie pierwszego dnia testów w Abu Zabi

FIA i F1 omówią kwestie związane z bezpieczeństwem weekendów GP

Gordon Murray nie jest zadowolony z wyglądu obecnych bolidów F1

Russell zostanie kierowcą rezerwowym Force India?

Villeneuve: Stroll musi poprawić swoją formę

Ricciardo nie jest przekonany do potencjalnego przejścia do Ferrari

14.11.2017

Hamilton: F1 nie powinna ograniczać regulaminowej puli silników

Toro Rosso bliskie ogłoszenia składu kierowców na sezon 2018

Pirelli opublikowało wybory zespołów na Grand Prix Abu Zabi

Briatore: Ferrari powinno było zatrudnić Verstappena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Alonso nie może się doczekać rozpoczęcia współpracy McLarena z Renault

36-latek jest podbudowany wygraną Verstappena w Meksyku z silnikiem francuskiego producenta.
Mateusz Szymkiewicz, 31 października 2017, wyświetlenia: 2003<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Fernando Alonso przyznał, że nie może się doczekać rozpoczęcia współpracy McLarena z Renault podczas zimowych testów przed sezonem 2018.

Stajnia z Woking po trzyletnim, nieudanym partnerstwie z Hondą, w kolejnych sezonach będzie korzystała z układów napędowych Renault. W tym roku bolidy Red Bulla z silnikami francuskiego producenta wygrały w trzech wyścigach, w tym ostatnim Grand Prix Meksyku. Jak przyznał kierowca McLarena – Fernando Alonso, tryumf Verstappena na torze imienia braci Rodriguez jest dla niego bardzo budujący.

„Nie mogę się już doczekać pierwszych testów silnika Renault” – powiedział Hiszpan. „To był bardzo frustrujący okres i musiałem uzbroić się w dużą cierpliwość. Uważam jednak, iż w przyszłym roku będziemy bardzo konkurencyjni. Widzieliśmy w Meksyku, że Verstappen był w stanie pojechać świetny wyścig z silnikiem Renault”.

Alonso zapytany, czy McLaren będzie w stanie równać się z dokonaniami Red Bulla mając układ napędowy Renault, odpowiedział: „Ciężko o jakieś wnioski, ponieważ nie mamy porównania, lecz nasze odczucia są dobre. Z zewnątrz jednostka wygląda na bardzo dobrą. W ostatnich wyścigach wprowadziliśmy nowe części do pakietu aerodynamicznego i pracowały całkiem nieźle, więc w przyszłym roku chcemy mieć konkurencyjny cały pakiet. Mam nadzieję, iż w przyszłym roku będę w stanie walczyć o tytuł z Hamiltonem”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.11.2017  Alonso: To był bardzo zły sezon w wykonaniu McLarena
13.11.2017  Vandoorne: Alonso nie jest moim mentorem
13.11.2017  Alonso: Niska moc silnika Hondy powinna martwić Toro Rosso
10.11.2017  Alonso nie dementuje plotek o udziale w testach prototypu LMP1 Toyoty
10.11.2017  Alonso: Bezproblemowy weekend da McLarenowi punkty w GP Brazylii
Tagi:
Alonso F.
McLaren
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
ergie, 31.10.2017 09:51[!]
Na jego miejscu po ostatnim wyścigu miałbym raczej obawy niż nadzieje... a swoja drogą ciekawe jaki wpływ na awaryjność silników Renault dostarczanych innym zespołom ma fakt, że zespół Renault walczy o jak najlepsza pozycję w klasyfikacji konstruktorów ;)
hawaj, 31.10.2017 10:03[!]
Faktem jest że ostatni wyścig nie był wyjątkowo udany dla silników Renault, jednak patrząc w kontekście całego sezonu trudno nawet porównywać awaryjność Renault i Hondy, gdzie Renault wypada zdecydowanie lepiej.
sneer, 31.10.2017 10:12[!]
Nie przesadzajmy, ten jedyny, który miał dojechać - dojechał. Reszta zawodników z silnikami Renault nie miała znaczenia.
publius, 31.10.2017 11:45[!]
Prawdą jest, że McLaren przesiada się z 4 na 3 silnik w stawce. W dodatku mają za konkurenta Renault i RedBulla. Łatwo nie będzie, na więcej niż miejsca 6-8 nie ma co liczyć. To raczej RedBull buduje niesamowite konstrukcje, które przy średnim silniku są w stanie powalczyć z najlepszymi niż bolid Renault jest taki beznadziejny. McLaren nie wygrał z RedBullem od ilu lat? Od 2008 roku?
JuJu_Hound, 31.10.2017 12:02[!]
Fernando poczuł znowu bakcyla w Meksyku ścigając się z Lewisem. Ham miał uszkodzony dyfuzor więc nie jechał swoim max tempem. Mam jednak nadzieję że Fernando będzie w stanie rywalizowac o podium. Nie sądze jednak aby Mac miał lepsze auto niż Red Bull
derwisz, 31.10.2017 13:14[!]
Patrząc na maksymalne prędkości silniki Renault mocno ustępują mocą silnikom Merca i Ferki.
krzychol2000, 31.10.2017 14:05[!]
Ja bym nie wpadał w taki zachwyt. Daniel Ricciardo miał awarię silnika Renault o nazwie Tag Heuer podczas GP USA i GP Meksyku. Do tego dochodzi awaria Hartleya oraz Hulkenberga podczas GP Meksyku.
dancom, 31.10.2017 14:43[!]
Ferdek niemal sika w portki z podniecenia... co z tego wyjdzie - zobaczymy.
JuJu_Hound, 31.10.2017 14:52[!]
Ciągle nie moge uwierzyc ze ta kombinacja McLaren Renault w ogole zaistnieje, pamietam jak Ron Dennis w 1993 roku zażynał się bezskutecznie żeby zdobyć ten silnik
Aeromis, 31.10.2017 15:34[!]
@JuJu_Hound
W '93 nie było RBR, teraz dla Renault to McLaren jest jak wybawienie, bo jest szansa że pozbędą się rywala, którego "nigdy" nie będą w stanie choćby dogonić.
Yurek, 31.10.2017 23:54[!]
@JuJu_Hound - wtedy Renówka była drugą najmocniejszą jednostką w stawce. Lepsze to niż kliencki Ford, z którego ostatecznie musieli skorzystać.
Ale nawet z silnikiem Renault McLaren nie miałby w 1993 szans z Williamsem.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca