F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Robert Kubica został kierowcą rezerwowym Williamsa

Sirotkin drugim kierowcą Williamsa w sezonie 2018

Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych

15.01.2018

De Ferran: W USA jest wielu kierowców którzy poradziliby sobie w F1

Isola: Kubica zasługuje na szansę, by pokazać swój potencjał

Bottas: Bolid na sezon 2018 powinien mi bardziej odpowiadać

Marchionne: W Ferrari nie ma już miejsca dla Nikiego Laudy

Vasseur: Sauber może zostać fabrycznym zespołem Alfy Romeo

Zmarł Dan Gurney

12.01.2018

L'Equipe: Williams zaproponował Kubicy rolę kierowcy testowego

Symonds: Szefowie F1 rozważają zmianę ustawienia bolidów na starcie

Vasseur: Sauber przygotował nowy projekt bolidu na sezon 2018

11.01.2018

Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu

F1 wprowadzi duże zmiany w sposobie realizacji transmisji telewizyjnych

Renault zaostrza procedury kontroli nowych części

Obowiązki Kwiata w Ferrari ograniczą się do pracy w symulatorze

Carey: Kopenhaga może otrzymać organizację wyścigu F1 od 2020 roku

10.01.2018

Daniił Kwiat został kierowcą rozwojowym Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Alonso nie może się doczekać rozpoczęcia współpracy McLarena z Renault

36-latek jest podbudowany wygraną Verstappena w Meksyku z silnikiem francuskiego producenta.
Mateusz Szymkiewicz, 31 października 2017, wyświetlenia: 2389<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Fernando Alonso przyznał, że nie może się doczekać rozpoczęcia współpracy McLarena z Renault podczas zimowych testów przed sezonem 2018.

Stajnia z Woking po trzyletnim, nieudanym partnerstwie z Hondą, w kolejnych sezonach będzie korzystała z układów napędowych Renault. W tym roku bolidy Red Bulla z silnikami francuskiego producenta wygrały w trzech wyścigach, w tym ostatnim Grand Prix Meksyku. Jak przyznał kierowca McLarena – Fernando Alonso, tryumf Verstappena na torze imienia braci Rodriguez jest dla niego bardzo budujący.

„Nie mogę się już doczekać pierwszych testów silnika Renault” – powiedział Hiszpan. „To był bardzo frustrujący okres i musiałem uzbroić się w dużą cierpliwość. Uważam jednak, iż w przyszłym roku będziemy bardzo konkurencyjni. Widzieliśmy w Meksyku, że Verstappen był w stanie pojechać świetny wyścig z silnikiem Renault”.

Alonso zapytany, czy McLaren będzie w stanie równać się z dokonaniami Red Bulla mając układ napędowy Renault, odpowiedział: „Ciężko o jakieś wnioski, ponieważ nie mamy porównania, lecz nasze odczucia są dobre. Z zewnątrz jednostka wygląda na bardzo dobrą. W ostatnich wyścigach wprowadziliśmy nowe części do pakietu aerodynamicznego i pracowały całkiem nieźle, więc w przyszłym roku chcemy mieć konkurencyjny cały pakiet. Mam nadzieję, iż w przyszłym roku będę w stanie walczyć o tytuł z Hamiltonem”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.01.2018  Alonso chce jeszcze raz wystartować w Indianapolis 500 w 2019 roku
05.01.2018  Piquet: Alonso źle rozgrywa kwestie polityczne we współpracy z zespołami
14.12.2017  Hamilton spodziewa się włączenia Alonso do walki o mistrzowski tytuł
05.12.2017  Hamilton: Chcę zakończyć karierę w F1 jako kierowca Mercedesa
26.11.2017  Alonso potwierdza zainteresowanie realizacją szerszego programu w WEC
Tagi:
Alonso F.
McLaren
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
ergie, 31.10.2017 09:51[!]
Na jego miejscu po ostatnim wyścigu miałbym raczej obawy niż nadzieje... a swoja drogą ciekawe jaki wpływ na awaryjność silników Renault dostarczanych innym zespołom ma fakt, że zespół Renault walczy o jak najlepsza pozycję w klasyfikacji konstruktorów ;)
hawaj, 31.10.2017 10:03[!]
Faktem jest że ostatni wyścig nie był wyjątkowo udany dla silników Renault, jednak patrząc w kontekście całego sezonu trudno nawet porównywać awaryjność Renault i Hondy, gdzie Renault wypada zdecydowanie lepiej.
sneer, 31.10.2017 10:12[!]
Nie przesadzajmy, ten jedyny, który miał dojechać - dojechał. Reszta zawodników z silnikami Renault nie miała znaczenia.
publius, 31.10.2017 11:45[!]
Prawdą jest, że McLaren przesiada się z 4 na 3 silnik w stawce. W dodatku mają za konkurenta Renault i RedBulla. Łatwo nie będzie, na więcej niż miejsca 6-8 nie ma co liczyć. To raczej RedBull buduje niesamowite konstrukcje, które przy średnim silniku są w stanie powalczyć z najlepszymi niż bolid Renault jest taki beznadziejny. McLaren nie wygrał z RedBullem od ilu lat? Od 2008 roku?
JuJu_Hound, 31.10.2017 12:02[!]
Fernando poczuł znowu bakcyla w Meksyku ścigając się z Lewisem. Ham miał uszkodzony dyfuzor więc nie jechał swoim max tempem. Mam jednak nadzieję że Fernando będzie w stanie rywalizowac o podium. Nie sądze jednak aby Mac miał lepsze auto niż Red Bull
derwisz, 31.10.2017 13:14[!]
Patrząc na maksymalne prędkości silniki Renault mocno ustępują mocą silnikom Merca i Ferki.
krzychol2000, 31.10.2017 14:05[!]
Ja bym nie wpadał w taki zachwyt. Daniel Ricciardo miał awarię silnika Renault o nazwie Tag Heuer podczas GP USA i GP Meksyku. Do tego dochodzi awaria Hartleya oraz Hulkenberga podczas GP Meksyku.
dancom, 31.10.2017 14:43[!]
Ferdek niemal sika w portki z podniecenia... co z tego wyjdzie - zobaczymy.
JuJu_Hound, 31.10.2017 14:52[!]
Ciągle nie moge uwierzyc ze ta kombinacja McLaren Renault w ogole zaistnieje, pamietam jak Ron Dennis w 1993 roku zażynał się bezskutecznie żeby zdobyć ten silnik
Aeromis, 31.10.2017 15:34[!]
@JuJu_Hound
W '93 nie było RBR, teraz dla Renault to McLaren jest jak wybawienie, bo jest szansa że pozbędą się rywala, którego "nigdy" nie będą w stanie choćby dogonić.
Yurek, 31.10.2017 23:54[!]
@JuJu_Hound - wtedy Renówka była drugą najmocniejszą jednostką w stawce. Lepsze to niż kliencki Ford, z którego ostatecznie musieli skorzystać.
Ale nawet z silnikiem Renault McLaren nie miałby w 1993 szans z Williamsem.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca