F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.09.2018

Norris zaliczy kolejny występ w treningu z McLarenem

Giovinazzi wystartuje w pierwszym treningu do Grand Prix Rosji

Raikkonen odbył pierwszą przymiarkę fotela do bolidu Saubera na sezon 2019

Miles: McLaren oraz Alonso są zainteresowani dołączeniem do IndyCar

Marciello: Leclerc może pokonać Vettela w Ferrari

Władze Kopenhagi zrezygnowały z pomysłu organizacji GP Danii

Sauber bliski decyzji o drugim kierowcy na sezon 2019

23.09.2018

Kwalifikacje w sezonie 2019 zostaną poszerzone o Q4?

21.09.2018

Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA

Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi

Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon

Budkowski: Renault nie jest jeszcze gotowe na walkę z Mercedesem i Ferrari

Monza i Silverstone niepewne organizacji wyścigów F1 po sezonie 2019

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

GP Rosji stanie się w przyszłości kolejnym nocnym wyścigiem F1?

19.09.2018

Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli

Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Wolff: Mercedes jest niezadowolony z propozycji zmian na sezon 2021

Prócz niemieckiego producenta, z projektem zmian mają nie zgadzać się również Ferrari i Renault.
Mateusz Szymkiewicz, 1 listopada 2017, wyświetlenia: 2591<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Mercedesa – Toto Wolff, zdradził, że jest niezadowolony z projektu zmian na sezon 2021 odnośnie układów napędowych.

Wczoraj FIA oraz Liberty Media, które jest właścicielem praw komercyjnych Formuły 1, przedstawili swoją propozycję zmian w zakresie jednostek po sezonie 2020. Opracowany projekt powstał po licznych konsultacjach z przedstawicielami zespołów oraz producentów, w tym prawdopodobnie Porsche.

Według planu, od 2021 roku bolidy wciąż będą napędzane sześciocylindrowymi silnikami spalinowymi o pojemności 1.6 litra, lecz mają one pracować na wyższym zakresie obrotów. Ponadto układ napędowy ma być pozbawiony MGU-H i w zamian kierowcy otrzymają do dyspozycji mocniejszy generator energii kinetycznej, który ma działać na zasadzie używanego w przeszłości KERS.

Jak się okazuje, wczorajsza propozycja nie spotkała się z aprobatą Mercedesa, o czym jasno powiedział Toto Wolff. Mimo to prócz niemieckiego producenta, w opozycji do FIA oraz Liberty Media mają również stać Ferrari i Renault, o czym donosi Auto Bild.

„Koncept wygląda podobnie do tego, który mamy obecnie” – powiedział Toto Wolff. „Mimo to musimy rozpocząć nowy proces rozwoju, co oznacza, że będziemy pracowali nad dwoma różnymi silnikami jednocześnie w okresie między 2018 a 2020 rokiem. To jest bardziej wizja niż projekt przepisów. To też bardziej ich propozycja niż producentów. Bardzo ważne jest również zdefiniowanie czym Formuła 1 powinna być w 2021 roku, nie tylko z punktu widzenia silnika”.

„To co mamy teraz to bardziej punkt do rozpoczęcia dialogu, aniżeli zgodzenie się na propozycję. Z niektórymi rzeczami mają rację, ale nie w tym przypadku. Po prostu chcę powiedzieć jasno, że są inne opcje. To prezentacja zarządu F1, teraz musimy poczekać i zobaczyć co położą na stole w przyszłym tygodniu, ponieważ od tego rozpoczniemy dialog”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.09.2018  Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi
21.09.2018  Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon
19.09.2018  Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli
16.09.2018  Hamilton: Zwycięstwo w Singapurze to wielka chwila dla Mercedesa
15.09.2018  Horner: Wolff może użyć książeczki czekowej, aby pomóc Oconowi
Tagi:
Mercedes
Wolff T.
FIA
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mich909090, 01.11.2017 11:41[!]
Mercedes i tak ma jeszcze szanse na 3 tłuste lata . Do 2020 będą się pewnie liczyć w walce o najwyższe cele ,a później pewnie zakończy się pewna epoka. Hamilton zakończy karierę i być może Mercedes ,który będzie już syty jeśli chodzi o F1 również się wycofa.
Kamikadze2000, 01.11.2017 12:11[!]
Wystarczy, że już jedne przepisy ustawiły rywalizację pod nich. :P
Aeromis, 01.11.2017 13:12[!]
@Kamikadze2000
Obecny projekt jest oczywiście pod Ferrari. F1 dzieli się w końcu na Ferrari i pozostałych ;)
Titheon, 01.11.2017 13:48[!]
Do tego stopnia, że nawet Mercedes im pomaga, yhy... ;)
J.P.S., 01.11.2017 14:19[!]
Nie podoba się? Tam są drzwi, prawdziwi kibice płakać nie będą.
piro, 01.11.2017 16:00[!]
@Aeromis
Największym zwolennikiem przejścia na obecna formułę silników było Renault :D Mercedes był największym przeciwnikiem ale zrobili najlepszy silnik
marios76, 01.11.2017 16:52[!]
Nie po to wyłożyli setki milionów na silniki, żeby teraz za kilkadziesiąt ktoś zbudował coś... w tych samych parametrach. FIA Wymagała, ograniczała, karała itd... a teraz jakiś Wieswagen ma im odebrać tytuł? ;) Nie zgodzą się na zbyt proste konstrukcje.
RY2N, 01.11.2017 18:06[!]
@piro
największym przeciwnikiem było Ferrari ponieważ oni nie mają absolutnie gdzie włożyć takiego silnika w samochodach drogowych. Mercedes zawsze może wpakować silnik 1,6 do klasy B C lub nawet D/E w porywie szaleństwa.
sneer, 01.11.2017 18:27[!]
Jak ci są przeciw, tzn. że należy wprowadzić te zmiany jak najszybciej. Oby Libery się nie ugięło przed kartelem.
Maciek znafca, 02.11.2017 02:21[!]
Nowy silnik, nowe bolidy, czysta karta. Przewaga Merca wtedy stanie sie tylko historia, tego sie wlasnie obawiaja :D Jeszcze pare lat i moim zdaniem to Czerwoni przejma paleczke.

@piro najwikeszym przeciwnikiem byl Red BULL, bo wiedzieli ze to przerwie ich dominacje. Mercedesa celem bylo aby weszly V6stki, wiec nie rozumiem jak mogli byc najwiekszym przeciwnikiem tego ;))
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca