F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

12.12.2017

Wolff: Mercedes wierzy w możliwości i talent Bottasa

Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska

Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty

Lorenzo Sassi dołączy do Mercedesa?

11.12.2017

Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018

Chinchero: Williams podjął decyzję o zatrudnieniu Sirotkina na sezon 2018

Williams dementuje doniesienia o rozmowach z Rowlandem

Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników

Brown: Współpraca z Hondą uniemożliwiała znalezienie nowych sponsorów

Liberty jest nadal zainteresowane organizacją wyścigów F1 w Las Vegas

09.12.2017

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie F1 za sezon 2017

08.12.2017

Jean Todt pozostanie prezesem FIA do 2021 roku

Prost: Klienckie zespoły mogą pokonać Renault w sezonie 2018

Aldo Costa nie jest zainteresowany powrotem do Ferrari

Vettel: Formuła E nie jest przyszłością wyścigów

Kaltenborn kwestionuje wybór kierowców Saubera na sezon 2018

Hamilton: Vettel był w tym roku pod ekstremalną presją

07.12.2017

Motorsport.com: Decyzja Williamsa ws. kierowcy zapadnie w ciągu tygodnia

Marchionne oferuje Haasowi sponsoring tytularny Maserati?

Marchionne: Giovinazzi otrzyma w przyszłości szansę startów w F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Wolff: Mercedes jest niezadowolony z propozycji zmian na sezon 2021

Prócz niemieckiego producenta, z projektem zmian mają nie zgadzać się również Ferrari i Renault.
Mateusz Szymkiewicz, 1 listopada 2017, wyświetlenia: 2465<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Mercedesa – Toto Wolff, zdradził, że jest niezadowolony z projektu zmian na sezon 2021 odnośnie układów napędowych.

Wczoraj FIA oraz Liberty Media, które jest właścicielem praw komercyjnych Formuły 1, przedstawili swoją propozycję zmian w zakresie jednostek po sezonie 2020. Opracowany projekt powstał po licznych konsultacjach z przedstawicielami zespołów oraz producentów, w tym prawdopodobnie Porsche.

Według planu, od 2021 roku bolidy wciąż będą napędzane sześciocylindrowymi silnikami spalinowymi o pojemności 1.6 litra, lecz mają one pracować na wyższym zakresie obrotów. Ponadto układ napędowy ma być pozbawiony MGU-H i w zamian kierowcy otrzymają do dyspozycji mocniejszy generator energii kinetycznej, który ma działać na zasadzie używanego w przeszłości KERS.

Jak się okazuje, wczorajsza propozycja nie spotkała się z aprobatą Mercedesa, o czym jasno powiedział Toto Wolff. Mimo to prócz niemieckiego producenta, w opozycji do FIA oraz Liberty Media mają również stać Ferrari i Renault, o czym donosi Auto Bild.

„Koncept wygląda podobnie do tego, który mamy obecnie” – powiedział Toto Wolff. „Mimo to musimy rozpocząć nowy proces rozwoju, co oznacza, że będziemy pracowali nad dwoma różnymi silnikami jednocześnie w okresie między 2018 a 2020 rokiem. To jest bardziej wizja niż projekt przepisów. To też bardziej ich propozycja niż producentów. Bardzo ważne jest również zdefiniowanie czym Formuła 1 powinna być w 2021 roku, nie tylko z punktu widzenia silnika”.

„To co mamy teraz to bardziej punkt do rozpoczęcia dialogu, aniżeli zgodzenie się na propozycję. Z niektórymi rzeczami mają rację, ale nie w tym przypadku. Po prostu chcę powiedzieć jasno, że są inne opcje. To prezentacja zarządu F1, teraz musimy poczekać i zobaczyć co położą na stole w przyszłym tygodniu, ponieważ od tego rozpoczniemy dialog”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
12.12.2017  Wolff: Mercedes wierzy w możliwości i talent Bottasa
12.12.2017  Lorenzo Sassi dołączy do Mercedesa?
09.12.2017  Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie F1 za sezon 2017
05.12.2017  Hamilton: Chcę zakończyć karierę w F1 jako kierowca Mercedesa
25.11.2017  Wolff: Priorytetem Williamsa jest podpisanie kontraktu z Kubicą
Tagi:
Mercedes
Wolff T.
FIA
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mich909090, 01.11.2017 11:41[!]
Mercedes i tak ma jeszcze szanse na 3 tłuste lata . Do 2020 będą się pewnie liczyć w walce o najwyższe cele ,a później pewnie zakończy się pewna epoka. Hamilton zakończy karierę i być może Mercedes ,który będzie już syty jeśli chodzi o F1 również się wycofa.
Kamikadze2000, 01.11.2017 12:11[!]
Wystarczy, że już jedne przepisy ustawiły rywalizację pod nich. :P
Aeromis, 01.11.2017 13:12[!]
@Kamikadze2000
Obecny projekt jest oczywiście pod Ferrari. F1 dzieli się w końcu na Ferrari i pozostałych ;)
Titheon, 01.11.2017 13:48[!]
Do tego stopnia, że nawet Mercedes im pomaga, yhy... ;)
J.P.S., 01.11.2017 14:19[!]
Nie podoba się? Tam są drzwi, prawdziwi kibice płakać nie będą.
piro, 01.11.2017 16:00[!]
@Aeromis
Największym zwolennikiem przejścia na obecna formułę silników było Renault :D Mercedes był największym przeciwnikiem ale zrobili najlepszy silnik
marios76, 01.11.2017 16:52[!]
Nie po to wyłożyli setki milionów na silniki, żeby teraz za kilkadziesiąt ktoś zbudował coś... w tych samych parametrach. FIA Wymagała, ograniczała, karała itd... a teraz jakiś Wieswagen ma im odebrać tytuł? ;) Nie zgodzą się na zbyt proste konstrukcje.
RY2N, 01.11.2017 18:06[!]
@piro
największym przeciwnikiem było Ferrari ponieważ oni nie mają absolutnie gdzie włożyć takiego silnika w samochodach drogowych. Mercedes zawsze może wpakować silnik 1,6 do klasy B C lub nawet D/E w porywie szaleństwa.
sneer, 01.11.2017 18:27[!]
Jak ci są przeciw, tzn. że należy wprowadzić te zmiany jak najszybciej. Oby Libery się nie ugięło przed kartelem.
Maciek znafca, 02.11.2017 02:21[!]
Nowy silnik, nowe bolidy, czysta karta. Przewaga Merca wtedy stanie sie tylko historia, tego sie wlasnie obawiaja :D Jeszcze pare lat i moim zdaniem to Czerwoni przejma paleczke.

@piro najwikeszym przeciwnikiem byl Red BULL, bo wiedzieli ze to przerwie ich dominacje. Mercedesa celem bylo aby weszly V6stki, wiec nie rozumiem jak mogli byc najwiekszym przeciwnikiem tego ;))
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca