F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.02.2018

McLaren nawiązał partnerstwo techniczne z Petrobrasem

Jack Aitken nowym kierowcą rezerwowym Renault

Team Renault Sport zaprezentował model R.S.18

Incydent z dnia filmowego nie skomplikuje zimowych testów Red Bulla

Sauber przedstawił bolid C37 w w barwach Alfy Romeo

Lowe: Deflektory będą kluczowym obszarem rozwoju nowych bolidów

Ferrari wprowadzi zmiany w malowaniu swojego bolidu?

19.02.2018

Galeria: Dzień filmowy Red Bulla

Red Bull RB14 zadebiutował na torze wyścigowym

Brawn: Liberty stawia fanów na pierwszym miejscu

Red Bull Racing zaprezentowało bolid RB14

Red Bull zadecyduje o dostawcy jednostek w połowie sezonu 2018

18.02.2018

Robert Kubica przetestuje prototyp LMP1 Manora

17.02.2018

Alonso otwarty na kontynuowanie kariery w WEC

Latifi weźmie udział w piątkowym treningu przed GP Kanady

16.02.2018

McLaren dokonał pierwszego uruchomienia silnika Renault w bolidzie MCL33

Lowe: Celem Williamsa jest zbliżenie się do czołowych zespołów

Williams: Zatrudniając Sirotkina nie kierowaliśmy się względami finansowymi

Abiteboul: Poprawa dźwięku silników może negatywnie wpłynąć na osiągi

Brawn: W najbliższym czasie DRS nie zniknie z Formuły 1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Wolff: Mercedes jest niezadowolony z propozycji zmian na sezon 2021

Prócz niemieckiego producenta, z projektem zmian mają nie zgadzać się również Ferrari i Renault.
Mateusz Szymkiewicz, 1 listopada 2017, wyświetlenia: 2508<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Mercedesa – Toto Wolff, zdradził, że jest niezadowolony z projektu zmian na sezon 2021 odnośnie układów napędowych.

Wczoraj FIA oraz Liberty Media, które jest właścicielem praw komercyjnych Formuły 1, przedstawili swoją propozycję zmian w zakresie jednostek po sezonie 2020. Opracowany projekt powstał po licznych konsultacjach z przedstawicielami zespołów oraz producentów, w tym prawdopodobnie Porsche.

Według planu, od 2021 roku bolidy wciąż będą napędzane sześciocylindrowymi silnikami spalinowymi o pojemności 1.6 litra, lecz mają one pracować na wyższym zakresie obrotów. Ponadto układ napędowy ma być pozbawiony MGU-H i w zamian kierowcy otrzymają do dyspozycji mocniejszy generator energii kinetycznej, który ma działać na zasadzie używanego w przeszłości KERS.

Jak się okazuje, wczorajsza propozycja nie spotkała się z aprobatą Mercedesa, o czym jasno powiedział Toto Wolff. Mimo to prócz niemieckiego producenta, w opozycji do FIA oraz Liberty Media mają również stać Ferrari i Renault, o czym donosi Auto Bild.

„Koncept wygląda podobnie do tego, który mamy obecnie” – powiedział Toto Wolff. „Mimo to musimy rozpocząć nowy proces rozwoju, co oznacza, że będziemy pracowali nad dwoma różnymi silnikami jednocześnie w okresie między 2018 a 2020 rokiem. To jest bardziej wizja niż projekt przepisów. To też bardziej ich propozycja niż producentów. Bardzo ważne jest również zdefiniowanie czym Formuła 1 powinna być w 2021 roku, nie tylko z punktu widzenia silnika”.

„To co mamy teraz to bardziej punkt do rozpoczęcia dialogu, aniżeli zgodzenie się na propozycję. Z niektórymi rzeczami mają rację, ale nie w tym przypadku. Po prostu chcę powiedzieć jasno, że są inne opcje. To prezentacja zarządu F1, teraz musimy poczekać i zobaczyć co położą na stole w przyszłym tygodniu, ponieważ od tego rozpoczniemy dialog”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.02.2018  Rosberg typuje Hamiltona na zdobywcę mistrzowskiego tytułu
12.02.2018  Bottas byłby zadowolony z nowego kontraktu Hamiltona z Mercedesem
11.02.2018  Wolff: Struktura zespołu pozwala nam radzić sobie z odejściem pracowników
11.02.2018  Verstappen: Red Bull mógłby dominować w F1 z silnikiem Mercedesa
05.02.2018  Wolff: W tym sezonie walka w czołówce będzie bardziej wyrównana
Tagi:
Mercedes
Wolff T.
FIA
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mich909090, 01.11.2017 11:41[!]
Mercedes i tak ma jeszcze szanse na 3 tłuste lata . Do 2020 będą się pewnie liczyć w walce o najwyższe cele ,a później pewnie zakończy się pewna epoka. Hamilton zakończy karierę i być może Mercedes ,który będzie już syty jeśli chodzi o F1 również się wycofa.
Kamikadze2000, 01.11.2017 12:11[!]
Wystarczy, że już jedne przepisy ustawiły rywalizację pod nich. :P
Aeromis, 01.11.2017 13:12[!]
@Kamikadze2000
Obecny projekt jest oczywiście pod Ferrari. F1 dzieli się w końcu na Ferrari i pozostałych ;)
Titheon, 01.11.2017 13:48[!]
Do tego stopnia, że nawet Mercedes im pomaga, yhy... ;)
J.P.S., 01.11.2017 14:19[!]
Nie podoba się? Tam są drzwi, prawdziwi kibice płakać nie będą.
piro, 01.11.2017 16:00[!]
@Aeromis
Największym zwolennikiem przejścia na obecna formułę silników było Renault :D Mercedes był największym przeciwnikiem ale zrobili najlepszy silnik
marios76, 01.11.2017 16:52[!]
Nie po to wyłożyli setki milionów na silniki, żeby teraz za kilkadziesiąt ktoś zbudował coś... w tych samych parametrach. FIA Wymagała, ograniczała, karała itd... a teraz jakiś Wieswagen ma im odebrać tytuł? ;) Nie zgodzą się na zbyt proste konstrukcje.
RY2N, 01.11.2017 18:06[!]
@piro
największym przeciwnikiem było Ferrari ponieważ oni nie mają absolutnie gdzie włożyć takiego silnika w samochodach drogowych. Mercedes zawsze może wpakować silnik 1,6 do klasy B C lub nawet D/E w porywie szaleństwa.
sneer, 01.11.2017 18:27[!]
Jak ci są przeciw, tzn. że należy wprowadzić te zmiany jak najszybciej. Oby Libery się nie ugięło przed kartelem.
Maciek znafca, 02.11.2017 02:21[!]
Nowy silnik, nowe bolidy, czysta karta. Przewaga Merca wtedy stanie sie tylko historia, tego sie wlasnie obawiaja :D Jeszcze pare lat i moim zdaniem to Czerwoni przejma paleczke.

@piro najwikeszym przeciwnikiem byl Red BULL, bo wiedzieli ze to przerwie ich dominacje. Mercedesa celem bylo aby weszly V6stki, wiec nie rozumiem jak mogli byc najwiekszym przeciwnikiem tego ;))
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca