F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Robert Kubica został kierowcą rezerwowym Williamsa

Sirotkin drugim kierowcą Williamsa w sezonie 2018

Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych

15.01.2018

De Ferran: W USA jest wielu kierowców którzy poradziliby sobie w F1

Isola: Kubica zasługuje na szansę, by pokazać swój potencjał

Bottas: Bolid na sezon 2018 powinien mi bardziej odpowiadać

Marchionne: W Ferrari nie ma już miejsca dla Nikiego Laudy

Vasseur: Sauber może zostać fabrycznym zespołem Alfy Romeo

Zmarł Dan Gurney

12.01.2018

L'Equipe: Williams zaproponował Kubicy rolę kierowcy testowego

Symonds: Szefowie F1 rozważają zmianę ustawienia bolidów na starcie

Vasseur: Sauber przygotował nowy projekt bolidu na sezon 2018

11.01.2018

Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu

F1 wprowadzi duże zmiany w sposobie realizacji transmisji telewizyjnych

Renault zaostrza procedury kontroli nowych części

Obowiązki Kwiata w Ferrari ograniczą się do pracy w symulatorze

Carey: Kopenhaga może otrzymać organizację wyścigu F1 od 2020 roku

10.01.2018

Daniił Kwiat został kierowcą rozwojowym Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Aston Martin zadowolony z planów nowego silnika dla F1

Brytyjska marka wyraża gotowość dołączenia do stawki od 2021 roku.
Łukasz Godula, 3 listopada 2017, wyświetlenia: 2048<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Dyrektor wykonawczy Astona Martina, Andy Palmer jest zadowolony z kierunku, w jakim zmierzają plany dotyczące silnika na 2021 rok dla Formuły 1.

Zespoły F1 spotkały się w Paryżu z FIA, właścicielami praw komercyjnych oraz potencjalnymi nowymi producentami, włączając w to Astona Martina, by ustalić cele nowych regulacji silnikowych, które zostaną wprowadzone w 2021 roku. Aston niedawno pozyskał pracowników z doświadczeniem w F1, włączając w to Ferrari, gdyż rozważa wejście do mistrzostw jako dostawca silników.

„Aston Martin brał udział w ostatnim spotkaniu z FIA i jest głęboko zaangażowany w rozważanie potencjalnych scenariuszów” – powiedział Palmer w oświadczeniu. „Czujemy się zachęceni kierunkiem, który został obrany i sprawdzamy opcje dla Astona Martina na 2021 rok. Kluczem będzie to, jak koszty będą kontrolowane, w celu pozyskania niezależnego dostawcy silnika”.

Prace nad szczegółami nowych regulacji będą trwały przez kolejne 12 miesięcy, a ogólny ich zarys ma powstać do końca tego roku Ostatnia propozycja obejmowała utrzymanie silników V6 1,6 turbo, jednak kręcących się o 3000 obrotów więcej, by „poprawić ich dźwięk”.

Aston grał aktywną rolę w dyskusjach nad silnikiem, przekazując wcześniej w tym roku FIA dokument, w którym pokazał swoją wizję nowej formuły silnikowej.

Brytyjski producent samochodów ma doświadczenie z innymi markami zainteresowanymi budową niezależnego silnika, gdyż pracował już z Coswortherm i Ricardo nad modelem Valkyrie. Firma pozyskała również szefa silników w Ferrari, Luca Marmoriniego, jako konsultanta.

Szef Red Bulla, Christian Horner stwierdził, że jest „zdecydowanie otwarty” na używanie silnika Aston Martina w przyszłości.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.01.2018  Kilka zespołów Formuły 1 zainteresowanych jednostkami Aston Martina
01.12.2017  Aston Martin zatrudnił kolejnego inżyniera z przeszłością w Formule 1
30.11.2017  Brawn chciałby kolejnych producentów samochodów w Formule 1
17.10.2017  Luca Marmorini został konsultantem Aston Martina
25.09.2017  Aston Martin zostanie sponsorem tytularnym Red Bull Racing
Tagi:
Aston Martin

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
bartoszcze, 03.11.2017 08:42[!]
Powtarzamy: nowa formuła to kontynuacja dominacji Mercedesa, nowa formuła to kontynuacja dominacji Mercedesa... :)
Titheon, 03.11.2017 19:04[!]
Cytat :
Szef Red Bulla, Christian Horner stwierdził, że jest „zdecydowanie otwarty” na używanie silnika Aston Martina w przyszłości.

O ile będą najlepsze :) Horner jest otwarty na używanie jakiegokolwiek silnika, o ile tylko da Red Bullowi szansę na powrót do czasów Vettela.

Niech to będzie nawet silnika Fiata, czy Forda...
tcx, 04.11.2017 01:50[!]
Cytat Titheon :
Niech to będzie nawet silnika Fiata


Ferrari jest własnością Fiata. Nie jest to takie "nawet".
--

co do samego artykułu, znowu to samo gadanie. Jesteśmy zadowoleni, ale nic z tego nie wynika. Aston Martin jest za biedny jak na standardy F1. Dziękuję.
Titheon, 04.11.2017 11:20[!]
@tcx - Ferrari nie jest już własnością Fiata. Tak czy siak wiadomo mniej więcej, co miałem na myśli - niech to jest byle jaki silnik, niech tylko pozwoli im wygrywać.
---, 04.11.2017 20:38[!]
W teorii tak, w praktyce nie - obiema firmami przecież wciąż rządzi ten sam człowiek (Marchionne).
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca