F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.11.2017

Informacja Pirelli po treningach przed GP Abu Zabi

Od sezonu 2018 w F1 nie będą stosowane płetwy rekina

GP Abu Zabi: wypowiedzi po treningach (10)

Hamilton podkręca tempo w drugim treningu przed GP Abu Zabi

Sauber nie ogłosi podczas GP Abu Zabi składu kierowców na sezon 2018

Carey potwierdził, że Liberty dokona zmiany logotypu Formuły 1

Horner: Limit trzech silników na sezon to absolutne szaleństwo

Alonso: Nadszedł dobry czas na dokonanie zmiany dostawcy silników

Vettel najszybszy w pierwszym treningu przed GP Abu Zabi

Hartley zostanie ukarany cofnięciem o 10 pozycji na starcie GP Abu Zabi

23.11.2017

Sirotkin: Test z Williamsem może okazać się najważniejszym w mojej karierze

Pirelli zaprezentowało ogumienie F1 na sezon 2018

Stroll: Nowy kierowca Williamsa powinien być graczem zespołowym

Illen: Ilmor potrzebuje sponsora, aby wejść do Formuły 1

Steiner: Zespoły powinny dać więcej czasu Liberty Media

Bell: Wzmocnienia kadrowe stopniowo poprawiają sytuację Renault

22.11.2017

Informacja Pirelli przed GP Abu Zabi

Grosjean: Haas dokonał w tym roku bardzo solidnych postępów

Bottas: Muszę udowodnić, że zasługuję na posadę w Mercedesie

Williams potwierdził skład kierowców na testy opon w Abu Zabi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Ferrari nie wyklucza skorzystania z prawa weta w kontekście zmian na sezon 2021

Stajnia z Maranello chce pozostać przy obecnych regulacjach dotyczących jednostek napędowych.
Mateusz Szymkiewicz, 2 listopada 2017, wyświetlenia: 2164<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Ferrari – Maurizio Arrivabene, nie wykluczył, że zespół zdecyduje się skorzystać z prawa weta w celu zablokowania projektu zmian w przepisach na sezon 2021.

Przedwczoraj FIA oraz Liberty Media przedstawiło swoją propozycję zmian po 2020 roku w regulacjach dotyczących układów napędowych. Według planu, silniki spalinowe mają pozostać te same, lecz mają pracować na wyższym zakresie obrotów. Z kolei w kontekście systemów hybrydowych porzucony zostanie generator energii cieplnej, natomiast MGU-K będzie dostarczało więcej mocy i kontrolę nad nim zyskają kierowcy.

Wczoraj swoje niezadowolenie z propozycji zmian wyraził Toto Wolff z Mercedesa, natomiast dzisiaj swój sprzeciw wygłosił Maurizio Arrivabene stojący na czele Ferrari. Według informacji uzyskanych przez Auto Bild, z nowych przepisów ma być również niezadowolone Renault i ze strony francuskiego producenta także mamy spodziewać się stanowczej reakcji.

„Zazwyczaj masz proste pytania: dlaczego i jak? Z pewnością to nie Ferrari oraz Mercedes odpowiadają za show, ale są tutaj ludzie, którzy produkują silniki” – powiedział Arrivabene. „W pewnym momencie będziemy bronić naszych praw i skorzystamy z weta z odpowiednich powodów. Mimo to przy poważnych ludziach oraz osobach, które mają jasną ideę i rozumieją o czym mówią, nie sądzę by weto było tutaj konieczne”.

Włoch odniósł się również do oskarżeń Red Bulla, jakoby dwóch największych producentów w F1 zawsze blokowało wszelkie zmiany w zakresie układów napędowych. „W jakiś sposób w umyśle Christiana [Hornera] zawsze blokujemy Red Bulla. To nie jest kwestia tego, że Ferrari lub Mercedes blokują tutaj lub gdzieś indziej”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.11.2017  Ferrari bliskie przemianowania klienckich silników na Alfa Romeo
18.11.2017  Ferrari sprzeciwiło się utrzymaniu limitu czterech silników na sezon
16.11.2017  Lauda: Mercedes nie zamierza grozić wycofaniem się ze startów w F1
15.11.2017  Ricciardo nie jest przekonany do potencjalnego przejścia do Ferrari
14.11.2017  Briatore: Ferrari powinno było zatrudnić Verstappena
Tagi:
Ferrari
F1 ogólnie
FIA
Liberty Media
Przepisy
Arrivabene M.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
MairJ23, 03.11.2017 18:30[!]
@Aeromis pochwalam tych którzy mają własne zdanie ale w oparciu o dane ktore sa zrozumiale i prawdziwe.

@Aeromis Zauwaz ze ja nie mowie kto tu ma racje i za jakim glosem maja isc wlodaze F1.... JA tylko widze ze to nei bedzie taki latwy orzech do zgryzienia dla Liberty bo oni maja nieco inne cele niz producenci silnikow a bez nich czyli bez wielkiej trojki czyli Ferrari, Renault, Mercedes to juz nie bedzie F1. Oczywiscie wszyscy moga jezdzic na Cosworthach czy innych wynalazkach AlfaRomeo czy cos.... ale takie serie juz mamy.
Yurek, 03.11.2017 23:34[!]
Cytat MairJ23 :
bez nich czyli bez wielkiej trojki czyli Ferrari, Renault, Mercedes to juz nie bedzie F1

Mercedesa w F1 nie było wcale przez 40 lat i jakoś ludzie żyli. Jako konstruktor są po powrocie zaledwie ósmy rok.
MairJ23, 04.11.2017 10:22[!]
@Yurek silniki....
Yurek, 04.11.2017 10:53[!]
Kiedyś były inne "wielkie trójki", dziś są inne, za jakiś czas będą inne.
MairJ23, 04.11.2017 20:15[!]
@Yurek zawsze wsrod tych trojek jest Ferrari :)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca