F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.09.2018

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Japonii

Ericsson pozostanie w Sauberze jako trzeci kierowca

Antonio Giovinazzi będzie kierowcą Saubera w sezonie 2019

Trulli rozczarowany zmianami dokonanymi w F1 przez ostatnie lata

Perez ogłosi wkrótce swoje plany na sezon 2019

24.09.2018

Norris zaliczy kolejny występ w treningu z McLarenem

Giovinazzi wystartuje w pierwszym treningu do Grand Prix Rosji

Raikkonen odbył pierwszą przymiarkę fotela do bolidu Saubera na sezon 2019

Miles: McLaren oraz Alonso są zainteresowani dołączeniem do IndyCar

Marciello: Leclerc może pokonać Vettela w Ferrari

Władze Kopenhagi zrezygnowały z pomysłu organizacji GP Danii

Sauber bliski decyzji o drugim kierowcy na sezon 2019

23.09.2018

Kwalifikacje w sezonie 2019 zostaną poszerzone o Q4?

21.09.2018

Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA

Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi

Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon

Budkowski: Renault nie jest jeszcze gotowe na walkę z Mercedesem i Ferrari

Monza i Silverstone niepewne organizacji wyścigów F1 po sezonie 2019

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Ferrari nie wyklucza skorzystania z prawa weta w kontekście zmian na sezon 2021

Stajnia z Maranello chce pozostać przy obecnych regulacjach dotyczących jednostek napędowych.
Mateusz Szymkiewicz, 2 listopada 2017, wyświetlenia: 2407<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Ferrari – Maurizio Arrivabene, nie wykluczył, że zespół zdecyduje się skorzystać z prawa weta w celu zablokowania projektu zmian w przepisach na sezon 2021.

Przedwczoraj FIA oraz Liberty Media przedstawiło swoją propozycję zmian po 2020 roku w regulacjach dotyczących układów napędowych. Według planu, silniki spalinowe mają pozostać te same, lecz mają pracować na wyższym zakresie obrotów. Z kolei w kontekście systemów hybrydowych porzucony zostanie generator energii cieplnej, natomiast MGU-K będzie dostarczało więcej mocy i kontrolę nad nim zyskają kierowcy.

Wczoraj swoje niezadowolenie z propozycji zmian wyraził Toto Wolff z Mercedesa, natomiast dzisiaj swój sprzeciw wygłosił Maurizio Arrivabene stojący na czele Ferrari. Według informacji uzyskanych przez Auto Bild, z nowych przepisów ma być również niezadowolone Renault i ze strony francuskiego producenta także mamy spodziewać się stanowczej reakcji.

„Zazwyczaj masz proste pytania: dlaczego i jak? Z pewnością to nie Ferrari oraz Mercedes odpowiadają za show, ale są tutaj ludzie, którzy produkują silniki” – powiedział Arrivabene. „W pewnym momencie będziemy bronić naszych praw i skorzystamy z weta z odpowiednich powodów. Mimo to przy poważnych ludziach oraz osobach, które mają jasną ideę i rozumieją o czym mówią, nie sądzę by weto było tutaj konieczne”.

Włoch odniósł się również do oskarżeń Red Bulla, jakoby dwóch największych producentów w F1 zawsze blokowało wszelkie zmiany w zakresie układów napędowych. „W jakiś sposób w umyśle Christiana [Hornera] zawsze blokujemy Red Bulla. To nie jest kwestia tego, że Ferrari lub Mercedes blokują tutaj lub gdzieś indziej”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.09.2018  Marciello: Leclerc może pokonać Vettela w Ferrari
21.09.2018  Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon
20.09.2018  Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw
19.09.2018  Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli
19.09.2018  Ferrari nie może jeszcze zadeklarować pozostania w F1 po sezonie 2020
Tagi:
Ferrari
F1 ogólnie
FIA
Liberty Media
Przepisy
Arrivabene M.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
MairJ23, 03.11.2017 18:30[!]
@Aeromis pochwalam tych którzy mają własne zdanie ale w oparciu o dane ktore sa zrozumiale i prawdziwe.

@Aeromis Zauwaz ze ja nie mowie kto tu ma racje i za jakim glosem maja isc wlodaze F1.... JA tylko widze ze to nei bedzie taki latwy orzech do zgryzienia dla Liberty bo oni maja nieco inne cele niz producenci silnikow a bez nich czyli bez wielkiej trojki czyli Ferrari, Renault, Mercedes to juz nie bedzie F1. Oczywiscie wszyscy moga jezdzic na Cosworthach czy innych wynalazkach AlfaRomeo czy cos.... ale takie serie juz mamy.
Yurek, 03.11.2017 23:34[!]
Cytat MairJ23 :
bez nich czyli bez wielkiej trojki czyli Ferrari, Renault, Mercedes to juz nie bedzie F1

Mercedesa w F1 nie było wcale przez 40 lat i jakoś ludzie żyli. Jako konstruktor są po powrocie zaledwie ósmy rok.
MairJ23, 04.11.2017 10:22[!]
@Yurek silniki....
Yurek, 04.11.2017 10:53[!]
Kiedyś były inne "wielkie trójki", dziś są inne, za jakiś czas będą inne.
MairJ23, 04.11.2017 20:15[!]
@Yurek zawsze wsrod tych trojek jest Ferrari :)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca