F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.04.2018

Leclerc: Ericsson zasługuje na większy szacunek

Williams próbuje wyeliminować problemy z układem chłodzenia bolidu

Berger: Porsche rozważa wejście do F1 od 2021 roku

Verstappen: Red Bull może mieć problemy na długich prostych

22.04.2018

Key: Toro Rosso korzysta z doświadczenia Hartley'a z WEC

20.04.2018

Massa: Williams ponosi konsekwencje za kierowanie się pieniędzmi

Nico Rosberg ustąpił z funkcji menedżera Roberta Kubicy

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Francji

Honda milczy w kwestii potencjalnej współpracy z Red Bullem od sezonu 2019

19.04.2018

Hulkenberg: Nigdy nie byłem w lepszej formie

Kwiat weźmie udział w testach ogumienia Pirelli

F1 dąży do znaczącego ograniczenia wykorzystywania telemetrii?

18.04.2018

Alonso niewzruszony osiągami Ferrari i Hondy

Od 2021 roku F1 może zrezygnować z limitu przepływu paliwa

Ferrari dysponuje obecnie najmocniejszym silnikiem F1?

Williams nie obawia się skutków utraty sponsora tytularnego

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek na GP Azerbejdżanu

17.04.2018

Przedstawiono propozycję zmian w przepisach na sezon 2019

Marko ostrzega Mercedesa przed zatrudnieniem Ricciardo

McLaren nie korzysta z pełnej specyfikacji tegorocznego bolidu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Steiner: Mogliśmy zbyt wcześnie przenieść zasoby na bolid na sezon 2018

Ekipa Haas boryka się z niskim poziomem konkurencyjności w końcówce obecnych mistrzostw.
Mateusz Szymkiewicz, 2 listopada 2017, wyświetlenia: 1415<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Gunther Steiner uważa, że zespół Haas mógł popełnić błąd bardzo wcześnie przenosząc zasoby na bolid szykowany z myślą o sezonie 2018.

Stajnia z Kannapolis po raz drugi z rzędu bardzo wcześnie zdecydowała się na wygaszenie rozwoju swojego aktualnego bolidu, koncentrując się na kolejnych mistrzostwach. Między innymi z tego powodu model VF-17 prezentuje niekonkurencyjne osiągi w końcówce sezonu 2017, co zaprezentowały kwalifikacje do Grand Prix Meksyku, kiedy to Haas uległ Sauberowi z silnikami Ferrari w zeszłorocznej specyfikacji.

„Podjęliśmy decyzję o przeniesieniu zasobów na bolid na sezon 2018, ponieważ chcemy przeprowadzić kilka fundamentalnych zmian i nie bylibyśmy w stanie ich przenieść w stu procentach z obecnego modelu” – powiedział Gunther Steiner, szef Haasa. „Z perspektywy czasu zatrzymaliśmy się trochę za wcześnie [z rozwojem modelu VF-17]. Czy powinniśmy byli to zrobić? Nie wiem. Na ocenę przyjdzie czas w lutym podczas testów, kiedy okaże się czy było warto lub nie”.

„W tym momencie mamy bardzo ciekawy model w tunelu aerodynamicznym, który dostarcza nam wiele liczb. Nie wiem, czy zespoły rozwijające aktualne modele są w stanie coś przenieść do bolidu na 2018 rok. Dowiemy się coś na ten temat dopiero kiedy zobaczymy wszystkie konstrukcje na torze”.

Przyszłoroczne bolidy zostaną wyposażone w nowy system bezpieczeństwa określany jako 'Halo'. Jak przyznał Steiner, Haas świadomie nie koncentrował się na testach tego rozwiązania podczas tegorocznych sesji treningowych. „Jeżeli mam być szczery, to w kontekście przyszłego roku mamy inne priorytety niż sprawdzanie Halo” – dodał Włoch.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.04.2018  Haas dementuje spekulacje o zainteresowaniu Alonso
12.04.2018  Haas obawia się niskich temperatur występujących w Szanghaju
07.04.2018  Alonso: McLaren może mieć problem z awansem do Q3
05.04.2018  Haas dokonał przetasowań w załodze przeprowadzającej pit stopy
02.04.2018  Magnussen: Dallara wskoczyła na wyższy poziom podczas współpracy z Haasem
Tagi:
Haas
Steiner G.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 03.11.2017 11:13[!]
Moze sie okazac, ze roznica w kasie za P6 a P8 na koniec sezonu, jest spora. Bol tym wiekszy, ze tak naprawde jest to pare punktow :/ Pozostaje trzymac kciuki za kolejny sezon.
Aeromis, 03.11.2017 16:43[!]
Nikt nie wiedział, że Sainz opuści STR co da Haasowi możliwość walki z nimi, tak samo jak i nie wiedział, że dołączy do Renault, co w efekcie zmniejsza szansę Haasa na wygraną. Nie jest to więc błąd strategiczny.
marios76, 04.11.2017 13:05[!]
@Aeromis Hmm, czyli i tak choc jeden z zespolow byl do objechania... Haas punktowo nie stal zle przez sezon ani na tle Toro Rosso, ani Renault.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca