F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.11.2017

Stroll: Nie przejmuję się krytyką płynącą pod moim adresem

Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1

Lowe: Williams celuje w poprawę konkurencyjności przed sezonem 2018

16.11.2017

Organizatorzy GP Australii zablokowali projekt zmian w pętli Albert Park

Massa bliski objęcia funkcji w Światowej Radzie Sportów Motorowych

Gasly i Hartley pozostaną kierowcami Toro Rosso w sezonie 2018

Steiner: Nie powinniśmy spieszyć się z powiększaniem stawki F1

Alonso: To był bardzo zły sezon w wykonaniu McLarena

Lauda: Mercedes nie zamierza grozić wycofaniem się ze startów w F1

Hamilton: Nie jestem fanem DRS

15.11.2017

Motorsport.com: Kubica pojedzie pierwszego dnia testów w Abu Zabi

FIA i F1 omówią kwestie związane z bezpieczeństwem weekendów GP

Gordon Murray nie jest zadowolony z wyglądu obecnych bolidów F1

Russell zostanie kierowcą rezerwowym Force India?

Villeneuve: Stroll musi poprawić swoją formę

Ricciardo nie jest przekonany do potencjalnego przejścia do Ferrari

14.11.2017

Hamilton: F1 nie powinna ograniczać regulaminowej puli silników

Toro Rosso bliskie ogłoszenia składu kierowców na sezon 2018

Pirelli opublikowało wybory zespołów na Grand Prix Abu Zabi

Briatore: Ferrari powinno było zatrudnić Verstappena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Steiner: Mogliśmy zbyt wcześnie przenieść zasoby na bolid na sezon 2018

Ekipa Haas boryka się z niskim poziomem konkurencyjności w końcówce obecnych mistrzostw.
Mateusz Szymkiewicz, 2 listopada 2017, wyświetlenia: 1324<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Gunther Steiner uważa, że zespół Haas mógł popełnić błąd bardzo wcześnie przenosząc zasoby na bolid szykowany z myślą o sezonie 2018.

Stajnia z Kannapolis po raz drugi z rzędu bardzo wcześnie zdecydowała się na wygaszenie rozwoju swojego aktualnego bolidu, koncentrując się na kolejnych mistrzostwach. Między innymi z tego powodu model VF-17 prezentuje niekonkurencyjne osiągi w końcówce sezonu 2017, co zaprezentowały kwalifikacje do Grand Prix Meksyku, kiedy to Haas uległ Sauberowi z silnikami Ferrari w zeszłorocznej specyfikacji.

„Podjęliśmy decyzję o przeniesieniu zasobów na bolid na sezon 2018, ponieważ chcemy przeprowadzić kilka fundamentalnych zmian i nie bylibyśmy w stanie ich przenieść w stu procentach z obecnego modelu” – powiedział Gunther Steiner, szef Haasa. „Z perspektywy czasu zatrzymaliśmy się trochę za wcześnie [z rozwojem modelu VF-17]. Czy powinniśmy byli to zrobić? Nie wiem. Na ocenę przyjdzie czas w lutym podczas testów, kiedy okaże się czy było warto lub nie”.

„W tym momencie mamy bardzo ciekawy model w tunelu aerodynamicznym, który dostarcza nam wiele liczb. Nie wiem, czy zespoły rozwijające aktualne modele są w stanie coś przenieść do bolidu na 2018 rok. Dowiemy się coś na ten temat dopiero kiedy zobaczymy wszystkie konstrukcje na torze”.

Przyszłoroczne bolidy zostaną wyposażone w nowy system bezpieczeństwa określany jako 'Halo'. Jak przyznał Steiner, Haas świadomie nie koncentrował się na testach tego rozwiązania podczas tegorocznych sesji treningowych. „Jeżeli mam być szczery, to w kontekście przyszłego roku mamy inne priorytety niż sprawdzanie Halo” – dodał Włoch.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.11.2017  Magnussen nie zwraca uwagi na plotki łączące Giovinazziego z Haasem
02.11.2017  Sauber coraz bliżej decyzji w sprawie składu kierowców na sezon 2018
28.10.2017  Kevin Magnussen pomyślnie przeszedł kontrolę medyczną FIA
28.10.2017  Magnussen przejdzie kontrolę medyczną przed startem trzeciego treningu
06.10.2017  Magnussen: Brak kar potwierdza, że nie ścigam się zbyt agresywnie
Tagi:
Haas
Steiner G.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 03.11.2017 11:13[!]
Moze sie okazac, ze roznica w kasie za P6 a P8 na koniec sezonu, jest spora. Bol tym wiekszy, ze tak naprawde jest to pare punktow :/ Pozostaje trzymac kciuki za kolejny sezon.
Aeromis, 03.11.2017 16:43[!]
Nikt nie wiedział, że Sainz opuści STR co da Haasowi możliwość walki z nimi, tak samo jak i nie wiedział, że dołączy do Renault, co w efekcie zmniejsza szansę Haasa na wygraną. Nie jest to więc błąd strategiczny.
marios76, 04.11.2017 13:05[!]
@Aeromis Hmm, czyli i tak choc jeden z zespolow byl do objechania... Haas punktowo nie stal zle przez sezon ani na tle Toro Rosso, ani Renault.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca