F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.01.2018

Od sezonu 2019 wprowadzona zostanie minimalna waga kierowcy?

Płetwy rekina powrócą do Formuły 1 w sezonie 2019?

Pirelli chce w tym roku zakończyć rozmowy na temat nowej umowy z F1

Lista startowa F1 na sezon 2018

Brown: Alonso nie stawiał McLarenowi żadnego ultimatum

18.01.2018

Forbes: Grand Prix Wietnamu dołączy do kalendarza F1

Mercedes przedstawi nowy bolid 22 lutego

Toro Rosso przeprowadziło swoim pracownikom kurs z japońskiej kultury

McLaren ogłosił datę prezentacji bolidu MCL33

Marchionne: Umowa Haasa z Maserati byłaby dobra

Rosberg: Marzenie Kubicy o startach w F1 wciąż jest żywe

Pirelli oczekuje znaczącej poprawy czasów okrążeń na początku sezonu 2018

17.01.2018

Magnussen: Haas podąża drogą Force India

Mansell: Williams może poradzić sobie z niedoświadczonym składem kierowców

Chandhok: Kubica otrzymał wystarczająco dużo szans, by pokazać swoje możliwości

Salo: Williams postawił na kierowców głodnych sukcesów

Marchionne: Nowy bolid Ferrari może być potworem

Autosport: Martin Whitmarsh dołączy do FIA jako konsultant

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Steiner: Mogliśmy zbyt wcześnie przenieść zasoby na bolid na sezon 2018

Ekipa Haas boryka się z niskim poziomem konkurencyjności w końcówce obecnych mistrzostw.
Mateusz Szymkiewicz, 2 listopada 2017, wyświetlenia: 1375<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Gunther Steiner uważa, że zespół Haas mógł popełnić błąd bardzo wcześnie przenosząc zasoby na bolid szykowany z myślą o sezonie 2018.

Stajnia z Kannapolis po raz drugi z rzędu bardzo wcześnie zdecydowała się na wygaszenie rozwoju swojego aktualnego bolidu, koncentrując się na kolejnych mistrzostwach. Między innymi z tego powodu model VF-17 prezentuje niekonkurencyjne osiągi w końcówce sezonu 2017, co zaprezentowały kwalifikacje do Grand Prix Meksyku, kiedy to Haas uległ Sauberowi z silnikami Ferrari w zeszłorocznej specyfikacji.

„Podjęliśmy decyzję o przeniesieniu zasobów na bolid na sezon 2018, ponieważ chcemy przeprowadzić kilka fundamentalnych zmian i nie bylibyśmy w stanie ich przenieść w stu procentach z obecnego modelu” – powiedział Gunther Steiner, szef Haasa. „Z perspektywy czasu zatrzymaliśmy się trochę za wcześnie [z rozwojem modelu VF-17]. Czy powinniśmy byli to zrobić? Nie wiem. Na ocenę przyjdzie czas w lutym podczas testów, kiedy okaże się czy było warto lub nie”.

„W tym momencie mamy bardzo ciekawy model w tunelu aerodynamicznym, który dostarcza nam wiele liczb. Nie wiem, czy zespoły rozwijające aktualne modele są w stanie coś przenieść do bolidu na 2018 rok. Dowiemy się coś na ten temat dopiero kiedy zobaczymy wszystkie konstrukcje na torze”.

Przyszłoroczne bolidy zostaną wyposażone w nowy system bezpieczeństwa określany jako 'Halo'. Jak przyznał Steiner, Haas świadomie nie koncentrował się na testach tego rozwiązania podczas tegorocznych sesji treningowych. „Jeżeli mam być szczery, to w kontekście przyszłego roku mamy inne priorytety niż sprawdzanie Halo” – dodał Włoch.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.01.2018  Marchionne: Umowa Haasa z Maserati byłaby dobra
17.01.2018  Magnussen: Haas podąża drogą Force India
06.01.2018  Haas otwarty na współpracę z Ferrari w stylu Alfa Romeo-Sauber
30.12.2017  Grosjean: McLaren i Renault dokonają dużych postępów
22.12.2017  Magnussen: Stawka F1 powinna być bardziej wyrównana
Tagi:
Haas
Steiner G.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 03.11.2017 11:13[!]
Moze sie okazac, ze roznica w kasie za P6 a P8 na koniec sezonu, jest spora. Bol tym wiekszy, ze tak naprawde jest to pare punktow :/ Pozostaje trzymac kciuki za kolejny sezon.
Aeromis, 03.11.2017 16:43[!]
Nikt nie wiedział, że Sainz opuści STR co da Haasowi możliwość walki z nimi, tak samo jak i nie wiedział, że dołączy do Renault, co w efekcie zmniejsza szansę Haasa na wygraną. Nie jest to więc błąd strategiczny.
marios76, 04.11.2017 13:05[!]
@Aeromis Hmm, czyli i tak choc jeden z zespolow byl do objechania... Haas punktowo nie stal zle przez sezon ani na tle Toro Rosso, ani Renault.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca