F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.07.2018

Hamilton pozostanie w Mercedesie do końca 2020 roku

Diario Motorsport: Robert Kubica prowadzi rozmowy z Haasem (akt.)

Horner: Honda jest właściwym wyborem Red Bulla

Berger: Formuła 1 potrzebuje dyktatury

Haas nie podjął jeszcze decyzji w sprawie Ferrucciego

18.07.2018

Ecclestone: Obecne przepisy zniechęcają kierowców do ścigania

Mallya chce, aby Ocon i Perez pozostali kierowcami Force India

GP Miami zostanie potwierdzone pod koniec lipca?

Abiteboul: Renault musi mieć alternatywy dla Sainza

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Węgier

17.07.2018

Webber: Formuła 1 zbyt łatwo dopuszcza fanów do kierowców

Red Bull zachęca Hondę do częstszego wprowadzania poprawek

Steiner: Haas nie żałuje kontrowersyjnego podejścia do startów w F1

Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?

Antonio Giovinazzi wystąpi z Sauberem w treningu do GP Niemiec

Ferrari z agresywnym wyborem opon na Grand Prix Węgier

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Perez: Force India powinno zrezygnować z poleceń zespołowych

Team z Silverstone podejmie decyzję w tej sprawie przed startem GP Brazylii.
Nataniel Piórkowski, 3 listopada 2017, wyświetlenia: 2339<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Sergio Perez uważa, że Force India powinno zrezygnować ze stosowania poleceń zespołowych i pozwolić jemu oraz Estebanowi Oconowi na prowadzenie ostrej, ale uczciwej rywalizacji na torze w dwóch ostatnich wyścigach sezonu.

Po tym, jak Perez i Ocon zderzyli się ze sobą w trakcie wyścigu o GP Belgii, szefostwo teamu z Force India wprowadziło politykę team orders, kontrolując rywalizację kierowców z poziomu alei serwisowej. Przedstawiciele Force India przyznawali, że gdy ekipa zapewni sobie czwartą pozycję w mistrzostwach, będzie mogło dojść do rewizji zasad wprowadzonych po weekendzie na Spa-Francorchamps.

Zapytany o obecną sytuację związaną z poleceniami zespołowymi, Perez powiedział: „Zespół powiedział, że pozwoli nam na ściganie, gdy zapewnimy sobie czwarte miejsce [w klasyfikacji generalnej]. Sądzę, że to coś ważnego, zarówno dla Estebana jak i dla mnie, by pokazać zaufanie i to, że możemy ze sobą toczyć dobrą walkę na torze”.

Dyrektor operacyjny Force India – Otmar Szafnauer, dał do zrozumienia, że decyzja w sprawie ewentualnej rezygnacji z poleceń zespołowych zostanie podjęta przed startem Grand Prix Brazylii. Amerykanin zaznaczył, że sam fakt wywalczenia przez Pereza i Ocona czwartego miejsca w tabeli konstruktorów nie jest wystarczający, by dać im wolną rękę w rywalizacji na torze.

„Musimy przedyskutować tę kwestię wewnątrz zespołu. Mamy kilka tygodni na podjęcie decyzji. Wiadomo, że pozwolenie im na ściganie się ze sobą będzie lepsze z perspektywy fanów, ale z drugiej strony wszyscy wiemy, że części bolidów F1 nie są tanie. Dochodzi do kolizji i być może przed ostatnim wyścigiem trzeba byłoby wyłożyć trochę pieniędzy na zakup nowych elementów. W dodatku po Abu Zabi mamy zaplanowaną sesję testową. Wszystkie te czynniki są przez nas brane pod uwagę”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.07.2018  Mallya chce, aby Ocon i Perez pozostali kierowcami Force India
10.07.2018  Nicholas Latifi weźmie udział w pierwszym treningu przed GP Niemiec
02.07.2018  Force India może ogłosić upadłość jeszcze przed końcem sezonu 2018
01.07.2018  Opóźnienie wprowadzenia pakietu poprawek osłabiło szanse Force India
29.06.2018  Perez: Force India wciąż może pokonać Renault
Tagi:
Force India
Ocon E.
Perez S.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
---, 03.11.2017 14:20[!]
Błędem FI w tej całej akcji było to, że oni zakazali panom wyprzedza się nawzajem, jednocześnie nigdy nie nakazując temu z przodu przepuszczać swojego kolegi, choćby i się wlekli po torze jak ślimaki.
Aeromis, 03.11.2017 14:31[!]
http://www.f1wm.p...rok=2017&dzial=7
To właśnie dlatego Perez chce walki. Przegrał 4 razy z rzędu kwalifikacje i 6 razy na ostatnie osiem. Boi się, że Ocon przegoni go w WDC.
sneer, 03.11.2017 14:57[!]
No, Ocon dość mocno Pereza zweryfikował. Znacznie bardziej niż Hulk. Którego z kolei weryfikuje Sainz.
piro, 03.11.2017 15:01[!]
Ogólnie debiutanci weryfikują, wystarczy zobaczyć na parę Massa - Stroll 36:40 w WDC dla Strolla :)
Titheon, 03.11.2017 15:50[!]
Akurat ci, którzy obserwowali cały sezon, wiedzą że "weryfikacja Strolla" w dużej mierze oparła się na GP Azerbejdżanu, kiedy Massa musiał przedwcześnie ukończyć wyścig. No i nasze ulubione gdybanie: GDYBY Massa dojechał wtedy chociaż drugi, a Stroll czwarty, byłoby 54:37 dla Massy bodajże. Inna sprawa, że sama końcówka sezonu (ta część po przerwie wakacyjnej) zweryfikowała Massę - tu już wypadł od Strolla słabiej, po prostu.
Lolek, 03.11.2017 17:13[!]
@Titheon
ale w kwalifikacjach za to nadal gniecie
---, 03.11.2017 17:27[!]
@Lolek
Ale Williamsa interesuje hajs. A hajs zdobywa się za punkty. A punkty zdobywa się w wyścigu.
Titheon, 03.11.2017 18:41[!]
@Lolek - ano racja, w kwalifikacjach tak. Tylko tak jak napisały "trzy kreski" - ważniejsze są punkty. A tych Stroll zdobywa od Spa chyba sporo więcej - i to nie dlatego, że Massa ma pecha, czy coś - po prostu Stroll wypada od niego lepiej. Być może mają na to wpływ zawirowania związane z Kubicą i generalnie wolnym fotelem w Williamsie, ale kierowcy muszą być na to odporni. Massa nie jest, podobnie jak nie był Kwiat w RBR/STR.
rocque, 03.11.2017 19:19[!]
Cytat Titheon :
A tych Stroll zdobywa od Spa chyba sporo więcej - i to nie dlatego, że Massa ma pecha, czy coś - po prostu Stroll wypada od niego lepiej.

Singapur: Massa startuje na wetach, Stroll na przejściowych i temu pierwszemu zmieniają opony dopiero po neutralizacji, przez co wyjeżdża ostatni
Malezja: Massa przepuszcza Strolla, bo ma uszkodzony bolid
Meksyk: kapeć na pierwszym okrążeniu, a Stroll ma szczęście z VSC i przeskakuje m.in. Pereza
Lolek, 03.11.2017 19:31[!]
@rocque
Na Monzy też był szybszy od Strolla, no ale nie umiał wyprzedzić i to akurat trzeba mu na minus zapisać.
Titheon, 03.11.2017 20:51[!]
@rocque - Malezji akurat nie obejrzałem, ale... Singapur - to była DECYZJA MASSY, żeby założyć wety. To nie był pech, to nie była wina zespołu - to była jego wina, że pojechał tak a nie inaczej - więc minus na jego konto. Pewnie gdyby ruszył na przejściówkach to by Strolla pokonał - ale nie przegrał przez pecha, tylko przez swoją głupotę. To on zadecydował i to on jest odpowiedzialny za swój wynik. Gdyby Williams podjął złą decyzję, można by mówić o pechu i odpuścić Massie, ale tylko i wyłącznie on jest odpowiedzialny za swój wynik.

Prawdę mówiąc to w kwestii Meksyku dałem ciała - niby obejrzałem początek wyścigu, ale kompletnie wypadł mi z głowy ten pit stop na początku... Ważniejszy był Vettel i Hamilton :D
Mexi, 03.11.2017 21:27[!]
Gdyby Massa był taki dobry to by kompletnie nie było problemu czy Lance jest lepszy. Massa zlałby go jak Vettel Kimiego. Jakakolwiek potrzeba tłumaczenia Massy działa na jego niekorzyść
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca