F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.01.2018

Od sezonu 2019 wprowadzona zostanie minimalna waga kierowcy?

Płetwy rekina powrócą do Formuły 1 w sezonie 2019?

Pirelli chce w tym roku zakończyć rozmowy na temat nowej umowy z F1

Lista startowa F1 na sezon 2018

Brown: Alonso nie stawiał McLarenowi żadnego ultimatum

18.01.2018

Forbes: Grand Prix Wietnamu dołączy do kalendarza F1

Mercedes przedstawi nowy bolid 22 lutego

Toro Rosso przeprowadziło swoim pracownikom kurs z japońskiej kultury

McLaren ogłosił datę prezentacji bolidu MCL33

Marchionne: Umowa Haasa z Maserati byłaby dobra

Rosberg: Marzenie Kubicy o startach w F1 wciąż jest żywe

Pirelli oczekuje znaczącej poprawy czasów okrążeń na początku sezonu 2018

17.01.2018

Magnussen: Haas podąża drogą Force India

Mansell: Williams może poradzić sobie z niedoświadczonym składem kierowców

Chandhok: Kubica otrzymał wystarczająco dużo szans, by pokazać swoje możliwości

Salo: Williams postawił na kierowców głodnych sukcesów

Marchionne: Nowy bolid Ferrari może być potworem

Autosport: Martin Whitmarsh dołączy do FIA jako konsultant

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Perez: Force India powinno zrezygnować z poleceń zespołowych

Team z Silverstone podejmie decyzję w tej sprawie przed startem GP Brazylii.
Nataniel Piórkowski, 3 listopada 2017, wyświetlenia: 2060<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Sergio Perez uważa, że Force India powinno zrezygnować ze stosowania poleceń zespołowych i pozwolić jemu oraz Estebanowi Oconowi na prowadzenie ostrej, ale uczciwej rywalizacji na torze w dwóch ostatnich wyścigach sezonu.

Po tym, jak Perez i Ocon zderzyli się ze sobą w trakcie wyścigu o GP Belgii, szefostwo teamu z Force India wprowadziło politykę team orders, kontrolując rywalizację kierowców z poziomu alei serwisowej. Przedstawiciele Force India przyznawali, że gdy ekipa zapewni sobie czwartą pozycję w mistrzostwach, będzie mogło dojść do rewizji zasad wprowadzonych po weekendzie na Spa-Francorchamps.

Zapytany o obecną sytuację związaną z poleceniami zespołowymi, Perez powiedział: „Zespół powiedział, że pozwoli nam na ściganie, gdy zapewnimy sobie czwarte miejsce [w klasyfikacji generalnej]. Sądzę, że to coś ważnego, zarówno dla Estebana jak i dla mnie, by pokazać zaufanie i to, że możemy ze sobą toczyć dobrą walkę na torze”.

Dyrektor operacyjny Force India – Otmar Szafnauer, dał do zrozumienia, że decyzja w sprawie ewentualnej rezygnacji z poleceń zespołowych zostanie podjęta przed startem Grand Prix Brazylii. Amerykanin zaznaczył, że sam fakt wywalczenia przez Pereza i Ocona czwartego miejsca w tabeli konstruktorów nie jest wystarczający, by dać im wolną rękę w rywalizacji na torze.

„Musimy przedyskutować tę kwestię wewnątrz zespołu. Mamy kilka tygodni na podjęcie decyzji. Wiadomo, że pozwolenie im na ściganie się ze sobą będzie lepsze z perspektywy fanów, ale z drugiej strony wszyscy wiemy, że części bolidów F1 nie są tanie. Dochodzi do kolizji i być może przed ostatnim wyścigiem trzeba byłoby wyłożyć trochę pieniędzy na zakup nowych elementów. W dodatku po Abu Zabi mamy zaplanowaną sesję testową. Wszystkie te czynniki są przez nas brane pod uwagę”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.01.2018  Magnussen: Haas podąża drogą Force India
10.01.2018  Lowe: Force India wykonało świetną pracę w sezonie 2017
06.01.2018  Szafnauer: Sponsorzy naciskają na zmianę nazwy Force India
05.01.2018  Nicholas Latifi został rezerwowym kierowcą Force India
15.12.2017  Perez: W przyszłym roku Ocon będzie musiał radzić sobie z większą presją
Tagi:
Force India
Ocon E.
Perez S.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
---, 03.11.2017 14:20[!]
Błędem FI w tej całej akcji było to, że oni zakazali panom wyprzedza się nawzajem, jednocześnie nigdy nie nakazując temu z przodu przepuszczać swojego kolegi, choćby i się wlekli po torze jak ślimaki.
Aeromis, 03.11.2017 14:31[!]
http://www.f1wm.p...rok=2017&dzial=7
To właśnie dlatego Perez chce walki. Przegrał 4 razy z rzędu kwalifikacje i 6 razy na ostatnie osiem. Boi się, że Ocon przegoni go w WDC.
sneer, 03.11.2017 14:57[!]
No, Ocon dość mocno Pereza zweryfikował. Znacznie bardziej niż Hulk. Którego z kolei weryfikuje Sainz.
piro, 03.11.2017 15:01[!]
Ogólnie debiutanci weryfikują, wystarczy zobaczyć na parę Massa - Stroll 36:40 w WDC dla Strolla :)
Titheon, 03.11.2017 15:50[!]
Akurat ci, którzy obserwowali cały sezon, wiedzą że "weryfikacja Strolla" w dużej mierze oparła się na GP Azerbejdżanu, kiedy Massa musiał przedwcześnie ukończyć wyścig. No i nasze ulubione gdybanie: GDYBY Massa dojechał wtedy chociaż drugi, a Stroll czwarty, byłoby 54:37 dla Massy bodajże. Inna sprawa, że sama końcówka sezonu (ta część po przerwie wakacyjnej) zweryfikowała Massę - tu już wypadł od Strolla słabiej, po prostu.
Lolek, 03.11.2017 17:13[!]
@Titheon
ale w kwalifikacjach za to nadal gniecie
---, 03.11.2017 17:27[!]
@Lolek
Ale Williamsa interesuje hajs. A hajs zdobywa się za punkty. A punkty zdobywa się w wyścigu.
Titheon, 03.11.2017 18:41[!]
@Lolek - ano racja, w kwalifikacjach tak. Tylko tak jak napisały "trzy kreski" - ważniejsze są punkty. A tych Stroll zdobywa od Spa chyba sporo więcej - i to nie dlatego, że Massa ma pecha, czy coś - po prostu Stroll wypada od niego lepiej. Być może mają na to wpływ zawirowania związane z Kubicą i generalnie wolnym fotelem w Williamsie, ale kierowcy muszą być na to odporni. Massa nie jest, podobnie jak nie był Kwiat w RBR/STR.
rocque, 03.11.2017 19:19[!]
Cytat Titheon :
A tych Stroll zdobywa od Spa chyba sporo więcej - i to nie dlatego, że Massa ma pecha, czy coś - po prostu Stroll wypada od niego lepiej.

Singapur: Massa startuje na wetach, Stroll na przejściowych i temu pierwszemu zmieniają opony dopiero po neutralizacji, przez co wyjeżdża ostatni
Malezja: Massa przepuszcza Strolla, bo ma uszkodzony bolid
Meksyk: kapeć na pierwszym okrążeniu, a Stroll ma szczęście z VSC i przeskakuje m.in. Pereza
Lolek, 03.11.2017 19:31[!]
@rocque
Na Monzy też był szybszy od Strolla, no ale nie umiał wyprzedzić i to akurat trzeba mu na minus zapisać.
Titheon, 03.11.2017 20:51[!]
@rocque - Malezji akurat nie obejrzałem, ale... Singapur - to była DECYZJA MASSY, żeby założyć wety. To nie był pech, to nie była wina zespołu - to była jego wina, że pojechał tak a nie inaczej - więc minus na jego konto. Pewnie gdyby ruszył na przejściówkach to by Strolla pokonał - ale nie przegrał przez pecha, tylko przez swoją głupotę. To on zadecydował i to on jest odpowiedzialny za swój wynik. Gdyby Williams podjął złą decyzję, można by mówić o pechu i odpuścić Massie, ale tylko i wyłącznie on jest odpowiedzialny za swój wynik.

Prawdę mówiąc to w kwestii Meksyku dałem ciała - niby obejrzałem początek wyścigu, ale kompletnie wypadł mi z głowy ten pit stop na początku... Ważniejszy był Vettel i Hamilton :D
Mexi, 03.11.2017 21:27[!]
Gdyby Massa był taki dobry to by kompletnie nie było problemu czy Lance jest lepszy. Massa zlałby go jak Vettel Kimiego. Jakakolwiek potrzeba tłumaczenia Massy działa na jego niekorzyść
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca