F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.09.2018

Norris zaliczy kolejny występ w treningu z McLarenem

Giovinazzi wystartuje w pierwszym treningu do Grand Prix Rosji

Raikkonen odbył pierwszą przymiarkę fotela do bolidu Saubera na sezon 2019

Miles: McLaren oraz Alonso są zainteresowani dołączeniem do IndyCar

Marciello: Leclerc może pokonać Vettela w Ferrari

Władze Kopenhagi zrezygnowały z pomysłu organizacji GP Danii

Sauber bliski decyzji o drugim kierowcy na sezon 2019

23.09.2018

Kwalifikacje w sezonie 2019 zostaną poszerzone o Q4?

21.09.2018

Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA

Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi

Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon

Budkowski: Renault nie jest jeszcze gotowe na walkę z Mercedesem i Ferrari

Monza i Silverstone niepewne organizacji wyścigów F1 po sezonie 2019

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

GP Rosji stanie się w przyszłości kolejnym nocnym wyścigiem F1?

19.09.2018

Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli

Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli przed GP Brazylii

Szybkie serie łuków i duże przeciążenia występujące na Interlagos dość mocno obciążają opony.
informacja prasowa, 7 listopada 2017, wyświetlenia: 785<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Na przedostatnią rundę mistrzostw świata Formuły 1 firma Pirelli przywozi pośrednie opony P Zero „białe”, miękkie P Zero „żółte” oraz supermiękkie P Zero „czerwone”. To ostatni tegoroczny weekend z udziałem pośredniej mieszanki.

Tor Interlagos jest jednym z najkrótszych i najbardziej intensywnych obiektów w kalendarzu – zarówno pod względem wymagań fizycznych, jak i atmosfery. Pętla składa się z sekwencji następujących po sobie szybkich zakrętów i częstych zmian poziomów, a lokalny klimat to występujące naprzemiennie piekielne upały oraz ulewne deszcze. Po raz kolejny nominacja mieszanek jest miększa niż w przeszłości: najtwardszą dostępną jest teraz pośrednia.

TRZY NOMINOWANE MIESZANKI
• Supermiękka „czerwona”
• Miękka „żółta”
• Pośrednia „biała”

TOR Z PUNKTU WIDZENIA OGUMIENIA
• Niedawno wymieniono nawierzchnię toru, wygładzając przy okazji słynne nierówności.
• Drugie najkrótsze okrążenie sezonu (po Monako) oznacza nie tylko prawie nieprzerwaną jazdę w zakrętach, ale również konieczność zjeżdżania z optymalnej linii przy próbach wyprzedzania.
• Kierunek jazdy jest przeciwny do ruchu wskazówek zegara, a najmocniej obciążoną oponą jest prawa tylna.
• Szybkie serie łuków i duże przeciążenia dość mocno obciążają opony.
• Opony są także często poddawane siłom działającym jednocześnie w osi poprzecznej i podłużnej.
• Lewis Hamilton odniósł zwycięstwo w zeszłorocznej, deszczowej Grand Prix Brazylii bez wykonania pit stopu w wyścigowych warunkach, chociaż założył świeży komplet opon w czasie przerwy, pod czerwoną flagą.
• W sezonie 2015 pierwsza trójka zatrzymywała się po trzy razy.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Tak jak miało to miejsce podczas poprzedniej rundy, w Meksyku, także do Brazylii przywozimy o stopień miększe mieszanki niż przed rokiem, kiedy wybraliśmy na tę rundę twarde ogumienie. Możemy zatem spodziewać się kolejnych rekordów okrążenia w ten weekend. Z krótkim okrążeniem, wieloma pit stopami i manewrami wyprzedzania, a także tłumem pełnych pasji brazylijskich kibiców oraz potencjalnie ekstremalną pogodą, z reguły jest to szalony wyścig, w którym strategiczne wyliczenie zjazdów na zmianę opon jest bardzo ważne w walce o zminimalizowanie efektów dużego ruchu na torze. W tym roku poszliśmy o jeden krok w stronę miększych mieszanek, ale żaden kierowca nie wybrał więcej niż jednego zestawu opon pośrednich, co oznacza, że główne role podczas weekendu odegra ogumienie miękkie i supermiękkie”.

CO NOWEGO?
• Opony supermiękkie pojawiają się w Brazylii po raz pierwszy od wejścia Pirelli do Formuły 1.
• Zespoły Force India i Sauber wykonały po Grand Prix Meksyku testy opon Pirelli na sezon 2018, w których udział wzięli odpowiednio Alfonso Celis i Charles Leclerc
• Kilku czołowych kierowców pojawi się w kolejny weekend w Makau, w zaopatrywanych przez Pirelli zawodach FIA GT World Cup – w tym były zawodnik F1 (i kierowca testowy Pirelli) Lucas di Grassi.
• Rajdowy Mistrz Europy FIA Chris Ingram zdominował rywalizację wśród samochodów napędzanych na przednią oś podczas niedawnego Rajdu Wielkiej Brytanii, na szutrowych oponach Pirelli Scorpion.

MINIMALNE CIŚNIENIE POCZĄTKOWE NA BRAZYLIĘ (SLICKI)
22,5 psi (przód) | 20,0 psi (tył)

MAKSYMALNY KĄT NACHYLENIA KÓŁ PRZY MAKSYMALNYM OBCIĄŻENIU
-3,25° (przód) | -2,00° (tył)
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.09.2018  Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA
19.09.2018  Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli
18.09.2018  Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji
04.09.2018  Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Singapuru
01.09.2018  Todt: Pirelli ma rywala w przetargu na dostawy opon dla Formuły 1
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca