F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.02.2018

Bolidy Saubera i Toro Rosso zadebiutowały na torze

Nikita Mazepin jako pierwszy przetestuje nowy bolid Force India

Sainz: Kierowcom wystarczy 20 okrążeń, by przyzwyczaić się do Halo

Webber: Władze F1 muszą ostrożnie wprowadzać zmiany

Rich Energy prowadzi rozmowy na temat przejęcia Force India

Rozkład jazd kierowców podczas zimowych testów w Barcelonie

20.02.2018

McLaren nawiązał partnerstwo techniczne z Petrobrasem

Jack Aitken nowym kierowcą rezerwowym Renault

Team Renault Sport zaprezentował model R.S.18

Incydent z dnia filmowego nie skomplikuje zimowych testów Red Bulla

Sauber przedstawił bolid C37 w w barwach Alfy Romeo

Lowe: Deflektory będą kluczowym obszarem rozwoju nowych bolidów

Ferrari wprowadzi zmiany w malowaniu swojego bolidu?

19.02.2018

Galeria: Dzień filmowy Red Bulla

Red Bull RB14 zadebiutował na torze wyścigowym

Brawn: Liberty stawia fanów na pierwszym miejscu

Red Bull Racing zaprezentowało bolid RB14

Red Bull zadecyduje o dostawcy jednostek w połowie sezonu 2018

18.02.2018

Robert Kubica przetestuje prototyp LMP1 Manora

17.02.2018

Alonso otwarty na kontynuowanie kariery w WEC

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli przed GP Brazylii

Szybkie serie łuków i duże przeciążenia występujące na Interlagos dość mocno obciążają opony.
informacja prasowa, 7 listopada 2017, wyświetlenia: 742<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Na przedostatnią rundę mistrzostw świata Formuły 1 firma Pirelli przywozi pośrednie opony P Zero „białe”, miękkie P Zero „żółte” oraz supermiękkie P Zero „czerwone”. To ostatni tegoroczny weekend z udziałem pośredniej mieszanki.

Tor Interlagos jest jednym z najkrótszych i najbardziej intensywnych obiektów w kalendarzu – zarówno pod względem wymagań fizycznych, jak i atmosfery. Pętla składa się z sekwencji następujących po sobie szybkich zakrętów i częstych zmian poziomów, a lokalny klimat to występujące naprzemiennie piekielne upały oraz ulewne deszcze. Po raz kolejny nominacja mieszanek jest miększa niż w przeszłości: najtwardszą dostępną jest teraz pośrednia.

TRZY NOMINOWANE MIESZANKI
• Supermiękka „czerwona”
• Miękka „żółta”
• Pośrednia „biała”

TOR Z PUNKTU WIDZENIA OGUMIENIA
• Niedawno wymieniono nawierzchnię toru, wygładzając przy okazji słynne nierówności.
• Drugie najkrótsze okrążenie sezonu (po Monako) oznacza nie tylko prawie nieprzerwaną jazdę w zakrętach, ale również konieczność zjeżdżania z optymalnej linii przy próbach wyprzedzania.
• Kierunek jazdy jest przeciwny do ruchu wskazówek zegara, a najmocniej obciążoną oponą jest prawa tylna.
• Szybkie serie łuków i duże przeciążenia dość mocno obciążają opony.
• Opony są także często poddawane siłom działającym jednocześnie w osi poprzecznej i podłużnej.
• Lewis Hamilton odniósł zwycięstwo w zeszłorocznej, deszczowej Grand Prix Brazylii bez wykonania pit stopu w wyścigowych warunkach, chociaż założył świeży komplet opon w czasie przerwy, pod czerwoną flagą.
• W sezonie 2015 pierwsza trójka zatrzymywała się po trzy razy.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Tak jak miało to miejsce podczas poprzedniej rundy, w Meksyku, także do Brazylii przywozimy o stopień miększe mieszanki niż przed rokiem, kiedy wybraliśmy na tę rundę twarde ogumienie. Możemy zatem spodziewać się kolejnych rekordów okrążenia w ten weekend. Z krótkim okrążeniem, wieloma pit stopami i manewrami wyprzedzania, a także tłumem pełnych pasji brazylijskich kibiców oraz potencjalnie ekstremalną pogodą, z reguły jest to szalony wyścig, w którym strategiczne wyliczenie zjazdów na zmianę opon jest bardzo ważne w walce o zminimalizowanie efektów dużego ruchu na torze. W tym roku poszliśmy o jeden krok w stronę miększych mieszanek, ale żaden kierowca nie wybrał więcej niż jednego zestawu opon pośrednich, co oznacza, że główne role podczas weekendu odegra ogumienie miękkie i supermiękkie”.

CO NOWEGO?
• Opony supermiękkie pojawiają się w Brazylii po raz pierwszy od wejścia Pirelli do Formuły 1.
• Zespoły Force India i Sauber wykonały po Grand Prix Meksyku testy opon Pirelli na sezon 2018, w których udział wzięli odpowiednio Alfonso Celis i Charles Leclerc
• Kilku czołowych kierowców pojawi się w kolejny weekend w Makau, w zaopatrywanych przez Pirelli zawodach FIA GT World Cup – w tym były zawodnik F1 (i kierowca testowy Pirelli) Lucas di Grassi.
• Rajdowy Mistrz Europy FIA Chris Ingram zdominował rywalizację wśród samochodów napędzanych na przednią oś podczas niedawnego Rajdu Wielkiej Brytanii, na szutrowych oponach Pirelli Scorpion.

MINIMALNE CIŚNIENIE POCZĄTKOWE NA BRAZYLIĘ (SLICKI)
22,5 psi (przód) | 20,0 psi (tył)

MAKSYMALNY KĄT NACHYLENIA KÓŁ PRZY MAKSYMALNYM OBCIĄŻENIU
-3,25° (przód) | -2,00° (tył)
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
30.01.2018  Pirelli obawia się testów w Barcelonie na nowej nawierzchni
19.01.2018  Pirelli chce w tym roku zakończyć rozmowy na temat nowej umowy z F1
18.01.2018  Pirelli oczekuje znaczącej poprawy czasów okrążeń na początku sezonu 2018
15.01.2018  Dobór mieszanek ogumienia na sezon 2018
11.01.2018  Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca