F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.11.2017

Hamilton podkręca tempo w drugim treningu przed GP Abu Zabi

Sauber nie ogłosi podczas GP Abu Zabi składu kierowców na sezon 2018

Carey potwierdził, że Liberty dokona zmiany logotypu Formuły 1

Horner: Limit trzech silników na sezon to absolutne szaleństwo

Alonso: Nadszedł dobry czas na dokonanie zmiany dostawcy silników

Vettel najszybszy w pierwszym treningu przed GP Abu Zabi

Hartley zostanie ukarany cofnięciem o 10 pozycji na starcie GP Abu Zabi

23.11.2017

Sirotkin: Test z Williamsem może okazać się najważniejszym w mojej karierze

Pirelli zaprezentowało ogumienie F1 na sezon 2018

Stroll: Nowy kierowca Williamsa powinien być graczem zespołowym

Illen: Ilmor potrzebuje sponsora, aby wejść do Formuły 1

Steiner: Zespoły powinny dać więcej czasu Liberty Media

Bell: Wzmocnienia kadrowe stopniowo poprawiają sytuację Renault

22.11.2017

Informacja Pirelli przed GP Abu Zabi

Grosjean: Haas dokonał w tym roku bardzo solidnych postępów

Bottas: Muszę udowodnić, że zasługuję na posadę w Mercedesie

Williams potwierdził skład kierowców na testy opon w Abu Zabi

21.11.2017

Ferrari bliskie przemianowania klienckich silników na Alfa Romeo

Autosport: Sirotkin dołączy do Kubicy podczas testów w Abu Zabi

FIA zwróciła opłatę licencyjną Manora na sezon 2017

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli przed GP Brazylii

Szybkie serie łuków i duże przeciążenia występujące na Interlagos dość mocno obciążają opony.
informacja prasowa, 7 listopada 2017, wyświetlenia: 471<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Na przedostatnią rundę mistrzostw świata Formuły 1 firma Pirelli przywozi pośrednie opony P Zero „białe”, miękkie P Zero „żółte” oraz supermiękkie P Zero „czerwone”. To ostatni tegoroczny weekend z udziałem pośredniej mieszanki.

Tor Interlagos jest jednym z najkrótszych i najbardziej intensywnych obiektów w kalendarzu – zarówno pod względem wymagań fizycznych, jak i atmosfery. Pętla składa się z sekwencji następujących po sobie szybkich zakrętów i częstych zmian poziomów, a lokalny klimat to występujące naprzemiennie piekielne upały oraz ulewne deszcze. Po raz kolejny nominacja mieszanek jest miększa niż w przeszłości: najtwardszą dostępną jest teraz pośrednia.

TRZY NOMINOWANE MIESZANKI
• Supermiękka „czerwona”
• Miękka „żółta”
• Pośrednia „biała”

TOR Z PUNKTU WIDZENIA OGUMIENIA
• Niedawno wymieniono nawierzchnię toru, wygładzając przy okazji słynne nierówności.
• Drugie najkrótsze okrążenie sezonu (po Monako) oznacza nie tylko prawie nieprzerwaną jazdę w zakrętach, ale również konieczność zjeżdżania z optymalnej linii przy próbach wyprzedzania.
• Kierunek jazdy jest przeciwny do ruchu wskazówek zegara, a najmocniej obciążoną oponą jest prawa tylna.
• Szybkie serie łuków i duże przeciążenia dość mocno obciążają opony.
• Opony są także często poddawane siłom działającym jednocześnie w osi poprzecznej i podłużnej.
• Lewis Hamilton odniósł zwycięstwo w zeszłorocznej, deszczowej Grand Prix Brazylii bez wykonania pit stopu w wyścigowych warunkach, chociaż założył świeży komplet opon w czasie przerwy, pod czerwoną flagą.
• W sezonie 2015 pierwsza trójka zatrzymywała się po trzy razy.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Tak jak miało to miejsce podczas poprzedniej rundy, w Meksyku, także do Brazylii przywozimy o stopień miększe mieszanki niż przed rokiem, kiedy wybraliśmy na tę rundę twarde ogumienie. Możemy zatem spodziewać się kolejnych rekordów okrążenia w ten weekend. Z krótkim okrążeniem, wieloma pit stopami i manewrami wyprzedzania, a także tłumem pełnych pasji brazylijskich kibiców oraz potencjalnie ekstremalną pogodą, z reguły jest to szalony wyścig, w którym strategiczne wyliczenie zjazdów na zmianę opon jest bardzo ważne w walce o zminimalizowanie efektów dużego ruchu na torze. W tym roku poszliśmy o jeden krok w stronę miększych mieszanek, ale żaden kierowca nie wybrał więcej niż jednego zestawu opon pośrednich, co oznacza, że główne role podczas weekendu odegra ogumienie miękkie i supermiękkie”.

CO NOWEGO?
• Opony supermiękkie pojawiają się w Brazylii po raz pierwszy od wejścia Pirelli do Formuły 1.
• Zespoły Force India i Sauber wykonały po Grand Prix Meksyku testy opon Pirelli na sezon 2018, w których udział wzięli odpowiednio Alfonso Celis i Charles Leclerc
• Kilku czołowych kierowców pojawi się w kolejny weekend w Makau, w zaopatrywanych przez Pirelli zawodach FIA GT World Cup – w tym były zawodnik F1 (i kierowca testowy Pirelli) Lucas di Grassi.
• Rajdowy Mistrz Europy FIA Chris Ingram zdominował rywalizację wśród samochodów napędzanych na przednią oś podczas niedawnego Rajdu Wielkiej Brytanii, na szutrowych oponach Pirelli Scorpion.

MINIMALNE CIŚNIENIE POCZĄTKOWE NA BRAZYLIĘ (SLICKI)
22,5 psi (przód) | 20,0 psi (tył)

MAKSYMALNY KĄT NACHYLENIA KÓŁ PRZY MAKSYMALNYM OBCIĄŻENIU
-3,25° (przód) | -2,00° (tył)
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.11.2017  Pirelli zaprezentowało ogumienie F1 na sezon 2018
22.11.2017  Informacja Pirelli przed GP Abu Zabi
22.11.2017  Williams potwierdził skład kierowców na testy opon w Abu Zabi
19.11.2017  Pirelli rozwija nowe deszczowe opony F1
14.11.2017  Pirelli opublikowało wybory zespołów na Grand Prix Abu Zabi
Tagi:
Pirelli

  Dodanie nowego komentarza  
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca