F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.11.2017

Hamilton podkręca tempo w drugim treningu przed GP Abu Zabi

Sauber nie ogłosi podczas GP Abu Zabi składu kierowców na sezon 2018

Carey potwierdził, że Liberty dokona zmiany logotypu Formuły 1

Horner: Limit trzech silników na sezon to absolutne szaleństwo

Alonso: Nadszedł dobry czas na dokonanie zmiany dostawcy silników

Vettel najszybszy w pierwszym treningu przed GP Abu Zabi

Hartley zostanie ukarany cofnięciem o 10 pozycji na starcie GP Abu Zabi

23.11.2017

Sirotkin: Test z Williamsem może okazać się najważniejszym w mojej karierze

Pirelli zaprezentowało ogumienie F1 na sezon 2018

Stroll: Nowy kierowca Williamsa powinien być graczem zespołowym

Illen: Ilmor potrzebuje sponsora, aby wejść do Formuły 1

Steiner: Zespoły powinny dać więcej czasu Liberty Media

Bell: Wzmocnienia kadrowe stopniowo poprawiają sytuację Renault

22.11.2017

Informacja Pirelli przed GP Abu Zabi

Grosjean: Haas dokonał w tym roku bardzo solidnych postępów

Bottas: Muszę udowodnić, że zasługuję na posadę w Mercedesie

Williams potwierdził skład kierowców na testy opon w Abu Zabi

21.11.2017

Ferrari bliskie przemianowania klienckich silników na Alfa Romeo

Autosport: Sirotkin dołączy do Kubicy podczas testów w Abu Zabi

FIA zwróciła opłatę licencyjną Manora na sezon 2017

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Vettel: W sezonie 2018 Ferrari będzie jeszcze silniejsze

Niemiec nie ukrywa, że za rok chce powalczyć o piąty w karierze tytuł mistrza świata.
Nataniel Piórkowski, 7 listopada 2017, wyświetlenia: 1853<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Sebastian Vettel przekonuje, że pomimo pechowych rozstrzygnięć tegorocznego sezonu jego celem w dalszym ciągu pozostaje zdobycie mistrzowskiego tytułu z Ferrari.

We wrześniu Ferrari ogłosiło przedłużenie kontraktu z czterokrotnym mistrzem świata do końca 2020 roku. Chociaż przez większość kampanii Niemiec przewodził klasyfikacji generalnej, wyprzedzając Lewisa Hamiltona, seria niepowodzeń do jakich doszło po wakacyjnej przerwie zupełnie odmieniła jego sytuację, pozwalając Brytyjczykowi na zdobycie czwartego w karierze tytułu dla najlepszego kierowcy F1.

Pomimo tego Vettel wierzy, że po trudnych doświadczeniach Ferrari wróci do walki jeszcze silniejsze. Zapytany o cztery lata przerwy od wywalczenia ostatniego tytułu mistrza świata, Vettel odarł: „Nie podchodzę do tego w ten sposób. Nie jest tak, że liczę upływające dni. Chcę po prostu zdobyć mistrzostwo dla Ferrari. Tylko na tym mi zależy. Taki jest mój cel i musimy sobie uświadomić, że w tym roku nam się nie udało. W zespole wciąż drzemie wielki potencjał. To powinno sprawić, że walka będzie łatwiejsza”.

Pytany o to, czy Hamilton zdobył tegoroczny tytuł dlatego, że był lepszym kierowcą, czy dlatego, że dysponował lepszym bolidem, Vettel stwierdził: „Nie podoba mi się takie stawianie sytuacji. Prawda jest taka, że prowadziliśmy wyrównaną walkę. Ten sezon był dla nas bardzo dobry, podobnie dla Mercedesa, ale nie chcę odbierać Lewisowi ani krzty jego sukcesu. Całkowicie na niego zasłużył. Zapewnił sobie mistrzostwo na dwa wyścigi przed końcem sezonu. Zasługuje na to, aby być na pozycji lidera”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.11.2017  Villeneuve: Bottas zaliczył zawstydzający występ w GP Brazylii
12.11.2017  Vettel: Nie chcę ponieść kolejnej porażki
11.11.2017  Bottas: Walka o drugie miejsce w mistrzostwach nie będzie prosta
02.11.2017  Vettel nie obawia się kolejnej walki o tytuł z Hamiltonem w sezonie 2018
27.10.2017  Vettel: Arrivabene powinien pozostać szefem Scuderii Ferrari
Tagi:
Vettel S.
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Sgt Pepper, 07.11.2017 14:59[!]
Z mówienia na szczęście niewiele wynika. Pożyjemy- zobaczymy. Chętnie poczekam i zobaczę na własne oczy jak wystarczą im 3 jednostki na cały sezon. Renówkom też.
krzychol2000, 07.11.2017 15:16[!]
Dawaj Seba po piąty tytuł w 2018! FORZA FERRARI!
sneer, 07.11.2017 15:22[!]
Taaa, jak im Mercedes silniki poprawi. Buhahahahaha.
teambuktu, 07.11.2017 15:47[!]
Vet musi popracować nad głową bo łatwo mu się przegrzewa. A szybki jest, więc przy wyrównanych osiągach będzie na pewno groźny. Mam jednak nadzieję, że nie zdobędzie więcej tytułów niż Ham a w przyszłym sezonie zacznie ich obu gonić Alonso :)
mich909090, 07.11.2017 16:38[!]
Mercedes zdobył dwa tytuły mimo, że mieli fundamentalny problem z bolidem ( za długi rozstaw osi) , którego nie mogli rozwiązać w trakcie sezonu. W przyszłym roku Merc ma mieć krótszy rozstaw co ułatwi odpowiednie ustawienie bolidu.
Mam nadzieje, ze Lewis capnie 5 tytuł. Dla Vettela cztery to i tak już za dużo ;)
marios76, 07.11.2017 17:54[!]
Kierowcow wymieniaja!? ;)
tcx, 07.11.2017 23:46[!]
a ja jakoś wierzę w Ferrari. Jestem ich kibicem i zazwyczaj patrzyłem na ich przygotowania do kolejnych sezonów krytycznie. Jednak od czasu wielkich zmian, czyli od jakichś dwóch lat poziom stajni z Maranello wzrasta.
derwisz, 08.11.2017 07:14[!]
Żeby Vettel zdobył majstra Ferrari nie może mieć po prostu najlepszego bolidu w stawce bo już w tym roku taki bolid posiadało. Ferka musi mieć bolid miażdżący resztę stawki, czyli musi się powtórzyć dominacja podobna do tej jaką swego czasu miał Red Bull.
stasek44, 08.11.2017 09:07[!]
@derwisz Z pewnością :) Dlatego to właśnie Mercedes zdobył mistrzostwo konstruktorów na 4 wyścigi przed końcem sezonu, tak ale to Ferrari ma najlepszy bolid :)
teambuktu, 08.11.2017 10:01[!]
@stasek44 wyciągasz błędne wnioski. to, że Merc zdobył mistrzostwo tak szybko nie musi oznaczać, że Fer było bardzo daleko za nimi. Poczytaj i może wtedy się odniesiesz: https://www.autos...easons-in-f1-history
derwisz, 08.11.2017 10:18[!]
@stasek44 Fakty są takie, że przez większa cześć sezonu Ferrari dysponowało równorzędnym lub lepszym bolidem niż Mercedes. przegrali obydwa tytuły głównie z powodu słabszych umiejętności kierowców (zespołowo tytuł zawalił im Raikkonen) i błędów popełnianych przez obsługę i strategów.
Ja nie mam najmniejszych wątpliwości, ze dysponując takim bolidem Alonso lub Ricciardo zamiast Vettela zapewniliby Ferce tak długo oczekiwany tytuł mistrzowski.
Sasilton, 08.11.2017 11:29[!]
Cytat stasek44 :
@derwisz Z pewnością :) Dlatego to właśnie Mercedes zdobył mistrzostwo konstruktorów na 4 wyścigi przed końcem sezonu, tak ale to Ferrari ma najlepszy bolid :)

W 2012 Mclaren miał najlepszy bolid, ale przez fatalne błędy zespołu, Hamilton nawet się nie liczył na koniec sezonu. Pit-stopy po 6 sekund trafiały się prawie co GP.
Mercedes nie miał najlepszego bolidy, co było widac nie raz, gdzie problemy miał jeden kierowca, albo drugi. Dominacja to była chyba tylko na Monzy, ale z drugiej strony, Ferrari miało podobnie w Monaco.
krzychol2000, 08.11.2017 13:33[!]
To ja dodam od siebie,że na przestrzeni całego sezonu 1982 najszybsze okazały się bolidy Renault, o czym świadczy 10 pole positions(5 Prosta i 5 Arnouxa). Porażka w ich wykonaniu była jednak rażąca za sprawą błędów i awarii, ekipa Renault zajęła trzecie miejsce w klasyfikacji konstruktorów za Ferrari i Mclarenem, a Prost w klasyfikacji kierowców był dopiero czwarty, Arnoux jeszcze niżej.
step07, 08.11.2017 18:21[!]
@teambuktu @derwisz pełna zgoda panowie. Śmieszy mnie jak ktoś pisze, że Merc był w tym sezonie zdecydowanie najszybszy itp. Od początku Ferrari może trochę ustępowało jeżeli chodzi o kwalifikacje, ale tempo wyścigowe poza małymi wyjątkami było na poziomie Merca lub nieco lepsze. Do tego od mniej więcej Singapuru do tej dwójki dorównał w końcu Red Bull i tak mamy obecnie 3 teamy zdolne odnosić zwycięstwa. Oby taki układ utrzymał się w sezonie 2018.
Grekyy, 09.11.2017 10:52[!]
Ferrari miało mocne wejście i bardzo dobry samochód, a Mercedes borykał się z problemami spowodowanymi projektem (ciekawe, że się ich nie spodziewali, skoro McLaren miał podobne, podobną koncepcją kilka lat temu). Niestety włosi przegrali jeśli chodzi o rozwój samochodu i tyle... już po kilku pierwszych wyścigach niektórzy przewidywali, że będą mieli problemy patrząc na tempo zużycia limitowanych elementów. Merc w końcu doszedł do ładu z oponami i ogólnie lepiej rozwinął bolid. Singapur tylko przyspieszył klęskę. Vettel robił bardzo dobrą robotę i wyrobił kilka lepszych pozycji w Q rzutem na taśmę. Jedyny kierowca, który mógłby zmienić coś na plus to może Verstappen. Każdy kto twierdzi inaczej jest po prostu głupi, ale takich tu nie brakuje jeśli sięgnąć pamięcią do komentów pod sezonem np. 2016 :) Za duży wpływ mają brytyjskie, stronnicze komentarze do wyścigów BBC ciągniętych po torrentach najwidoczniej.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca