F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.11.2017

Informacja Pirelli przed GP Abu Zabi

Grosjean: Haas dokonał w tym roku bardzo solidnych postępów

Bottas: Muszę udowodnić, że zasługuję na posadę w Mercedesie

Williams potwierdził skład kierowców na testy opon w Abu Zabi

21.11.2017

Ferrari bliskie przemianowania klienckich silników na Alfa Romeo

Autosport: Sirotkin dołączy do Kubicy podczas testów w Abu Zabi

FIA zwróciła opłatę licencyjną Manora na sezon 2017

Gene: Alonso może wygrać Le Mans w swoim debiucie

Hartley pozostaje spokojny o jednostki Hondy w sezonie 2018

Williams dementuje pogłoski o podpisaniu umowy z Kubicą na sezon 2018

20.11.2017

Massa nie spieszy się z wyborem nowej serii wyścigowej

Mer Sao Paulo dementuje plotki o niepewnej przyszłości F1 na Interlagos

Abiteboul: F1 nie powinna odchodzić od obecnej koncepcji silnika

Lauda: Mam wrażenie, że Liberty chce upodobnić F1 do NASCAR

Ecclestone: Liberty traktuje Formułę 1 jak bar typu fast food

19.11.2017

Fernando Alonso pokonał ponad 100 okrążeń podczas testów WEC

Hartley: Od kilku tygodni wiedziałem, że będę ścigał się dla STR w sezonie 2018

Pirelli rozwija nowe deszczowe opony F1

Thierry Neuville wygrał Rajd Australii

18.11.2017

Toyota potwierdziła udział Alonso w testach WEC w Bahrajnie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Sainz: Jestem zaskoczony udanym debiutem w Renault

Hiszpan uważa, że głównym problemem zespołu jest wysoka awaryjność silnika.
Nataniel Piórkowski, 9 listopada 2017, wyświetlenia: 990<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Carlos Sainz potwierdził, że jest zaskoczony swoim konkurencyjnym debiutem w Renault.

Przed GP USA wychowanek juniorskiego programu Red Bulla zastąpił w teamie z Enstone Jolyona Palmera, zdobywając siódme miejsce z wyścigu. W Meksyku Hiszpan zapewnił sobie ósme pole startowe, ale został zmuszony do wycofania się z rywalizacji ze względu na usterkę układu kierowniczego.

Zapytany o to, czy był zaskoczony tym, jak dobrze poradził sobie ze zmianą zespołu, Sainz odrzekł: „Trochę tak. Mając w pamięci dawne doświadczenia, zmiany zespołów w niższych kategoriach czy testy w F1 w 2013 roku, wiedziałem, że niezależnie od tego co dostaję, potrafię bardzo szybko się do tego dostosować. W tym sensie był to dla mnie pozytywny start. Przede mną wciąż długa droga. Sądzę, iż Nico jest kilka kroków przede mną, ale zbliżam się do niego i liczę, że przed końcem sezonu uda mi się go doścignąć”.

Chociaż Sainz przyznaje, że głównym problemem Renault są problemy z jednostką napędową, to podkreśla, iż jest pod wrażeniem tego, jak pracuje fabryka w Enstone. „Moim zdaniem największe postępy powinny zostać dokonane w obszarze jednostki napędowej i niezawodności. Dzięki temu od razu udałoby się nam zwiększyć szanse na walkę o wyższe miejsca w tabeli. Mając na względzie całą infrastrukturę i zasoby w Enstone, uważam, że może być już tylko lepiej. Wszystko wygląda pozytywnie, można dostrzec motywację. To coś dobrego. Miło jest pojawić się w zespole, w którym wszyscy są tak zadowoleni i zmotywowani”.

Sainz zaznaczył, że możliwość wcześniejszego przejścia do Renault zwiększa jego szanse na udany start sezonu 2018. „Przez szesnaście wyścigów ten bolid był rozwijany wokół konkretnego kierowcy – nawet kokpit, komfort fotela – wszystko było budowane na opiniach innej osoby. Te cztery wyścigi, możliwość przekazania informacji na temat tego, czego oczekiwałbym przed kolejnym sezonem, są dla mnie niesamowicie ważne i zapewniają nam dobre podstawy przed sezonem 2018. Dzięki temu podczas zimowych testów nie będę musiał skupiać się na tego typu sprawach. Zajmuję się tym teraz, dzięki wcześniejszemu startowi”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.10.2017  Sainz współczuje Kwiatowi utraty miejsca w programie Red Bulla
23.10.2017  Abiteboul: Debiutancki weekend Sainza w Renault był niesamowity
13.10.2017  Hulkenberg: Sainz to młody, ale szybki kierowca
10.10.2017  Sainz: Pokonanie Hulkenberga w tym sezonie nie będzie łatwe
09.10.2017  Sainz: Nie myślę jeszcze o sezonie 2019
Tagi:
Sainz C.
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Lejnus, 09.11.2017 16:51[!]
Cytat :
Przez szesnaście wyścigów ten bolid był rozwijany wokół konkretnego kierowcy – nawet kokpit, komfort fotela – wszystko było budowane na opiniach innej osoby.


Zaraz się okaże, że Palmer był/ jest całkiem szybki, a przewaga Nico wynikała tylko z dostosowania samochodu pod niego. Palmer po cichu testuje w symulatorze Williamsa i miażdży dokonania Roberta :D
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca