F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.11.2017

Steiner: Zespoły powinny dać więcej czasu Liberty Media

Bell: Wzmocnienia kadrowe stopniowo poprawiają sytuację Renault

22.11.2017

Informacja Pirelli przed GP Abu Zabi

Grosjean: Haas dokonał w tym roku bardzo solidnych postępów

Bottas: Muszę udowodnić, że zasługuję na posadę w Mercedesie

Williams potwierdził skład kierowców na testy opon w Abu Zabi

21.11.2017

Ferrari bliskie przemianowania klienckich silników na Alfa Romeo

Autosport: Sirotkin dołączy do Kubicy podczas testów w Abu Zabi

FIA zwróciła opłatę licencyjną Manora na sezon 2017

Gene: Alonso może wygrać Le Mans w swoim debiucie

Hartley pozostaje spokojny o jednostki Hondy w sezonie 2018

Williams dementuje pogłoski o podpisaniu umowy z Kubicą na sezon 2018

20.11.2017

Massa nie spieszy się z wyborem nowej serii wyścigowej

Mer Sao Paulo dementuje plotki o niepewnej przyszłości F1 na Interlagos

Abiteboul: F1 nie powinna odchodzić od obecnej koncepcji silnika

Lauda: Mam wrażenie, że Liberty chce upodobnić F1 do NASCAR

Ecclestone: Liberty traktuje Formułę 1 jak bar typu fast food

19.11.2017

Fernando Alonso pokonał ponad 100 okrążeń podczas testów WEC

Hartley: Od kilku tygodni wiedziałem, że będę ścigał się dla STR w sezonie 2018

Pirelli rozwija nowe deszczowe opony F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Carey odrzuca oskarżenia Ferrari o upodabnianie F1 do NASCAR

Sergio Marchionne wyraził niezadowolenie z propozycji zmian w przepisach na sezon 2021.
Nataniel Piórkowski, 10 listopada 2017, wyświetlenia: 1350<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Dyrektor generalny Formuły 1 – Chase Carey, stanowczo odrzucił oskarżenia prezesa Ferrari – Sergio Marchionne o to, że wraz ze zmianami przepisów przed sezonem 2021 wyścigi Grand Prix mogą zacząć przypominać rywalizację w stylu NASCAR.

W ubiegłym tygodniu Marchionne stwierdził, skrytykował plany standaryzacji niektórych elementów jednostki napędowej, przekonując, że Ferrari nie chce globalnej wersji NASCAR.

Carey podkreśla jednak, że Liberty Media w dalszym ciągu pragnie akcentować różnice pomiędzy silnikami i bolidami, zapewniając przy tym bardziej zaciętą rywalizację. „Nie sądzę, aby nasze opinie były sprzeczne z tymi, jakie wyraża Ferrari. Nie chcę w jakikolwiek sposób uwłaczać NASCAR, ale nie mamy planu, aby być jak NASCAR. Nie chcemy standaryzować bolidów. Nie chcemy, aby na torach ścigało się dwadzieścia takich samych bolidów, a jedyną zmienną w tym układzie był kierowca”.

„Formuła 1 jest wyjątkowa – to połączanie konkurencyjnego sportu i najbardziej zaawansowanej technologii. Chcemy, aby zespoły miały możliwość tworzenia swoich unikalnych bolidów – wyjątkowych silników, wyjątkowego nadwozia. Chcemy jednak uzależnić sukces od tego, jak dobrze wykorzystujesz swoje zasoby w ramach pewnych ograniczeń, w porównaniu do tego ile wydajesz. Sądzę, że taki model jest zdrowszy. Wtedy ci, który są w stanie lepiej rozwijać technologie, lepiej rozwijać swoje możliwości, staną przed szansą osiągnięcia sukcesu” – tłumaczył Amerykanin podczas Grand Prix Brazylii.

Carey przekonuje, że F1 potrzebuje bardziej wyrównanej rywalizacji, z większą liczbą zespołów zdolnych walczyć o zwycięstwa. Chcemy, aby zespoły walczyły o zwycięstwa.

„Pragniemy, aby wszystkie ekipy miały taką szansę. Nigdy nie zapewnimy absolutnej równowagi, zawsze będą faworyci którzy ewoluują, ale chcemy aby zespoły czuły, że wszystkie mają szansę na walkę”.

„Sport buduje się na nieprzewidywalności, i chcemy sportu, który jest nieprzewidywalny. Jeśli ktoś wygrywa wyścig za wyścigiem, to koniec końców sport zacznie odczuwać problemy. Potrzebujemy rywalizacji, potrzebujemy nieprzewidywalności, potrzebujemy wspaniałych finiszów, wielkich dramatów. Musimy to stworzyć. Dzięki temu zwiększymy zyski, a to pozytywnie przełoży się na wszystkie zespoły. Naszym priorytetem jest uczynienie sportu lepszym dla nas i dla obecnych teamów” – podsumował.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.11.2017  Ecclestone: Liberty traktuje Formułę 1 jak bar typu fast food
10.11.2017  Carey: Zespoły zgadzają się co do potrzeby ograniczenia wydatków
16.10.2017  Ecclestone: Liberty nie chce, abym pojawiał się na wyścigach
11.08.2017  Carey: W F1 mogą pojawić się standardowe części
08.08.2017  Carey chce w F1 nowych silników, limitów budżetowych oraz nowy system nagród
Tagi:
Carey C.
F1 ogólnie
Przepisy
Ferrari
Marchionne S.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Simi, 10.11.2017 18:21[!]
Cytat :
Nie sądzę, aby nasze opinie były sprzeczne z tymi, jakie wyraża Ferrari. Nie chcę w jakikolwiek sposób uwłaczać NASCAR, ale nie mamy planu, aby być jak NASCAR. Nie chcemy standaryzować bolidów. Nie chcemy, aby na torach ścigało się dwadzieścia takich samych bolidów, a jedyną zmienną w tym układzie był kierowca”.

Jest olbrzymia różnica między tym jak działają wielkie teamy w NASCAR, a jak małe, niedofinansowane ekipy. Wielkie teamy mają jednak nieco inne możliwości niż małe. Rozumiem porównanie, jednak według mnie jest ono sporym uproszczeniem jeśli chodzi o NASCAR.
janko30, 10.11.2017 19:18[!]
Popieram to! Ross wie co robi.
krzysiek000, 10.11.2017 21:38[!]
Jest jedno upodobnienie do Nascara, które chciałbym zobaczyć. Chciałbym zobaczyć jeden wyścig w sezonie na owalu. Ciekawi mnie, jakby się spisali kierowcy i zespoły.
Phaedra, 10.11.2017 23:59[!]
@krzysiek000
Nie symetryczne zawieszenie, specjalne zmodyfikowane nadwozie z innymi strefami zgniotu i dedykowany system smarowania. A teraz spróbuj to wcisnąć w 3 silniki i jeden homologowany monoque na sezon prze FIA .
marios76, 11.11.2017 09:47[!]
@Phaedra A ja podzielam zdanie @krzysiek000- Indy Car może jeździć po torach ulicznych, to F1 mogłaby pojechać na owalu. Jeden wyścig bym z ciekawości zobaczył. Nawet w Niemczech ;) Poza tym w F1 przez ostatnie lata były 3 silniki i jakoś daje radę ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca