F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.02.2018

Bolidy Saubera i Toro Rosso zadebiutowały na torze

Nikita Mazepin jako pierwszy przetestuje nowy bolid Force India

Sainz: Kierowcom wystarczy 20 okrążeń, by przyzwyczaić się do Halo

Webber: Władze F1 muszą ostrożnie wprowadzać zmiany

Rich Energy prowadzi rozmowy na temat przejęcia Force India

20.02.2018

McLaren nawiązał partnerstwo techniczne z Petrobrasem

Jack Aitken nowym kierowcą rezerwowym Renault

Team Renault Sport zaprezentował model R.S.18

Incydent z dnia filmowego nie skomplikuje zimowych testów Red Bulla

Sauber przedstawił bolid C37 w w barwach Alfy Romeo

Lowe: Deflektory będą kluczowym obszarem rozwoju nowych bolidów

Ferrari wprowadzi zmiany w malowaniu swojego bolidu?

19.02.2018

Galeria: Dzień filmowy Red Bulla

Red Bull RB14 zadebiutował na torze wyścigowym

Brawn: Liberty stawia fanów na pierwszym miejscu

Red Bull Racing zaprezentowało bolid RB14

Red Bull zadecyduje o dostawcy jednostek w połowie sezonu 2018

18.02.2018

Robert Kubica przetestuje prototyp LMP1 Manora

17.02.2018

Alonso otwarty na kontynuowanie kariery w WEC

Latifi weźmie udział w piątkowym treningu przed GP Kanady

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Ricciardo, Hartley i Gasly otrzymają kary cofnięcia na starcie GP Brazylii

Na chwilę obecną u każdego z wymienionych kierowców dokonano wymiany MGU-H.
Nataniel Piórkowski, 10 listopada 2017, wyświetlenia: 974<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Daniel Ricciardo z Red Bulla oraz reprezentanci Toro Rosso: Brendon Hartley oraz Pierre Gasly zostaną ukarani cofnięciem na starcie za skorzystanie z nowych elementów silnika.

Wszyscy trzej kierowcy rozpoczynają w piątek korzystanie z nowych generatorów odpowiadających za odzyskiwanie energii termicznej (MGU-H), przez co przed wyścigiem o GP Brazylii nałożone zostaną na nich kary cofnięcia o dziesięć pozycji względem wyniku osiągniętego w kwalifikacjach.

Ricciardo użyje także nowego układu magazynowania energii oraz elektroniki sterującej – oba te elementy mieszczą się jednak w regulaminowej puli Australijczyka.

Podczas pierwszego treningu w bolidzie Hartleya doszło do problemu z jednostką napędową. Może to sugerować, że Nowozelandczyk stanie przed koniecznością użycia kolejnych nowych komponentów, a co za tym idzie przyjęcia na swoje barki następnych, bardziej dotkliwych kar.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.02.2018  Webber: Władze F1 muszą ostrożnie wprowadzać zmiany
05.02.2018  Formuła 1 zainaugurowała inicjatywę Grid Kids
28.01.2018  Whiting wizytował tor w Assen
22.01.2018  Todt: Omówimy kwestię weta Ferrari
17.01.2018  Autosport: Martin Whitmarsh dołączy do FIA jako konsultant
Tagi:
FIA
Ricciardo D.
Hartley B.
Gasly P.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Sasilton, 10.11.2017 14:21[!]
Renault jest chyba bardziej awaryjne od Hondy.
Sar trek, 10.11.2017 20:40[!]
Mam taką teorię, że w obecnej sytuacji mogą sobie pozwolić na kilka eksperymentów pod kątem przyszłego sezonu i wykonują je na silnikach w zespole Torro Rosso.
marios76, 10.11.2017 22:55[!]
@Sar trek A na początku sezonu sprawdzali na Verstappenie, potem też na Ricciardo? ;) Może coś w tym jest... Renault w chwili obecnej ma raczej w głębokim poważaniu awaryjność. Czy zajmą6, 5 czy 7 miejsce im dużej różnicy nie robi. Zespołem klienckim, który plul na ich produkty, raczej też nie będą się przejmować, natomiast chęć dogonienia Mercedesa i Ferrari jest spora i... sa juz dość blisko. Verstappen wygrał dwa wyścigi, nie oglądając się na rywali! Agresywny rozwój procentuje mocą, a awaryjność z czasem wyeliminuja. Gdyby Honda miała takie podejście, to i Alonso widziałby sens współpracy zaliczając w tym roku ze 3-4 poda, mimo dziesięciu awarii. Byłoby wwidać, że idą w dobrym kierunku .
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca