F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.09.2018

Norris zaliczy kolejny występ w treningu z McLarenem

Giovinazzi wystartuje w pierwszym treningu do Grand Prix Rosji

Raikkonen odbył pierwszą przymiarkę fotela do bolidu Saubera na sezon 2019

Miles: McLaren oraz Alonso są zainteresowani dołączeniem do IndyCar

Marciello: Leclerc może pokonać Vettela w Ferrari

Władze Kopenhagi zrezygnowały z pomysłu organizacji GP Danii

Sauber bliski decyzji o drugim kierowcy na sezon 2019

23.09.2018

Kwalifikacje w sezonie 2019 zostaną poszerzone o Q4?

21.09.2018

Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA

Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi

Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon

Budkowski: Renault nie jest jeszcze gotowe na walkę z Mercedesem i Ferrari

Monza i Silverstone niepewne organizacji wyścigów F1 po sezonie 2019

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

GP Rosji stanie się w przyszłości kolejnym nocnym wyścigiem F1?

19.09.2018

Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli

Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Ricciardo, Hartley i Gasly otrzymają kary cofnięcia na starcie GP Brazylii

Na chwilę obecną u każdego z wymienionych kierowców dokonano wymiany MGU-H.
Nataniel Piórkowski, 10 listopada 2017, wyświetlenia: 1037<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Daniel Ricciardo z Red Bulla oraz reprezentanci Toro Rosso: Brendon Hartley oraz Pierre Gasly zostaną ukarani cofnięciem na starcie za skorzystanie z nowych elementów silnika.

Wszyscy trzej kierowcy rozpoczynają w piątek korzystanie z nowych generatorów odpowiadających za odzyskiwanie energii termicznej (MGU-H), przez co przed wyścigiem o GP Brazylii nałożone zostaną na nich kary cofnięcia o dziesięć pozycji względem wyniku osiągniętego w kwalifikacjach.

Ricciardo użyje także nowego układu magazynowania energii oraz elektroniki sterującej – oba te elementy mieszczą się jednak w regulaminowej puli Australijczyka.

Podczas pierwszego treningu w bolidzie Hartleya doszło do problemu z jednostką napędową. Może to sugerować, że Nowozelandczyk stanie przed koniecznością użycia kolejnych nowych komponentów, a co za tym idzie przyjęcia na swoje barki następnych, bardziej dotkliwych kar.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.09.2018  Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA
17.09.2018  Whiting: Grosjean dopuścił się rażącego zignorowania niebieskich flag
16.09.2018  Grosjean otrzymał dwa punkty karne za ignorowanie niebieskich flag
15.09.2018  FIA zniechęca kierowców do ignorowania limitów toru w siódmym zakręcie
13.09.2018  Zdjęcie konceptu bolidu na sezon 2021 wyciekło do internetu
Tagi:
FIA
Ricciardo D.
Hartley B.
Gasly P.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Sasilton, 10.11.2017 14:21[!]
Renault jest chyba bardziej awaryjne od Hondy.
Sar trek, 10.11.2017 20:40[!]
Mam taką teorię, że w obecnej sytuacji mogą sobie pozwolić na kilka eksperymentów pod kątem przyszłego sezonu i wykonują je na silnikach w zespole Torro Rosso.
marios76, 10.11.2017 22:55[!]
@Sar trek A na początku sezonu sprawdzali na Verstappenie, potem też na Ricciardo? ;) Może coś w tym jest... Renault w chwili obecnej ma raczej w głębokim poważaniu awaryjność. Czy zajmą6, 5 czy 7 miejsce im dużej różnicy nie robi. Zespołem klienckim, który plul na ich produkty, raczej też nie będą się przejmować, natomiast chęć dogonienia Mercedesa i Ferrari jest spora i... sa juz dość blisko. Verstappen wygrał dwa wyścigi, nie oglądając się na rywali! Agresywny rozwój procentuje mocą, a awaryjność z czasem wyeliminuja. Gdyby Honda miała takie podejście, to i Alonso widziałby sens współpracy zaliczając w tym roku ze 3-4 poda, mimo dziesięciu awarii. Byłoby wwidać, że idą w dobrym kierunku .
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca