F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.11.2017

Steiner: Zespoły powinny dać więcej czasu Liberty Media

Bell: Wzmocnienia kadrowe stopniowo poprawiają sytuację Renault

22.11.2017

Informacja Pirelli przed GP Abu Zabi

Grosjean: Haas dokonał w tym roku bardzo solidnych postępów

Bottas: Muszę udowodnić, że zasługuję na posadę w Mercedesie

Williams potwierdził skład kierowców na testy opon w Abu Zabi

21.11.2017

Ferrari bliskie przemianowania klienckich silników na Alfa Romeo

Autosport: Sirotkin dołączy do Kubicy podczas testów w Abu Zabi

FIA zwróciła opłatę licencyjną Manora na sezon 2017

Gene: Alonso może wygrać Le Mans w swoim debiucie

Hartley pozostaje spokojny o jednostki Hondy w sezonie 2018

Williams dementuje pogłoski o podpisaniu umowy z Kubicą na sezon 2018

20.11.2017

Massa nie spieszy się z wyborem nowej serii wyścigowej

Mer Sao Paulo dementuje plotki o niepewnej przyszłości F1 na Interlagos

Abiteboul: F1 nie powinna odchodzić od obecnej koncepcji silnika

Lauda: Mam wrażenie, że Liberty chce upodobnić F1 do NASCAR

Ecclestone: Liberty traktuje Formułę 1 jak bar typu fast food

19.11.2017

Fernando Alonso pokonał ponad 100 okrążeń podczas testów WEC

Hartley: Od kilku tygodni wiedziałem, że będę ścigał się dla STR w sezonie 2018

Pirelli rozwija nowe deszczowe opony F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Ricciardo, Hartley i Gasly otrzymają kary cofnięcia na starcie GP Brazylii

Na chwilę obecną u każdego z wymienionych kierowców dokonano wymiany MGU-H.
Nataniel Piórkowski, 10 listopada 2017, wyświetlenia: 937<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Daniel Ricciardo z Red Bulla oraz reprezentanci Toro Rosso: Brendon Hartley oraz Pierre Gasly zostaną ukarani cofnięciem na starcie za skorzystanie z nowych elementów silnika.

Wszyscy trzej kierowcy rozpoczynają w piątek korzystanie z nowych generatorów odpowiadających za odzyskiwanie energii termicznej (MGU-H), przez co przed wyścigiem o GP Brazylii nałożone zostaną na nich kary cofnięcia o dziesięć pozycji względem wyniku osiągniętego w kwalifikacjach.

Ricciardo użyje także nowego układu magazynowania energii oraz elektroniki sterującej – oba te elementy mieszczą się jednak w regulaminowej puli Australijczyka.

Podczas pierwszego treningu w bolidzie Hartleya doszło do problemu z jednostką napędową. Może to sugerować, że Nowozelandczyk stanie przed koniecznością użycia kolejnych nowych komponentów, a co za tym idzie przyjęcia na swoje barki następnych, bardziej dotkliwych kar.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.11.2017  FIA zwróciła opłatę licencyjną Manora na sezon 2017
19.11.2017  Pirelli rozwija nowe deszczowe opony F1
17.11.2017  Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1
16.11.2017  Massa bliski objęcia funkcji w Światowej Radzie Sportów Motorowych
16.11.2017  Steiner: Nie powinniśmy spieszyć się z powiększaniem stawki F1
Tagi:
FIA
Ricciardo D.
Hartley B.
Gasly P.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Sasilton, 10.11.2017 14:21[!]
Renault jest chyba bardziej awaryjne od Hondy.
Sar trek, 10.11.2017 20:40[!]
Mam taką teorię, że w obecnej sytuacji mogą sobie pozwolić na kilka eksperymentów pod kątem przyszłego sezonu i wykonują je na silnikach w zespole Torro Rosso.
marios76, 10.11.2017 22:55[!]
@Sar trek A na początku sezonu sprawdzali na Verstappenie, potem też na Ricciardo? ;) Może coś w tym jest... Renault w chwili obecnej ma raczej w głębokim poważaniu awaryjność. Czy zajmą6, 5 czy 7 miejsce im dużej różnicy nie robi. Zespołem klienckim, który plul na ich produkty, raczej też nie będą się przejmować, natomiast chęć dogonienia Mercedesa i Ferrari jest spora i... sa juz dość blisko. Verstappen wygrał dwa wyścigi, nie oglądając się na rywali! Agresywny rozwój procentuje mocą, a awaryjność z czasem wyeliminuja. Gdyby Honda miała takie podejście, to i Alonso widziałby sens współpracy zaliczając w tym roku ze 3-4 poda, mimo dziesięciu awarii. Byłoby wwidać, że idą w dobrym kierunku .
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca