F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.06.2018

Mercedes nie korzystał jeszcze z maksymalnych osiągów nowego silnika

Horner: Red Bull nie będzie narzucał Hondzie żadnych ograniczeń

Mercedes potwierdził wprowadzenie nowej specyfikacji silnika

Vettel: Nie mamy problemów z bolidem

Hamilton najszybszy również w drugim treningu przed GP Francji

Ericsson nie przystąpi do drugiego treningu we Francji

Hamilton najszybszy w pierwszym treningu do Grand Prix Francji

Verstappen: Honda nie daje powodów do niepokoju

Whiting odpiera krytykę nawierzchni toru Paul Ricard

Kierowcy Mercedesa mogą nie otrzymać we Francji nowej specyfikacji silnika

21.06.2018

Ricciardo: Perspektywa startów dla Renault i McLarena jest zachęcająca

Palmer: Partnerstwo Red Bulla i Hondy nie stworzy konfliktu z Aston Martinem

Motorsport.com: Ferrari jest zdecydowane na zatrudnienie Leclerca

Daniel Ricciardo otrzymał propozycję startów od McLarena

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Belgii i GP Japonii

Vettel nie obawia się powrotu do opon z cieńszym bieżnikiem

Ocon gotowy dołączyć do fabrycznego zespołu Mercedesa

20.06.2018

Honda - od katastrofy z McLarenem do umowy z Red Bullem

Abiteboul: Chcemy by Red Bull żałował zakończenia współpracy z Renault

Dwie strefy DRS podczas Grand Prix Francji na Paul Ricard

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Brazylii

Jeden postój najbardziej prawdopodobną strategią na wyścig.
informacja prasowa, 12 listopada 2017, wyświetlenia: 586<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Interlagos, 11 listopada 2017 – Mimo deszczowych prognoz na kwalifikacje, sesję rozegrano głównie w suchych warunkach, chociaż temperatura nawierzchni była niższa o 20 stopni Celsjusza w porównaniu z piątkowymi treningami.

Valtteri Bottas z Mercedesa zdobył pole position na supermiękkiej mieszance, a Daniel Ricciardo z Red Bulla jako jedyny skorzystał z miękkich opon w Q2 i to oznacza, że właśnie na tej mieszance ruszy do niedzielnego wyścigu. Mając na uwadze karne cofnięcie o 10 pozycji, Australijczyk liczy na zyskanie pozycji poprzez dłuższy pierwszy przejazd na twardszej mieszance niż rywale. Kolejnym kierowcą z karą na starcie jest Brendon Hartley z Toro Rosso, który taktycznie odpuścił walkę w Q2, mimo awansu do tego segmentu kwalifikacji.

Świeżo koronowany mistrz świata Lewis Hamilton rozbił swojego Mercedesa w Q1 i do wyścigu wystartuje z ostatniego pola, mogąc swobodnie dobrać mieszankę na start.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Aż do kwalifikacji najlepszym okrążeniem weekendu był rezultat Lewisa Hamiltona z pierwszej sesji treningowej. Dzisiaj warunki były znacznie chłodniejsze, co pomogło w uzyskaniu lepszych wyników na mieszance supermiękkiej i dzięki Valtteriemu Bottasowi odnotowaliśmy najszybsze okrążenie w dziejach toru Interlagos. Jeden pit stop to najbardziej prawdopodobna strategia na wyścig, ale możliwe są także dwa postoje – w zależności od tempa degradacji i zużycia. Na jutro zapowiadane są suche i cieplejsze niż dzisiaj warunki. Będzie to jeden z najważniejszych czynników przy wyborze strategii jednego lub dwóch zjazdów. Z paroma czołowymi kierowcami startującymi z dalszych pozycji, wyrównanym tempem wyścigowym i przy bardzo krótkim okrążeniu na Interlagos czeka nas pełny akcji wyścig”.

DZISIEJSZE ZACHOWANIE OPON
Supermiękkie „czerwone”: Wykorzystywane przez większość kwalifikacji, szybsze o około 0,6 sekundy na okrążeniu od miękkich.
Miękkie „żółte”: Kierowcy Ferrari korzystali z nich w Q1, a Daniel Ricciardo w Q2.
Pośrednie „białe”: Dziś używane tylko podczas okrążeń instalacyjnych, prawdopodobnie nie pojawią się w wyścigu.

NAJWIĘCEJ OKRĄŻEŃ Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIA Vandoorne 5
MIĘKKA Massa 32
SUPERMIĘKKA Stroll, Vettel 32

NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIE Alonso 1.12,829
MIĘKKA Raikkonen 1.09,405
SUPERMIĘKKA Bottas 1.08,322

KOMPLETY OGUMIENIA DOSTĘPNE NA WYŚCIG

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.06.2018  Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Belgii i GP Japonii
21.06.2018  Vettel nie obawia się powrotu do opon z cieńszym bieżnikiem
20.06.2018  Pirelli ujawniło wybory kierowców na Grand Prix Austrii
20.06.2018  Dobór mieszanek ogumienia na sezon 2018
15.06.2018  Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Rosji
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca