F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.09.2018

Formuła 1 wydała dedykowaną aplikację Live Timing

Komisja miasta Miami zagłosuje w sprawie odroczenia negocjacji z F1

Honda będzie eksperymentować ze swym silnikiem

Salo: Szkoda, że Ericsson straci wyścigowy fotel w Sauberze

25.09.2018

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Japonii

Ericsson pozostanie w Sauberze jako trzeci kierowca

Antonio Giovinazzi będzie kierowcą Saubera w sezonie 2019

Trulli rozczarowany zmianami dokonanymi w F1 przez ostatnie lata

Perez ogłosi wkrótce swoje plany na sezon 2019

24.09.2018

Norris zaliczy kolejny występ w treningu z McLarenem

Giovinazzi wystartuje w pierwszym treningu do Grand Prix Rosji

Raikkonen odbył pierwszą przymiarkę fotela do bolidu Saubera na sezon 2019

Miles: McLaren oraz Alonso są zainteresowani dołączeniem do IndyCar

Marciello: Leclerc może pokonać Vettela w Ferrari

Władze Kopenhagi zrezygnowały z pomysłu organizacji GP Danii

Sauber bliski decyzji o drugim kierowcy na sezon 2019

23.09.2018

Kwalifikacje w sezonie 2019 zostaną poszerzone o Q4?

21.09.2018

Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA

Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi

Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Brazylii

Lewis Hamilton z Mercedesa zajmuje czwarte miejsce, z odwróconą strategią po starcie z pit lane.
informacja prasowa, 13 listopada 2017, wyświetlenia: 1098<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Strategia jednego pit stopu supermiękkie-miękkie okazała się zwycięska w Grand Prix Brazylii, w której Sebastian Vettel z Ferrari objął prowadzenie podczas pełnego akcji pierwszego okrążenia i utrzymał przewagę do mety – wykonując swój jedyny pit stop bez utraty inicjatywy w wyścigu.

Alternatywne strategie zastosowane przez dwóch innych kierowców również ożywiły zmagania. Lewis Hamilton z Mercedesa musiał wystartować z alei serwisowej i odrabiał straty, będąc jednym z pięciu zawodników, którzy na pierwszy przejazd wybrali bardziej trwałe, miękkie opony. Zjechał na swój pit stop z prowadzenia na 43. okrążeniu, wrócił na tor na piątej pozycji i wykorzystał lepsze osiągi supermiękkiej mieszanki do wywalczenia czwartej lokaty.

Daniel Ricciardo z Red Bulla także wystartował na miękkiej mieszance po karnym cofnięciu na czternaste pole startowe, ale stracił kolejne pozycje w zamieszaniu na początku wyścigu i już po pierwszym okrążeniu zjechał po świeży komplet miękkich opon. Później zatrzymał się jeszcze raz, zakładając supermiękkie ogumienie, i wypracował awans na szóstą lokatę. Jego zespołowy partner Max Verstappen także zatrzymywał się dwa razy, zjeżdżając w końcówce po jeszcze jeden komplet opon supermiękkich.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Dzisiaj mieliśmy do czynienia z najwyższymi temperaturami nawierzchni podczas tego weekendu, przekraczającymi 50 stopni Celsjusza na starcie wyścigu. Mimo to większość zawodników z czołówki była w stanie przejechać cały dystans wykonując tylko jeden pit stop, zgodnie z naszymi założeniami – pomocna okazała się tu neutralizacja na początku. Zwłaszcza Lewis Hamilton zaliczył wyjątkowy występ, uzyskując najlepsze czasy okrążeń nawet na zużytych miękkich oponach, gdy rywale mieli już świeże ogumienie. Skuteczność alternatywnej strategii potwierdził także Red Bull, z mocnym finiszem obu samochodów mimo dodatkowego pit stopu Daniela Ricciardo po pierwszym okrążeniu. Pozostajemy jeszcze na torze Interlagos, na ostatni test opon na sezon 2018, który odbędzie się we wtorek i środę z zespołem McLaren. Następnie wszystkie zespoły otrzymają szansę zapoznania się po raz pierwszy z przyszłorocznym ogumieniem, podczas sesji testowej w Abu Zabi po ostatniej Grand Prix sezonu”.

NAJDŁUŻSZE PRZEJAZDY W WYŚCIGU
MIĘKKA Wehrlein 69
SUPERMIĘKKA Perez 35

PRZEWIDYWALNOŚĆ NASZEJ PROGNOZY
Zapowiadaliśmy, że zwycięską strategią będzie jeden pit stop i zamiana opon supermiękkich na miękkie pomiędzy 26. i 32. okrążeniem. Sebastian Vettel tak właśnie postąpił, wykonując swój jedyny zjazd na 28. okrążeniu. Taką samą taktykę zastosował Valtteri Bottas z Mercedesa, który w drodze po drugą lokatę zjechał do alei serwisowej jedno okrążenie przed niemieckim kierowcą.

OGUMIENIE UŻYTE W WYŚCIGU

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.09.2018  Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Japonii
21.09.2018  Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA
19.09.2018  Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli
18.09.2018  Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji
04.09.2018  Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Singapuru
Tagi:
Pirelli
Grand Prix F1

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca