F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.02.2018

Raikkonen jako pierwszy przetestuje SF71H

Force India dementuje spekulacje o potencjalnej sprzedaży

Ferrari pokazało tegoroczny bolid - SF71H

Galeria: Shakedown Mercedesa W09

Wolff nie jest zadowolony z wyglądu systemu Halo

Wehrlein i Russell będą w tym roku rezerwowymi kierowcami Mercedesa

Mercedes oficjalnie zaprezentował bolid W09 EQ Power+

Pierwsze zdjęcie McLarena MCL33 wyciekło do internetu

Bolid W09 Mercedesa zadebiutował na torze

Vasseur: Umowa z Alfą Romeo zwiększa atrakcyjność Saubera

Mansell: Hamilton i Mercedes są faworytami do tytułów

21.02.2018

Rich Energy nie zostanie nowym właścicielem Force India

Toro Rosso opublikowało pierwsze zdjęcie modelu STR13

Bolidy Saubera i Toro Rosso zadebiutowały na torze

Nikita Mazepin jako pierwszy przetestuje nowy bolid Force India

Sainz: Kierowcom wystarczy 20 okrążeń, by przyzwyczaić się do Halo

Weber: Władze F1 muszą ostrożnie wprowadzać zmiany

Rich Energy prowadzi rozmowy na temat przejęcia Force India

Rozkład jazd kierowców podczas zimowych testów w Barcelonie

20.02.2018

McLaren nawiązał partnerstwo techniczne z Petrobrasem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Brazylii

Lewis Hamilton z Mercedesa zajmuje czwarte miejsce, z odwróconą strategią po starcie z pit lane.
informacja prasowa, 13 listopada 2017, wyświetlenia: 812<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Strategia jednego pit stopu supermiękkie-miękkie okazała się zwycięska w Grand Prix Brazylii, w której Sebastian Vettel z Ferrari objął prowadzenie podczas pełnego akcji pierwszego okrążenia i utrzymał przewagę do mety – wykonując swój jedyny pit stop bez utraty inicjatywy w wyścigu.

Alternatywne strategie zastosowane przez dwóch innych kierowców również ożywiły zmagania. Lewis Hamilton z Mercedesa musiał wystartować z alei serwisowej i odrabiał straty, będąc jednym z pięciu zawodników, którzy na pierwszy przejazd wybrali bardziej trwałe, miękkie opony. Zjechał na swój pit stop z prowadzenia na 43. okrążeniu, wrócił na tor na piątej pozycji i wykorzystał lepsze osiągi supermiękkiej mieszanki do wywalczenia czwartej lokaty.

Daniel Ricciardo z Red Bulla także wystartował na miękkiej mieszance po karnym cofnięciu na czternaste pole startowe, ale stracił kolejne pozycje w zamieszaniu na początku wyścigu i już po pierwszym okrążeniu zjechał po świeży komplet miękkich opon. Później zatrzymał się jeszcze raz, zakładając supermiękkie ogumienie, i wypracował awans na szóstą lokatę. Jego zespołowy partner Max Verstappen także zatrzymywał się dwa razy, zjeżdżając w końcówce po jeszcze jeden komplet opon supermiękkich.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Dzisiaj mieliśmy do czynienia z najwyższymi temperaturami nawierzchni podczas tego weekendu, przekraczającymi 50 stopni Celsjusza na starcie wyścigu. Mimo to większość zawodników z czołówki była w stanie przejechać cały dystans wykonując tylko jeden pit stop, zgodnie z naszymi założeniami – pomocna okazała się tu neutralizacja na początku. Zwłaszcza Lewis Hamilton zaliczył wyjątkowy występ, uzyskując najlepsze czasy okrążeń nawet na zużytych miękkich oponach, gdy rywale mieli już świeże ogumienie. Skuteczność alternatywnej strategii potwierdził także Red Bull, z mocnym finiszem obu samochodów mimo dodatkowego pit stopu Daniela Ricciardo po pierwszym okrążeniu. Pozostajemy jeszcze na torze Interlagos, na ostatni test opon na sezon 2018, który odbędzie się we wtorek i środę z zespołem McLaren. Następnie wszystkie zespoły otrzymają szansę zapoznania się po raz pierwszy z przyszłorocznym ogumieniem, podczas sesji testowej w Abu Zabi po ostatniej Grand Prix sezonu”.

NAJDŁUŻSZE PRZEJAZDY W WYŚCIGU
MIĘKKA Wehrlein 69
SUPERMIĘKKA Perez 35

PRZEWIDYWALNOŚĆ NASZEJ PROGNOZY
Zapowiadaliśmy, że zwycięską strategią będzie jeden pit stop i zamiana opon supermiękkich na miękkie pomiędzy 26. i 32. okrążeniem. Sebastian Vettel tak właśnie postąpił, wykonując swój jedyny zjazd na 28. okrążeniu. Taką samą taktykę zastosował Valtteri Bottas z Mercedesa, który w drodze po drugą lokatę zjechał do alei serwisowej jedno okrążenie przed niemieckim kierowcą.

OGUMIENIE UŻYTE W WYŚCIGU

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
30.01.2018  Pirelli obawia się testów w Barcelonie na nowej nawierzchni
19.01.2018  Pirelli chce w tym roku zakończyć rozmowy na temat nowej umowy z F1
18.01.2018  Pirelli oczekuje znaczącej poprawy czasów okrążeń na początku sezonu 2018
15.01.2018  Dobór mieszanek ogumienia na sezon 2018
11.01.2018  Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu
Tagi:
Pirelli
Grand Prix F1

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca