F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.09.2018

Formuła 1 wydała dedykowaną aplikację Live Timing

Komisja miasta Miami zagłosuje w sprawie odroczenia negocjacji z F1

Honda będzie eksperymentować ze swym silnikiem

Salo: Szkoda, że Ericsson straci wyścigowy fotel w Sauberze

25.09.2018

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Japonii

Ericsson pozostanie w Sauberze jako trzeci kierowca

Antonio Giovinazzi będzie kierowcą Saubera w sezonie 2019

Trulli rozczarowany zmianami dokonanymi w F1 przez ostatnie lata

Perez ogłosi wkrótce swoje plany na sezon 2019

24.09.2018

Norris zaliczy kolejny występ w treningu z McLarenem

Giovinazzi wystartuje w pierwszym treningu do Grand Prix Rosji

Raikkonen odbył pierwszą przymiarkę fotela do bolidu Saubera na sezon 2019

Miles: McLaren oraz Alonso są zainteresowani dołączeniem do IndyCar

Marciello: Leclerc może pokonać Vettela w Ferrari

Władze Kopenhagi zrezygnowały z pomysłu organizacji GP Danii

Sauber bliski decyzji o drugim kierowcy na sezon 2019

23.09.2018

Kwalifikacje w sezonie 2019 zostaną poszerzone o Q4?

21.09.2018

Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA

Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi

Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Kolizja ze startu GP Brazylii została uznana za incydent wyścigowy

W zdarzeniu brali udział Magnussen, Vandoorne i Ricciardo.
Nataniel Piórkowski, 12 listopada 2017, wyświetlenia: 1152<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Sędziowie uznali, że kolizja do jakiej doszło na pierwszym okrążeniu Grand Prix Brazylii pomiędzy Kevinem Magnussenem i Stoffelem Vandoornem była incydentem wyścigowym.

W trakcie walki pomiędzy Magnussenem, Vandoorne'em i Danielem Ricciardo, prowadzonej w zakrętach Senny, pomiędzy kierowcami doszło do kontaktu. W wyniku uderzenia w bolidzie kierowcy Haasa doszło do uszkodzenia lewej przedniej części zawieszenia, a reprezentanta McLarena – prawej przedniej.

Ricciardo obrócił swój bolid na trawiastym poboczu, ale powrócił do walki wyłącznie z rozciętą oponą. Australijczyk zjechał na wymianę ogumienia w trakcie wizyty na torze samochodu bezpieczeństwa, a następnie krok po kroku odrabiał straty, finiszując zmagania na szóstej pozycji. Po wyścigu sędziowie zajęli się analizą incydentu. Uznali jednak, że w sprawie nie jest konieczne podejmowanie dalszych działań.

Po wyścigu Magnussen sugerował, że kolizja była wynikiem splotu niefortunnych zdarzeń. „Gdybym wcześniej zorientował się, że Ricciardo znajduje się po lewej stronie bolidu Vandoorne'a, to prawdopodobnie zostawiłbym więcej miejsca. Gdy go ujrzałem było za późno. Nabrałem już prędkości”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.09.2018  Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA
17.09.2018  Whiting: Grosjean dopuścił się rażącego zignorowania niebieskich flag
16.09.2018  Grosjean otrzymał dwa punkty karne za ignorowanie niebieskich flag
15.09.2018  FIA zniechęca kierowców do ignorowania limitów toru w siódmym zakręcie
13.09.2018  Zdjęcie konceptu bolidu na sezon 2021 wyciekło do internetu
Tagi:
FIA
Magnussen K.
Vandoorne S.
Ricciardo D.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
sneer, 12.11.2017 21:58[!]
Kevin to chyba ma jakieś haki na sędziów. Ban mu się już od dawna należy, a nie dostał jak dotąd nic za swoje wyczyny.
macko93, 12.11.2017 23:34[!]
@sneer Kevin to jeszcze nic - Gutierrez to już w ogóle miał takie haki na sędziów, że aż głowa mała.
Titheon, 13.11.2017 07:26[!]
Jakoś nie trafia do mnie to tłumaczenie, że nie widział Ricciardo... Przecież to, że go nie zobaczył, nie miało większego wpływu na to, co się stało. Ja tam widzę (na zwolnionym tempie) ewidentny uślizg tylnej osi w bolidzie Magnussena - to (i prawdopodobnie kontra) było przyczyną całego zajścia. Zresztą sam tor jazdy Magnussena sugeruje, że tak czy siak wiele miejsca dla Vandoorne'a by nie zostało, bo on mu miejsca po wewnętrznej nie zamierzał zostawić... Magnussen MUSIAŁ się spodziewać tego, że Vandoorne będzie potrzebował tej przestrzeni, a mimo to zanim doszło do całego zajścia, to już jego tor jazdy wyglądał tak, jakby w ogóle nie brał pod uwagę zostawienia Vandoorne'owi jakiegokolwiek miejsca.

Sytuacja na swój sposób bliźniacza z tym, co zrobił Grosjean z Oconem - tyle że nie widać tego wszystkiego na pierwszy rzut oka, a dopiero na zwolnionym tempie...
marios76, 13.11.2017 11:10[!]
@Titheon Tez sie dziwie, bo podobny uslizg Grosjeana spowodowal odpadniecie Ocona. Magnussen ma szczescie jezeli chodzi o kary, ale ogolnie kierowcy Haasa sa najbardziej bojowo nastawieni. Ktos im w koncu musi wytlumaczyc, ze to juz nie gokarty...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca