F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.06.2018

Mercedes nie korzystał jeszcze z maksymalnych osiągów nowego silnika

Horner: Red Bull nie będzie narzucał Hondzie żadnych ograniczeń

Mercedes potwierdził wprowadzenie nowej specyfikacji silnika

Vettel: Nie mamy problemów z bolidem

Hamilton najszybszy również w drugim treningu przed GP Francji

Ericsson nie przystąpi do drugiego treningu we Francji

Hamilton najszybszy w pierwszym treningu do Grand Prix Francji

Verstappen: Honda nie daje powodów do niepokoju

Whiting odpiera krytykę nawierzchni toru Paul Ricard

Kierowcy Mercedesa mogą nie otrzymać we Francji nowej specyfikacji silnika

21.06.2018

Ricciardo: Perspektywa startów dla Renault i McLarena jest zachęcająca

Palmer: Partnerstwo Red Bulla i Hondy nie stworzy konfliktu z Aston Martinem

Motorsport.com: Ferrari jest zdecydowane na zatrudnienie Leclerca

Daniel Ricciardo otrzymał propozycję startów od McLarena

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Belgii i GP Japonii

Vettel nie obawia się powrotu do opon z cieńszym bieżnikiem

Ocon gotowy dołączyć do fabrycznego zespołu Mercedesa

20.06.2018

Honda - od katastrofy z McLarenem do umowy z Red Bullem

Abiteboul: Chcemy by Red Bull żałował zakończenia współpracy z Renault

Dwie strefy DRS podczas Grand Prix Francji na Paul Ricard

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Kolizja ze startu GP Brazylii została uznana za incydent wyścigowy

W zdarzeniu brali udział Magnussen, Vandoorne i Ricciardo.
Nataniel Piórkowski, 12 listopada 2017, wyświetlenia: 1128<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Sędziowie uznali, że kolizja do jakiej doszło na pierwszym okrążeniu Grand Prix Brazylii pomiędzy Kevinem Magnussenem i Stoffelem Vandoornem była incydentem wyścigowym.

W trakcie walki pomiędzy Magnussenem, Vandoorne'em i Danielem Ricciardo, prowadzonej w zakrętach Senny, pomiędzy kierowcami doszło do kontaktu. W wyniku uderzenia w bolidzie kierowcy Haasa doszło do uszkodzenia lewej przedniej części zawieszenia, a reprezentanta McLarena – prawej przedniej.

Ricciardo obrócił swój bolid na trawiastym poboczu, ale powrócił do walki wyłącznie z rozciętą oponą. Australijczyk zjechał na wymianę ogumienia w trakcie wizyty na torze samochodu bezpieczeństwa, a następnie krok po kroku odrabiał straty, finiszując zmagania na szóstej pozycji. Po wyścigu sędziowie zajęli się analizą incydentu. Uznali jednak, że w sprawie nie jest konieczne podejmowanie dalszych działań.

Po wyścigu Magnussen sugerował, że kolizja była wynikiem splotu niefortunnych zdarzeń. „Gdybym wcześniej zorientował się, że Ricciardo znajduje się po lewej stronie bolidu Vandoorne'a, to prawdopodobnie zostawiłbym więcej miejsca. Gdy go ujrzałem było za późno. Nabrałem już prędkości”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.06.2018  Whiting odpiera krytykę nawierzchni toru Paul Ricard
12.06.2018  Zespoły F1 otrzymują nową wersję przepisów aero na sezon 2019
06.06.2018  FIA zaprezentowała nowy standard kasku
04.06.2018  FIA wyznaczyła trzecią strefę aktywacji DRS na torze w Kanadzie
27.05.2018  FIA oczyściła Ferrari z podejrzeń o łamanie przepisów dotyczących baterii
Tagi:
FIA
Magnussen K.
Vandoorne S.
Ricciardo D.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
sneer, 12.11.2017 21:58[!]
Kevin to chyba ma jakieś haki na sędziów. Ban mu się już od dawna należy, a nie dostał jak dotąd nic za swoje wyczyny.
macko93, 12.11.2017 23:34[!]
@sneer Kevin to jeszcze nic - Gutierrez to już w ogóle miał takie haki na sędziów, że aż głowa mała.
Titheon, 13.11.2017 07:26[!]
Jakoś nie trafia do mnie to tłumaczenie, że nie widział Ricciardo... Przecież to, że go nie zobaczył, nie miało większego wpływu na to, co się stało. Ja tam widzę (na zwolnionym tempie) ewidentny uślizg tylnej osi w bolidzie Magnussena - to (i prawdopodobnie kontra) było przyczyną całego zajścia. Zresztą sam tor jazdy Magnussena sugeruje, że tak czy siak wiele miejsca dla Vandoorne'a by nie zostało, bo on mu miejsca po wewnętrznej nie zamierzał zostawić... Magnussen MUSIAŁ się spodziewać tego, że Vandoorne będzie potrzebował tej przestrzeni, a mimo to zanim doszło do całego zajścia, to już jego tor jazdy wyglądał tak, jakby w ogóle nie brał pod uwagę zostawienia Vandoorne'owi jakiegokolwiek miejsca.

Sytuacja na swój sposób bliźniacza z tym, co zrobił Grosjean z Oconem - tyle że nie widać tego wszystkiego na pierwszy rzut oka, a dopiero na zwolnionym tempie...
marios76, 13.11.2017 11:10[!]
@Titheon Tez sie dziwie, bo podobny uslizg Grosjeana spowodowal odpadniecie Ocona. Magnussen ma szczescie jezeli chodzi o kary, ale ogolnie kierowcy Haasa sa najbardziej bojowo nastawieni. Ktos im w koncu musi wytlumaczyc, ze to juz nie gokarty...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca