F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.02.2018

Raikkonen jako pierwszy przetestuje SF71H

Force India dementuje spekulacje o potencjalnej sprzedaży

Ferrari pokazało tegoroczny bolid - SF71H

Galeria: Shakedown Mercedesa W09

Wolff nie jest zadowolony z wyglądu systemu Halo

Wehrlein i Russell będą w tym roku rezerwowymi kierowcami Mercedesa

Mercedes oficjalnie zaprezentował bolid W09 EQ Power+

Pierwsze zdjęcie McLarena MCL33 wyciekło do internetu

Bolid W09 Mercedesa zadebiutował na torze

Vasseur: Umowa z Alfą Romeo zwiększa atrakcyjność Saubera

Mansell: Hamilton i Mercedes są faworytami do tytułów

21.02.2018

Rich Energy nie zostanie nowym właścicielem Force India

Toro Rosso opublikowało pierwsze zdjęcie modelu STR13

Bolidy Saubera i Toro Rosso zadebiutowały na torze

Nikita Mazepin jako pierwszy przetestuje nowy bolid Force India

Sainz: Kierowcom wystarczy 20 okrążeń, by przyzwyczaić się do Halo

Weber: Władze F1 muszą ostrożnie wprowadzać zmiany

Rich Energy prowadzi rozmowy na temat przejęcia Force India

Rozkład jazd kierowców podczas zimowych testów w Barcelonie

20.02.2018

McLaren nawiązał partnerstwo techniczne z Petrobrasem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Verstappen: Renault nie ma już części zamiennych do swoich jednostek

Holender zdradził, że jest to powód, dla którego zdecydowano się ograniczyć osiągi w GP Brazylii.
Mateusz Szymkiewicz, 14 listopada 2017, wyświetlenia: 2629<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Max Verstappen zdradził, że Renault nie posiada już części zamiennych do swoich tegorocznych układów napędowych.

W czterech ostatnich rundach zespoły należące do Red Bulla były zmuszone skorzystać z nadprogramowych podzespołów, ze względu na wysoki poziom zawodności jednostek Renault. Z kolei w Brazylii pojawiły się pogłoski, że w przypadku kolejnych awarii Toro Rosso jest zagrożone pominięciem Grand Prix Abu Zabi, ponieważ francuski dostawca może już nie mieć nowych części.

Doniesienia z padoku toru Interlagos potwierdził kierowca Red Bull Racing – Max Verstappen, który zdradził, że Renault ograniczyło osiągi swoich układów, by wydłużyć ich żywotność. „Z jednej strony potrafię to zrozumieć [przeniesienie zasobów przez Renault na jednostkę na sezon 2018]. Z drugiej strony jeżeli masz tak duże problemy z zawodnością w trakcie sezonu, to jako dostawca musisz zrobić wszystko, by mieć wystarczająco dużo części. To jest logiczne. Frustruje nas to, ale musimy to zaakceptować. Po czterech dobrych wyścigach trochę szkoda tej sytuacji, ale musimy być realistami. Bolid sam w sobie był dobry w Brazylii” – powiedział Holender.

Z kolei dyrektor niewykonawczy Mercedesa, Niki Lauda, uważa, że Ferrari oraz Renault poniosło porażkę z niemieckim producentem głównie przez zawodność swoich układów. „Mając bolid z nieregularnymi osiągami, nie mogliśmy sobie pozwolić na problemy z silnikiem. Ja oraz Toto zapytaliśmy Andy'ego Cowella co jest ważniejsze: zyskanie jednej dziesiątej sekundy czy niezawodność? Tak czy inaczej bez niezawodnej jednostki nie da się wygrać mistrzostwa. Ferrari oraz Renault skupili się na poszukiwaniu osiągów i przegrywali Grand Prix”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.02.2018  Verstappen: Nie wyczekuję z niecierpliwością na Halo
11.02.2018  Verstappen: Red Bull mógłby dominować w F1 z silnikiem Mercedesa
21.12.2017  Lauda: Red Bull przepłacił podpisując nową umowę z Verstappenem
09.12.2017  Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie F1 za sezon 2017
14.11.2017  Briatore: Ferrari powinno było zatrudnić Verstappena
Tagi:
Verstappen M.
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
macieiii, 14.11.2017 10:31[!]
na pewno dobrze zakończyć sezon z przytupem, a wygrana z Meksyku może nie daje równie wielkich nadziei na ZEA, ale kto wie. Niestety, Hamilton ma zdaje się większość nowych komponentów silnika, a walka jak w ostatnim wyścigu nie pozostawiła złudzeń, że On jest głównym kandydatem. Ricciardo mógłby się do roboty wziąć. Max może i się pozbierał, ale z takim gościem trzeba cisnąć ;p
J.P.S., 14.11.2017 11:02[!]
Nie robią już nowych części bo czekają na rysunki od Budkowskiego.
Luis Garcia, 14.11.2017 14:42[!]
To niech TAG-Heuer im wyprodukuje :D
sneer, 14.11.2017 16:26[!]
Grubo, to powinna być potężna afera.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca