F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.11.2017

Informacja Pirelli przed GP Abu Zabi

Grosjean: Haas dokonał w tym roku bardzo solidnych postępów

Bottas: Muszę udowodnić, że zasługuję na posadę w Mercedesie

Williams potwierdził skład kierowców na testy opon w Abu Zabi

21.11.2017

Ferrari bliskie przemianowania klienckich silników na Alfa Romeo

Autosport: Sirotkin dołączy do Kubicy podczas testów w Abu Zabi

FIA zwróciła opłatę licencyjną Manora na sezon 2017

Gene: Alonso może wygrać Le Mans w swoim debiucie

Hartley pozostaje spokojny o jednostki Hondy w sezonie 2018

Williams dementuje pogłoski o podpisaniu umowy z Kubicą na sezon 2018

20.11.2017

Massa nie spieszy się z wyborem nowej serii wyścigowej

Mer Sao Paulo dementuje plotki o niepewnej przyszłości F1 na Interlagos

Abiteboul: F1 nie powinna odchodzić od obecnej koncepcji silnika

Lauda: Mam wrażenie, że Liberty chce upodobnić F1 do NASCAR

Ecclestone: Liberty traktuje Formułę 1 jak bar typu fast food

19.11.2017

Fernando Alonso pokonał ponad 100 okrążeń podczas testów WEC

Hartley: Od kilku tygodni wiedziałem, że będę ścigał się dla STR w sezonie 2018

Pirelli rozwija nowe deszczowe opony F1

Thierry Neuville wygrał Rajd Australii

18.11.2017

Toyota potwierdziła udział Alonso w testach WEC w Bahrajnie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Verstappen: Renault nie ma już części zamiennych do swoich jednostek

Holender zdradził, że jest to powód, dla którego zdecydowano się ograniczyć osiągi w GP Brazylii.
Mateusz Szymkiewicz, 14 listopada 2017, wyświetlenia: 2255<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Max Verstappen zdradził, że Renault nie posiada już części zamiennych do swoich tegorocznych układów napędowych.

W czterech ostatnich rundach zespoły należące do Red Bulla były zmuszone skorzystać z nadprogramowych podzespołów, ze względu na wysoki poziom zawodności jednostek Renault. Z kolei w Brazylii pojawiły się pogłoski, że w przypadku kolejnych awarii Toro Rosso jest zagrożone pominięciem Grand Prix Abu Zabi, ponieważ francuski dostawca może już nie mieć nowych części.

Doniesienia z padoku toru Interlagos potwierdził kierowca Red Bull Racing – Max Verstappen, który zdradził, że Renault ograniczyło osiągi swoich układów, by wydłużyć ich żywotność. „Z jednej strony potrafię to zrozumieć [przeniesienie zasobów przez Renault na jednostkę na sezon 2018]. Z drugiej strony jeżeli masz tak duże problemy z zawodnością w trakcie sezonu, to jako dostawca musisz zrobić wszystko, by mieć wystarczająco dużo części. To jest logiczne. Frustruje nas to, ale musimy to zaakceptować. Po czterech dobrych wyścigach trochę szkoda tej sytuacji, ale musimy być realistami. Bolid sam w sobie był dobry w Brazylii” – powiedział Holender.

Z kolei dyrektor niewykonawczy Mercedesa, Niki Lauda, uważa, że Ferrari oraz Renault poniosło porażkę z niemieckim producentem głównie przez zawodność swoich układów. „Mając bolid z nieregularnymi osiągami, nie mogliśmy sobie pozwolić na problemy z silnikiem. Ja oraz Toto zapytaliśmy Andy'ego Cowella co jest ważniejsze: zyskanie jednej dziesiątej sekundy czy niezawodność? Tak czy inaczej bez niezawodnej jednostki nie da się wygrać mistrzostwa. Ferrari oraz Renault skupili się na poszukiwaniu osiągów i przegrywali Grand Prix”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.11.2017  Briatore: Ferrari powinno było zatrudnić Verstappena
03.11.2017  Verstappen: Dominacja jest lepsza od ostrej walki o pozycję lidera
28.10.2017  Verstappen utrzyma drugie miejsce wywalczone w kwalifikacjach
28.10.2017  Verstappen: Musimy otrzymywać wytyczne dotyczące limitów toru
27.10.2017  Whiting: Oskarżenia o niekonsekwentne sędziowanie są bezpodstawne
Tagi:
Verstappen M.
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
macieiii, 14.11.2017 10:31[!]
na pewno dobrze zakończyć sezon z przytupem, a wygrana z Meksyku może nie daje równie wielkich nadziei na ZEA, ale kto wie. Niestety, Hamilton ma zdaje się większość nowych komponentów silnika, a walka jak w ostatnim wyścigu nie pozostawiła złudzeń, że On jest głównym kandydatem. Ricciardo mógłby się do roboty wziąć. Max może i się pozbierał, ale z takim gościem trzeba cisnąć ;p
J.P.S., 14.11.2017 11:02[!]
Nie robią już nowych części bo czekają na rysunki od Budkowskiego.
Luis Garcia, 14.11.2017 14:42[!]
To niech TAG-Heuer im wyprodukuje :D
sneer, 14.11.2017 16:26[!]
Grubo, to powinna być potężna afera.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca