F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.11.2017

Informacja Pirelli przed GP Abu Zabi

Grosjean: Haas dokonał w tym roku bardzo solidnych postępów

Bottas: Muszę udowodnić, że zasługuję na posadę w Mercedesie

Williams potwierdził skład kierowców na testy opon w Abu Zabi

21.11.2017

Ferrari bliskie przemianowania klienckich silników na Alfa Romeo

Autosport: Sirotkin dołączy do Kubicy podczas testów w Abu Zabi

FIA zwróciła opłatę licencyjną Manora na sezon 2017

Gene: Alonso może wygrać Le Mans w swoim debiucie

Hartley pozostaje spokojny o jednostki Hondy w sezonie 2018

Williams dementuje pogłoski o podpisaniu umowy z Kubicą na sezon 2018

20.11.2017

Massa nie spieszy się z wyborem nowej serii wyścigowej

Mer Sao Paulo dementuje plotki o niepewnej przyszłości F1 na Interlagos

Abiteboul: F1 nie powinna odchodzić od obecnej koncepcji silnika

Lauda: Mam wrażenie, że Liberty chce upodobnić F1 do NASCAR

Ecclestone: Liberty traktuje Formułę 1 jak bar typu fast food

19.11.2017

Fernando Alonso pokonał ponad 100 okrążeń podczas testów WEC

Hartley: Od kilku tygodni wiedziałem, że będę ścigał się dla STR w sezonie 2018

Pirelli rozwija nowe deszczowe opony F1

Thierry Neuville wygrał Rajd Australii

18.11.2017

Toyota potwierdziła udział Alonso w testach WEC w Bahrajnie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Briatore: Ferrari powinno było zatrudnić Verstappena

Włoch uważa, że stajnia z Maranello bez dwóch czołowych kierowców nie odniesie sukcesu.
Mateusz Szymkiewicz, 14 listopada 2017, wyświetlenia: 1936<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Flavio Briatore uważa, że Ferrari popełniło duży błąd odpuszczając walkę z Red Bullem o Maksa Verstappena.

20-latek przed kilkoma tygodniami podpisał nowy kontrakt ze stajnią z Milton Keynes, który będzie ważny do końca 2020 roku. Wcześniej jednak Verstappen był łączony z przejściem do Mercedesa lub Ferrari nawet już od sezonu 2019, co po zawarciu nowej umowy raczej nie będzie miało miejsca.

„Nie wiem co zamierza Marchionne, on jest nieprzewidywalny” – powiedział Flavio Briatore, były wieloletni szef Benettona oraz Renault. „Mimo to z Raikkonenem nigdy nie uda im się wygrać wśród konstruktorów. Do zwycięstwa potrzebują dwóch dobrych kierowców, a Ferrari takimi nie dysponuje. Nawet z zamkniętymi oczami zatrudniłbym Verstappena. To jest jedyny prawdziwy kierowca, którego ludzie chcą oglądać. To gladiator, który zrobi wszystko, by karać innych w każdym wyścigu”.

Z kolei Niki Lauda z Mercedesa zgadza się z Sergio Marchionne, że błędy kierowców kosztowały Ferrari końcowy sukces w sezonie 2017. „Bardzo dobrze znam Sergio [Marchionne] i tak jak ja on zawsze mówi to o czym myśli, choć ja bywam bardziej dyplomatyczny. Ale rozumiem to. Przegrali mistrzostwa i ma prawo do krytyki” – stwierdził Austriak.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.10.2017  Briatore: Ferrari trudno będzie zdobyć tytuł konstruktorów z Raikkonenem
03.07.2017  Briatore: Alonso powinien przejść do Ferrari lub Mercedesa
28.06.2017  Briatore: Nie można wykluczyć powrotu Alonso do Ferrari
26.06.2017  Wolff odrzuca spekulacje łączące Alonso z przejściem do Mercedesa
09.03.2017  Briatore: Nowi szefowie F1 potraktowali Ecclestone'a w niewłaściwy sposób
Tagi:
Briatore F.
Verstappen M.
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
derwisz, 14.11.2017 13:49[!]
Cytat :
Z kolei Niki Lauda z Mercedesa zgadza się z Sergio Marchionne, że błędy kierowców kosztowały Ferrari końcowy sukces w sezonie 2017. „Bardzo dobrze znam Sergio [Marchionne] i tak jak ja on zawsze mówi to o czym myśli, choć ja bywam bardziej dyplomatyczny. Ale rozumiem to. Przegrali mistrzostwa i ma prawo do krytyki” – stwierdził Austriak.


Powyższy cytat to kolejny dowód na to, że tym razem najlepszy w skali sezonu bolid posiadało Ferrari.
Aeromis, 14.11.2017 15:03[!]
@derwisz
Moim zdaniem mieli podobny, wystarczająco aby wygrał lepszy. Vettel sam się załatwił + awarie go dobiły. Z Hamiltonem było myślę inaczej i pewnie niejednego zaskoczę tym. Lewis prawdopodobnie dawał ciała w pierwszej części sezonu, być może był niewłaściwie przygotowany do nowego sezonu z nowymi, bardziej wymagającymi bolidami (tak samo i myśle o Sergio Perezie). Bardzo dobrze to wyszło w statystyce opracowanej przez @marios76 (acz jedynie porównanie BOT vs HAM uważam za słuszne). Bardziej mi to pasuje niż domniemany wielki spadek formy Veltteriego Bottasa, który pewnie i jest dodatkowo potęgowany przez frustrację.
sneer, 14.11.2017 16:29[!]
Hehe, a jak dawno mówiłem, że największym problemem Ferrari są kierowcy, to mnie tu odsądzano od czci i wiary. :)
Maciek znafca, 14.11.2017 16:57[!]
Vettel i Verstappen - przecież to by była miazga, mieszanka wybuchowa :) Taki projekt nie miał prawa by wyjść, Ferrari zawsze miało podział na kierowcę nr. 1 i 2. Już widzę zadowolenie Sebastiana gdyby go Max objeżdżał. @up nie jesteście inżynierami i nie możecie wiedzieć kto miał szybszy bolid, jak pokazywały to wielokrotnie wyniki, było to zależne od konfiguracji toru.
step07, 14.11.2017 19:43[!]
@derwisz ale za chwilę usłyszysz, że Mercedes ma taką rakietę i że był w tym sezonie zdecydowanie, niezaprzeczalnie, miażdżąco najszybszy :/
Kamikadze2000, 14.11.2017 20:26[!]
@derwisz - tak, z pewnością... gdyby nie problemy zespołu (i kierowców) z bolidem Merca w pierwszej fazie sezonu, nie byłoby o czym mówić. :P Fakt jest taki, że Ferrari realne szanse miało przede wszystkim na torach ulicznych i krętych. W kalendarzu przeważają obiekty szybkie. Merc niestety nadal jest z przodu - nie jest to przewaga z lat 2014-2016, ale nadal mają inicjatywę. Ale oby w 2018 roku się to zmieniło. ;)
Maciek znafca, 14.11.2017 23:37[!]
Przecież powyższe opinie są tylko podyktowane upodobaniami względem kierowców. Ten na górze próbuje od paru lat udowodnić jakimi przeciętniakami są Vettel i Raikkonen, zaś ten na dole próbuje wcisnąć ten sam kit tyle ze z Hamiltonem. Szkoda polemiki.. ;)
magiel666, 15.11.2017 12:39[!]
@Maciek znafca

utrafiłeś Pan w samo sedno. Jeden z najlepszych komentarzy jaki kiedykolwiek przeczytałem na tym forum.
derwisz, 15.11.2017 14:06[!]
@Maciek znafca A tfoja opinia jest podyktowana wyłącznie upodobaniem względem własnego ego. "Patrzcie jaki to ja jestem mądry , piękny i intelygentny"
Z braku własnego zdania w temacie uwielbiasz krytykować innych. Zamiast wypisywać ocenne fantasmagorie atakujące innych użytkowników może byś udowodnił, ze stać cię na coś więcej czyli na swój własny komentarz do treści newsa?

P.S.
I zrób coś ze swoimi urojeniami. Trzeba mieć niezły mętlik w głowie by w moim komentarzu doszukać się ataku na Vettela i Raikkonena. Ja podsumowałem wypowiedzi cytowane w newsie a to Ty wyciągnąłeś z tych wypowiedzi dalej idące wnioski odnośnie jakości kierowców Ferrari. Wiadomo, głodnemu zawsze chleb na myśli. ;)
marios76, 15.11.2017 16:35[!]
@derwisz znafca powinien jasno sie okreslic ktory zespol mial lepszy bolid w tym sezonie. Jak wskaze Mercedesa to poloze go argumentami zgodnymi z faktami. Jak wskaze Ferrari to ... poloze go argumentami zgodnymi z faktami. Ale trzeba chciec, zeby cos zrozumiec! Tu nawet nie chodzi o wiedze. W tym sezonie latwo okreslic miejsce dwoch zespolow w stawce. No trzech- Sauber najslabszy ;) Na powaznie: Red Bull byl trzecia sila Force India czwarta. Tak przez caly sezon reszta to zmienne. Co do Ferrari i Mercedesa cizko wskazac zwyciezce. Co z tego ze Hamilton ma wiecej PP jak Ferrari lepsze tempo w wyscigu... czterej czolowi kierowcy maja bardzo zblizone srednie z pozycji startowych i nawet dla przecietnego w.tej materii Raikkonena wynik jest bardzo wysoki, co pokazuje spory potencjal Ferrari. Oczywiscie mozna porownywac Vettela.z Hamiltonem bo podobna liczba tytulow itp. Jednak Lewisa stawiam wyzej nie z sympatii, ale... kogo konkretnego jako partnera zespolowego pokonal Vettel? Raikonena? Fakt, ale spojrzmy jak sponiewieral go Alonso ;) Ricciardo? Nosz kurcze, odjechal mu i to sporo. Lewis pokonal mniej lub bardziej przekonujaco Buttona i byl w debiucie niemal na poziomie Alonso, w jego najlepszym czasie. Wazne tez jest to, ze Hamilton dojrzal i rzadko popelnia bledy, a Vettel zostal goracoglowym.

@Maciek znafca @magiel666 Koledzy, nie mozna pisac o wyzszosci bolidu nad drugim, gdy w tym.drugim po prostu siedza slabsi kierowcy. Niewiele, ale slabsi. Vettel jest jak opisalem nieco slabszy od Hamiltona, Raikkonen od Bottasa. Co podkreslam trzeciemu i czwartemu nie przeszkodzilo sporadycznie wygrywac z pierwszym i drugim. Zrozumiale?
Maciek znafca, 15.11.2017 17:19[!]
Cytat derwisz :
Z braku własnego zdania w temacie uwielbiasz krytykować innych. Zamiast wypisywać ocenne fantasmagorie atakujące innych użytkowników może byś udowodnił, ze stać cię na coś więcej czyli na swój własny komentarz do treści newsa?

Cytat :
Vettel i Verstappen - przecież to by była miazga, mieszanka wybuchowa :) Taki projekt nie miał prawa by wyjść, Ferrari zawsze miało podział na kierowcę nr. 1 i 2. Już widzę zadowolenie Sebastiana gdyby go Max objeżdżał.

Yyy spoko.

Nie wyciągnąłem wniosków na temat twojego ataku wobec Vettela i Kimiego z tego komentarza, ale z wszystkich innych przez które twoj wczorajszy wpis sugeruje taką samą opinie. Nie raz widziałem, jak niekulturalnie wypowiadałeś się o Raikkonenie, co bardzo razi w oczy. Myślisz, że nie pamiętamy? :)

@marios76 a gdzie ja napisałem o wyższości jednego bolidu nad drugim? Napisałem, że to zależne od konfiguracji toru. No chyba nie było tak, że Kimi i Seb są specami od Monako, że tak wszystkim uciekli?
Ty tez tak jak Pan @derwisz nie sięgasz pare linijek wpisów wyżej?
Najlepsze jest to, że Wasze porównania są tylko teoretyczne, wiecie chociaż jak bardzo W089 i SF70 różniły się od siebie?
derwisz, 15.11.2017 18:25[!]
@Maciek znafca A ty pefnie wiesz o czym piszesz więc może wyjaśnisz nam różnice miedzy W089 i SF70 i co z tego według Ciebie wynika? :)
Ja po prostu komentuje wypowiedzi Briatore i Laudy i to co z nich wynika. To Ci dwaj Panowie twierdzą, że Ferrarri posiadało w tym sezonie mistrzowski bolid a tytułu nie zdobyło bo nie wykorzystało jego potencjału. A dlaczego nie wykorzystało jego potencjału? To już sobie sam dośpiewaj albo poczytaj co mówią ludzie ze światka F1.
magiel666, 15.11.2017 19:01[!]
Tytuły zdobywa zespół a dla mnie stanowią go (w pewnym uproszczeniu) trzy moduły: kierowcy, bolidy, ekipa techniczna. Wszystko musi zagrać i/lub jak najmniej razy zazgrzytać aby myśleć o końcowym sukcesie. Jak Sergio uważa że kierowcy byli jedynym ogniwem ktore zawiodlo, to niech sobie zatrudni lepszych bo cala reszta hula az miło popatrzeć i ... dalej czeka na tytuły. Za takie gadanie wlasnie nigdy nie lubilem, nie lubie i mozliwe ze nigdy nie polubie ferrari. Problem w tym ze w tym bałaganie, w tej "primadonnie" jezdzi dwóch gości których lubie.
Kamikadze2000, 15.11.2017 21:37[!]
@marios76 - akurat sezon 2007 był jednym ze słabszych w wykonaniu Alonso (problemy z hamulcami i oponami Bridgestone). Najlepsze miał w Ferrari. :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca